Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

To DJI Avinox θα κάνει το ντεμπούτο του στο ηλεκτρικό mountain bike Amflow PL που θα παρουσιάσει η εταιρία αργότερα μέσα στο 2024.

Σημαντική επέκταση του τομέα δραστηριοποίησης για τη DJI σηματοδοτεί το νέο σύστημα κίνησης Avinox και η μάρκα ηλεκτρικών ποδηλάτων Amflow. Η εταιρία, που φημίζεται για τα drones τα οποία κατασκευάζει, πρόκειται να παρουσιάσει το πρώτο της ηλεκτρικό ποδήλατο, το Amflow PL, κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, πριν το τέλος του 2024. Το ποδήλατο θα είναι εφοδιασμένο με τον κινητήρα Avinox και μπαταρία ταχείας φόρτισης. Διαθέτει τόσες πολλές έξυπνες και σημαντικές δυνατότητες, ενσωματωμένες σε ένα σχετικά ελαφρύ ηλεκτρικό ποδήλατο ώστε αναμένεται να κινήσει την προσοχή ανταγωνιστριών εταιριών, όπως η Bosch και η Specialized.

Λειτουργώντας κατά κάποιον τρόπο ως πλαίσιο επίδειξης του νέου συστήματος κίνησης Avinox, το Amflow PL διαθέτει 120NM μέγιστης ροπής και 1000W επιπλέον ενέργειας, η οποία αξιοποιείται όποτε χρειαστεί, ώστε να ξεπερνά το ποδήλατο ακόμη και τις πλέον απότομες κλίσεις. Κατά τα άλλα, το Avinox είναι ένας "εντυπωσιακά αθόρυβο" μοτέρ μεσαίας κατηγορίας, με ονομαστική απόδοση 250W και μέγιστη απόδοση στα 850W. Η αφαιρούμενη μπαταρία των 800Wh μπορεί να φορτιστεί γρήγορα και από το μηδέν να φτάσει στο 75% μέσα σε μόλις μιάμιση ώρα, χρησιμοποιώντας το φορτιστή 2A/508W GaN του Amflow.

Παρά την τόση ισχύ και τη μεγάλη χωρητικότητα μπαταρίας, το Amflow PL ζυγίζει μόλις 19,2 κιλά, εν μέρει χάρη στο βάρους μόλις 2,27 κιλών σκελετό από ανθρακονήματα και το σύστημα κίνησης Avinox, που ζυγίζει 2,52 κιλά.

Main_KV_Jungle_Horizontal_version.jpg

Το ποδήλατο διαθέτη έγχρωμη οθόνη αφής OLED 2 ιντσών, ενσωματωμένη στο σκελετό, και ειδική εφαρμογή για ασύρματο πρόσβαση στο ποδήλατο και όλα τα δεδομένα της χρήσης του. Σε περίπτωση προβλήματος το ποδήλατο θα σημάνει συναγερμό και θα ενημερώσει το χρήστη για τη θέση στην οποία βρίσκεται, μέσω της εφαρμογής. Διαθέτει τέσσερις λειτουργίες υποβοήθησης των πεντάλ, ανάμεσά τους και αυτόματη λειτουργία, προσαρμόζοντας τη διοχετευόμενη ενέργεια, ανάλογα με την αντίσταση που συναντά κατά την πορεία. Ενσωματώνει επίσης θύρα φόρτισης USB, για τις συσκευές του κατόχου, πλήρες σύστημα ανάρτησης κατασκευασμένο από τη Fox, καθώς και σκελετό που μπορεί να υποδεχτεί πίσω τροχούς 27,5 αλλά και 29 ιντσών.

"Η τεχνογνωσία που αποκτήσαμε στις μπαταρίες και την τεχνολογία κίνησης, μέσα από τα drones και τα συστήματα σταθεροποίησης των καμερών, μας οδήγησαν στη δημιουργία του Avinox", δήλωσε η Κριστίνα Ζανγκ, διευθύντρια εταιρικής στρατηγικής στη DJI. "Είναι μια φυσική εξέλιξη για τη DJI να επεκταθεί σε αυτό τον τομέα, καθώς τα προηγούμενα χρόνια κατακτούσαμε τις απαραίτητες τεχνολογίες για ένα σύστημα ηλεκτρικού ποδηλάτου, ως προς την ανάπτυξη ενός αξιόπιστου μοτέρ, τη διαχείριση της μπαταρίας, καθώς και το σχεδιασμό και την κατασκευή των μηχανικών μερών".

Παράλληλα, η εταιρία αναπτύσσει έξυπνες λύσεις οδήγησης για αυτοκίνητα στην Κίνα, τα τελευταία χρόνια, ορισμένες από τις οποίες έχουν ήδη ενσωματωθεί σε αρκετά μοντέλα. Πρόσφατα, η εταιρία επεκτάθηκε στην αγορά μπαταριών με τη δημιουργία των πρώτων μεγάλων φορητών μπαταριών και σταθμών φόρτισης.

Το Amflow PL αναμένεται να διατεθεί στην αγορά κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2024. Η DJI εκτιμά ότι η τιμή του θα κινείται μεταξύ των 7.000 και 12.000 ευρώ, επομένως θα έρθει σε άμεσο ανταγωνισμό με κορυφαία ηλεκτρικά σπορ ποδήλατα, όπως τα μοντέλα της σειράς Turbo από τη Specialized. Η DJΙ ανακοίνωσε ότι το Amflow PL θα είναι διαθέσιμο από εξουσιοδοτημένους εμπόρους στη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, την Αυστραλία και όχι μόνο.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

“Η DJI εκτιμά ότι η τιμή του θα κινείται μεταξύ των 7.000 και 12.000 ευρώ”

Τόσο πήρα το αμάξι μου…

  • Like 6
  • Haha 7
Δημοσ.

Σε δυο χρόνια θα βγάλει ηλεκτρική Enduro και σε 5-6 χρόνια ηλεκτρικό offroad τζίποειδές...

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συγνώμη με 7000€~12000€ για ένα ποδήλατο με 250w κινητήρα; Μήπως βάλανε κατά λάθος ένα μηδενικό παραπάνω, γιατί και έτσι να ήταν ακριβό θα ήταν.

Εδώ αυτό το θηρίο κάνει 7700€ και είναι κανονικό όχημα με τεράστια ταχύτητα και αυτονομία..
https://www.skroutz.gr/s/42487659/Newbot-Storm-Ilektriko-Michanaki-Ischyos-11000W-me-Teliki-Tachytita-150km-h-Aytonomias-270km-Mayro.html

image.jpeg.f003e15c05facc4de9188cf639ebb357.jpeg

Επεξ/σία από Diavolos666
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Diavolos666 said:

Συγνώμη με 7000€~12000€ για ένα ποδήλατο με 250w κινητήρα; Μήπως βάλανε κατά λάθος ένα μηδενικό παραπάνω, γιατί και έτσι να ήταν ακριβό θα ήταν.

Εδώ αυτό το θηρίο κάνει 7700€ και είναι κανονικό όχημα με τεράστια ταχύτητα και αυτονομία..
https://www.skroutz.gr/s/42487659/Newbot-Storm-Ilektriko-Michanaki-Ischyos-11000W-me-Teliki-Tachytita-150km-h-Aytonomias-270km-Mayro.html

image.jpeg.f003e15c05facc4de9188cf639ebb357.jpeg

Τα περισσότερα καλά ποδήλατα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, ήδη περνάνε τα €5k. Με κάτω από χιλιάρικο πλέον αγοράζεις κάποια υπερβολικά entry-level μοντέλα για βόλτες στην πόλη/χωματόδρομους. Οπότε με βάση τις τρέχουσες τιμές των ποδηλάτων, ένα καλό ηλεκτρικό αναμενόμενα παίζει στο price range κοντά στα 10 χιλιάρικα. Το αν θα έπρεπε να έχουν τόσο είναι άλλη ιστορία, αλλά μιλάμε για top μοντέλα στο χώρο ενός αθλήματος. Και ένα καλό κανό να αγοράσεις τόσο έχει. Με την παραπάνω μηχανή δε νομίζω να μπορείς να κάνεις αξιόλογα trails στο βουνό. Αν το θες το ποδήλατο για να κόβεις βόλτες στην πόλη, έχει ηλεκτρικά και με 1.5 χιλιάρικο. Οπότε, το ερώτημα είναι αν το συγκεκριμένο ποδήλατο μπορεί να θεωρηθεί top και άρα να αξίζει αυτά τα χρήματα.

Επεξ/σία από jimex
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
On 05/07/2024 at 15:42, jimex said:

Τα περισσότερα καλά ποδήλατα, ανεξαρτήτως κατηγορίας, ήδη περνάνε τα €5k. Με κάτω από χιλιάρικο πλέον αγοράζεις κάποια υπερβολικά entry-level μοντέλα για βόλτες στην πόλη/χωματόδρομους. Οπότε με βάση τις τρέχουσες τιμές των ποδηλάτων, ένα καλό ηλεκτρικό αναμενόμενα παίζει στο price range κοντά στα 10 χιλιάρικα. Το αν θα έπρεπε να έχουν τόσο είναι άλλη ιστορία, αλλά μιλάμε για top μοντέλα στο χώρο ενός αθλήματος. Και ένα καλό κανό να αγοράσεις τόσο έχει. Με την παραπάνω μηχανή δε νομίζω να μπορείς να κάνεις αξιόλογα trails στο βουνό. Αν το θες το ποδήλατο για να κόβεις βόλτες στην πόλη, έχει ηλεκτρικά και με 1.5 χιλιάρικο. Οπότε, το ερώτημα είναι αν το συγκεκριμένο ποδήλατο μπορεί να θεωρηθεί top και άρα να αξίζει αυτά τα χρήματα.

Μα έχω κάνει μετατροπή του ποδηλάτου μου εδώ και 1,5 χρόνο, 400 ευρώ ποδήλατο trekkin πόλης, με 500w κινητήρα (που προφανώς ποιάνει ως και 800w άνετα) που μου βγήκε κοντά στα 900 ευρώ η μετατροπή.

Προφανώς δεν είναι για να πας στο βουνό και να κάνεις άλματα αλλά έχει ποδήλατα που είναι φτιαγμένα για τέτοιο σκοπό κοντά στο 2χίλιαρο και αν τους κάνεις μετατροπή με ένα χιλιάρικο είναι τούμπανα.

Όχι και 10.000$ για ένα ποδήλατο απλά και μόνο γιατί έβαλαν κινητήρα πάνω.

~~

Την μηχανή την έβαλα για να δείξω ότι με λιγότερα χρήματα σου πουλάνε απίστευτη τεχνολογία. Ένα ποδήλατο είναι με κινητήρα, τι ακριβώς πληρώνεις τόσο ακριβά; Ποια τεχνολογία; Ποδήλατο γι΄αυτή την δουλειά χωρίς κινητήρα ΤΟΣΟ δεν κάνει, άρα η καινοτομία τους ποια έιναι... ο κινητήρας των 250w?

Επεξ/σία από Diavolos666
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 hours ago, Diavolos666 said:

Μα έχω κάνει μετατροπή του ποδηλάτου μου εδώ και 1,5 χρόνο, 400 ευρώ ποδήλατο trekkin πόλης, με 500w κινητήρα (που προφανώς ποιάνει ως και 800w άνετα) που μου βγήκε κοντά στα 900 ευρώ η μετατροπή.

Προφανώς δεν είναι για να πας στο βουνό και να κάνεις άλματα αλλά έχει ποδήλατα που είναι φτιαγμένα για τέτοιο σκοπό κοντά στο 2χίλιαρο και αν τους κάνεις μετατροπή με ένα χιλιάρικο είναι τούμπανα.

Όχι και 10.000$ για ένα ποδήλατο απλά και μόνο γιατί έβαλαν κινητήρα πάνω.

~~

Την μηχανή την έβαλα για να δείξω ότι με λιγότερα χρήματα σου πουλάνε απί΄στευτη τεχνολογία. Ένα ποδήλατο είναι με κινητήρα, τι ακριβώς πληρώνεις τόσο ακριβά; Ποια τεχνολογία; Ποδήλατο γι΄αυτή την δουλειά χωρίς κινητήρα ΤΟΣΟ δεν κάνει, άρα η καινοτομία τους ποια έιναι... ο κινητήρας των 250w?

Μα και χωρίς κινητήρα ήδη αρκετά top μοντέλα ποδηλάτων του '23-'24 ξεπερνούν τα 10 χιλιάρικα. Ενδεικτικά, οι τιμές των all-suspension carbon MTB στο σκρουτζ αυτή τη στιγμή παίζουν μεταξύ €3k και €14k, ενώ λείπουν αρκετά ακριβότερα μοντέλα από το σκρουτζ, που συνήθως δεν τα φέρνουν τα ελληνικά μαγαζιά. Οπότε, δεν είναι ότι χωρίς τον κινητήρα τα αντίστοιχα ποδήλατα είναι φθηνά. Αν ασχολείται κάποιος μερικά χρόνια με το άθλημα και θέλει καινούργιο ποδήλατο, έτσι κι αλλιώς κοιτάζει τιμές πάνω από 5 χιλιάρικα. Με 2 χιλιάρικα πλέον δεν βρίσκεις καινούργιο full-suspension ποδήλατο με αξιόλογα περιφεριακά, μόνο μεταχειρισμένο. Ενδεικτικά, στο σκρουτζ υπάρχει όλο κι όλο ένα μοντέλο του 2021 full-suspension με κάτω από 2 χιλίάρικα. Επίσης, στο ηλεκτρικό ανεβαίνει σημαντικά το βάρος. Οπότε, για να έχεις την ίδια απόκριση με το απλό, πρέπει εκ των πραγμάτων να πας σε ανώτερα περιφερειακά. Ακριβότερα φρένα, αναρτήσεις, όλα.

Γι' αυτό και είπα ότι με βάση τις τρέχουσες τιμές δε μου φαίνονται παράλογα τα €10k για ηλεκτρικό. Ωστόσο, πρέπει να αποδείξει το συγκεκριμένο ποδήλατο ότι όντως μπορεί να κοντράρει άλλα ποδήλατα σε αυτή την τιμή.

 

Επεξ/σία από jimex

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...