Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, chemkyr είπε

Αυτο που περιγραφεις, δεν θα μπορουσε να επιτευχθει με κλιματιστικο καποιας αλλης εταιρίας, toshiba ας πουμε? Ή ακομα και με καποια κινεζικα? Με βαση αυτα που εχουν δειχθει εδω, σε χαμηλη θερμοκρασια και τα κινεζικα συμπεριφερονται καλα.... 

(ΥΓ δεν υπαρχει διαθεση αντιδικιας μαζι σου)

No offence taken... συζητηση κανουμε εξαλλου. Για να απαντηθει με σαφηνεια θα πρεπε να γινει αμεση συγκριση. 

  • Απαντ. 8,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
29 minutes ago, liakjim said:

Τo fujitsu σίγουρα low. Στο yukai θα πρέπει να επανέλθω. Νομίζω auto (όπου δεν ξέρω τι σημαίνει auto σε αυτό, πρέπει να ψάξω). Αλλά θα επανέλθω με νεότερο συγκριτικό. 

Πιστεύω ότι οι συγκρίσεις του αντιληπτού θορύβου μεταξύ διαφορετικών κλιματιστικών αξίζουν να γίνονται μόνο σε σταθερές ταχύτητες που έχουν ρυθμιστεί χειροκίνητα.

  • Like 1
Δημοσ.

Και για να το δούμε με νούμερα. 

Στο κάτωθι διάγραμμα του mitsubishi heavy 80, 

image.png.6e41ab0ef8f16f54433d8cf109aa96b6.png

η περιοχή των on-off έχει την υπερδιπλάσια ωραία κατανάλωση

image.png.5171a0c073bfec0f2f7412bb65adb457.png

σε σχέση με τη σταθερή λειτουργία , παρόλο που στη 2η περίπτωση η εξωτερική ήταν πιο χαμηλή

image.png.291cf566803e98a6512f03b8cd2aaf54.png

  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, liakjim said:

Και για να το δούμε με νούμερα. 

Στο κάτωθι διάγραμμα του mitsubishi heavy 80, 

image.png.6e41ab0ef8f16f54433d8cf109aa96b6.png

η περιοχή των on-off έχει την υπερδιπλάσια ωραία κατανάλωση

image.png.5171a0c073bfec0f2f7412bb65adb457.png

σε σχέση με τη σταθερή λειτουργία , παρόλο που στη 2η περίπτωση η εξωτερική ήταν πιο χαμηλή

image.png.291cf566803e98a6512f03b8cd2aaf54.png

Τουλάχιστον διπλάσιο
Θα ήμουν περίεργος να δω αν ο συντελεστής υποβάθμισης ( degradation heating co-efficient Cdh) λόγω κύκλων είναι επίσης τόσο υψηλός για κλιματιστικά MHI μικρότερης χωρητικότητας!
*Συνήθως, για κλιματιστικά χωρητικότητας (9-12k), το Cdh είναι κάπου γύρω στο 0,25 -0,30

Επεξ/σία από amotida
Δημοσ.
1 ώρα πριν, lexotamilf είπε

Είναι λογικό A/C σε κατάσταση αναμονής (power off) να καταναλώνει 4w;

Fujitsu ASYG09LLCC

Εγώ έχω ένα 9άρι ASYG25LLCP, παρόμοιο με το δικό σου. Σε κατάσταση αναμονής καταναλώνει σταθερά περίπου 1 watt. Ένα παλιότερο μοντέλο του 2007 καταναλώνει 5w.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@liakjim  Σχετικά με αυτές τις ταλαντώσεις, όπως φαίνεται στο διάγραμμα (φωτογραφία 1) δεν σε ρώτησα ποτέ, αν και έχω δει τόσα διαγράμματα από το Fujitsu σου... έχεις δει ποτέ και διαφορετικά; 
Δηλαδή να μην υπάρχουν ταλαντώσεις;
Για παράδειγμα, στο κλιματιστικό μου panasonic (φωτογραφία 2) υπάρχουν μερικές φορές διαφορές στο FanAuto (heating mode) σε σύγκριση με το FanLow. Ειδικά όταν έξω οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες (ή τουλάχιστον έτσι το συνδέω εγώ το θέμα). Μερικές φορές, ωστόσο, ακόμη και με το FanLow εμφανίζεται στο διάγραμμα όπως ακριβώς και με το FanAuto.

Screenshot_3.jpg

Screenshot_2.jpg

Επεξ/σία από amotida
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Pan_K είπε

Εγώ έχω ένα 9άρι ASYG25LLCP, παρόμοιο με το δικό σου. Σε κατάσταση αναμονής καταναλώνει σταθερά περίπου 1 watt. Ένα παλιότερο μοντέλο του 2007 καταναλώνει 5w.

Όταν το απενεργοποιω μετά από λειτουργία, γράφει 10w 🙄

Τώρα το κλείνω απο την smart plug που ελπίζω να καταναλώνει λιγότερα watt σε σχεση με το ρημαδι.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, lexotamilf είπε

Όταν το απενεργοποιω μετά από λειτουργία, γράφει 10w 🙄

Τώρα το κλείνω απο την smart plug που ελπίζω να καταναλώνει λιγότερα watt σε σχεση με το ρημαδι.

Μην το κάνεις off από τη πρίζα θα το κάψεις 

Δημοσ.
20 λεπτά πριν, dimostr είπε

Μην το κάνεις off από τη πρίζα θα το κάψεις 

Πρώτα απο το controller του φυσικά. Συγνώμη δεν το εξήγησα καλά.

Δημοσ.
9 ώρες πριν, amotida είπε

@liakjim  Σχετικά με αυτές τις ταλαντώσεις, όπως φαίνεται στο διάγραμμα (φωτογραφία 1) δεν σε ρώτησα ποτέ, αν και έχω δει τόσα διαγράμματα από το Fujitsu σου... έχεις δει ποτέ και διαφορετικά; 
Δηλαδή να μην υπάρχουν ταλαντώσεις;
Για παράδειγμα, στο κλιματιστικό μου panasonic (φωτογραφία 2) υπάρχουν μερικές φορές διαφορές στο FanAuto (heating mode) σε σύγκριση με το FanLow. Ειδικά όταν έξω οι θερμοκρασίες είναι χαμηλότερες (ή τουλάχιστον έτσι το συνδέω εγώ το θέμα). Μερικές φορές, ωστόσο, ακόμη και με το FanLow εμφανίζεται στο διάγραμμα όπως ακριβώς και με το FanAuto.

Screenshot_3.jpg

Screenshot_2.jpg

Σταματάει τις ταλαντώσεις όταν πέφτει στα ελάχιστα watts

image.png.9fd9e6aeaae4b5150ce73dc05dafa3

  • Like 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, liakjim είπε

Ναι. Και το δικό μου παίζει auto που σημαίνει low, ενώ το yukai το έχουμε fixed στο 3/5. 

Έχω σηκώσει και video 

 

 

Edit

Παραδέχομαι @Specsότι δεν θυμάμαι αν το yukai είναι auto ή 3/5 στο βίντεο . Νομίζω auto . Θα τραβήξω και άλλο video στο 3. 

Όμορφο είναι το Yukai.

Εγώ πάντως σου έκανα εγγραφή 😂

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταναλώσεις Φεβρουαρίου για να γυρνάς στο σπίτι με φανελάκι και να μην χρησιμοποιείς δεύτερη κουβέρτα στον ύπνο 

 

IMG_0692.jpeg

IMG_0693.jpeg

IMG_0694.jpeg

Επεξ/σία από dimostr
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimostr είπε

Καταναλώσεις Φεβρουαρίου για να γυρνάς στο σπίτι με φανελάκι και να μην χρησιμοποιείς δεύτερη κουβέρτα στον ύπνο 

 

IMG_0692.jpeg

IMG_0693.jpeg

IMG_0694.jpeg

Το Daikin και το Toyotomi τι διαφορά έχουν στις ρυθμίσεις τους;

9αρια φαντάζομαι θα είναι;

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, MARIOSNURSE είπε

Το Daikin και το Toyotomi τι διαφορά έχουν στις ρυθμίσεις τους;

9αρια φαντάζομαι θα είναι;

Το toyotomi το δουλεύω με p modes το περισσότερο καιρό 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...