Προς το περιεχόμενο

Ενδεχόμενο Προβλημα με τη σχολή


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα σε όλους! Είμαι 3ο έτος και παρότι είμαι "καλός" φοιτητής (χρωστάω λίγα μαθήματα & έχω υψηλό μέσο όρο) νιώθω ότι η σχολή πλεον δεν με γεμίζει καθόλου!

Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή! Πανελλήνιες έδωσα το 2021 με καραντίνα και covid-εξαρχής είχα σαν στόχο να περάσω πληροφορική αλλά λόγω δικών μου προσωπικών λαθών και λάθος διαχείρησης του χρόνου δεν πήγα όσο καλά περίμενα! Συγκέντρωσα 13000 μόρια και πέρασα στη 3η μου επιλογή το Τμημα Οικονομικής & Περιφερειακής Ανάπτυξης στο Πάντειο! Από την αρχή το τμήμα αυτό δεν μου γέμισε το μάτι (το δήλωσα για να μην πάω επαρχία και με τη σκέψη πως οκ οικονομικά why not) για πολλούς λόγους. Κάποιοι από τους οποίους ήταν το γεγονός ότι λόγω του γεγονότος πως είναι ΜΗ οικονομικό πανεπιστήμιο όπως ΠΑΠΕΙ ή ΟΠΑ πίστευα (μπορεί να είναι κ αλήθεια) ότι θα με άφηνε με λιγότερα εφόδια στην αγορά εργασίας μετά την αποφοίτηση...Ένας ακόμα λόγος ήταν πως κατάλαβα από τις πρώτες μέρες στη σχολή πως οι περισσότεροι εκει μέσα ουσιαστικά δεν ενδιαφέρονται για τα οικονομικά ούτε στο ελάχιστο και έχουν περάσει για πλάκα...απλά για να πουν ότι περασαν κάπου...(κρατήστε τον 2ο λόγο)

Πάμε λίγο στα ακαδημαικά!

Ακαδημαικά λοιπόν τα 2 πρώτα εξάμηνα για μένα πέρασαν αρκετά ευχάριστα και έβλεπα να αντιμετωπίζω τα μαθήματα με πολύ ενδιαφέρον και να διαβάζω πολύ και με χαρά! Είχα παθιαστεί πάρα πολύ με την όλη φάση..αυτό συνεχίστηκε και στο 2ο έτος αλλά σε λίγο μικρότερο βαθμό....