Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, definitio είπε

Οχι δεν χρησιμοποίησαν τέτοιο...ένας στη γειτονιά μου που όμως τείνει να ασχολείται με καυστήρες περισσότερο έχω δει να το χρησιμοποιεί, αλλά δεν είχε κενό για 2 βδομάδες.

Το είχα πετύχει στο aliexpress νομίζω το περασμένο καλοκαίρι...δεν θυμάμαι τιμή, αλλά δεν νομίζω να ήταν 100€.

Αμα λοιπον δεν γινεται με τετοιο τροπο η πλυση , μη φερνεις τεχνιτη εφοσον κανεις μονος σου τα βασικα. Οσο αφορα τη τιμη για το ελεφαντακι το πουλανε για χρυσαφι χωρις λογο. Εσυ μπορεις απο Κινα να φερεις ενα αντιστοιχο οπως ειπες πολυ φθηνοτερα 

  • Απαντ. 6,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
6 minutes ago, GiannisSol said:

Νομιζω οτι η ευθυνη του μαγαζιου τελειωνει μολις το παραδώσει χωρις καποιο κτυπημα. Πλέον εχεις να κανεις με την εταιρεία του μηχανηματος σου.

Υπαρχει μια σημαντικη διαφορα. Αν το τοπικο μαγαζι ειναι μεγαλος καταναλωτης σε κλιματιστικα  την ισχυ θα την χρησιμοποιησει ειτε για να πιεσει την αντιπροσωπεια η θα ξεφορτωθει τον πελατη για να μην ασχολειται.

Ο Κωτσοβολος σε καθε περιπτωση την ισχυ την θελει υπερ των πελατων του γιατι ειναι δυνητικοι αγοραστες και στα αλλα προιοντα του.

  • Thanks 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Specs είπε

Υπαρχει μια σημαντικη διαφορα. Αν το τοπικο μαγαζι ειναι μεγαλος καταναλωτης σε κλιματιστικα  την ισχυ θα την χρησιμοποιησει ειτε για να πιεσει την αντιπροσωπεια η θα ξεφορτωθει τον πελατη για να μην ασχολειται.

Ο Κωτσοβολος σε καθε περιπτωση την ισχυ την θελει υπερ των πελατων του γιατι ειναι δυνητικοι αγοραστες και στα αλλα προιοντα του.

Ο Κωτσοβολος κανει αντικατασταση σε επισκευασιμη βλαβη χωρις ο πελατης να εχει αγορασει το αναλογο πακετο; Μιλαμε καθαρα για το κομματι αντικαταστασης ελλατωματικου προιοντος (χωρις μη επισκευασιμη βλαβη ή ελλειψη ανταλλακτικου) εντος εγγυησης. 

Δημοσ.
1 minute ago, GiannisSol said:

Ο Κωτσοβολος κανει αντικατασταση σε επισκευασιμη βλαβη χωρις ο πελατης να εχει αγορασει το αναλογο πακετο;

Μπορει να μην τον γουσταρω αλλα τα δικαιωματα σου μεσω Κωτσοβολου ειναι στο φουλ κ πιο πολυ ακομη εξασφαλισμενα.

Ακομη κ χωρις πακετο απο οσα εχουν πεσει στην αντιληψη μου. Μονο σε franchise εχω δει προβληματα εξυπηρετησης.

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, GiannisSol είπε

Την ειχα ξαναδιαβασει την εμπειρια σου. Μαγαζι απο μαγαζι εχει διαφορα. Πρεπει να γινεται καλη ερευνα αγορας και ερωτησεις για διαφορες πιθανες περιπτωσεις σαν τη δικη σου. Οποιος αντιδρα περιεργα ,δρομο. 

Επισης πολλες περιπτωσεις δεν ειναι ιδιες, το οτι εξυπηρετησαν με επιστροσφη προιοντος ενα αλλο ανθρωπο δεν σημαινει οτι το ιδιο θα επρατταν σε σενα. Αυτο ισως γινεται καλη τη θεληση καποιου τοπικου καταστηματος , δεν νομιζω να ειναι στους ορους της εγγυησης η αλλαγη μηχανηματος αν εχει επισκευασιμη βλαβη . 

Επισης για το μελος που αγορασε απο Κωτσοβολο που κανει ιδιαιτερη εντυπωση που πηραν πισω συσκευη που δεν ειχε κανενα προβλημα , και απλα ειχε ξεχασει ο τεχνικος να στεγανοποιησει τη τρυπα . 

Παντως σε μια κουβεντα που εκανα με τον ψυκτικο μου για χρηση εγγυησης αν εχω καποια ζημια μου απαντησε το εξης. Οτι ειναι αδειοδοτημενος και εχει προσβαση σε ολες τις αντιπροσωπειες για ανταλλακτικα. Αν εχω βλαβη καλω αυτον και κανονιζει ολη τη διαδικασια αυτος αρκει να εχω την αποδειξη αγορας. 

Νομιζω οτι η ευθυνη του μαγαζιου τελειωνει μολις το παραδώσει χωρις καποιο κτυπημα. Πλέον εχεις να κανεις με την εταιρεία του μηχανηματος σου. Ο Κωτσόβολος απο την αλλη εχει εξτρα (και ακριβες) υπηρεσιες για επεκτασεις εγγυησεων και επιστροφες προιοντων. Ετσι μονο πιστευω αποκτας την επιλογη επιστροφης ελλατωματικου και αντικαταστασης με νεο προιον. Μηπως ετρεχε τετοια υπηρεσια το μελος με το toyotomi;

Κάνεις λάθος' Δεν είναι μεταπωλητής το κατάστημα. Φέρει και αυτό ευθύνη για το προϊόν. https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty .

Δεν του έκαναν καμία εξυπηρέτηση από τον Κωτσόβολο. Δικαίωμα υπαναχώρησης λέγεται και έκανε χρήση αυτού χωρίς πολλά-πολλα.

16 λεπτά πριν, Specs είπε

Υπαρχει μια σημαντικη διαφορα. Αν το τοπικο μαγαζι ειναι μεγαλος καταναλωτης σε κλιματιστικα  την ισχυ θα την χρησιμοποιησει ειτε για να πιεσει την αντιπροσωπεια η θα ξεφορτωθει τον πελατη για να μην ασχολειται.

Ο Κωτσοβολος σε καθε περιπτωση την ισχυ την θελει υπερ των πελατων του γιατι ειναι δυνητικοι αγοραστες και στα αλλα προιοντα του.

Σούζα τους έχει ο πολυχρονεμενος...

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, dimitrismvr__ είπε

@liakjimΠηρα απο κωτσο τελικα το 24 morris φασον tcl, που λεγαμε προχθες.  850-120= 730 μου βγηκε. Θεωρω καλο ντιλ σε αυτα τα λεφτα. Θα ψαξω για εγκαταστατη και θα ενημερωσω σχετικα με την αποδοση του, ωστε να εχουμε και απο αυτο feedback.

Ε ναι, έτσι μάλιστα. Αν είχε και την εγκατάσταση μαζί θα ήταν σούπερ αλλά και έτσι θεωρώ ότι είναι αρκετά τίμιο. Ναι αν μπορείς πες μας. Και ειδικά θέρμανση. 

1 ώρα πριν, kva21 είπε

Αρα στην τιμή που γράφει ο φίλος 586€ με μεταφορικά το arata το χτυπάμε;

Έχουν παίξει κάτι απίθανα του τύπου 450€ εγκατεστημένα τέλη καλοκαιριού αρχές φθινοπώρου αν θυμάμαι καλά αλλά δεν μπορώ να ξέρω τι έχουν σκοπό να κάνουν. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Specs είπε

Μπορει να μην τον γουσταρω αλλα τα δικαιωματα σου μεσω Κωτσοβολου ειναι στο φουλ κ πιο πολυ ακομη εξασφαλισμενα.

Ακομη κ χωρις πακετο απο οσα εχουν πεσει στην αντιληψη μου. Μονο σε franchise εχω δει προβληματα εξυπηρετησης.

Κοιτα,  ειναι ενα απο τα μαγαζια που κοιταζω οταν ψαχνω κατι. Εχω παρατηρησει οτι τα καταστηματα της Αθηνας ειναι χαλι μαυρο, πολυ πιεση οι υπαλληλοι , πολυ αναμονη, εντελως απροσωπα και βιαστικα ολα. Ακριβως το αντιθετο ειναι στην επαρχια τα καταστηματα που εχω παει και εχω αγορασει (Χαλκιδα, Χανια).

Επισης παιζουν πολυ καλες εκπτωσεις(ιδιαιτερα στα αποκλειστικα του προιοντα)  οταν παρεις τηλ στο κεντρο τους και ζητησεις προσφορα. Οχι απο υπαλληλο στο καταστημα.

 

Δημοσ.
27 λεπτά πριν, IsiR είπε

Μηπως ηταν παραεισαγωγης ? Γιατι κανονικα αυτο το καλυπτει η αντιπροσωπεια. Σε γενικες γραμμες τι μικρο μαγαζι τι αλυσιδα αν περνουν απο τον ιδιο αντιπροσωπο η αντιπροσωπεια καλυπτει την εγγυηση και στις 2 περιπτωσεις και οχι το μαγαζι. Το προβλημα υπαρχει οταν ερχονται απ εξω.

Ακριβως αυτο!

Οχι. Δεν ήταν παραεισαγωγης. Επίσημος μεταπωλητής είναι (όχι blue dealer). 

Δημοσ.
15 λεπτά πριν, GiannisSol είπε

Ο Κωτσοβολος κανει αντικατασταση σε επισκευασιμη βλαβη χωρις ο πελατης να εχει αγορασει το αναλογο πακετο; Μιλαμε καθαρα για το κομματι αντικαταστασης ελλατωματικου προιοντος (χωρις μη επισκευασιμη βλαβη ή ελλειψη ανταλλακτικου) εντος εγγυησης. 

Το daikin μου το αγόρασα από Κωτσόβολο. Τότε με την ιστορία του μεγάλου offset που τελικά αλλάξαμε πλακέτα με άλλον προγραμματισμό είχα (άριστη) συναλλαγή μόνο με τη daikin Ελλάδας. Από κωτσο το μόνο που τους ένοιαζε ήταν η απόδειξη. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, efib είπε

Κάνεις λάθος' Δεν είναι μεταπωλητής το κατάστημα. Φέρει και αυτό ευθύνη για το προϊόν. https://www.gov.gr/sdg/consumer-rights/consumer-rights-and-guarantees/general/statutory-warranty .

 

Μηπως πωλητη εννοει την εταιρια της συσκευης; Δηλαδη στην προκειμενη περιπτωση την Daikin; Δεν ξεκαθαριζει αν ειναι υποχρεωση του μαγαζιου μεταπωλησης ή της επισημης εταιριας.

Πως δεν ειναι μεταπωλητης το καταστημα; Απο την Daikin αγοραζει και μεταπουλαει. 

Το μαγαζακι επρεπε να παρει το οκ απο την daikin για αντικατασταση. Αν πηρε το οκ και δεν το επραξε ειναι για κυνηγι. Η daikin εχει τον τελευταιο λογο για τη τηρηση των ορων και των δικαιωματων του καταναλωτη εφοσον το μηχανημα ειναι δικης της εισαγωγης. 

Επεξ/σία από GiannisSol
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, GiannisSol said:

Μηπως πωλητη εννοει την εταιρια της συσκευης;

οχι, η Daikin ειναι κατασκευαστης, εκτος αν πουλαει κ λιανικη κ αγορασεις απο αυτην απευθειας οποτε σε αυτη την περιπτωση ειναι και πωλητης.

Επεξ/σία από Specs
Δημοσ.

Όταν αγοράζεις Daikin ή οπουδήποτε κλιματιστικό έχεις όρους εγγύησης αντιπροσωπείας. Αν δεν έχεις δεν αγοράζεις. 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Specs είπε

οχι, η Daikin ειναι κατασκευαστης

Τοσα χρονια εχω διαπιστωσει το εξης. Οταν εχεις βλαβη το μαγαζι σε παραπεμπει στην αντιπροσωπεια. Το μαγαζι μπορει για χαρην ποιοτητας εξυπηρετησης, εφοσον το επιθυμει ο πελατης, να λειτουργησει σαν διαμεσολαβητης ωστε ο πελατης να εχει να κανει μονο με το μαγαζι και οχι με αλλα 10 προσωπα. Απο εκει και υστερα πρατει οτι του πει η αντιπροσωπεια. 

Περιπτωσεις που εχει προβλημα με συσκευες που εισαγει το ιδιο το μαγαζι (πλασιο turbo-x, Κωτσόβολος deloghni-τα αποκλειστικα του, κτλ) αποκλειστικη ευθυνη εχει το μαγαζι και μονο.

Δημοσ.
1 minute ago, GiannisSol said:

Τοσα χρονια εχω διαπιστωσει το εξης. Οταν εχεις βλαβη το μαγαζι σε παραπεμπει στην αντιπροσωπεια. Το μαγαζι μπορει για χαρην ποιοτητας εξυπηρετησης, εφοσον το επιθυμει ο πελατης, να λειτουργησει σαν διαμεσολαβητης ωστε ο πελατης να εχει να κανει μονο με το μαγαζι και οχι με αλλα 10 προσωπα. Απο εκει και υστερα πρατει οτι του πει η αντιπροσωπεια. 

Περιπτωσεις που εχει προβλημα με συσκευες που εισαγει το ιδιο το μαγαζι (πλασιο turbo-x, Κωτσόβολος deloghni-τα αποκλειστικα του, κτλ) αποκλειστικη ευθυνη εχει το μαγαζι και μονο.

Στη περίπτωση του Arata που έρχεται ως τέτοιο μόνο στον Κωτσόβολο, τί ισχύει;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, definitio είπε

Στη περίπτωση του Arata που έρχεται ως τέτοιο μόνο στον Κωτσόβολο, τί ισχύει;

Μια προχειρη αναζητηση που εκανα το βρηκα σε μερικα μαγαζια. Τι εννοεις ερχεται μονο στο Κωτσοβολο; Οταν εχει πραγματα που δεν βρισκεις πουθενα αλλου δικης του εισαγωγης γραφει ''αποκλειστικο'' σαν τα πλυντηρια του τα deloghni.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...