Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα,εχω ενα αρχαιο αλλα σκυλι μαυρο 106 Rallye μοντελο 99' το οποιο το χρησιμοποιει η κοπελα μου για να πηγαινει καθημερινα στην δουλεια της,10 χλμ πηγαινε και 10 χλμ ελα.Εχει 330.000 χλμ και απο την ωρα που το πηρε στα χερια της,απο τον περασμενο Σεπτεμβριο,του εχει αλλαξει τα φωτα.Πριν μια εβδομαδα στα ξαφνικα σταματησε να δουλευει ο δεικτης βενζινης.Οσο κουνιεται το αμαξι αριστερα δεξια,τοσο ο δεικτης στο καντραν ανεβοκατεβαινει.Οσο ειναι σταθερο το αμαξι,καθεται σταθερος.Το πηγα σε ηλεκτρολογο ο οποιος θεωρειτε κορυφαιος εδω στην πολη μου και μου ειπε οτι φταιει το φλοτερ στο τεποζιτο.Εγω,απο την συμπεριφορα ημουν σιγουρος οτι φταιει το καντραν αλλα αυτος επεμενε.Εδωσα σημερα 160€ και αγορασα αντλια βενζινης κομπλε VDO μιας και το φλοτερ παει μαζι με την αντλια,την τοποθετησα αλλα κανει παλι το ιδιο οποτε φανταζομαι ο κληρος πεφτει στο καντραν.

Μηπως εχει καποιος καμια ιδεα τι μπορει να φταιει στο κοντερ?Για να καθεται σταθερος η δεικτης της βενζινης οσο κινειται το αμαξι φανταζομαι θα εχει καποιο πυκνωτη και θα κραταει σταθερο το πλην,μηπως εχει καποιος εμπειρια απο το συγκεκριμενο?Ή αν ξερετε καποιον που να ασχολειται με τετοια πραγματα?Εγω βρισκομαι επαρχια αλλα πιστευω και Αθηνα μπορω να το στειλω.

Δημοσ.

δεν ειχε αυτος να σου κανει σκαντζα ενα σετ φλοτερ για δοκιμη? δεν μπορει αντι για φλοτερ να το τεσταρει με ενα ποτενσιομετρο? τι στο καλο κορυφαιος ειναι εαν δεν ξερει τα βασικα? πρεπει με καποιο τροπο να βρει το προβλημα και που οφειλεται. διαφορετικα πας σε αλλον.

Δημοσ.

Γεφύρωσε τα καλώδια μου είπε και ο δείκτης ήτανε σταθερός λεει αρα φταιει το φλοτερ.Με αντλίες δεν ασχολείται μου είπε γιατί σπάνε τα σωληνάκια και μπλέκεις.Εν τω μεταξύ από χθες την έχω βγάλει 2-3 φορές και δεν έπαθε τίποτα.

Και με ποτενσιόμετρο να το τεσταρεις δεν λέει κατι.Τα περισσότερα μαστορια έτσι δουλεύουν,αλλάζουν πράγματα μέχρι να βρούνε τι φταίει.Θα τον πάρω αύριο ένα τηλέφωνο και θα κοιτάξω για άλλον αλλά δύσκολο.Μαλλον με βλέπω να παίρνω κανένα κοντέρ από το car ελπίζοντας να δουλεψει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, LouCi4er είπε

Γεφύρωσε τα καλώδια μου είπε και ο δείκτης ήτανε σταθερός λεει αρα φταιει το φλοτερ.Με αντλίες δεν ασχολείται μου είπε γιατί σπάνε τα σωληνάκια και μπλέκεις.Εν τω μεταξύ από χθες την έχω βγάλει 2-3 φορές και δεν έπαθε τίποτα.

Και με ποτενσιόμετρο να το τεσταρεις δεν λέει κατι.Τα περισσότερα μαστορια έτσι δουλεύουν,αλλάζουν πράγματα μέχρι να βρούνε τι φταίει.Θα τον πάρω αύριο ένα τηλέφωνο και θα κοιτάξω για άλλον αλλά δύσκολο.Μαλλον με βλέπω να παίρνω κανένα κοντέρ από το car ελπίζοντας να δουλεψει.

Off topic αλλά το υπογραμμισμένο το ακούω από πολλούς (και το διαβάζω κι εδώ στο insomnia). Πας το αμάξι για το Χ πρόβλημα και αρχίζουν να αλλάζουν το ένα και το άλλο μέχρι να βρουν τι θα λύσει το πρόβλημα (try and error φάση).

Και θεωρούνται και μάστορες. Και φυσικά εσύ (εγώ, ο άλλος) πληρώνουμε τα "πειράματά τους"

On topic τώρα, άλλαξε τον τίτλο (ίσως το "κοντέρ" μπορείς να το κάνεις "καντράν" για να φαίνεται πιο σχετικός σε αυτό που ρωτάς)

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
Δημοσ.

Δυστυχώς έτσι είναι.Φαντςσου δούλευα σε ανταλλακτικά αυτοκινήτων πριν χρόνια και υπήρχαν πάρα πολλές φορές που έπαιρνε τηλέφωνο το τάδε συνεργείο και ζηταγε για focus πχ πολλαπλασιαστή,μπουζοκαλωδια,αισθητήρα στροφαλου,maf sensor και κάνα δυο-τρια ακόμα.Τι στο καλό λέγαμε,όλα αυτά χάλασαν μαζί?Αυτός ήθελε να κάνει δοκιμές να βρει τι φταίει.Τι να πεις, γεμίσαμε ειδικούς.

  • Haha 1
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Προβλημα με καντράν
Δημοσ.

Για να αλλάζεις τρόμπα βενζίνης μόνος σου πάει να πει πως το να ξηλώσεις το κοντέρ το έχεις για πλάκα. Να ήταν κάποιο εξωτικό αμάξι θα σου έλεγα να το στείλεις σε κοντερά για επισκευή, για το δικό σου όμως βρίσκεις μεταχειρισμένο με 20 ευρώ, πάρε ένα (θα βρείς αρκετά στο car) σκάτζαρέ το και είσαι έτοιμος, μην μπλέξεις με επισκευές.

P.S το ότι έχει το αμάξι 330K δεν λέει κάτι, τα μοτέρ αυτά (είτε τα 8v είτε τα 16v που μάλλον έχεις) είναι αθάνατα, χαλαρά θα φτάσει και τα 500.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσοχη με την αλλαγη κοντερ, αν αυτο που θα βαλεις εχει λιγοτερα χλμ. απο το υφισταμενο και απο το τελευταιο ΚΤΕΟ γιατι θα εχεις προβλημα στον επομενο ελεγχο. Θελει τιμολογιο αγορας του κοντερ και χαρτι απο κοντερατζη οτι εγινε αλλαγη λογω βλαβης του παλιου…

Επεξ/σία από SaFiS
  • Like 1
Δημοσ.

Αν σε ενα τετοιο αμαξι δεν μπορει με να βρει τι εχει; φαντασου τι γινεται στα καινουργια. Που ενα πειραζεις, δεκα απο πισω δεν δουλευουν.

Αυτα τα αμαξια ακομα κυκλοφορουν και με απλη συντηρηση δεν ζητανε πολλα.

 

 

 

Δημοσ.
11 ώρες πριν, Timour21 είπε

Για να αλλάζεις τρόμπα βενζίνης μόνος σου πάει να πει πως το να ξηλώσεις το κοντέρ το έχεις για πλάκα. Να ήταν κάποιο εξωτικό αμάξι θα σου έλεγα να το στείλεις σε κοντερά για επισκευή, για το δικό σου όμως βρίσκεις μεταχειρισμένο με 20 ευρώ, πάρε ένα (θα βρείς αρκετά στο car) σκάτζαρέ το και είσαι έτοιμος, μην μπλέξεις με επισκευές.

P.S το ότι έχει το αμάξι 330K δεν λέει κάτι, τα μοτέρ αυτά (είτε τα 8v είτε τα 16v που μάλλον έχεις) είναι αθάνατα, χαλαρά θα φτάσει και τα 500.

Αυτό έκανα και ξεμπερδεψα.Με την απόδειξη αγοράς του κοντέρ,πας στο ΚΤΕΟ και απλά το γράφουν πάνω στο χαρτί,332.000 χλμ αλλαγή κοντέρ στις τάδε του μήνα με νέο 67.000 χλμ.Του αλλάζω λάδια κάθε 10.000χλμ και δεν ανοίγω ξανά το καπώ μέχρι τα επόμενα 10.000 χλμ,σκυλιά όντως τα συγκεκριμένα.

4 ώρες πριν, Liverpool89 είπε

Αν σε ενα τετοιο αμαξι δεν μπορει με να βρει τι εχει; φαντασου τι γινεται στα καινουργια. Που ενα πειραζεις, δεκα απο πισω δεν δουλευουν.

Αυτα τα αμαξια ακομα κυκλοφορουν και με απλη συντηρηση δεν ζητανε πολλα.

 

 

 

Φαντάσου τον πήρα τηλέφωνο μετά που έβαλα την καινούργια αντλία και του λέω δεν φταίει τελικά η αντλία,έβαλα καινούργια και πάλι το ίδιο κάνει.Του λέω πως το δοκίμασες και κατέληξε ότι φταίει το φλοτερ?Ένωσα μου κάνει τα καλωδια στο φλοτερ και ανέβηκε η βελόνα στο κοντέρ τέρμα,άρα φταίει το φλοτερ.Με δουλεύεις του λέω?Το πρόβλημα είναι ότι όσο παίζει το καύσιμο στο τεποζιτο ενώ κινείται το αυτοκίνητο,παίζει και η βελόνα στο κοντέρ,όσο το αμάξι είναι σταθερό η βελόνα είναι σταθερή.Ε μου λέει αυτό σημαίνει ότι φταίει το φλοτερ,εγινε του λέω.

Αυτό σκέφτομαι και εγώ που λες,μαζεύουμε λεφτά με την κοπέλα μου,αυτή βασικά πιο πολύ😂 γιατί λέω να πάρουμε ένα 308 τον Δεκέμβριο.Εχω συνηθίσει με το 106 να μην ζητάει τίποτα,φαντάζομαι με το 308 να το τρέχω συνέχεια στα συνεργεία.Παλι καλά που επέμενε να κρατήσουμε και το 106,θα έχουμε να κινούμαστε.Ημουν έτοιμος να το δώσω σε έναν πιτσιρικά αλλά δεν με άφησε.

Δημοσ.

Σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας με τόσα χλμ και σχεδόν μηδενική αξία γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει το ΚΤΕΟ και τα σωστά χλμ στο κοντέρ; 

Ρωτάω γιατί έχω ανάλογη περίπου περίπτωση και εγώ. 

Δημοσ.

Γιατι βαση νομου θα χτυπησει καμπανακι στο συστημα, ασχετου αν το αυτοκινητο ειναι παλιο ή δεν εχει αξια…

Δημοσ.
17 λεπτά πριν, liakinen είπε

Σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας με τόσα χλμ και σχεδόν μηδενική αξία γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει το ΚΤΕΟ και τα σωστά χλμ στο κοντέρ; 

Ρωτάω γιατί έχω ανάλογη περίπου περίπτωση και εγώ. 

Ηξερα ότι δεν σε περνάνε αν έχεις πειράξει τα χλμ αλλά βλέπω ότι έχει αλλάξει αυτό .

Δεν θα απορρίπτευται πλέον ο έλεγχος ΚΤΕΟ σε όχημα με εμφανείς ενδείξεις παραποίησης στο ιστορικό του. Τα στοιχεία θα αναγράφονται στο Δελτίο ΚΤΕΟ, δίχως όμως να υφίσταται περαιτέρω ταλαιπωρία ο ιδιοκτήτης του οχήματος, δηλαδή να πρέπει να προσθέσει χιλιόμετρα και μετά να περάσει εκ νέου από έλεγχο, όπως ίσχυε στο παρελθόν.

https://www.carandmotor.gr/idioktisia/ti-kano-ean-brei-kteo-gyrismena-hiliometra-aytokinito

Δημοσ.
56 λεπτά πριν, liakinen είπε

Σε ένα αυτοκίνητο αυτής της ηλικίας με τόσα χλμ και σχεδόν μηδενική αξία γιατί πρέπει να μας ενδιαφέρει το ΚΤΕΟ και τα σωστά χλμ στο κοντέρ; 

Ρωτάω γιατί έχω ανάλογη περίπου περίπτωση και εγώ. 

Δεν σε περνάνε,σε μια δουλειά πριν καμία 5ετια,είχαμε ένα αυτοκίνητο με 5 νούμερα στο καντράν,κάθε 99.999 μηδενιζε.Το είχα πάει για ΚΤΕΟ,έγραφε πχ 82.345 χλμ.Παω μετα από 2 χρόνια και έγραφε 31.567 χλμ(έκανε πολλά το χρόνο).Είχα μία ώρα με την κοπέλα στην υποδοχή να της εξηγώ ότι δεν μπορει να γίνει τιποτα αλλά επέμενε να μην το περάσει.Ειχα τρομάξει να βρω άκρη.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, LouCi4er είπε

Δεν σε περνάνε,σε μια δουλειά πριν καμία 5ετια,είχαμε ένα αυτοκίνητο με 5 νούμερα στο καντράν,κάθε 99.999 μηδενιζε.Το είχα πάει για ΚΤΕΟ,έγραφε πχ 82.345 χλμ.Παω μετα από 2 χρόνια και έγραφε 31.567 χλμ(έκανε πολλά το χρόνο).Είχα μία ώρα με την κοπέλα στην υποδοχή να της εξηγώ ότι δεν μπορει να γίνει τιποτα αλλά επέμενε να μην το περάσει.Ειχα τρομάξει να βρω άκρη.

Δεν ισχύει πλέον,έχω βάλει λινκ πιο πάνω.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι το είδα.Ρωτησα και εγώ στο ΚΤΕΟ και έχεις δίκιο,ισχύει ότι λέει στο λινκ που έβαλες.Απλη αναγραφή των προηγούμενων και των νέων χιλιομέτρων γίνεται πλέον χωρίς τίποτα άλλο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...