Προς το περιεχόμενο

Φωτογράφιση σε κλειστο χωρο


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ξέρω ότι είναι δύσκολη ερώτηση αλλά χρειάζομαι τουλάχιστον μία κατεύθυνση.

 Έχει να κάνει με τη φωτογράφιση σε κλειστό χώρο όπως η αίθουσα εκδηλώσεων ενός δημαρχείου.

 Εκεί υπήρχε μια εκδήλωση ενός μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ένα τμήμα του δίδασκε ραπτική . Φυσικά υπήρχαν και μοντέλα από οίκους μόδας (που λειτουργούσαν ως σπόνσορες).

Εκεί βρέθηκα ως καλεσμένος του οργανισμού αλλά δεν μπορούσα να στήσω εξοπλισμό αλλά είμαι περίεργος σχετικά με τις λύσεις που θα είχα αν μπορούσα (Δεδομένο ότι είμαι αρχάριος με τέτοιου είδους εκδηλώσεις ). φαντάζομαι ότι μια εγκατάσταση με πολλαπλά φλας και ομπρέλες δεν θα μπορούσε να είναι η λειτουργική όταν στον χώρο υπάρχουν πολλοί θεατές οπότε συζητάμε για φωτά?

Επίσης με τα φώτα του χώρου τι θα κάνατε? Υπήρχαν led lights στην οροφή τα οποία πιθανότατα μου χαλούσαν της θερμοκρασία χρώματος στη φωτογραφία.

Δείτε παρακάτω δείγμα με το Godox 850v1 να στοχεύει την οροφή.FujiFilm Xt3/Sigma 56mm 1.4, 1/160 / F2/ iso 640, flash fired με το σημείο εστιασης στο κέντρο της λεκάνης της,

Αν υποθέσουμε ότι το catwalk είναι στο ίδιο επίπεδο με τους θεατές  , θα στήνατε  φώτα  και πως? κατά μήκος ?

Έχετε να προτείνετε σχετική αρθρογραφία η βιβλιογραφία ?

DSCF4387-Enhanced-NR.jpg

Επεξ/σία από grlazy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε περιπτώσεις που δεν μπορείς να στήσεις τίποτα, η λύση είναι μια.
Ταβανάτο φλας και γυρισμένο σε κλίση προς τα πίσω όσο το δυνατόν. Δηλαδή να αντανακλά απο ταβάνι αλλά και τον τοίχο πίσω σου, στο θέμα μπροστά σου.

Δεδομένου πως οι τοίχοι θα είναι σε λευκή απόχρωση και όχι τίποτα ροζ/μπλε ελεκτρικ. 

Απο εκει και πέρα μην περιμένεις απάντηση που να ταιριάζει σε όλα τα σενάρια απο ένα νήμα σε φόρουμ. Ο τεχνητός φωτισμός στην φωτογραφία είναι ολόκληρα κεφάλαια απο μονος του. Αγόρασε διαδικτυακά μαθήματα απο κάποιον που διδάσκει ακριβώς αυτό  και ξεκίνα πειράματα.

  • Like 2