Προς το περιεχόμενο

Συμβουλές και απορίες για κλιματιστικά -Part 4


Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

41 λεπτά πριν, pet90 είπε

Καλημέρα , Αν κ το προσπάθησα χθες δε το κατάφερα  κάθε φορά μετά απο 30δευτερολεπτα ακούγεται το τριπλό PiPiPi  που είναι το Reset ουσιαστικά. Το έβγαλα κ απ την παροχή κ το ξανά έβαλα αλλα κ πάλι το τριπλό PiPiPi ακούγεται δε ξέρω αν πρέπει να βρίσκεται σε καποιο συγκεκριμένη κατάσταση για να κάνεις την διαδικασία . 

Στο δικό μου, το είχα στη θέρμανση και το έκλεισα από το τηλεχειριστήριο. Δεν χρειάστηκε να βγάλω το ρεύμα.

Πάτησα το κουμπί στη μονάδα, άναψε μεν, αλλά εγώ δεν το άφησα και συνέχισα να το πατάω. Μετά από περίπου 30 δευτερόλεπτα μου έδωσε το "Pip Pip" (στο ZSX είναι "pip pip").

Έπειτα, άλλαξα μια τυχαία ρύθμιση (λχ. θερμοκρασία) και το έκλεισα / άνοιξα από το τηλεχειριστήριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 26/10/2024 στις 11:46 ΜΜ, liakjim είπε

Στο εγχειρίδιο σου έχει ελάχιστη απόσταση από πίσω. Το πιθανότερο είναι ότι δεν θα τα πιάνεις αν και δύσκολο να κρίνω από μια φωτογραφία. Θέλει μέτρημα. 

Το yukai είναι πρωταθλητής ησυχίας. 

Οι περσίδες θα κοιτάνε προς τα κάτω οπότε έτσι θα έχεις την κατανομή σου στη θέρμανση. 

Τα δαπέδου τραβάνε από κάτω και στέλνουν από πάνω. Είναι σαν τα κλασικά αλλά ανάποδα.

Δεν νομίζω ότι υπάρχει πάντως κάποιος απαγορευτικός παράγοντας να μπει χαμηλά. Το νερό να βγαίνει έξω πρέπει. Ο αισθητήρας θα μπερδεύεται από την άποψη ότι τα προγραμματίζουν με θετικό offset ενώ εκεί χαμηλά συμβαίνει το αντίθετο οπότε θα θέλει και αυτό φταίξιμο ( πχ σε κάποια μοντέλα της fujitsu μπορείς να τα ρυθμίσεις ακόμα και +/-4C από το offset τους, αν φτάνει για να δουλεύουν οκ, τότε είναι εφικτό . Το πολύ πολύ αλλάζεις και τη ζήτηση ).  Αλλά και πάλι μπορεί να ενεργοποιούνται πιο σύντομα  προστασίες λόγω μέτρησης χαμηλής θερμοκρασίας που δεν θα είχες αν έμπαινε στο ύψος του. 

μεταξύ του του yukai 10K και του Daikin Siesta Sensira ATXC25D ποιο θεωρείς ότι είναι καλύτερο στο θέμα θέρμανσης και θορύβου; σου ανεβάζω και μια καλύτερη φωτογραφία από την εξωτερική μοναδα του mitsubishi για να δεις την απόσταση των σωληνώσεων.. 

IMG_20241028_101712.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Georpap1987 είπε

μεταξύ του του yukai 10K και του Daikin Siesta Sensira ATXC25D ποιο θεωρείς ότι είναι καλύτερο στο θέμα θέρμανσης και θορύβου; σου ανεβάζω και μια καλύτερη φωτογραφία από την εξωτερική μοναδα του mitsubishi για να δεις την απόσταση των σωληνώσεων.. 

IMG_20241028_101712.jpg

Το yukai. 

 

Πόση απόσταση είναι από τοίχο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, cmaniac είπε

Στο δικό μου, το είχα στη θέρμανση και το έκλεισα από το τηλεχειριστήριο. Δεν χρειάστηκε να βγάλω το ρεύμα.

Πάτησα το κουμπί στη μονάδα, άναψε μεν, αλλά εγώ δεν το άφησα και συνέχισα να το πατάω. Μετά από περίπου 30 δευτερόλεπτα μου έδωσε το "Pip Pip" (στο ZSX είναι "pip pip").

Έπειτα, άλλαξα μια τυχαία ρύθμιση (λχ. θερμοκρασία) και το έκλεισα / άνοιξα από το τηλεχειριστήριο.

Ναι εχεις δικιο ειναι Pip Pip απλα δε του έδωσα σημασία γιατι νόμιζα οτι θα άκουγα ενα Pip οπως λέει στις οδηγιες . Βεβαια κάποια διάφορα στο πως διαβάζει την θερμοκρασία ο αισθητήρας δε βλεπω παλι 3 βαθμους πανω απ το κανονικό δείχνει σε σύγκριση με ενα αλλο θερμόμετρο που εχω  ψιλά.  Βέβαια κ πριν κ τώρα οτι θερμοκρασία ζητήσω απ το τηλεχειριστήριο δείχνει να την αντισταθμίζει σωστά και ας αναφέρει παραπάνω τιμη ο αισθητήριας του

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, pet90 είπε

Ναι εχεις δικιο ειναι Pip Pip απλα δε του έδωσα σημασία γιατι νόμιζα οτι θα άκουγα ενα Pip οπως λέει στις οδηγιες . Βεβαια κάποια διάφορα στο πως διαβάζει την θερμοκρασία ο αισθητήρας δε βλεπω παλι 3 βαθμους πανω απ το κανονικό δείχνει σε σύγκριση με ενα αλλο θερμόμετρο που εχω  ψιλά.  Βέβαια κ πριν κ τώρα οτι θερμοκρασία ζητήσω απ το τηλεχειριστήριο δείχνει να την αντισταθμίζει σωστά και ας αναφέρει παραπάνω τιμη ο αισθητήριας του

Οι οδηγίες του ZS λένε ένα "pip" πάντως. Στο ZSX είναι δύο.

Σε κάθε περίπτωση μετράς "pip" ξεχωριστά από το πρώτο "pip" της εκκίνησης.

Σε μένα μετά το κλείσιμο της αντιστάθμισης είχε όντως διαφορά, σχεδόν -3 βαθμούς στο επίπεδο του ανθρώπου.

Κάνε μια οποιαδήποτε ρύθμιση και κλεισ'το / άνοιξε το επίσης για να βεβαιωθείς ότι πήρε τη ρύθμιση, γιατί όπως είναι γραμμένο, δείχνει ότι μάλλον το χρειάζεται.

Επεξ/σία από cmaniac
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ερωτηση να δω αν εχω εμπεδωσει σωστα τις πληροφοριες απ εδω μεσα μεχρι στιγμης... το ρημαδι που θα αλλαχτει στη φωτο εντος εβδομαδας με τη συγκεκρινενη εκγκατασταση, σε ζητουμενη 26 που ζοριζοτανε να ανεβασει εσωτερικη θερμοκρασια ( μετρημενο με tapo θερμομετρο ) πανω απο 22.3 απο της 7 το πρωι ως τωρα (13.40) με το που ανοιχτηκε η μπαλκονοπορτα που βρισκεται ακριβως κατω απο αυτο, με αυτη ανοιχτη, ξεκινησε να βγαζει κ ανεβασε εσωτερικη μεσα σε 10λεπτα στα 23.4 ( σαφως το θερμομετρο της tapo δεν ειναι κοντα αλλα μακρια απο το μηχανημα ). Να φανταστω οτι εμποδιζεται το airflow λογω εγκαταστασης κ διαβαζει ο θερμοστατης του μεγαλυτερη θερμοκρασια απ οτι διαχεεται στον χωρο?! 

Επισης να σημειωσω οτι ο αερας που βγαζει απο τις περσιδες ειναι τοσο καλα ανεκτος στους 26 βαθμους, που βαζεις χερι στο σημειο και το κρατας ανετα για κανα 10λεπτο κ το τραβας επειδη βαρεθηκες ... καποιοι θα λεγανε για φρεον... ή κανω λαθος?! 

Screenshot_20241028_134530_Gallery.jpg

Επεξ/σία από mdkamael
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 25/10/2024 στις 12:23 ΠΜ, Lofarek είπε

Οποιος ενδιαφερεται για καλο εγκαταστάτη εχω το τηλεφωνο. 😱😱😱 Επισυναπτω και δειγμα της "αψογης" δουλειας του. Σημερινη φωτο λιγο θολη λογω zoom αλλα πληρως αντιπροσωπευτικης της χωρας μπαχαλο που ζουμε...🤪🤪🤪 45 μοιρες κλιση σχεδον . "Ρε που παμε που ελεγε και ο Αυλωνιτης"

20241024_174746.jpg

Ειναι βαλμενο στην κορυφη της κεραμοσκεπης και εχει κλιση οπως το στοιχειο του ηλιακου θερμοσιφωνα....

 

17 ώρες πριν, liakjim είπε

Έχετε μήπως και κάρτα eurobank για επιστροφή 20%.

Αν ναι και θέλετε οικονομία σε θέρμανση, κοιτάξτε για αυτό https://www.plaisio.gr/klima-spitiou/klimatismos/klimatistika-toixou/daikin-siesta-sensira-series-atxc25d-arxc25d-klimatistiko-9-000-btu-h_4140907

Αν προτιμάτε οικονομία σε ψύξη δείτε αυτό https://www.plaisio.gr/klima-spitiou/klimatismos/klimatistika-toixou/inventor-leon-lhuvi-09wfi-lhuvo-09-klimatistiko-9-000-btu-h_4458923

Χωρίς εγκατάσταση στην τιμή είναι αυτό https://www.plaisio.gr/klima-spitiou/klimatismos/klimatistika-toixou/tcl-miracle-iii-09chsd-tpg21i-i-o-klimatistiko-9-000-btu-h_4402456

Πάντως το neo eco και καλά χαρακτηριστικά έχει και καλή τιμή, έχει και εγκατάσταση στην τιμή. Δεν θα πιάσει την οικονομία σε θέρμανση του daikin αλλά αν δεν είναι τόσο σημαντικό και είναι και 9αράκι οπότε μικρό χώρο θα έχει να καλύψει, τότε αν το οικονομικό είναι θέμα, go for it ή έστω στο leon που είναι καλύτερη σειρά με μικρή επιβάρυνση στην τιμή. Το tcl θα πρέπει να είναι ισάξιο με τα φασονάκια midea της inventor (ειδικά με το leon) αλλά θέλει έξτρα την εγκατάσταση.

Νομίζω ότι αναφέρεται στη σταδιακή αύξηση των watts μετά την εκκίνηση

image.png.5924ac4e2279a7b18b88bd5a16fc6a6a.png

ΥΓ Μπορείς να βάλεις στο alias ένα όνομα για την τιμή που βλέπεις αντί να έχεις πχ W.last_value

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.b16c1b94adff0ddfa50585acaccf25fb.png

 

Πολυ smooth..Εβαλα και εγω το daisekai σημερα το πρωι εξωτερικη 15 εσωτερικη 22 ζητουμενη 24 ....και λειτουργεια ξυλουργειο σκετο..Πριονια συνεχεια απο με κορυφη τα 560 watt. Επειδη ανεβαινε η εξωτερικη θερμοκρασια και γινοταν ακομη χειροτερο μετα απο μιαμιση το σταματησα....😤😤😤😠😠😠

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, Lofarek είπε

 

Πολυ smooth..Εβαλα και εγω το daisekai σημερα το πρωι εξωτερικη 15 εσωτερικη 22 ζητουμενη 24 ....και λειτουργεια ξυλουργειο σκετο..Πριονια συνεχεια απο με κορυφη τα 560 watt. Επειδη ανεβαινε η εξωτερικη θερμοκρασια και γινοταν ακομη χειροτερο μετα απο μιαμιση το σταματησα....😤😤😤😠😠😠

Περίεργο για Toshiba αν συνυπολογίσεις τα άλλα που γράφονται εδώ. Σίγουρα είναι όλα καλά; Δεν ξέρω βέβαια πότε μπορεί να θεωρηθεί πρόβλημα ή φυσιολογικό. Eco δοκίμασες;

Επίσης, σχετικά με την συμπεριφορά, όταν σταματάει, κάνει σαν το δικό μου που σηκώνει περσιδες / κόβει ανεμιστήρα ή συνεχίζει να βαράει όπως πριν;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Georpap1987 είπε

η μονάδα 13εκ και οι σωληνώσεις γύρω στα 7εκ..

Καλά είσαι τότε

image.png.6f596429ed678739c33c952687ea8572.png

58 λεπτά πριν, mdkamael είπε

Ερωτηση να δω αν εχω εμπεδωσει σωστα τις πληροφοριες απ εδω μεσα μεχρι στιγμης... το ρημαδι που θα αλλαχτει στη φωτο εντος εβδομαδας με τη συγκεκρινενη εκγκατασταση, σε ζητουμενη 26 που ζοριζοτανε να ανεβασει εσωτερικη θερμοκρασια ( μετρημενο με tapo θερμομετρο ) πανω απο 22.3 απο της 7 το πρωι ως τωρα (13.40) με το που ανοιχτηκε η μπαλκονοπορτα που βρισκεται ακριβως κατω απο αυτο, με αυτη ανοιχτη, ξεκινησε να βγαζει κ ανεβασε εσωτερικη μεσα σε 10λεπτα στα 23.4 ( σαφως το θερμομετρο της tapo δεν ειναι κοντα αλλα μακρια απο το μηχανημα ). Να φανταστω οτι εμποδιζεται το airflow λογω εγκαταστασης κ διαβαζει ο θερμοστατης του μεγαλυτερη θερμοκρασια απ οτι διαχεεται στον χωρο?! 

Επισης να σημειωσω οτι ο αερας που βγαζει απο τις περσιδες ειναι τοσο καλα ανεκτος στους 26 βαθμους, που βαζεις χερι στο σημειο και το κρατας ανετα για κανα 10λεπτο κ το τραβας επειδη βαρεθηκες ... καποιοι θα λεγανε για φρεον... ή κανω λαθος?! 

Screenshot_20241028_134530_Gallery.jpg

Τι εννοείς θα αλλαχτεί; Αν θα αλλαχτεί, τι σε νοιάζει τι κάνει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ερωτηση. Τι σημαινει το 3.1kw που γραφει στη θερμη ζωνη εναντι του 2.6 πχ στη μεσαια? Ειδα καποια 12αρια γραφουν 2.5 πχ και 1.9 αντιστοιχα με χαμηλοτερα scop. 

20220429151806_ba47a9f6.jpeg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, mdkamael είπε

Ερωτηση να δω αν εχω εμπεδωσει σωστα τις πληροφοριες απ εδω μεσα μεχρι στιγμης... το ρημαδι που θα αλλαχτει στη φωτο εντος εβδομαδας με τη συγκεκρινενη εκγκατασταση, σε ζητουμενη 26 που ζοριζοτανε να ανεβασει εσωτερικη θερμοκρασια ( μετρημενο με tapo θερμομετρο ) πανω απο 22.3 απο της 7 το πρωι ως τωρα (13.40) με το που ανοιχτηκε η μπαλκονοπορτα που βρισκεται ακριβως κατω απο αυτο, με αυτη ανοιχτη, ξεκινησε να βγαζει κ ανεβασε εσωτερικη μεσα σε 10λεπτα στα 23.4 ( σαφως το θερμομετρο της tapo δεν ειναι κοντα αλλα μακρια απο το μηχανημα ). Να φανταστω οτι εμποδιζεται το airflow λογω εγκαταστασης κ διαβαζει ο θερμοστατης του μεγαλυτερη θερμοκρασια απ οτι διαχεεται στον χωρο?! 

Επισης να σημειωσω οτι ο αερας που βγαζει απο τις περσιδες ειναι τοσο καλα ανεκτος στους 26 βαθμους, που βαζεις χερι στο σημειο και το κρατας ανετα για κανα 10λεπτο κ το τραβας επειδη βαρεθηκες ... καποιοι θα λεγανε για φρεον... ή κανω λαθος?! 

Screenshot_20241028_134530_Gallery.jpg

Η απόσταση έξω-μέσα δεν υπήρχε τόσο σαν ανάγκη πριν το R410 γιατί ήταν χαμηλότερες οι πιέσεις.

Μαθήματα έως τώρα:

Το κενό, επειδή ο ατμοσφαιρικός αέρας "μολύνει" το ψυκτικό, είναι αδιαπραγμάτευτο.

Μετά την εγκατάσταση πρέπει να μείνουν πάνω τα μανόμετρα για κανα μισάωρο+ μετά το κενό και να μην κουνηθούν οι ενδείξεις. Αλλιώς δεν έχουν γίνει οι συσφίξεις και οι εκχειλώσεις σωστά (οι συσφίξεις κανονικά θέλουν ροπόκλειδο αλλά μη ζητάμε πολλά, εδώ δεν έχουμε τα βασικά).

Οι αποστάσεις ασφαλείας πάνω κάτω δεξιά αριστερά της έξω και μέσα μονάδας καθορίζονται απο το manual.

Στη μέσα, το ελάχιστο σύνηθες είναι 15 πόντους απ το ταβάνι και όσο πιο μακρυά από εμπόδια δεξιά αριστερά και κάτω. Εάν γίνεται μακρυά απο πηγές θερμότητας και τοποθετημένο ώστε να μην χτυπάει απ ευθείας άνθρωπο.

Προσοχή σε περίπτωση εγκατάστασης της εσωτερικής μονάδας μπροστά απο χωνευτά κουφώματα, υπάρχει κίνδυνος να δημιουργηθεί ροή κρύου αέρα από τις τρύπες των σωληνώσεων.

ΔΕΝ ΤΡΥΠΑΜΕ ΔΟΚΑΡΙΑ.

Οι τρύπες στον τοίχο πρέπει να είναι κλεισμένες με μονωτικό και στόκο.

Οι σωληνώσεις να είναι μονωμένες από άκρη σε άκρη και να υπάρχει ρύση για την εσωτερική αποχέτευση (και να δοκιμαστεί).

Οι σωληνώσεις πρέπει να έχουν στο σημείο ένωσης στην εσωτερική μονάδα στην πλευρά που δημιουργείται κενό, ενα κομμάτι μονωτικό που κλείνει την πιθανότητα να πάρει αέρα και να δημιουργηθεί υγροποίηση στις σωληνώσεις και να στάζει εσωτερικά.

Οι σωληνώσεις να είναι τυλιγμένες σε ταινία.

Κάθε 1.5μ μέγιστο να γίνεται στήριξη των σωληνώσεων για την αποφυγή κραδασμών.

Οι σωληνώσεις πρέπει να είναι από 2.5-3μ και πάνω για την αποφυγή υπερπιέσεων και κραδασμών.

Εάν υπάρχει υπέρβαση του ορίου του κατασκευαστή για την απόσταση σύμφωνα με την προφόρτωση ψυκτικού, να συμπληρώνεται ψυκτικό με ζυγαριά και η επιπλέον ποσότητα να είναι τέτοια ώστε να καλύπτεται και η παραμένουσα ποσότητα στα λάστιχα σύνδεσης και πρέπει να γίνει προσεκτικά ώστε να μην μπει αέρας. Η ποσότητα που μπήκε επιπλέον πρέπει να γραφτεί σε ταμπελάκι στο εξωτερικό της μονάδας.

Η εγκατάσταση να μην υπερβαίνει τη μέγιστη διαφορά ύψους μονάδας μέσα/έξω.

Η εξωτερική μονάδα να μην είναι εκτεθειμένη στον άνεμο και εάν είναι, να τοποθετείται ανάποδα, ώστε να φυσάει στον τοίχο, για την αποφυγή ο ανεμιστήρας να κάψει την πλακέτα, πχ σε περίπτωση που γυρίζει ανάποδα στις εκκινήσεις.

Η εξωτερική μονάδα σε περίπτωση περιοχής με έντονες χιονοπτώσεις, πρέπει να είναι τοποθετημένη σε υπερυψωμένες βάσεις, σε ύψος πάνω απο την αναμενόμενη χιονόπτωση, και ιδανικά με γείσο απο πάνω.

Η εξωτερική μοναδα δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένη στον ήλιο γιατί κινδυνεύει ο έξω αισθητήρας να διαβάζει λάθος θερμοκρασία ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Η εξωτερική και η εσωτερική αποχέτευση καλό είναι να ενώνονται μετά την εξωτερική μονάδα με Υ (να μην πέφτει η μέσα στην έξω). Εκεί που καταλήγουν οι σωληνώσεις να μην είναι αποχέτευση, γιατί μπορεί να γυρίζουν πίσω μυρωδιές. Στο άκρο βοηθάει μια σίτα για να μην μπουν μέσα ζωύφια (προσοχή, θέλει έλεγχο).

Η εξωτερική μονάδα προτιμάται να μπαίνει κάτω στο πάτωμα σε βάσεις πλαστικές ή μεταλλικές, ειδικά οι μεγάλες. Όχι βάσεις τοίχου σπαστές. Κατά προτίμηση οι μεταλλικές να είναι γαλβανιζέ.

Η εσωτερική μονάδα εκεί που είναι κομμένη για την διέλευση των καλωδίων και των σωληνώσεων να είναι περασμένη με λίμα ώστε να μην έχει γρέζια.

Η εσωτερική μονάδα να είναι κουμπωμένη καλά στην πλακα οδηγό σε όλα τα σημεία που προβλέπεται.

Η ηλεκτρική σύνδεση να γίνεται με συνδέσμους (Κος) κι όχι με στρίψιμο των καλωδίων.

Η μονάδα να παίρνει ρεύμα με τον ενδεδειγμένο από τον κατασκευαστή τρόπο (η μέσα από την έξω πχ) και με τις κατάλληλες καλωδιώσεις με τις σωστές διατομές.

@Klausx Ξέχασα τίποτα;

Επεξ/σία από cmaniac
  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, BrunoB είπε

Το S12F2S1 που αναφερεις ειναι ακριβως το ιδιο? Εχεις παρει το SN12F2S1 που λεω, και αν ναι μηπως εχεις φωτο την εσωτερικη (και το ταμπελακι) ?

ναι ειναι το ιδιο, δεν εχω φωτο αλλα ο κωδικος που τιμολογούνται τα μηχανηματα αυτα απο την αντιπροσωπεια εχουν μεσα και το Ν . 

Πιο συγκεκριμενα SN12FS2S1 ( INDOOR UNIT) κ ST12F1 (OUTDOOR UNIT)

Αμα θες στειλε μου σε πμ απο πιο καταστημα το αγορασες.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, cmaniac said:

Η εξωτερική μονάδα να μην είναι εκτεθειμένη στον άνεμο και εάν είναι, να τοποθετείται ανάποδα, ώστε να φυσάει στον τοίχο, για την αποφυγή ο ανεμιστήρας να κάψει την πλακέτα, πχ σε περίπτωση που γυρίζει ανάποδα στις εκκινήσεις.

Η εξωτερική μοναδα δεν πρέπει να είναι εκτεθειμένη στον ήλιο γιατί κινδυνεύει ο έξω αισθητήρας να διαβάζει λάθος θερμοκρασία ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες.

Το πρωτο ομολογουμενως δεν το γνωριζα και οπου το ειχα δει (σπανιοτατα) το κοροιδευα. Κανονικα θα επρεπε ο ανεμιστηρας εξω να εχει καποιο block mechanism σαν φρενο που να μην του επιτρεπει να γυρναει αν δεν λειτουργει η εσωτερικη μοναδα.

Το δευτερο δυσκολο σε πλειστες των περιπτωσεων που οι εξωτερικες μπαινουν σε εξωτερικη τοιχοποιια χωρις μπαλκονι απο πανω και χωρις καλυψη απο τεντες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Sebu είπε

Το πρωτο ομολογουμενως δεν το γνωριζα και οπου το ειχα δει (σπανιοτατα) το κοροιδευα. Κανονικα θα επρεπε ο ανεμιστηρας εξω να εχει καποιο block mechanism σαν φρενο που να μην του επιτρεπει να γυρναει αν δεν λειτουργει η εσωτερικη μοναδα.

Δεν έγραψα όλες τις περιπτώσεις. Ανεβάζει και τα ρεύματα κατά τη λειτουργία, ενώ μπορεί να γίνει και γεννήτρια γυρίζοντας τρελά (...και, μάντεψε, να κάψει πλακέτα :P )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...