Super Moderators Snoob Δημοσ. 1 Ιουλίου Super Moderators Share Δημοσ. 1 Ιουλίου Ο ιδρυτής της SpaceX παρουσίασε στον Τιμ Ντοντ το διαρκώς βελτιούμενο διαστημόπλοιο με το οποίο επιδιώκει να αλλάξει τα δεδομένα της εξερεύνησης του διαστήματος. Μετά την πρόσφατη ξενάγηση στις εγκαταστάσεις όπου συναρμολογούνται οι πύραυλοι και τα διαστημόπλοια της SpaceX, το Starfactory, στη Μπόκα Τσίκα του Τέξας, ο Ίλον Μασκ, επικεφαλής της SpaceX, αποφάσισε να προχωρήσει σε μια ξενάγηση στον κολοσσιαίο πύραυλο Starship, όπως στέκει στην εξέδρα εκτόξευσης, σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων από το Starfactory. Ο Τιμ Ντοντ, δημιουργός του καναλιού Everyday Astronaut, περπάτησε μαζί με το Μασκ μέχρι τη βάση του πελώριου πυραύλου, ο οποίος αποτελείται από το Super Heavy και το διαστημόπλοιο Starship. Όταν πιστοποιηθεί πλήρως, αυτό το επιβλητικό διαστημόπλοιο αναμένεται να μεταφέρει πληρώματα και φορτία στη Σελήνη και ακόμη παραπέρα. Το βίντεο γυρίστηκε λίγο πριν την τέταρτη δοκιμαστική πτήση του Starship, τον Ιούνιο, αν και υπάρχει και ένα τμήμα το οποίο βιντεοσκοπήθηκε μετά την επιτυχημένη δοκιμή. "Είναι φοβερά ψηλός πύραυλος", σχολιάζει ο Μασκ, καθώς οι δύο άντρες ατενίζουν το ύψους 120 μέτρων διαστημικό όχημα, συμπληρώνοντας: "Ζυγίζει 5.000 τόνους στην απογείωση· είναι το μεγαλύτερο ιπτάμενο αντικείμενο οποιουδήποτε είδους που κατασκευάστηκε ποτέ". Ακόμη εντυπωσιακότερη είναι η φιλοδοξία της SpaceX να "γραπώσει" τον πύραυλο Super Heavy, χρησιμοποιώντας τους γιγάντιους μηχανικούς βραχίονες του πύργου εκτόξευσης, οι οποίοι υποστηρίζουν τον πύραυλο ώστε να παραμένει σε όρθια θέση πριν την απογείωση. Εφόσον τα καταφέρει, η SpaceX θα έχει τη δυνατότητα να επαναχρησιμοποιήσει τον πύραυλο, παράμετρος καθοριστικό για τα φιλόδοξα σχέδια της SpaceX για το Starship, μιας και θα βοηθήσει ώστε να μειωθεί δραστικά το κόστος των αποστολών που θα πραγματοποιούνται με τη χρήση του συγκεκριμένου πυραύλου. Η SpaceX έχει μετατρέψει πλέον σε ρουτίνα την επαναχρησιμοποίηση του μικρότερου πυραύλου της, του Falcon 9, ο οποίος διαθέτει πόδια που αναπτύσσονται κατά την επάνοδό του και του επιτρέπουν να στέκεται όρθιος, όμως ο Μασκ δήλωσε πως θέλει ο Super Heavy να αποφύγει τη χρήση αντίστοιχων ποδιών, κυρίως προκειμένου να μειωθεί το βάρος του πυραύλου. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία που θα επιτρέπει στους βραχιόνες να πιάνουν τον πύραυλο κατά την επιστροφή του στην εξέδρα εκτόξευσης είναι καίριο σκέλος του όλου συστήματος. Μάλιστα, η SpaceX ευελπιστεί να προχωρήσει στην εφαρμογή αυτής της διαδικασίας στην αμέσως επόμενη δοκιμαστική πτήση του Starship, αν και ο Μασκ καθιστά σαφές στο βίντεο ότι συνεχίζεται η συζήτηση στις τάξεις των μηχανικών της SpaceX σχετικά με το πώς να επιστρέψει ο Super Heavy με ασφάλεια στην εξέδρα εκτόξευσης. Το βίντεο του Everyday Astronaut κλείνει με μια συζήτηση με το Μασκ, λίγο μετά την τέταρτη δοκιμαστική πτήση του Starship, στο πλαίσιο της οποίας και τα δύο σκέλη του διαστημοπλοίου κατόρθωσαν να εκτελέσουν καύσεις προσγείωσης, για πρώτη φορά. Ο διευθύνων σύμβουλος της SpaceX είναι προφανώς ενθουσιασμένος με τα αποτελέσματα και σπεύδει να σχολιάσει το πώς μπορεί να βελτιωθεί περαιτέρω ο σχεδιασμός του Starship, αξιοποιώντας τα στοιχεία που συγκεντρώθηκαν από την πτήση που μόλις προηγήθηκε, μεταξύ των οποίων ένα στιβαρότερο μηχανισμό άρθρωσης του εμπρόσθιου πτερυγίου, ώστε να μπορεί να αντέχει καλύτερα τις θερμοκρασίες που αναπτύσσονται, καθώς το διαστημόπλοιο επιστρέφει στη Γη. Η επόμενο δοκιμαστική πτήση του Starship αναμένεται θεαματική και θα μπορούσε να πραγματοποιηθεί ακόμη και μέσα στον Ιούλιο. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
herbalife3 Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Εμείς είχαμε πύραυλο σε Lego ο Elon πραγματικό... Ο καθένας με τα παιχνίδια του 🤣 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
BadIronTree Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Την προηγούμενη εβδομάδα έκαναν ΤΕΣΤ τα chopstick για να πιάσουν το επόμενο... αλλά ακόμα δεν είναι σίγουρο... Το μόνο σίγουρο είναι θα δούμε εάν τα νέα heat tiles με έξτρα προστασία θα προστατεύει τα πτερύγια.... αν και στην 2.0 έκδοση θα τα έχουν πάει πιο πίσω για να μην τα τρώει το πλάσμα... Επεξ/σία 2 Ιουλίου από BadIronTree 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
fast8 Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Πολύ περισσότερο ενδιαφέρον έχει το πρώτο μέρος του video, λίγο πιο κάτω στο εργοστάσιο οπου εξηγεί τις αποφάσεις που έχουν πάρει για το σχεδιασμό του Starship, τα προβλήματα, τις λύσεις, το πως φτιάχνουν το εργοστάσιο κτλ. https://youtu.be/aFqjoCbZ4ik?t=140 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nepomuk Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Δεν παιζεται ο ανθρωπος , στελνει τη ΝΑΣΑ αδιαβαστη. 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CarbonFibre Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου (επεξεργασμένο) "Where noone has gone before" Επεξ/σία 2 Ιουλίου από CarbonFibre Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Άντε να δούμε, μπας και καταφέρει να κατεβάσει αυτούς που ξέμειναν πάνω με τη Boing 😈 1 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Έχει πάρει κιλά. Κακό πράγμα το στρες (και τα παϊδάκια) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Bil79 Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Οπως τον κοβω παντως ο Ζουκ τον εχει σε ξυλικι... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spysoumi Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου Αν και δεν είμαι funboy του, τους κατουράει ΌΛΟΥΣ! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου (επεξεργασμένο) Μερικές εντυπωσιακές νέες πληροφορίες από την συνέντευξη starbase factory serialized production 100 per year. a ship every 3 days next year over 200 F9 upper stages V2 over 100t. V3 over 200t to a useful orbit (το benchmark για τις δυνατότητες των πυραυλικών φορέων είναι τα 200km, χρήσιμη τροχιά σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα) for the first time ever a true reusable heatshield. Shuttle took 55 to 950 days to refurbish by 2000-4000 people goal for IFT4 (and the rest of the year) was for the heatshield to survive, and possibly make a successful landing burn good progress on autogenous pressurization and valve clogs moving to 3 gridfins but not high priority, only need 3, could do it with 2 if you're willing to oscillate, hundreds or even thousands of changes between flights for each craft the payload for all the flights this year is data, next year commercial flights Raptor v3 they have a design that works. No heatshield, integral cooling for everything and integral secondary flow circuits! Long term Raptor thrust will get to 330-335 tons! (new ΒΕ4 with almost 2x the mass is 240 tons) If you can do 200t reusable you can do 2x that expendable (400t) orbital refilling is almost solved (NASA confirmed successful cryo transfer), It's like docking with ourselves. A space station is way harder to dock (with Dragon) with than ourselves. Possibly no prop depot need for HLS. Just send a ship up and send tankers immediately. Yeah. And your boil off rate will not be too bad. maybe you need a heatshield to brake for HLS, (hinting at braking to LEO which will allow full mission without the need for Orion) Επεξ/σία 2 Ιουλίου από adastra 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
iatreio Δημοσ. 2 Ιουλίου Share Δημοσ. 2 Ιουλίου κεκιζει ελαφρως... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dieksodo Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 11 hours ago, adastra said: Μερικές εντυπωσιακές νέες πληροφορίες από την συνέντευξη starbase factory serialized production 100 per year. a ship every 3 days next year over 200 F9 upper stages V2 over 100t. V3 over 200t to a useful orbit (το benchmark για τις δυνατότητες των πυραυλικών φορέων είναι τα 200km, χρήσιμη τροχιά σημαίνει ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα) for the first time ever a true reusable heatshield. Shuttle took 55 to 950 days to refurbish by 2000-4000 people goal for IFT4 (and the rest of the year) was for the heatshield to survive, and possibly make a successful landing burn good progress on autogenous pressurization and valve clogs moving to 3 gridfins but not high priority, only need 3, could do it with 2 if you're willing to oscillate, hundreds or even thousands of changes between flights for each craft the payload for all the flights this year is data, next year commercial flights Raptor v3 they have a design that works. No heatshield, integral cooling for everything and integral secondary flow circuits! Long term Raptor thrust will get to 330-335 tons! (new ΒΕ4 with almost 2x the mass is 240 tons) If you can do 200t reusable you can do 2x that expendable (400t) orbital refilling is almost solved (NASA confirmed successful cryo transfer), It's like docking with ourselves. A space station is way harder to dock (with Dragon) with than ourselves. Possibly no prop depot need for HLS. Just send a ship up and send tankers immediately. Yeah. And your boil off rate will not be too bad. maybe you need a heatshield to brake for HLS, (hinting at braking to LEO which will allow full mission without the need for Orion) καποιος μπορει να κανει μεταφραση σε 12 year old english plz Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
niCk_eleCtro Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 5 hours ago, dieksodo said: καποιος μπορει να κανει μεταφραση σε 12 year old english plz Δεν φταίνε τα Αγγλικα σου, απλά το τύπος χρησιμοποιεί ειδικό Terminology! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nepomuk Δημοσ. 3 Ιουλίου Share Δημοσ. 3 Ιουλίου 19 ώρες πριν, spysoumi είπε Αν και δεν είμαι funboy του, τους κατουράει ΌΛΟΥΣ! Οποια πετρα κι αν σηκωσεις , τον Ελονα θα βρεις , ειναι μεσα σε ολα ο ανθρωπος . Μεχρι το τελος της δεκαετιας θα εχει βρει και μια καλη απαντηση αν οχι τη λυση για το ενεργειακο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα