dimostr Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, efib είπε Κλασικα λαμόγια είναι. Του είπα ότι θα κινηθώ νομικά και μου λέει "κάνε ο,τι θες", αφού μου είπε ότι δεν μπορεί να αλλάξει την νομοθεσία και να μου κάνει αντικατάσταση (θράσος). Φυσικά δεν τα λέει όλα αυτα στα email, αλλά μόνο στο τηλέφωνο γιατί είναι κουτοπόνηρος. Τους έστειλα email ότι βάσει νομοθεσίας πρέπει να γίνει αντικατάσταση, αλλιώς θέλω τα χρήματα μου πίσω. Θα δω τι θα μου απαντήσει στο eMail (εάν μου απαντήσει κιόλας), και θα πω στον δικηγόρο μου να κάνει ένα τηλέφωνο. Έκανα και μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή έτσι να βρίσκεται, γιατί μου είπε ο δικηγόρος ότι δεν χρειάζεται να το τρέξουμε εμείς με εξώδικα κλπ. Να ενημερώσω την Daikin για τους συνεργάτες της ή δεν έχει νόημα; Το κλιματιστικο τι να το κάνω; Να το βάλω στην συσκευασία του και στην αποθήκη; Δεν πρόκειται να λυθεί σύντομα το πρόβλημα με αυτό το μαγαζάκι. Τελικά είναι blue dealer ? Εαν ναι τότε η οποια επικοινωνία έχεις μέσω mail πρέπει να είναι και με κοινοποίηση στην εταιρεία Επεξ/σία 8 Ιουλίου από dimostr Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 21 λεπτά πριν, dimostr είπε Τελικά είναι blue dealer ? Εαν ναι τότε η οποια επικοινωνία έχεις μέσω mail πρέπει να είναι και με κοινοποίηση στην εταιρεία Όχι, έγραψα πριν ότι πρόκειται για επίσημο μεταπωλητή. Ένα κωλομαγαζο είναι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Specs Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 35 minutes ago, efib said: Να ενημερώσω την Daikin Ναι, για ολο το θεμα μηπως κ σου δωσει καμμια λυση, ποτε δεν ξερεις...και σιγουρα δεν χανεις κατι κ θα μαθεις κ το ιστορικο του τι πραγματικα παιζει με την πλακετα μιας κ η Daikin σιγουρα αγνοει το χτυπημα... Επεξ/σία 8 Ιουλίου από Specs 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 7 λεπτά πριν, Specs είπε Ναι, για ολο το θεμα μηπως κ σου δωσει καμμια λυση, ποτε δεν ξερεις...και σιγουρα δεν χανεις κατι κ θα μαθεις κ το ιστορικο του τι πραγματικα παιζει με την πλακετα μιας κ η Daikin σιγουρα αγνοει το χτυπημα... Ναι, δίκιο έχεις. Θα τους στείλω ένα email για να δουν ποιους έχουν συνεργάτες και πόσο προσοχή δίνουν στα προϊόντα τους και στους πελάτες του. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Specs Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου Just now, efib said: για να δουν ποιους έχουν συνεργάτες δεν ειναι αυτο το θεμα σου, ξερουν αυτοι! εσυ πιαστο απο την αρχη, στην λογικη τι γινεται τωρα που εμγανιστηκε το προβλημα.Ψαξτο ετσι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
meletis_m Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου Καθαριστικαν σήμερα 2 12αρια (1 Aux & 1 GREE COZY) από ψυκτικό και με καθαριστικά . Αποσυναρμολόγηση και πλύσιμο σχολαστικά . Ειδικά το Aux είχε αρκετή βρωμιά . Κάθε 2 χρόνια είπε χρειάζεται , και συχνός καθαρισμός φίλτρων με νερό . Άλλαξε η ατμόσφαιρα πάντως . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 55 minutes ago, efib said: Κλασικα λαμόγια είναι. Του είπα ότι θα κινηθώ νομικά και μου λέει "κάνε ο,τι θες", αφού μου είπε ότι δεν μπορεί να αλλάξει την νομοθεσία και να μου κάνει αντικατάσταση (θράσος). Φυσικά δεν τα λέει όλα αυτα στα email, αλλά μόνο στο τηλέφωνο γιατί είναι κουτοπόνηρος. Τους έστειλα email ότι βάσει νομοθεσίας πρέπει να γίνει αντικατάσταση, αλλιώς θέλω τα χρήματα μου πίσω. Θα δω τι θα μου απαντήσει στο eMail (εάν μου απαντήσει κιόλας), και θα πω στον δικηγόρο μου να κάνει ένα τηλέφωνο. Έκανα και μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή έτσι να βρίσκεται, γιατί μου είπε ο δικηγόρος ότι δεν χρειάζεται να το τρέξουμε εμείς με εξώδικα κλπ. Να ενημερώσω την Daikin για τους συνεργάτες της ή δεν έχει νόημα; Το κλιματιστικο τι να το κάνω; Να το βάλω στην συσκευασία του και στην αποθήκη; Δεν πρόκειται να λυθεί σύντομα το πρόβλημα με αυτό το μαγαζάκι. Επικοινωνησες με τα κεντρικα της daikin; Δεν νομιζω να θελουν τετοια λαμογια για συνεργατες. Και ισως μονο ετσι βγαλεις ακρη σχετικα ευκολα. Επεξ/σία 8 Ιουλίου από mindreader Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Klausx Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 53 λεπτά πριν, efib είπε Κλασικα λαμόγια είναι. Του είπα ότι θα κινηθώ νομικά και μου λέει "κάνε ο,τι θες", αφού μου είπε ότι δεν μπορεί να αλλάξει την νομοθεσία και να μου κάνει αντικατάσταση (θράσος). Φυσικά δεν τα λέει όλα αυτα στα email, αλλά μόνο στο τηλέφωνο γιατί είναι κουτοπόνηρος. Τους έστειλα email ότι βάσει νομοθεσίας πρέπει να γίνει αντικατάσταση, αλλιώς θέλω τα χρήματα μου πίσω. Θα δω τι θα μου απαντήσει στο eMail (εάν μου απαντήσει κιόλας), και θα πω στον δικηγόρο μου να κάνει ένα τηλέφωνο. Έκανα και μια καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή έτσι να βρίσκεται, γιατί μου είπε ο δικηγόρος ότι δεν χρειάζεται να το τρέξουμε εμείς με εξώδικα κλπ. Να ενημερώσω την Daikin για τους συνεργάτες της ή δεν έχει νόημα; Το κλιματιστικο τι να το κάνω; Να το βάλω στην συσκευασία του και στην αποθήκη; Δεν πρόκειται να λυθεί σύντομα το πρόβλημα με αυτό το μαγαζάκι. Έχει γίνει απεγκατάσταση; Θέλει υπομονή όντως αλλά έχεις κινηθεί σωστά. Ναι καλό είναι να κοινοποιήσεις τα μαιλ και το πρόβλημα σου στην Daikin. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου Ρε παιδια, ολα καλα με τα νεα daikin που εβαλα περυσι, αλλα υπαρχει κατι που δεν καταλαβαινω. Μαζι με την 'ψυξη', δεν υποτιθεται γινεται και αφυγρανση; Η θερμοκρασια στο δωματιο πεφτει, αλλα το υγρομετρο δεν δειχνει καμια πτωση στο νουμερο που δειχνει. Πως ειναι δυνατον; Τι γινεται λαθος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
giorgos_76 Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 33 λεπτά πριν, efib είπε Ναι, δίκιο έχεις. Θα τους στείλω ένα email για να δουν ποιους έχουν συνεργάτες και πόσο προσοχή δίνουν στα προϊόντα τους και στους πελάτες του. Αν ήταν στραπατσαρισμένο το κουτί και η συσκευασία του κλιματιστικού γενικότερα, καλό θα ήταν να τραβήξεις βίντεο ή φωτογραφία με το που το παρέλαβες ή ακόμα και να μην δεχτείς την παραλαβή από την μεταφορική που σου το έφερε..Αν δεν μιλάμε, φυσικό είναι να έχουμε τέτοια προβλήματα μετά..Να επιμείνεις πάντως μέχρι τέλος για αντικατάσταση...Μην τους αφήσεις, γιατί λεφτά έδωσες. 13 λεπτά πριν, mindreader είπε Ρε παιδια, ολα καλα με τα νεα daikin που εβαλα περυσι, αλλα υπαρχει κατι που δεν καταλαβαινω. Μαζι με την 'ψυξη', δεν υποτιθεται γινεται και αφυγρανση; Η θερμοκρασια στο δωματιο πεφτει, αλλα το υγρομετρο δεν δειχνει καμια πτωση στο νουμερο που δειχνει. Πως ειναι δυνατον; Τι γινεται λαθος; Δεν κάνει κανένα κλιματιστικό ( απ' όσο ξέρω) ψύξη με αφύγρανση μαζί, ούτε ρίχνει την υγρασία η ψύξη από μόνη της 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου 23 λεπτά πριν, mindreader είπε Ρε παιδια, ολα καλα με τα νεα daikin που εβαλα περυσι, αλλα υπαρχει κατι που δεν καταλαβαινω. Μαζι με την 'ψυξη', δεν υποτιθεται γινεται και αφυγρανση; Η θερμοκρασια στο δωματιο πεφτει, αλλα το υγρομετρο δεν δειχνει καμια πτωση στο νουμερο που δειχνει. Πως ειναι δυνατον; Τι γινεται λαθος; Πφφφ, όχι ότι τα έχουμε πει ένα εκατομμύριο φορές... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
efib Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Έχω τραβήξει βίντεο όταν παρέλαβα, απλά επειδή είμαι σε άλλο νομό και το είχα πληρώσει ήδη είπα να παραλάβω, να τραβήξω βίντεο και αν τυχόν υπάρχει πρόβλημα να επικοινωνήσω με το κατάστημα. Αλλά έμαθα το μάθημα μου και δεν θα παραλάβω ξανά εάν είναι στραπατσαρισμενη η συσκευασία. Όχι, δεν έχει γίνει απεγκατασταση. Περιμένω το συνεργείο της Daikin για να δει την βλάβη. Θα μου το βγάλουν εκείνοι ελπίζω, γιατί κοστίζει η απεγκατασταση και δεν πρόκειται να πληρώσω και αλλά χρήματα για να βγάλω το ελλατωματικο. Έχω κάνει καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή, μια άλλη υπηρεσία από το gov, και έχω στείλει και στην Daikin. Ελπίζω να λυθεί σύντομα και να κάνουν αντικατάσταση, την οποία προτιμώ σε σχέση με την επιστροφή των χρημάτων, για να ξεμπερδεψω γρήγορα. Ο δικηγόρος με μια ματιά που έριξε μου είπε οτι έχω τον νόμο με το μέρος μου. Ολόκληρη Οδύσσεια για ένα κωλομαγαζο που νομίζει ότι μπορεί να κάνει ο,τι θέλει. Ερώτηση: στην ήδη υπάρχουσα εγκατάσταση μπορώ να βάλω οποίο κλιματιστικό θέλω ή να πάρω ξανά το ίδιο; Επεξ/σία 8 Ιουλίου από efib Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liakjim Δημοσ. 8 Ιουλίου Share Δημοσ. 8 Ιουλίου Σέριφος... 2 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bilis1234 Δημοσ. 9 Ιουλίου Share Δημοσ. 9 Ιουλίου Καλημέρα σε όλους πρόσφατα έβαλα σε δωμάτιο 20 τετραγωνικά midea extreme pro 9btu χωρίς καθόλου μονοσεις το μηχάνημα φυσάει με 32 βαθμούς το ξεκινάω κ σε μισή ώρα πάει στους 26 κ δουλεύει πιο χαμηλά μετά πολύ ευχαριστημένος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mindreader Δημοσ. 9 Ιουλίου Share Δημοσ. 9 Ιουλίου 9 hours ago, giorgos_76 said: . Δεν κάνει κανένα κλιματιστικό ( απ' όσο ξέρω) ψύξη με αφύγρανση μαζί, ούτε ρίχνει την υγρασία η ψύξη από μόνη της Μαλλον το μπερδεψα με την θερμανση με κλιματιστικα. Γιατι με τη θερμανση με κλιματιστικα, πεφτει και η υγρασια στο σπιτι. Γινεται και αφυγρανση. Οκ, καπου μπερδευτηκα, γι'αυτο ρωτησα. Δεν ειναι οτι δεν κανει αφυγρανση με την λειτουργια του το κλιματιστικο, ειναι οτι το κανει με την θερμανση και δεν το κανει με την ψυξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα