Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, GiannisSol είπε

Μηπως πωλητη εννοει την εταιρια της συσκευης; Δηλαδη στην προκειμενη περιπτωση την Daikin; Δεν ξεκαθαριζει αν ειναι υποχρεωση του μαγαζιου μεταπωλησης ή της επισημης εταιριας.

Πως δεν ειναι μεταπωλητης το καταστημα; Απο την Daikin αγοραζει και μεταπουλαει. 

Το μαγαζακι επρεπε να παρει το οκ απο την daikin για αντικατασταση. Αν πηρε το οκ και δεν το επραξε ειναι για κυνηγι. Η daikin εχει τον τελευταιο λογο για τη τηρηση των ορων και των δικαιωματων του καταναλωτη εφοσον το μηχανημα ειναι δικης της εισαγωγης. 

Όχι. Πωλητής είναι το κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά. Μην μπερδεύεις την εμπορική με την νόμιμη εγγύηση. Είναι κάτι διαφορετικό. Δεν είχε λόγο να μπλεχτεί η Daikin στην νόμιμη εγγύηση (του μαγαζιού), παρά μόνο στην εμπορική όπως και έπραξε. Τα έχω γράψει 100 φορές. Θέλετε κάποιοι να έχει πάντα δίκιο το μαγαζί και πότε ο καταναλωτής. Τι κερδίζετε από αυτό μόνο εσείς το ξέρετε. 

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, definitio είπε

Στη περίπτωση του Arata που έρχεται ως τέτοιο μόνο στον Κωτσόβολο, τί ισχύει;

Ότι λένε οι όροι εγγύησης αλλά από τη στιγμή που στην κωτσο λένε εγγύηση αντιπροσωπείας και στο site της Toshiba λένε τον κωτσο ως διάθεση και το έχουν στα μοντέλα τους με τους ίδιους όρους εγγύησης ( εκτός αν κάτι μου διαφεύγει), τότε λογικά θα έχεις εγγύηση αντιπροσωπείας. 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, liakjim είπε

Όταν αγοράζεις Daikin ή οπουδήποτε κλιματιστικό έχεις όρους εγγύησης αντιπροσωπείας. Αν δεν έχεις δεν αγοράζεις. 

Υπάρχει η εμπορική (κατασκευαστής) και υπάρχει και η νόμιμη εγγύηση (κατάστημα αγοράς).  Απλά στην μπανανία πάτανε είτε στην άγνοια, είτε στο βίτσιο του καταναλωτή, και σε πετάνε στην εμπορική, και την βγάζουν λάδι ως απλοί μεταπωλητες. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, efib είπε

Όχι. Πωλητής είναι το κατάστημα από το οποίο έγινε η αγορά. Μην μπερδεύεις την εμπορική με την νόμιμη εγγύηση. Είναι κάτι διαφορετικό. Δεν είχε λόγο να μπλεχτεί η Daikin στην νόμιμη εγγύηση (του μαγαζιού), παρά μόνο στην εμπορική όπως και έπραξε. Τα έχω γράψει 100 φορές. Θέλετε κάποιοι να έχει πάντα δίκιο το μαγαζί και πότε ο καταναλωτής. Τι κερδίζετε από αυτό μόνο εσείς το ξέρετε. 

Δεν μπορουμε να ξερουμε τι εχει γινει για να ξερουμε αν εχει δικιο το μαγαζι ή ο καταναλωτης, ακουμε μονο την μια πλευρα, δεν θελουμε να γινουμε δικαστηριο. Τους ορους των εγγυησεων αναλυουμε. Σε τελικη αναλυση αν νιωθει καποιος τοσο αδικημενος και του εχουν καταπατησει τα δικαιωματα γιατι δεν το κυνηγαει το θεμα εφοσον ο νομος ειναι με το μερος του; Θα μου πεις τα εξοδα των δικηγορων, ο χρονος  κτλ κτλ και η κουβεντα θα ληξει εκει. 

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, efib είπε

Υπάρχει η εμπορική (κατασκευαστής) και υπάρχει και η νόμιμη εγγύηση (κατάστημα αγοράς).  Απλά στην μπανανία πάτανε είτε στην άγνοια, είτε στο βίτσιο του καταναλωτή, και σε πετάνε στην εμπορική, και την βγάζουν λάδι ως απλοί μεταπωλητες. 

Νόμιμη και εμπορική εγγύηση προσφέρεται από την αντιπροσωπεία της Toshiba 

https://toshiba-aircon.gr/wp-content/uploads/2023/12/TOSHIBA_HIWALL.pdf

 

Δημοσ.

Να τους αναλύσεις δεν μπορείς διότι δεν είσαι νομικός. Μπορείς να αρκεστείς στο να τους γνωρίζεις και αυτό μόνο υπέρ σου θα είναι ως καταναλωτης. Αυτό στο υπογράφω. 

Για 540€ δεν θα κάνω δικαστήριο. Το ότι χρειάζεται δικαστήριο για δικαιώματα του καταναλωτή πρώτη φορά το ακούω. Μετά αναρωτιούνται γιατί ψωνίζουμε από Amazon και αλυσίδες και όχι από τα μικρά μαγαζάκια. 

5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Νόμιμη και εμπορική εγγύηση προσφέρεται από την αντιπροσωπεία της Toshiba 

https://toshiba-aircon.gr/wp-content/uploads/2023/12/TOSHIBA_HIWALL.pdf

 

Η daikin δεν το κάνει. Η νόμιμη είναι αρμοδιότητα του πωλητή. Ότι το δίνει η Toshiba και δεν σε αφήνει να μπλέξεις με κάθε μαγαζάκι είναι σίγουρα πολύ θετικό, ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, efib είπε

Να τους αναλύσεις δεν μπορείς διότι δεν είσαι νομικός. Μπορείς να αρκεστείς στο να τους γνωρίζεις και αυτό μόνο υπέρ σου θα είναι ως καταναλωτης. Αυτό στο υπογράφω. 

Για 540€ δεν θα κάνω δικαστήριο. Το ότι χρειάζεται δικαστήριο για δικαιώματα του καταναλωτή πρώτη φορά το ακούω. Μετά αναρωτιούνται γιατί ψωνίζουμε από Amazon και αλυσίδες και όχι από τα μικρά μαγαζάκια. 

Δεν θα έπρεπε να ασχοληθείς καθόλου με το κατάστημα. Κατευθείαν στην αντιπροσωπεία. Εκτός αν ήταν παράεισαγωγή. 

  • Like 2
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, efib είπε

Να τους αναλύσεις δεν μπορείς διότι δεν είσαι νομικός. Μπορείς να αρκεστείς στο να τους γνωρίζεις και αυτό μόνο υπέρ σου θα είναι ως καταναλωτης. Αυτό στο υπογράφω. 

Για 540€ δεν θα κάνω δικαστήριο. Το ότι χρειάζεται δικαστήριο για δικαιώματα του καταναλωτή πρώτη φορά το ακούω. Μετά αναρωτιούνται γιατί ψωνίζουμε από Amazon και αλυσίδες και όχι από τα μικρά μαγαζάκια. 

Κανεις λαθος, στο εξωτερικο οι καταναλωτες κυνηγανε τα δικαιωματα τους και εχουν πετυχει πολλα. Εδω οποιος καταγγειλει κατι παιρνει το παρασημο του ρουφιανου, του περιεργου, του αργοσχολου κτλ. Και κατι αλλο που ειμαστε πολυ πισω ειναι στην ερευνα αγορας κατι που κανουν σε μεγαλο βαθμο σε αλλες χωρες. Μη βλεπεις εδω μεσα που ειμαστε μια μικρη ομαδα ανθρωπων που ψαχνεται. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, liakjim είπε

Δεν θα έπρεπε να ασχοληθείς καθόλου με το κατάστημα. Κατευθείαν στην αντιπροσωπεία. Εκτός αν ήταν παράεισαγωγή. 

Ξέρεις από πού το πήρα. 

Γιατί να απευθυνθώ στην Daikin γιατί την χρήση της νόμιμης εγγύησης; Είναι αρμοδιότητα του καταστήματος με το οποίο σύναψα σύμβαση. Η Daikin μου έκανε αντικατάσταση πλακέτας στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης. Εγώ ήθελα αντικατάσταση όλου του μηχανήματος με καινούργιο ή αποζημίωση ή επιστροφή προϊόντος και χρημάτων. Πλήρωσα refurbished σε τιμή brand new και είχα και το κωλομαγαζο να απειλεί.

Δημοσ.

Καλησπέρα, για το σπίτι που θα πάω θα ήθελα να βάλω ενα 9αρακι στο δωματιο και 12αρι στο σαλονι.Το σπίτι είναι στον 6ο όροφο βορεινό και γωνιακό που σημαίνει οτι το βαράει ο άνεμος. Η κεντρική Θέρμανση επειδή ήταν κομμένη για αρκετά χρόνια στο διαμέρισμα θα την ξανανοίξω και έτσι θα είναι βοηθητική, δεν ξέρω κατά πόσο θα είναι αρκετή να θερμάνει ικανοποιητικά το διαμέρισμα είναι κατασκευής γύρω στα τέλη του 1980 και τα υπάρχοντα κουφώματα είναι με μονό τζάμι συρόμενα αλουμινίου τα οποία μάλλον θα τα αλλάξω σε ανοιγόμενα pvc 2πλο τζαμι ενεργειακό. Το μπάζετ και για τα 2 είναι κοντά 900-1000ευρώ. Με προβληματίζει λίγο ο θόρυβος διαφορετικά θα πήγαινα σε midea. Οι εξωτερικές μονάδες θα τοποθετηθούν στο μπαλκόνι ψηλά και θα αγοράσω να βάλω και αντικραδασμικούς συνδέσμους. Στο εξοχικό έχω βαλει 2 toyotomi izuru 828 9000 πριν από 3 χρόνια και μπορώ να πω ότι είμαι ευχαριστημένος. Κατανάλωση δεν μπορώ να πω γιατί τα ρεύματα πάνε εξωτερικά κατευθείαν σε δικό τους πίνακα.Έχετε να προτείνετε κάτι συγκεκριμένο;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, GiannisSol είπε

Κανεις λαθος, στο εξωτερικο οι καταναλωτες κυνηγανε τα δικαιωματα τους και εχουν πετυχει πολλα. Εδω οποιος καταγγειλει κατι παιρνει το παρασημο του ρουφιανου, του περιεργου, του αργοσχολου κτλ. Και κατι αλλο που ειμαστε πολυ πισω ειναι στην ερευνα αγορας κατι που κανουν σε μεγαλο βαθμο σε αλλες χωρες. Μη βλεπεις εδω μεσα που ειμαστε μια μικρη ομαδα ανθρωπων που ψαχνεται. 

Οκ, βάλε το λιθαράκι σου και ξεκίνα μαθαίνεις τα δικαιώματα σου, και να τα απαιτείς. Αυτή η συζήτηση ξεκίνησε επειδή εσύ ρώτησες γιατί προτιμάμε μεγάλες αλυσίδες, και σου απάντησα. Η απάντηση μου σε ώθησε στο να προσπαθείς να υπερασπιστείς το κατάστημα, και να προσπαθείς να μου πεις ότι έχω άδικο. 

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, efib είπε

Να τους αναλύσεις δεν μπορείς διότι δεν είσαι νομικός. Μπορείς να αρκεστείς στο να τους γνωρίζεις και αυτό μόνο υπέρ σου θα είναι ως καταναλωτης. Αυτό στο υπογράφω. 

Για 540€ δεν θα κάνω δικαστήριο. Το ότι χρειάζεται δικαστήριο για δικαιώματα του καταναλωτή πρώτη φορά το ακούω. Μετά αναρωτιούνται γιατί ψωνίζουμε από Amazon και αλυσίδες και όχι από τα μικρά μαγαζάκια. 

Η daikin δεν το κάνει. Η νόμιμη είναι αρμοδιότητα του πωλητή. Ότι το δίνει η Toshiba και δεν σε αφήνει να μπλέξεις με κάθε μαγαζάκι είναι σίγουρα πολύ θετικό, ελπίζω να ακολουθήσουν και άλλοι κατασκευαστές.

Και η Fujitsu https://www.fujitsu-general.com/shared/gr/pdf-fgr-support-warranty-wallmounted-01.pdf

 

1 λεπτό πριν, efib είπε

Ξέρεις από πού το πήρα. 

Γιατί να απευθυνθώ στην Daikin γιατί την χρήση της νόμιμης εγγύησης; Είναι αρμοδιότητα του καταστήματος με το οποίο σύναψα σύμβαση. Η Daikin μου έκανε αντικατάσταση πλακέτας στα πλαίσια της εμπορικής εγγύησης. Εγώ ήθελα αντικατάσταση όλου του μηχανήματος με καινούργιο ή αποζημίωση ή επιστροφή προϊόντος και χρημάτων. Πλήρωσα refurbished σε τιμή brand new και είχα και το κωλομαγαζο να απειλεί.

Όχι δεν ξέρω.

Δεν έχω πρόχειρους τους όρους εγγύησης της Daikin. Αν θέλεις ανέβασε τους μια. 

Προσωπικά για το atxc25b αγοράς Κωτσόβολου πήγα καρφί αντιπροσωπεία και καλύφθηκα από αυτούς.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, liakjim είπε

Και η Fujitsu https://www.fujitsu-general.com/shared/gr/pdf-fgr-support-warranty-wallmounted-01.pdf

Είναι η εμπορική εγγύηση 

Όχι δεν ξέρω.

Δεν έχω πρόχειρους τους όρους εγγύησης της Daikin. Αν θέλεις ανέβασε τους μια. 

Προσωπικά για το atxc25b αγοράς Κωτσόβολου πήγα καρφί αντιπροσωπεία και καλύφθηκα από αυτούς.

Είχες άλλου είδους πρόβλημα. Εάν θυμάμαι καλά μια ρύθμιση στην πλακέτα; Είναι θέμα εμπορικής εγγύησης. Εμένα ήταν dead on arrival και ήταν ζήτημα νόμιμης εγγύησης.

Θα κοιτάξω αύριο την εγγύηση της Daikin. Αλλά θυμάμαι ότι μίλησα με το νομικό τμήμα και αναλαμβάναν μόνο την εμπορική. Είχα διαβάσει τότε την εγγύηση στο site τους και δεν έλεγε κάτι σχετικό.

Επεξ/σία από efib
  • Thanks 1
Δημοσ.

Κλαημέρα στη παρέα. Αγόρασα πριν μία εβδομάδα, δύο Toyotomi Umi Eco UTN/UTG-09CH κι η εγκατάσταση έγινε μεσοβδόμαδα. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που πρόσεξα ότι το ένα δεν έπιανε θερμοκρασία. Το είχες στους 22, το δωμάτιο είχε φτάσει 27 κι αυτό ακόμα δούλευε στο φουλ.Με τα πολλά, το χειριστήριο έχει μια λειτουργεία με την οποία σου δείχνει τη θερμοκρασία που διαβάζει ο αισηθήτρας. Η θερμοκρασία που διάβαζε ο αισητήρας; 16!

Το χειριστήριο, είχε και μια λειτουργεία (isense) που αντί για τον αιθητήρα του κλιματιστικού χρησιμοποιείται ένας δευτερεύοντας αισθητήρας ο οποίος βρίσκεται στο ίδιο το χειριστήριο. Αυτός λειτουργούσε κανονικά, έδειχνε 25 και σταμάτησε να λειτουργεί το κλιματιστικό στο λεπτό.

Η απορία μου είναι η εξής: Αν τελικά είναι ο αισθητήρας το πρόβλημα και αφού καλύπτεται από την εγγύηση(7 μέρες σήμερα από την αγορά), θα χρειαστεί να πληρώσω και την εργασία των τεχνικών της Toyotomi; Μου φαίνεται λίγο κοροϊδία να πληρώσω για να μου φτιάξουν ολοκαίνουργιο κλιματιστικό.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, tsamo2 είπε

Κλαημέρα στη παρέα. Αγόρασα πριν μία εβδομάδα, δύο Toyotomi Umi Eco UTN/UTG-09CH κι η εγκατάσταση έγινε μεσοβδόμαδα. Όλα πήγαιναν καλά μέχρι που πρόσεξα ότι το ένα δεν έπιανε θερμοκρασία. Το είχες στους 22, το δωμάτιο είχε φτάσει 27 κι αυτό ακόμα δούλευε στο φουλ.Με τα πολλά, το χειριστήριο έχει μια λειτουργεία με την οποία σου δείχνει τη θερμοκρασία που διαβάζει ο αισηθήτρας. Η θερμοκρασία που διάβαζε ο αισητήρας; 16!

Το χειριστήριο, είχε και μια λειτουργεία (isense) που αντί για τον αιθητήρα του κλιματιστικού χρησιμοποιείται ένας δευτερεύοντας αισθητήρας ο οποίος βρίσκεται στο ίδιο το χειριστήριο. Αυτός λειτουργούσε κανονικά, έδειχνε 25 και σταμάτησε να λειτουργεί το κλιματιστικό στο λεπτό.

Η απορία μου είναι η εξής: Αν τελικά είναι ο αισθητήρας το πρόβλημα και αφού καλύπτεται από την εγγύηση(7 μέρες σήμερα από την αγορά), θα χρειαστεί να πληρώσω και την εργασία των τεχνικών της Toyotomi; Μου φαίνεται λίγο κοροϊδία να πληρώσω για να μου φτιάξουν ολοκαίνουργιο κλιματιστικό.

Μήπως έχεις επάλληλα κουφώματα; Η τρύπα έγινε στη δεξιά μεριά του κλιματιστικού; Μπορεί να μπαίνει κρύος αέρας απέξω αν δεν έχει κλείσει καλά η τρύπα και να μπερδεύει τον αισθητήρα. Δες εδώ ->

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...