johnt Δημοσ. 14 Αυγούστου Share Δημοσ. 14 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Γιατί και το sonoff από που είναι? Εκτός αν έχει άλλες προδιαγραφές Απλά το έλεγα για να γλυτώσουμε χώρο στον πίνακα... €18.24 | SONOFF POW Elite Smart Power Meter Switch 16A /20A Wifi Smart Home Switch LCD Screen Works With Alexa Google Home EWeLink App https://a.aliexpress.com/_EvWAZ5X Επεξ/σία 14 Αυγούστου από johnt Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nvel Δημοσ. 14 Αυγούστου Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 1 ώρα πριν, johnt είπε Καλησπέρα αν αντί να βάλουμε στον πίνακα έξτρα μετρητή αλλάξουμε την ασφάλεια με το παρακάτω δεν καλυπτομαστε? €18.39 | Tuya WiFi Smart Circuit Breaker Switch With Metering 1P 63A DIN Rail Smart Life Control Switch Work With Alexa Google Home Alice https://a.aliexpress.com/_EyooAAd Όχι, αυτό δεν είναι μικροαυτόματος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Witcher1st Δημοσ. 14 Αυγούστου Share Δημοσ. 14 Αυγούστου (επεξεργασμένο) On 13/08/2024 at 14:25, Ultimategr said: Δεν ημουν παρον,ηταν ο ενοικαστης μου,εφυγαν οι τεχνιτες και δεν ζητησαν χρηματα,αργοτερα με πηρε τηλεφωνο το αφεντικο και μου τα ζητησε. Καλα απο το τηλεφωνο μετα το θυμηθηκαν; Και τελικα τι εγινε; Σε ξαναπηρε τηλεφωνο; Επεξ/σία 14 Αυγούστου από Witcher1st 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 14 Αυγούστου Share Δημοσ. 14 Αυγούστου 2 ώρες πριν, nvel είπε Όχι, αυτό δεν είναι μικροαυτόματος Συγγνώμη έκανα λάθος τότε, ευχαριστώ για τη διόρθωση! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BrunoB Δημοσ. 14 Αυγούστου Share Δημοσ. 14 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Και μια πατεντούλα για όσους έχετε ηλικιωμένους που κατά λάθος πατάνε διάφορα στο χειριστήριο και μπαίνει ζέστη, 30 και fan high🤣 Ξύρισμα τα μπουτόν από μέσα και αφήνουμε το on-off. Επεξ/σία 14 Αυγούστου από BrunoB Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dimitrismvr__ Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 5 ώρες πριν, johnt είπε Καλησπέρα αν αντί να βάλουμε στον πίνακα έξτρα μετρητή αλλάξουμε την ασφάλεια με το παρακάτω δεν καλυπτομαστε? €18.39 | Tuya WiFi Smart Circuit Breaker Switch With Metering 1P 63A DIN Rail Smart Life Control Switch Work With Alexa Google Home Alice https://a.aliexpress.com/_EyooAAd Εχω 3 εδω και 2 χρονια. Πολυ καλα και αξιοπιστα, ποτε δεν εχουν αποσυνδεθει. Τα τοποθετεις μετα την ασφαλεια του κλιματιστικου στον πινακα, δεν καταργεις την ασφαλεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Craven Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 19 ώρες πριν, plasTOST είπε Μήπως το TCL το έχεις βάλει σε λειτουργία sleep mode και σου κάνει αυτά τα σκαμπανεβάσματα; Όχι, κανονική λειτουργία το έχω 16 ώρες πριν, sap00 είπε παρόμοιο "πρόβλημα" είχα και εγώ - και το έλυσα με αντικραδασμικά λάστιχα στη βάση και με μετακίνηση ενός εκατοστού της εξωτερικής μονάδας επειδή ακουμπούσαν οι σωλήνες (μισή κουλούρα) πίσω από τη μονάδα και μετέφεραν μέσα έναν μικρό συντονισμό. Έβαλα και εγώ αντικραδασμικά και στα 2 Daikin.. το TCL τα είχε μέσα στην συσκευασία, όπως είχε και 2 σωλήνες για την αποχέτευση, ταινία για τις σωληνώσεις κτλ.. το Daikin, τίποτα και η ίδια η Daikin το πρώτο πράγμα που σου λέει είναι "α τα αντικραδασμικά επιβάλλονται" ε τότε δώστα! Μειώθηκε αρκετά το φαινόμενο αλλά ακόμα υπάρχει ως ένα σημείο και το ότι είναι κουλούρα πίσω από το μηχάνημα επειδή ζήτησα 3 μέτρα, δεν βοηθά.. εγώ πάντως πιστεύω πως το λίγο που έμεινε, προκαλείται απο το ότι δεν είναι μονωμένες σωστά οι σωληνώσεις λίγο καταλλήξουν στην εξωτερική μονάδα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
amotida Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου (επεξεργασμένο) On 13/08/2024 at 23:34, amotida said: ASEH09KNCA / AOEH09KNCA Μπορούμε να προσθέσουμε αυτό το Fujitsu στη λίστα των κλιματιστικών που ξέρουν να σβήνουν τον ανεμιστήρα της εσωτερικής μονάδας μόλις φτάσει στο "compressor off", σε λειτουργία ψύξης. Αυτή είναι η εργοστασιακή ρύθμιση. Μπορεί επίσης να αλλάξει. Βρήκα μόνο "design & technical manual", όχι service manual. Επεξ/σία 15 Αυγούστου από amotida 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Brashida Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου Καλησπέρα θέλω να αγοράσω ένα κλιματιστικό από το ίντερνετ 18αρι(αν έχετε να μου πρότεινετε κάτι ) μιας και οι τιμές είναι ποιο οικονομικές αλλά θέλω να μάθω αν έχουν εγγύηση που ακριβώς γράφει γι'αυτό και αν αξίζει μέσω ίντερνετ μιας και αν πχ χαλάσει κάτι πως θα γίνει να επισκευαστει δεδομένου ότι υπάρχει μια μεγάλη αποσταση.. Βρήκα ένα chiq18dk βλέπω ότι έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά και απόδοση..τι λέτε αξίζει ? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, Brashida είπε Καλησπέρα θέλω να αγοράσω ένα κλιματιστικό από το ίντερνετ 18αρι(αν έχετε να μου πρότεινετε κάτι ) μιας και οι τιμές είναι ποιο οικονομικές αλλά θέλω να μάθω αν έχουν εγγύηση που ακριβώς γράφει γι'αυτό και αν αξίζει μέσω ίντερνετ μιας και αν πχ χαλάσει κάτι πως θα γίνει να επισκευαστει δεδομένου ότι υπάρχει μια μεγάλη αποσταση.. Βρήκα ένα chiq18dk βλέπω ότι έχει πολύ καλά χαρακτηριστικά και απόδοση..τι λέτε αξίζει ? Ερωτηματολόγιο Αγοράς Κλιματιστικού Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cmaniac Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου (επεξεργασμένο) Θεματάκι με το ZSX. Την περασμένη Κυριακή με άφησε με σφάλμα υπερθέρμανσης συμπιεστή E36 - ήρθε mail από το cloud και το έβγαλε και στην εφαρμογή. Στο manual αναφέρει 3 πιθανές αιτίες, θερμίστορ, έλλειψη ψυκτικού ή κλειστές βάνες. Mail στην αντιπροσωπεία και τηλέφωνο τη Δευτέρα για έλεγχο της μονάδας. Με παρέπεμψαν στο κατάστημα λόγω του νεαρού της εγκατάστασης (και για να μην χρεωθώ τσάμπα επίσκεψη - ασχολίαστο) με πιθανότερη αιτία έλλειψη ψυκτικού, οπότε προώθησα το mail στο κατάστημα μιας και ήταν κλειστό αυτές τις μέρες. Μετά από λίγη ώρα με καλεί ο τεχνικός και μου ανέφερε πως λόγω διακοπών δεν είναι άμεσα διαθέσιμος αλλά θα το δούμε το συντομότερο, το οποίο ήταν τελικά εχθές. Στο δια ταύτα, ήρθε, μέτρησε πίεση κυκλώματος η οποία ήταν αρχικά υψηλή αλλά όσο ανέβαζε στροφές ο συμπιεστής έπεφτε, καταλήγοντας πως το μηχάνημα έχει έλλειψη ψυκτικού υγρού. Έγινε αναγκαστικά άδειασμα (η μέθοδος δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε αλλά δε θέλω να επεκταθώ) όλης της μονάδας, εκ νέου εκχείλωση στους τερματισμούς της μονάδας και έλεγχο στις βάνες. Στη μία βάνα βρέθηκε ίχνος λαδιού του συμπιεστή (όχι υγρού), που σημαίνει ότι μπορεί να μην είχε κάτσει καλά η τσιμούχα της και να έχασε από εκεί το ψυκτικό. Επειδή καθάρισε και ξαναέδεσε τη βάνα, μου είπε πως από μόνη της αυτή η κίνηση μπορεί να την έκανε να "κάτσει" σωστά. Έπειτα κενό στην εγκατάσταση κοντά 30 λεπτά, έλεγχος με το μανόμετρο πάνω για διαροή κανα 15 λεπτο (κάτι που δεν είχε κάνει την προηγούμενη φορά) και πλήρωση με ψυκτικό, εννοείται με ζυγαριά, μετά από debate για την ποσότητα που παίρνει το μηχάνημα και τελικά βοήθεια τηλεφώνου (να που η εντύπωση που μου είχε κάνει η ποσότητα μου χρειάστηκε τελικά). Το μηχάνημα λειτουργεί έκτοτε χωρίς σφάλμα και περιμένω και την αντιπροσωπεία για περαιτέρω έλεγχο. Στα πολύ θετικά το combo αντιπροσώπου - καταστήματος - τεχνικού που έβγαλε επίσκεψη μέσα σε 3 μέρες τέτοιες μέρες. Στα αρνητικά ότι δεν ξεκινήσαμε καλά.. Επεξ/σία 15 Αυγούστου από cmaniac Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, cmaniac είπε Θεματάκι με το ZSX... ....δεν ξεκινήσαμε καλά.. Άρα δεν φταίει το μηχάνημα αλλά ο άνθρωπος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
cmaniac Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου Όσο κι αν δεν μου άρεσαν διάφορα πράγματα στη εγκατάσταση, θέλω να είμαι δίκαιος και να μη βγάλω βιαστικό συμπέρασμα. Αν είναι όντως η βάνα το πρόβλημα, είναι συναρμολογημένη απο το εργοστάσιο και δεν μπορείς να την λύσεις χωρίς να χάσεις όλο το ψυκτικό, άρα δεν θα μπορούσε να είναι θέμα του εγκαταστάτη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, cmaniac είπε Όσο κι αν δεν μου άρεσαν διάφορα πράγματα στη εγκατάσταση, θέλω να είμαι δίκαιος και να μη βγάλω βιαστικό συμπέρασμα. Αν είναι όντως η βάνα το πρόβλημα, είναι συναρμολογημένη απο το εργοστάσιο και δεν μπορείς να την λύσεις χωρίς να χάσεις όλο το ψυκτικό, άρα δεν θα μπορούσε να είναι θέμα του εγκαταστάτη. Οκ, άρα δεν αναφέρεσαι στη μεριά της εγκατάστασης. @Klausx τι λες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klausx Δημοσ. 15 Αυγούστου Share Δημοσ. 15 Αυγούστου 35 λεπτά πριν, cmaniac είπε Θεματάκι με το ZSX. Την περασμένη Κυριακή με άφησε με σφάλμα υπερθέρμανσης συμπιεστή E36 - ήρθε mail από το cloud και το έβγαλε και στην εφαρμογή. Στο manual αναφέρει 3 πιθανές αιτίες, θερμίστορ, έλλειψη ψυκτικού ή κλειστές βάνες. Mail στην αντιπροσωπεία και τηλέφωνο τη Δευτέρα για έλεγχο της μονάδας. Με παρέπεμψαν στο κατάστημα λόγω του νεαρού της εγκατάστασης (και για να μην χρεωθώ τσάμπα επίσκεψη - ασχολίαστο) με πιθανότερη αιτία έλλειψη ψυκτικού, οπότε προώθησα το mail στο κατάστημα μιας και ήταν κλειστό αυτές τις μέρες. Μετά από λίγη ώρα με καλεί ο τεχνικός και μου ανέφερε πως λόγω διακοπών δεν είναι άμεσα διαθέσιμος αλλά θα το δούμε το συντομότερο, το οποίο ήταν τελικά εχθές. Στο δια ταύτα, ήρθε, μέτρησε πίεση κυκλώματος η οποία ήταν αρχικά υψηλή αλλά όσο ανέβαζε στροφές ο συμπιεστής έπεφτε, καταλήγοντας πως το μηχάνημα έχει έλλειψη ψυκτικού υγρού. Έγινε αναγκαστικά άδειασμα (η μέθοδος δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε αλλά δε θέλω να επεκταθώ) όλης της μονάδας, εκ νέου εκχείλωση στους τερματισμούς της μονάδας και έλεγχο στις βάνες. Στη μία βάνα βρέθηκε ίχνος λαδιού του συμπιεστή (όχι υγρού), που σημαίνει ότι μπορεί να μην είχε κάτσει καλά η τσιμούχα της και να έχασε από εκεί το ψυκτικό. Επειδή καθάρισε και ξαναέδεσε τη βάνα, μου είπε πως από μόνη της αυτή η κίνηση μπορεί να την έκανε να "κάτσει" σωστά. Έπειτα κενό στην εγκατάσταση κοντά 30 λεπτά, έλεγχος με το μανόμετρο πάνω για διαροή κανα 15 λεπτο (κάτι που δεν είχε κάνει την προηγούμενη φορά) και πλήρωση με ψυκτικό, εννοείται με ζυγαριά, μετά από debate για την ποσότητα που παίρνει το μηχάνημα και τελικά βοήθεια τηλεφώνου (να που η εντύπωση που μου είχε κάνει η ποσότητα μου χρειάστηκε τελικά). Το μηχάνημα λειτουργεί έκτοτε χωρίς σφάλμα και περιμένω και την αντιπροσωπεία για περαιτέρω έλεγχο. Στα πολύ θετικά το combo αντιπροσώπου - καταστήματος - τεχνικού που έβγαλε επίσκεψη μέσα σε 3 μέρες τέτοιες μέρες. Στα αρνητικά ότι δεν ξεκινήσαμε καλά.. 19 λεπτά πριν, cmaniac είπε Όσο κι αν δεν μου άρεσαν διάφορα πράγματα στη εγκατάσταση, θέλω να είμαι δίκαιος και να μη βγάλω βιαστικό συμπέρασμα. Αν είναι όντως η βάνα το πρόβλημα, είναι συναρμολογημένη απο το εργοστάσιο και δεν μπορείς να την λύσεις χωρίς να χάσεις όλο το ψυκτικό, άρα δεν θα μπορούσε να είναι θέμα του εγκαταστάτη. Αν έχανε η τσιμούχα θα το είχε δει κατά την εγκατάσταση επίσης οι βάνες έχουν τάπες που θέλουν καλό σφίξιμο. Ελπίζω η επόμενη διαρροή να μην είναι στα εσωτερικά ρακορ και να επενδύσει ο τεχνικός σε ανάκτηση (μην το αφήνει στο περιβάλλον) και σε ένα σετ εκχειλωτικών καλής ποιότητας. Η αντιπροσωπεία όπως είδες σε γλύτωσε χρήματα όμως αν πάθει κάτι ο συμπιεστής στο μέλλον μπορεί να μην σε καλύψει εάν θέλει αφού έχει τα αποδεικτικά σε email. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα