Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές και απορίες για κλιματιστικά -Part 4


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 minutes ago, liakjim said:

Για υπνοδωμάτιο θα πήγαινα μόνο στο yukai. Σε κανένα άλλο.

Βιάζεσαι θεωρώ.

Ήμουν τελικά καλό παιδί και παρήγγειλα από Κωτσόβολο το Yukai/Arata στα 586€ με εγκατάσταση (+30€ απεγκατάσταση), 616€ σύνολο...
(η VIMAX εδώ Θεσσαλονίκη, απ' όπου προγραμμα΄τιζα να αγοράσω, το έδινε 529€ + εγκατάσταση ~125€ + απεγκατάσταση 30€, οπότε γλίτωσα γύρω στα 70€)

...δεν είχε χαμηλή ονομαστική τιμή στον Κωτσόβολο, αλλά είδα ότι έλεγε 20% όφελος μόλις το βάλεις στο καλάθι αγορών...οπότε προχώρησα έτσι...

Με το Midea Xtreme Save με έπαιρνε να πάρω δύο μια κι έξω...να γλιτώσουν τη σόμπα οι γονείς όταν έρχονται και να είναι άνετα το καλοκαίρι...με την ηλικία η ζέστη/το καλοκαίρι είναι και πιο επικίνδυνο

...αλλά νταξ, ας το παίξουμε έτσι...κι αν μέχρι τις 29 Νοε προκύψει κάποια πολύ καλή προσφορά (πχ Toshiba, Daikin, Fujitsu <500€ με εγκατάσταση), με μια δική τους συμβολή θα τα βολέψω εδώ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, liakjim είπε

Για υπνοδωμάτιο θα πήγαινα μόνο στο yukai. Σε κανένα άλλο.

Βιάζεσαι θεωρώ.

@liakjim Μόνο yukai για ΥΔ το λες μόνο για  αθόρυβης λειτουργίας ;

5 λεπτά πριν, definitio είπε

Ήμουν τελικά καλό παιδί και παρήγγειλα από Κωτσόβολο το Yukai/Arata στα 586€ με εγκατάσταση (+30€ απεγκατάσταση), 616€ σύνολο...
(η VIMAX εδώ Θεσσαλονίκη, απ' όπου προγραμμα΄τιζα να αγοράσω, το έδινε 529€ + εγκατάσταση ~125€ + απεγκατάσταση 30€, οπότε γλίτωσα γύρω στα 70€)

...δεν είχε χαμηλή ονομαστική τιμή στον Κωτσόβολο, αλλά είδα ότι έλεγε 20% όφελος μόλις το βάλεις στο καλάθι αγορών...οπότε προχώρησα έτσι...

Με το Midea Xtreme Save με έπαιρνε να πάρω δύο μια κι έξω...να γλιτώσουν τη σόμπα οι γονείς όταν έρχονται και να είναι άνετα το καλοκαίρι...με την ηλικία η ζέστη/το καλοκαίρι είναι και πιο επικίνδυνο

...αλλά νταξ, ας το παίξουμε έτσι...κι αν μέχρι τις 29 Νοε προκύψει κάποια πολύ καλή προσφορά (πχ Toshiba, Daikin, Fujitsu <500€ με εγκατάσταση), με μια δική τους συμβολή θα τα βολέψω εδώ...

@definitioΠότε το βρήκες 586;

Επεξ/σία από kva21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, definitio είπε

Εν τω μεταξύ κάλεσα για συντήρηση στο 12άρι συνεργειο, πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια (μέχρι τότε μόνος μου φίλτρα, απολυμαντικό στην εσωτερική μονάδα) και κλαίω τα 35€...έριξαν και λίγο νερό στην εξωτερική...ε, και;

Θα προτιμούσα να τα είχα στη τσέπη μου...

Καλεις συνεργείο μόνο μέσω αξιολόγησεων και καλό ψάξιμο. Από το τηλέφωνο εξηγείς ότι θέλεις πλύσιμο και απολύμανση  εσωτερικού μηχανήματος συμπεριλαμβανομένου του ανεμιστήρα με ελεφαντάκι. Αν γίνει έτσι αξίζει ο κόπος και τα 35 -50 ευρώ και τους καλεις. 

Το 50 το λέω γιατί μερικά αξιόλογα συνεργεία είναι δεδομένο ότι λύνουν πλήρως την μέσα μονάδα συν ανεμιστήρα  και την πλένουν σχολαστικά με ελεφαντάκι και πιεστικό .

Το ελεφαντάκι είναι ενωμένο με έναν κουβά που μαζεύει τα βρώμικα νερά από την λύση ...αν δεις τη βρωμα βγάζει θα φριξεις.

Επεξ/σία από GiannisSol
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 minutes ago, kva21 said:

@liakjim Μόνο yukai για ΥΔ το λες μόνο για  αθόρυβης λειτουργίας ;

@definitioΠότε το βρήκες 586;

Στον Κώτσο, το βάζεις στο καλα΄θι και μειώνεται 20% η τιμή...

10 minutes ago, GiannisSol said:

Καλεις συνεργείο μόνο μέσω αξιολόγησεων και καλό ψάξιμο. Από το τηλέφωνο εξηγείς ότι θέλεις πλύσιμο και απολύμανση  εσωτερικού μηχανήματος συμπεριλαμβανομένου του ανεμιστήρα με ελεφαντάκι. Αν γίνει έτσι αξίζει ο κόπος και τα 35 -50 ευρώ και τους καλεις. 

Το 50 το λέω γιατί μερικά αξιόλογα συνεργεία είναι δεδομένο ότι λύνουν πλήρως την μέσα μονάδα συν ανεμιστήρα  και την πλένουν σχολαστικά με ελεφαντάκι και πιεστικό .

Το ελεφαντάκι τί είναι;

Είχαν αυτές τις αντλίες για νερό και απολυμαντικό με τον μακρύ λαιμό, αλ΄λα μού είπαν ότι ήταν μια χαρά το κλιματιστικό μέσα...αυτοί αφαίρεσαν όλη τη πρόσοψη/πλαίσιο του κλιματιστικού και το είδαν...
...εγώ ψέκαζα μόνο από τις σίτες και τα κενά της περσίδας, αφού το καθάριζα από σκόνες με swiffer και υγρό πανί...την εξωτερική μονάδα δεν την είχα πλύνει ποτέ απ' το 2018...

...όχι ότι κάνανε κακή δουλειά δλδ γι αυτό το μετάνιωσα, αλλά στη πράξη φαίνεται πως ό,τι έκανα μόνος μου 7 χρόνια ήταν αρκετό για να κρατηθεί το κλιματιστικό σε πολύ καλή κατάσταση...
...δλδ η επαγγελματική τους υπηρεσία δεν αποκατέστησε κάτι (πχ μούχλα κτλ) που δεν μπορούσα να κάνω/δεν είχα κάνει εγώ...

Μιλάμε για κλιματιστικό Fidji 12.000BTU On/Off από το 2002-2003.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, kva21 είπε

@liakjim Μόνο yukai για ΥΔ το λες μόνο για  αθόρυβης λειτουργίας ;

Πολιτισμένη λειτουργία, ποιότητα, εγγύηση, καλή απόδοση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@liakjimΠηρα απο κωτσο τελικα το 24 morris φασον tcl, που λεγαμε προχθες.  850-120= 730 μου βγηκε. Θεωρω καλο ντιλ σε αυτα τα λεφτα. Θα ψαξω για εγκαταστατη και θα ενημερωσω σχετικα με την αποδοση του, ωστε να εχουμε και απο αυτο feedback.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, liakjim είπε

Πολιτισμένη λειτουργία, ποιότητα, εγγύηση, καλή απόδοση.

Αρα στην τιμή που γράφει ο φίλος 586€ με μεταφορικά το arata το χτυπάμε;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 minutes ago, kva21 said:

Αρα στην τιμή που γράφει ο φίλος 586€ με μεταφορικά το arata το χτυπάμε;

ΣΤα Yukai/Arata εφαρμόζει την έκπτωση 20% στο καλαδι (και στο 18άρι που δοκίμασα), όχι στη σειρά Edge της Toshiba...

...προσωπι΄κα το βλέπω ως μια αξιοπρεπή μείωση τιμής, όχι ως "προσφορά μαύρης παρασκευής"...αλλά αν δεν θες να περιμενεις τον Δεκέμβρη για να εγκατασταθεί κ δεν κυνηγάς την απόλυτη προσφορά των 1-2 ευκαιριών τον χρόνο, που μπορεί να έρθει Μάρτη '25 αντί για Νοέ '24, καλό είναι..

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, definitio είπε

Οπότε αν αγοράζονταν μαζί βγαίνουν ~992€ (στο ένα κ απεγκατάσταση), ενώ με χωριστή αγορά 942€ (50€ κουπόνι στην αγορά του δεύτερου), μάλλον 952€ με την έξτρα χρέωση μεταφορικών...

Εξισορροπείται η μεγαλύτερη κατανάλωση τον χειμώνα από τη μεγαλύτερη οικονομία το καλοκαίρι; Αυτός είναι το δίλημμα...

Εν τω μεταξύ κάλεσα για συντήρηση στο 12άρι συνεργειο, πρώτη φορά μετά από 8 χρόνια (μέχρι τότε μόνος μου φίλτρα, απολυμαντικό στην εσωτερική μονάδα) και κλαίω τα 35€...έριξαν και λίγο νερό στην εξωτερική...ε, και;
Θα προτιμούσα να τα είχα στη τσέπη μου...

Τωρα τα ειδα αυτα και το 12αρι δειχνει πολυ καλο value. 519 με εγκατασταση μεσα. Skroutz 610 χωρις εγκατασταση. Το ψηνω αλλα αυτο που δεν πεφτουν πολυ χαμηλα με προβληματιζει. Και ο liakjim εχει δικιο οτι ακομα ειμαστε στην αρχη της BF οποτε ισως παιξει κατι πολυ πιο δυνατο. 

20220427111514_45dd7f8c.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/11/2024 στις 9:47 ΜΜ, GiannisSol είπε

 

 

Γιατι επιμενετε τοσο σε μεγαλα καταστηματα που οι εκπτωσεις τους ειναι ελαχιστες μερες μεσα στο ετος; 

Υπαρχουν και πολλα αλλα καταστηματα που κανουν και ατοκες δοσεις με καλες τιμες. Επισης μπορειτε να πατε απο κοντα ή μεσω τηλεφωνου και να πετυχετε ακομη καλυτερες τιμες ειδικα οταν παίρνετε πανω απο 1 τεμαχιο. alphaclima, apothema, skondo, aaceg, airsam, airconenergy.... ειναι μερικα που εψαχνα πριν λιγο καιρο οταν αγορασα 3 κλιματιστικα. Επισης αν καποιο μοντελο δεν το βρισκετε σε καποιο σαιτ απο αυτα παρτε τηλ να ρωτησετε, πιθανον το φερνουν. Υπαρχουν ακομη μαγαζια με προσωποποιημενη εξυπηρετηση υψηλου επιπεδου σαν παλια. Καμια επαφη με αλυσιδες.

Επιτρεψε μου να σου απαντήσω σε αυτό από προσωπική εμπειρία.

Στα μέσα του καλοκαιριού αγόρασα ένα atxc35d από ένα μικρό μαγαζί, όταν έγινε η εγκατάσταση (σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) είδαμε ότι δεν λειτουργεί λόγω σφάλματος U4 με πρόβλημα στην πλακέτα της εσωτερικής μονάδας. Επικοινωνήσα με το μαγαζάκι και τους είπα θέλω νέα συσκευή ή να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω. Με έγραψαν κανονικά' δεν απάντησαν ποτέ στα email, ενώ στο τηλέφωνο με απείλησαν με δικαστήρια. Εν τέλει, μου το επισκευασε η Daikin και πλήρωσα σε τιμή νέου μηχάνηματος ένα refurbished το οποίο ήταν ελλατωματικο εξ αρχής. 

Λίγες μέρες αργότερα, στο παρόν νήμα, ένας μέλος αγόρασε toyotomi απο τον Κωτσόβολο και είχε Τεράστια κατανάλωση (24kwh/day) εάν θυμάμαι καλά. Ήρθαν άμεσα και βρήκαν ότι το πρόβλημα ήταν ότι δεν έχει κλείσει καλά η τρύπα (λάθος του τεχνικού) και για αυτό διάβαζε λάθος θερμοκρασία και λειτουργούσε συνεχώς. Τι έγινε σε αυτή την ιστορία; Απλά το έδωσε πίσω και πήρε τα χρήματα του ΧΩΡΙΣ φωνές και απειλές. 

Αυτή λοιπόν είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια μεγάλη αλυσίδα και ένα μικρό μαγαζι.

Στην δική μου περίπτωση πλήρωσα περισσότερο κλιματιστικό+ εγκατάσταση από ότι εάν το έπαιρνα από αλυσίδα με δωρεάν εγκατάσταση.

Δεν είναι μόνο θέμα τιμής, είναι ποιος θα σταθεί δίπλα στον καταναλωτή εάν κάτι στραβωσει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 minutes ago, Arkin said:

Τωρα τα ειδα αυτα και το 12αρι δειχνει πολυ καλο value. 519 με εγκατασταση μεσα. Skroutz 610 χωρις εγκατασταση. Το ψηνω αλλα αυτο που δεν πεφτουν πολυ χαμηλα με προβληματιζει. Και ο liakjim εχει δικιο οτι ακομα ειμαστε στην αρχη της BF οποτε ισως παιξει κατι πολυ πιο δυνατο. 

20220427111514_45dd7f8c.jpeg

Προσωπικά "βιαζόμουν" να τελειώσω με εγκαταστάσεις πριν το τέλος του μήνα, το πολύ πρώτο 5ήμερο Δεκέμβρη, γιατί μετά έρχονται οι δικοί μου...
...και καθότι το σπίτι ασφυκτιά από πράγματα (απ' όταν οι δικοί μου άφησαν το παλιό σπίτι και μοίρασαν έπιπλα κλπ σε χωριό/Θεσσαλονίκη), για να γίνει οποιαδήποτε δουλειά πρέπει να αδειάσουν και να φύγουν από τη μέση βιβλιοθήκες, ντουλάπες, να μεκινηθούν κρεβάτια κοκ...
...δεν μπορεί να γίνει αφού έρθουν οι δικοί μου...και για λόγους χωροταξικούς και αποφυγής ταλαιπωρίας....

Εγώ θεωρώ ότι κέρδισα μια απλή μείωση τιμής...~680€ (με απεγκατάσταση) θα πήγαινε από VIMAX χωρίς BF, 610€ βγήκε από Κώτσο με BF...

...πόση μείωση να περιμενεις όμως; Να πήγαινε 500€ με εγκατάσταση; Αριστα...αλλά η αναμονή για μένα δεν άξιζε τα 80€ που θα κέρδιζα, αν ήταν να ταλαιπωρήσω τους δικους μου μετά.
...κι αν δεν ερχόταν η πολυπόθητη προσφορά; Θα είχα χάσει και τη τρέχουσα έκπτωση και θα έτρεχα τελευταία στιγμη

 

ΥΓ

Δεν το γράφει, αλλά με την αγορά του ARata 9K BTU δίνει και δωροεπιταγή 20€, εξαργυρώσιμη από 8-31 Δεκέμβρη.

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, definitio είπε

Το ελεφαντάκι τί είναι;

Είχαν αυτές τις αντλίες για νερό και απολυμαντικό με τον μακρύ λαιμό, αλ΄λα μού είπαν ότι ήταν μια χαρά το κλιματιστικό μέσα...αυτοί αφαίρεσαν όλη τη πρόσοψη/πλαίσιο του κλιματιστικού και το είδαν...
...εγώ ψέκαζα μόνο από τις σίτες και τα κενά της περσίδας, αφού το καθάριζα από σκόνες με swiffer και υγρό πανί...την εξωτερική μονάδα δεν την είχα πλύνει ποτέ απ' το 2018...

...όχι ότι κάνανε κακή δουλειά δλδ γι αυτό το μετάνιωσα, αλλά στη πράξη φαίνεται πως ό,τι έκανα μόνος μου 7 χρόνια ήταν αρκετό για να κρατηθεί το κλιματιστικό σε πολύ καλή κατάσταση...
...δλδ η επαγγελματική τους υπηρεσία δεν αποκατέστησε κάτι (πχ μούχλα κτλ) που δεν μπορούσα να κάνω/δεν είχα κάνει εγώ...

Μιλάμε για κλιματιστικό Fidji 12.000BTU On/Off από το 2002-2003.

Δες το παραπανω βιντεο να καταλαβεις. Δεν χρειαζεται να εχουν τη μαρκα ελεφαντακι για να καθαρισει καλα, απλα εχει επικρατησει ο ορος αυτος οταν εννοούν πλυση του μηχανηματος με πιεστικο για να μη γινει χαλια  ο χωρος. Οταν δεν κανουν χρηση αυτης της μεθοδου (με ελεφαντακι ή κατι παρομοιο για τη συλλογη των βρωμικων νερων) δεν γινεται σωστη πλυση. Εγω προσωπικα το εχω αγορασει (τιμη φαρμακι 100 ευρω) και κανω τα παντα μονος μου. 

Μεγαλη ευκολια σου προσφερει λογο συλλογης νερων, στη πλυση του ανεμιστηρα που μπορεις χωρις να τον αφαιρεσεις να τον πλυνεις περιστρεφοντας τον σιγα σιγα με το πιεστικο . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 minutes ago, GiannisSol said:

Δες το παραπανω βιντεο να καταλαβεις. Δεν χρειαζεται να εχουν τη μαρκα ελεφαντακι για να καθαρισει καλα, απλα εχει επικρατησει ο ορος αυτος οταν εννοούν πλυση του μηχανηματος με πιεστικο για να μη γινει χαλια  ο χωρος. Οταν δεν κανουν χρηση αυτης της μεθοδου (με ελεφαντακι ή κατι παρομοιο για τη συλλογη των βρωμικων νερων) δεν γινεται σωστη πλυση. Εγω προσωπικα το εχω αγορασει (τιμη φαρμακι 100 ευρω) και κανω τα παντα μονος μου. 

Μεγαλη ευκολια σου προσφερει λογο συλλογης νερων, στη πλυση του ανεμιστηρα που μπορεις χωρις να τον αφαιρεσεις να τον πλυνεις περιστρεφοντας τον σιγα σιγα με το πιεστικο . 

Οχι δεν χρησιμοποίησαν τέτοιο...ένας στη γειτονιά μου που όμως τείνει να ασχολείται με καυστήρες περισσότερο έχω δει να το χρησιμοποιεί, αλλά δεν είχε κενό για 2 βδομάδες.

Το είχα πετύχει στο aliexpress νομίζω το περασμένο καλοκαίρι...δεν θυμάμαι τιμή, αλλά δεν νομίζω να ήταν 100€.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
53 λεπτά πριν, efib είπε

Επιτρεψε μου να σου απαντήσω σε αυτό από προσωπική εμπειρία.

Στα μέσα του καλοκαιριού αγόρασα ένα atxc35d από ένα μικρό μαγαζί, όταν έγινε η εγκατάσταση (σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) είδαμε ότι δεν λειτουργεί λόγω σφάλματος U4 με πρόβλημα στην πλακέτα της εσωτερικής μονάδας. Επικοινωνήσα με το μαγαζάκι και τους είπα θέλω νέα συσκευή ή να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω. Με έγραψαν κανονικά' δεν απάντησαν ποτέ στα email, ενώ στο τηλέφωνο με απείλησαν με δικαστήρια. Εν τέλει, μου το επισκευασε η Daikin και πλήρωσα σε τιμή νέου μηχάνηματος ένα refurbished το οποίο ήταν ελλατωματικο εξ αρχής. 

Λίγες μέρες αργότερα, στο παρόν νήμα, ένας μέλος αγόρασε toyotomi απο τον Κωτσόβολο και είχε Τεράστια κατανάλωση (24kwh/day) εάν θυμάμαι καλά. Ήρθαν άμεσα και βρήκαν ότι το πρόβλημα ήταν ότι δεν έχει κλείσει καλά η τρύπα (λάθος του τεχνικού) και για αυτό διάβαζε λάθος θερμοκρασία και λειτουργούσε συνεχώς. Τι έγινε σε αυτή την ιστορία; Απλά το έδωσε πίσω και πήρε τα χρήματα του ΧΩΡΙΣ φωνές και απειλές. 

Αυτή λοιπόν είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια μεγάλη αλυσίδα και ένα μικρό μαγαζι.

Στην δική μου περίπτωση πλήρωσα περισσότερο κλιματιστικό+ εγκατάσταση από ότι εάν το έπαιρνα από αλυσίδα με δωρεάν εγκατάσταση.

Δεν είναι μόνο θέμα τιμής, είναι ποιος θα σταθεί δίπλα στον καταναλωτή εάν κάτι στραβωσει.

Την ειχα ξαναδιαβασει την εμπειρια σου. Μαγαζι απο μαγαζι εχει διαφορα. Πρεπει να γινεται καλη ερευνα αγορας και ερωτησεις για διαφορες πιθανες περιπτωσεις σαν τη δικη σου. Οποιος αντιδρα περιεργα ,δρομο. 

Επισης πολλες περιπτωσεις δεν ειναι ιδιες, το οτι εξυπηρετησαν με επιστροσφη προιοντος ενα αλλο ανθρωπο δεν σημαινει οτι το ιδιο θα επρατταν σε σενα. Αυτο ισως γινεται καλη τη θεληση καποιου τοπικου καταστηματος , δεν νομιζω να ειναι στους ορους της εγγυησης η αλλαγη μηχανηματος αν εχει επισκευασιμη βλαβη . 

Επισης για το μελος που αγορασε απο Κωτσοβολο που κανει ιδιαιτερη εντυπωση που πηραν πισω συσκευη που δεν ειχε κανενα προβλημα , και απλα ειχε ξεχασει ο τεχνικος να στεγανοποιησει τη τρυπα . 

Παντως σε μια κουβεντα που εκανα με τον ψυκτικο μου για χρηση εγγυησης αν εχω καποια ζημια μου απαντησε το εξης. Οτι ειναι αδειοδοτημενος και εχει προσβαση σε ολες τις αντιπροσωπειες για ανταλλακτικα. Αν εχω βλαβη καλω αυτον και κανονιζει ολη τη διαδικασια αυτος αρκει να εχω την αποδειξη αγορας. 

Νομιζω οτι η ευθυνη του μαγαζιου τελειωνει μολις το παραδώσει χωρις καποιο κτυπημα. Πλέον εχεις να κανεις με την εταιρεία του μηχανηματος σου. Ο Κωτσόβολος απο την αλλη εχει εξτρα (και ακριβες) υπηρεσιες για επεκτασεις εγγυησεων και επιστροφες προιοντων. Ετσι μονο πιστευω αποκτας την επιλογη επιστροφης ελλατωματικου και αντικαταστασης με νεο προιον. Μηπως ετρεχε τετοια υπηρεσια το μελος με το toyotomi;

Επεξ/σία από GiannisSol
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, efib είπε

Επιτρεψε μου να σου απαντήσω σε αυτό από προσωπική εμπειρία.

Στα μέσα του καλοκαιριού αγόρασα ένα atxc35d από ένα μικρό μαγαζί, όταν έγινε η εγκατάσταση (σύμφωνα με τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) είδαμε ότι δεν λειτουργεί λόγω σφάλματος U4 με πρόβλημα στην πλακέτα της εσωτερικής μονάδας. Επικοινωνήσα με το μαγαζάκι και τους είπα θέλω νέα συσκευή ή να μου δώσουν τα χρήματα μου πίσω. Με έγραψαν κανονικά' δεν απάντησαν ποτέ στα email, ενώ στο τηλέφωνο με απείλησαν με δικαστήρια. Εν τέλει, μου το επισκευασε η Daikin και πλήρωσα σε τιμή νέου μηχάνηματος ένα refurbished το οποίο ήταν ελλατωματικο εξ αρχής. 

Λίγες μέρες αργότερα, στο παρόν νήμα, ένας μέλος αγόρασε toyotomi απο τον Κωτσόβολο και είχε Τεράστια κατανάλωση (24kwh/day) εάν θυμάμαι καλά. Ήρθαν άμεσα και βρήκαν ότι το πρόβλημα ήταν ότι δεν έχει κλείσει καλά η τρύπα (λάθος του τεχνικού) και για αυτό διάβαζε λάθος θερμοκρασία και λειτουργούσε συνεχώς. Τι έγινε σε αυτή την ιστορία; Απλά το έδωσε πίσω και πήρε τα χρήματα του ΧΩΡΙΣ φωνές και απειλές. 

Αυτή λοιπόν είναι η διαφορά ανάμεσα σε μια μεγάλη αλυσίδα και ένα μικρό μαγαζι.

Στην δική μου περίπτωση πλήρωσα περισσότερο κλιματιστικό+ εγκατάσταση από ότι εάν το έπαιρνα από αλυσίδα με δωρεάν εγκατάσταση.

Δεν είναι μόνο θέμα τιμής, είναι ποιος θα σταθεί δίπλα στον καταναλωτή εάν κάτι στραβωσει.

Μηπως ηταν παραεισαγωγης ? Γιατι κανονικα αυτο το καλυπτει η αντιπροσωπεια. Σε γενικες γραμμες τι μικρο μαγαζι τι αλυσιδα αν περνουν απο τον ιδιο αντιπροσωπο η αντιπροσωπεια καλυπτει την εγγυηση και στις 2 περιπτωσεις και οχι το μαγαζι. Το προβλημα υπαρχει οταν ερχονται απ εξω.

2 λεπτά πριν, GiannisSol είπε

Την ειχα ξαναδιαβασει την εμπειρια σου. Μαγαζι απο μαγαζι εχει διαφορα. Πρεπει να γινεται καλη ερευνα αγορας και ερωτησεις για διαφορες πιθανες περιπτωσεις σαν τη δικη σου. Οποιος αντιδρα περιεργα ,δρομο. 

Επισης πολλες περιπτωσεις δεν ειναι ιδιες, το οτι εξυπηρετησαν με επιστροσφη προιοντος ενα αλλο ανθρωπο δεν σημαινει οτι το ιδιο θα επρατταν σε σενα. Αυτο ισως γινεται καλη τη θεληση καποιου τοπικου καταστηματος , δεν νομιζω να ειναι στους ορους της εγγυησης η αλλαγη μηχανηματος αν εχει επισκευασιμη βλαβη . 

Επισης για το μελος που αγορασε απο Κοτσωβολο που κανει ιδιαιτερη εντυπωση που πηραν πισω συσκευη που δεν ειχε κανενα προβλημα , και απλα ειχε ξεχασει ο τεχνικος να στεγανοποιησει τη τρυπα . 

Παντως σε μια κουβεντα που εκανα με τον ψυκτικο μου για χρηση εγγυησης αν εχω καποια ζημια μου απαντησε το εξης. Οτι ειναι αδειοδοτημενος και εχει προσβαση σε ολες τις αντιπροσωπειες για ανταλλακτικα. Αν εχω βλαβη καλω αυτον και κανονιζει ολη τη διαδικασια αυτος αρκει να εχω την αποδειξη αγορας. 

Νομιζω οτι η ευθυνη του μαγαζιου τελειωνει μολις το παραδώσει χωρις καποιο κτυπημα. Πλέον εχεις να κανεις με την εταιρεία του μηχανηματος σου. Ο κοτσωβολος απο την αλλη εχει εξτρα (και ακριβες) υπηρεσιες για επεκτασεις εγγυησεων και επιστροφες προιοντων. Ετσι μονο πιστευω αποκτας την επιλογη επιστροφης ελλατωματικου και αντικαταστασης με νεο προιον.

Ακριβως αυτο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...