Super Moderators Snoob Δημοσ. 3 Ιουλίου Super Moderators Δημοσ. 3 Ιουλίου Η επιλογή παράκαμψης μιας διαφήμισης από ένα σημείο και μετά υπάρχει, όμως νέα μελέτη δείχνει ότι τα ποσοστά των χρηστών που θυμούνται τις διαφημίσεις στο YouTube είναι πολύ μεγαλύτερα από ό,τι σε άλλες πλατφόρμες. Οι διαφημίσεις στην τηλεόραση έχουν καταστεί πρακτικά συνώνυμο μιας ενοχλητικής διακοπής. Όμως, για τη Gen Alpha, οι διαφημίσεις του YouTube αποδεικνύονται άχαστες, ακόμη και όταν γίνεται να τις αποφύγει κανείς. Σύμφωνα με νέα μελέτη, από την Precise TV και τη Giraffe Insights, τα περισσότερα παιδιά ηλικίας 2 έως 12 ετών (σε ποσοστό 53% για την ακρίβεια) θυμούνται τις διαφημίσεις που είδαν στο YouTube περισσότερο από ό,τι σε οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα. Το YouTube καταγράφει 2,3 φορές καλύτερη αποτύπωση των διαφημίσεων στη μνήμη των χρηστών από ό,τι τα ελεύθερα και συνδρομητικά κανάλια, και 2,6 φορές καλύτερη αποτύπωση από ό,τι τα video-on-demand. Τα αποτελέσματα είναι αντίστοιχα με εκείνα που δόθηκαν στη δημοσιότητα πέρυσι από τις ίδιες εταιρίες, όταν διαπιστώθηκε ότι το 60% των εφήβων ηλικίας 13 έως 17 ετών είναι πιθανότερο να παρακολουθήσουν μέχρι τέλους τις διαφημίσεις στο YouTube, παρά να τις παρακάμψουν. Προφανώς, ορισμένες από τις διαφημίσεις είναι αδύνατο να παρακαμφθούν, όμως οι λόγοι που εξηγούν το φαινόμενο είναι πολύ πιο σύνθετοι. Κατ' αρχάς, το YouTube διαθέτει ισχυρό πλεονέκτημα, σε επίπεδο στόχευσης, ενώ η συνάφεια μιας διαφήμισης με το περιεχόμενο που παρακολουθεί ο χρήστης είναι βασική παράμετρος προκειμένου ένας διαφημιστής να δει την επένδυσή του να αποδίδει. Χρήστες κάθε ηλικίας θα παρακολουθήσουν μια διαφήμιση η οποία έχει για αυτούς κάποια ουσία. Εκτός αυτού, τα παιδιά, ιδίως τα μικρότερα, απολαμβάνουν τις διαφημίσεις παιχνιδιών. Είναι για αυτά μια ευκαιρία να δουν και να ονειρευτούν πράγματα. Μάλιστα, από τη στιγμή που (θεωρητικά, τουλάχιστον) δεν αναζητούν από μόνα τους πληροφορίες στο διαδίκτυο, εκτίθενται μόνο στο περιεχόμενο που επιλέγουν για αυτά οι γονείς τους. Επομένως, οι τηλεοπτικές διαφημίσεις συνιστούν κάτι το καινούργιο για αυτή την ηλικιακή ομάδα. Πρόκειται για άτομα που μεγάλωσαν με το streaming, το οποίο, έως πρόσφατα, σπάνια είχε διαφημίσεις. Οι εκπομπές για παιδιά προσχολικής ηλικίας, ειδικότερα, συνέχιζαν να μην προβάλλουν διαφημίσεις, αντίθετα με το περιεχόμενο για μεγαλύτερα παιδιά και ενήλικες. Τέλος, πολλά από τα παιδιά μικρότερων ηλικιών εξακολουθούν να μην έχουν τον έλεγχο στα χέρια τους, δεν γνωρίζουν ανάγνωση και ενδεχομένως να μην αντιλαμβάνονται καν την έννοια της παράκαμψης μιας διαφήμισης, επί του παρόντος. Όλα αυτά συνθέτουν μια ειδυλλιακή κατάσταση για τους διαφημιστές, όπως και για το YouTube, που διατηρεί κυρίαρχη θέση στην αγορά. Σύμφωνα με την εταιρία μετρήσεων Nielsen, σχεδόν το 10% του συνόλου της "τηλεθέασης" το Μάιο συγκεντρώθηκε στο YouTube. Δεύτερο ήταν το Netflix, με 7,6% ενώ καμία άλλη πλατφόρμα ψηφιακής μετάδοσης περιεχομένου δεν πλησίασε καν στο ένα τρίτο των ποσοστών του YouTube. Στην έρευνα της Precise TV, που δόθηκε στη δημοσιότητα τη Δευτέρα, συμμετείχαν οι γονείς 3.000 παιδιών στις ΗΠΑ, ηλικίας 2 έως 12 ετών (Gen Alpha), καθώς και τα ίδια τα παιδιά. Το YouTube είναι, με διαφορά, η πλέον δημοφιλής πλατφόρμα μεταξύ των μικρών παιδιών: το 81% απάντησε ότι είχε παρακολουθήσει πρόσφατα περιεχόμενο μέσω του YouTube. Εντωμεταξύ, στο παραπάνω ποσοστό δεν περιλαμβάνονται καν τα YouTube Shorts (39%). Η δεύτερη δημοφιλέστερη επιλογή ήταν τα VOD, με ποσοστό μόλις 62%. Το 35% όσων συμμετείχαν στην έρευνα ανέφεραν ότι ενημερώνονται για τις νέες κυκλοφορίες παιχνιδιών από το YouTube και θεωρούν ότι εκεί προβάλλονται οι καλύτερες διαφημίσεις, με τα ελεύθερα κανάλια να έρχονται στη δεύτερη θέση και το TikTok να συμπληρώνει την πρώτη τριάδα. Το 16% των παιδιών δήλωσε ότι στο YouTube είδε τη διαφήμιση για το νέο παιχνίδι που ζήτησαν από τους γονείς τους. Στο ποσοστό αυτό και πάλι δεν περιλαμβάνονται τα YouTube Shorts (7%). Το YouTube Kids κάνει επίσης την εμφάνισή του σε αυτό το ερώτημα, με ποσοστό 6%. Εντωμεταξύ, τα παιδιά παρασέρνουν και τους ενηλίκους. Περισσότερα από τα μισά παιδιά στην έρευνα δήλωσαν πως τους αρέσει να βλέπουν "συστηματικά" μαζί με ένα μέλος της οικογένειας το περιεχόμενο που τα ενδιαφέρει στο YouTube. Είναι ευκολότερο να πιέσεις τη μαμά να σου αγοράσει το καινούργιο παιχνίδι που σου γυάλισε, όταν την έχεις δίπλα σου. Οι διαφημιστές έχουν ενθουσιαστεί με αυτή την κατάσταση, γιατί φέρνει αποτελέσματα: οι γονείς, σε ποσοστό άνω του 20%, απάντησαν πως εμπνεύστηκαν από τις διαφημίσεις στο YouTube για να αγοράσουν διάφορα πράγματα στα παιδιά τους. Επίσης, η μουρμούρα αποδίδει: το 60% των γονιών δήλωσαν πως είναι πιθανότερο να αγοράσουν ένα προϊόν που το είδαν να διαφημίζεται στο YouTube, όταν παρακολουθούν μαζί με το παιδί τους. Πέρα από το Ryder και τα κουτάβια του, οι αγαπημένες εκπομπές των μικρών παιδιών στο YouTube είναι ο "Μπομπ Σφουγγαράκης", η "Πέπα το Γουρουνάκι" και οι περιπέτειες των "Φινέας και Φερμπ", μεταξύ άλλων. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
amigagr Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου το ιδιο συμβαινει με τις διαφημισεις σε ολα τα μεσα. το μυαλο τους ειναι σφουγγαρι. δεν χρειαζεται καν να κοπιασουν για να μαθουν οτιδηποτε. 9 1
valkon Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Μου κάνει εντύπωση ότι πάμε για τεχνολογικό αναλφαβητισμό ξανά. Είναι δύσκολο να αντισταθείς στο να παρκάρεις το παιδί σου μπροστά στο tablet και την tv γιατί δουλεύεις όλη μέρα, αλλά όλα αυτά χαζεύουν πραγματικά τα παιδιά. 8 2
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου Κανονικά θα έπρεπε να απαγορευτεί να προβάλλονται διαφημίσεις σε παιδιά… 27 1
zio10 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, AtiX είπε Κανονικά θα έπρεπε να απαγορευτεί να προβάλλονται διαφημίσεις σε παιδιά… Τα παιδιά (και οι γυναίκες) είναι οι καλύτεροι πελάτες, δεν πρόκειται να γίνει αυτό ποτέ. Πάντα δείχνανε διαφημίσεις ή προωθούσαν προϊόντα σε παιδικό κοινό, τα μέσα αλλάζουν απλά. 14
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 8 λεπτά πριν, zio10 είπε Τα παιδιά (και οι γυναίκες) είναι οι καλύτεροι πελάτες, δεν πρόκειται να γίνει αυτό ποτέ. Πάντα δείχνανε διαφημίσεις ή προωθούσαν προϊόντα σε παιδικό κοινό, τα μέσα αλλάζουν απλά. Δεν διαφωνώ, αλλά όπως ξεκίνησε να συζητάμε για το αν τα παιδιά πρέπει να έχουν πρόσβαση στα social, έτσι θα πρέπει να συζητήσουμε και για το θέμα προβολής διαφημίσεων σε αυτά… 4
zio10 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 4 λεπτά πριν, AtiX είπε Δεν διαφωνώ, αλλά όπως ξεκίνησε να συζητάμε για το αν τα παιδιά πρέπει να έχουν πρόσβαση στα social, έτσι θα πρέπει να συζητήσουμε και για το θέμα προβολής διαφημίσεων σε αυτά… Το να κοπούν εντελώς το βλέπω αδύνατο, δεν βγαίνει και οικονομικά. Και στην τηλεόραση να δει παιδικά ένα κάρο διαφημίσεις θα δει. Το θέμα είναι να είναι όντως κατάλληλες για τις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται το περιεχόμενο. 4
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 18 λεπτά πριν, zio10 είπε Το να κοπούν εντελώς το βλέπω αδύνατο, δεν βγαίνει και οικονομικά. Και στην τηλεόραση να δει παιδικά ένα κάρο διαφημίσεις θα δει. Το θέμα είναι να είναι όντως κατάλληλες για τις ηλικίες στις οποίες απευθύνεται το περιεχόμενο. + κάποιον χρονικό περιορισμό, δεν γίνεται για 20 λεπτά προγράμματος να παίζει 30 λεπτά διαφημίσεις… 7 1
basilis_k6 Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 43 λεπτά πριν, AtiX είπε Κανονικά θα έπρεπε να απαγορευτεί να προβάλλονται διαφημίσεις σε παιδιά… νομιζα οτι το yt kids δεν εχει. τραγικο.. 4
AtiX Δημοσ. 3 Ιουλίου Δημοσ. 3 Ιουλίου 1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε νομιζα οτι το yt kids δεν εχει. τραγικο.. Κάπου εδώ μέσα είχα διαβάσει ότι και στο kids παίζει διαφημίσεις στην αρχή του video…
megapaixtaras Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου γιατι καθε φορα που ανοιγει ενα νεο θεμα πεφτει η ιδια διαφημιση ,οποτε την βλεπει και ακουει εστω και στηνα ρχη πολλες φορες.βαλε και την τιβι ,λογικο ειναι.
cpc464 Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Μα το μυαλό ενός παιδιού είναι σφουγγάρι, ότι δει η ειπωθεί μπροστά του θα το απορροφήσει,η διαφημιστικές εταιρείες το ήξεραν αυτό ανέκαθεν και το εκμεταλλεύονται. 1
dieksodo Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 7 hours ago, AtiX said: Κανονικά θα έπρεπε να απαγορευτεί να προβάλλονται διαφημίσεις σε παιδιά… μπορεις να απαγορευσεις στο παιδι σου να βλεπει youtube γιατι να το στερησεις απο τους αλλους? 6 hours ago, AtiX said: + κάποιον χρονικό περιορισμό, δεν γίνεται για 20 λεπτά προγράμματος να παίζει 30 λεπτά διαφημίσεις… αν θεωρεις πως χανεις το χρονο περισσοτερο σε διαφημισεις απο οτι σε θεαμα μπορεις να σταματησεις να χρησιμοποιεις την πλατφορμα γιατι θελεις να περιορισεις την προσβαση των υπολοιπων? 4 2
Tablet Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Αυτές οι μελέτες του κουβά δηλαδή έλεος.. Έχουμε και λέμε.. Η εταιρία Precise TV, που πουλάει διαφημησεις στο youtube έκανε μελέτη σε 3000 άτομα και καλα, να μας πείσει οτι οι διαφημίσεις του youtube λειτουργούν και φυσικά να πείσουν της εταιρίες εμεσα να διαφημιστούν μέσω της Precise TV.. Δεν μας λένε οι μελέτες όμως το adblock του αιώνα που έχει πέσει σαν μαζική απάντηση του κόσμου σε αυτό το frenziness των ads Λογικό όταν απευθύνεσαι σε κοτόπουλα να λες και να υποστηρίζεις οτι θες.. Επεξ/σία 4 Ιουλίου από Tablet 4
Black Demis Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 10 hours ago, valkon said: Μου κάνει εντύπωση ότι πάμε για τεχνολογικό αναλφαβητισμό ξανά. Είναι δύσκολο να αντισταθείς στο να παρκάρεις το παιδί σου μπροστά στο tablet και την tv γιατί δουλεύεις όλη μέρα, αλλά όλα αυτά χαζεύουν πραγματικά τα παιδιά. και τι μπορεις να κάνεις? στους περισσότερους η τσέπη δεν σηκώνει να πληρώνουν νταντά κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα