lector Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 3 ώρες πριν, Par1s* είπε Μαγαζιά που δεν ήξερες καν ότι υπάρχουν Ισως καλως να μην ηξερες, υπαρχουν πολλες φουσκες. Καποιος που εχει κυκλοφορησει εστω και λιγο στη γειτονια του, ξερει ποια μαγαζια υπαρχουν, και ποια ειναι παλια και ποια ειναι καινουρια. Τα παλια, υπαρχει λογος που ειναι παλια. Τα καινουρια, μπορει αυριο να βαρεσουν κανονι. Μην ξεχναμε οτι εδω και καμποσα χρονια ανοιγουν καφε-φαγαδικα-σουβλακιμπαρ παντου (γιατι εχουμε γεμισει επιστημονες), και τα περισσοτερα κλεινουν.
Moderators Inuyasha Δημοσ. 4 Ιουλίου Moderators Δημοσ. 4 Ιουλίου 17 hours ago, Chocobo said: Μήπως το πιάνεις και εσύ λίγο λάθος ? Στην πόλη μου περίπου 3-4 καταστήματα δεν είναι σε wolt-efood κλπ κλπ και μάντεψε...έχουν τις ίδιες τιμές με τα άλλα ? Μαγικό ? Μερικά μάλιστα δεν έχουν καν delivery και πάλι έχουν τις ίδιες τιμές...Θα μου πείς πως εκμεταλλεύονται την κατάσταση της αγοράς και πάνε τις τιμές ψηλά ? δεν ισχύει... Πάμε τώρα λίγο στο δεύτερο σκέλος και τον καταστηματάρχη που υπολόγιζε ενοίκιο ρεύμα κλπ ωραία.....Μέσα σε αυτά τα + μας λές είναι και οι πλατφόρμες......Εμμμμ μέσα στα -πλην δεν είναι οτι δεν έχει να πληρώνει delivery ? το ότι δεν έχει να πληρώνει ένσημο ? ασφάλεια υγείας ? μηχανάκια κάθε 2 χρόνια ? συντήρηση ? άδειες ? επιδόματα , δώρα ? δεν χρειάζεται να πονοκεφαλιάζει αν ο delivery πέθανε στο δρόμο σε ατύχημα ? δεν χρειάζεται να βρει αντικαταστάτη ? Όλα αυτά δεν του κόστιζαν ? Ξαφνικά μπήκε σε πλατφμόρμα και είδε απίστευτα έξοδα ? Τα έξοδα άντε να ανέβηκαν ελάχιστα αλλά αυτό τον πονοκέφαλο που γλίτωσαν μετρικά καταστήματα δεν περιγράφεται. Ελεύθεροι είναι όλοι να γυρίσουν στο παλιό σύστημα και να πετάξουν τις πλατφόρμες έξω...Τι όχι ? Μήπως η πλατφόρμα σου φέρνει και διαφήμιση ? μήπως σου φέρνει πώληση απο εκεί που δεν θα την είχες ? Αυτά που έδινε στο διανομέα του τώρα τα δίνει στο efood με το παραπάνω, ανάλογα τον όγκο παραγγελιών και συμφωνιών μεταξύ καταστήματος και πλατφόρμας για διανομή από την πλατφόρμα το ποσοστό που περνούν είναι 25%-35% του συνόλου της παραγγελίας
Chocobo Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 6 λεπτά πριν, Inuyasha είπε Αυτά που έδινε στο διανομέα του τώρα τα δίνει στο efood με το παραπάνω, ανάλογα τον όγκο παραγγελιών και συμφωνιών μεταξύ καταστήματος και πλατφόρμας για διανομή από την πλατφόρμα το ποσοστό που περνούν είναι 25%-35% του συνόλου της παραγγελίας Αυτά που έδινε στο διανομέα του τώρα τα δίνει στο efood με το παραπάνω, ανάλογα τον όγκο παραγγελιών και συμφωνιών μεταξύ καταστήματος και πλατφόρμας για διανομή από την πλατφόρμα το ποσοστό που περνούν είναι 25%-35% του συνόλου της παραγγελίας Αυτά που έδινε στο διανομέα του τώρα τα δίνει στο efood με το παραπάνω, ανάλογα τον όγκο παραγγελιών και συμφωνιών μεταξύ καταστήματος και πλατφόρμας για διανομή από την πλατφόρμα το ποσοστό που περνούν είναι 25%-35% του συνόλου της παραγγελίας Πόσο παραπάνω ? που το βασίζεις ? Επίσης μήπως αυτά που έδινε στο διανομέα και με τον όγκο παραγγελιών που είχε αθροιστικά είναι πολύ πίσω απο τη συνεργασία με πλατφόρμες ? Να φέρω ένα μπακαλίστικο παράδειγμα....Η επιχείρηση έχει έξοδα 1.000€ για διανομείς και τα κέρδη απο τις διανομές είναι 2.000€.....Κάνει συμφωνία με Χ πλατφόρμα και τώρα τα έξοδα για την πλατφόρμα είναι 2.000€ αλλά τα κέρδη είναι 6.000€ + ότι έχει βγάλει απο την μέση ένα πονοκέφαλο...Θα κάτσει η επιχείρηση να σκεφτεί πως τώρα πληρώνει 2.000 αντί 1.000 ? Εγώ θα πω να αφήσουμε υποθέσεις ή κάτι που ακούσαμε κλπ κλπ και απλά να κάτσουμε να σκεφτούμε το απλό : Εαν δεν άξιζε , θα έφευγαν....
RipCity Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 2 λεπτά πριν, Chocobo είπε Πόσο παραπάνω ? που το βασίζεις ? Επίσης μήπως αυτά που έδινε στο διανομέα και με τον όγκο παραγγελιών που είχε αθροιστικά είναι πολύ πίσω απο τη συνεργασία με πλατφόρμες ? Να φέρω ένα μπακαλίστικο παράδειγμα....Η επιχείρηση έχει έξοδα 1.000€ για διανομείς και τα κέρδη απο τις διανομές είναι 2.000€.....Κάνει συμφωνία με Χ πλατφόρμα και τώρα τα έξοδα για την πλατφόρμα είναι 2.000€ αλλά τα κέρδη είναι 6.000€ + ότι έχει βγάλει απο την μέση ένα πονοκέφαλο...Θα κάτσει η επιχείρηση να σκεφτεί πως τώρα πληρώνει 2.000 αντί 1.000 ? Εγώ θα πω να αφήσουμε υποθέσεις ή κάτι που ακούσαμε κλπ κλπ και απλά να κάτσουμε να σκεφτούμε το απλό : Εαν δεν άξιζε , θα έφευγαν.... Νομίζω όποιος έχει ήδη διανομείς απλά δέχεται παραγγελίες μέσω πλατφόρμας και τις διανέμει ο ίδιος, δε τις δίνει στα μηχανάκια του efood. Γιατί αν έδιωχνε τους δικούς του διανομείς θα έπρεπε να κλείνει και τα τηλέφωνα...τι θα του πει του άλλου μπες efood να παραγγείλεις? Γενικά είναι ληστρικές οι προμήθειες, αλλά δε γίνεται και αλλιώς. Δε νοείται μαγαζί να μην έχει online παρουσία στις μέρες μας.
StamTheMan Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου Στις 2/7/2024 στις 3:23 ΜΜ, Inuyasha είπε Μόλις κάνει αποδοχή την παραγγελία ξεκινάς και τον βλέπεις στο χάρτη Στο efood το εκανε και πριν παραλαβει την παραγγελια,αλλα καταλαβαν οτι ηταν μ@λ@κι@ και το εκοψαν. 4 ώρες πριν, RipCity είπε Καφετέρεια που παίρνω πολύ συχνά freddo espresso 2.10 από efood και 1.80 με τηλέφωνο. Ουσιαστικά βάζουν την προμήθεια στην τιμή. Αν το μαθει το efood ομως θα τους κοψει κουστουμι. 12 ώρες πριν, GoMaR είπε μιας και αναφεραμε την wolt στο θεμα, εχω παρατηρησει πως οι τυποι ειναι οτι να ναι Δεν εχω δει χειροτερους διανομεις απο αυτους στη wolt. Χωρις κρανη,μηχανακια σκουπιδια,ασχετοι με ντελιβερι γενικα. Το efood εχει καποια στανταρ και ειναι πολυ τυπικο με τους κανονες του.
lector Δημοσ. 4 Ιουλίου Δημοσ. 4 Ιουλίου 8 λεπτά πριν, StamTheMan είπε Αν το μαθει το efood ομως θα τους κοψει κουστουμι. Δε μπορει το μαγαζι να διαφημιζει πχ. "εκπτωση 10% στις τηλεφωνικες παραγγελιες"; Πως υπαρχουν τοσα μαγαζια που λενε "εκπτωση 10% στις online παραγγελιες"; Η να το πω κι αλλιως, δε μπορει ενα μαγαζι να πουλαει κατι με εκπτωση οπου γουσταρει; Πρεπει να δωσει λογαριασμο στο νταβατζη;
RipCity Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου 1 ώρα πριν, lector είπε Δε μπορει το μαγαζι να διαφημιζει πχ. "εκπτωση 10% στις τηλεφωνικες παραγγελιες"; Πως υπαρχουν τοσα μαγαζια που λενε "εκπτωση 10% στις online παραγγελιες"; Η να το πω κι αλλιως, δε μπορει ενα μαγαζι να πουλαει κατι με εκπτωση οπου γουσταρει; Πρεπει να δωσει λογαριασμο στο νταβατζη; Ναι δε νομίζω πως μπορεί να κάνει κάτι το efood, δε θα έπρεπε να το νοιάζει κιόλας βασικά. και μην κοιτάμε μόνο τον καφέ που έχει μεγάλο περιθώριο. Μια κάβα πχ που πουλάει το Johnnie με ποσοστό 20% κέρδος πως θα πληρώνει 20% στο efood? Είναι πολύ μεγάλη η προμήθεια.
JakeKaufman Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου Το efood έχει τρύπα ασφαλείας. Υπήρχε και θέμα έδω παλιότερα στην κατηγορία internet. Μια ωραία πρωία βρέθηκα με 3 παραγγελίες 125 ευρώ η καθεμία για 30 πακέτα τσιγάρα, και το μόνο που είπε η efood ήταν «βρείτε τα με την τράπεζα σας» απο τότε διέγραψα λογαριασμό και γεια σας 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 5 Ιουλίου Super Moderators Δημοσ. 5 Ιουλίου 15 hours ago, Tetrabitos said: Έτσι ζούσαμε και επιβιώσαμε πριν την τεχνολογία όμως. Πιο πολλά χρόνια η ανθρωπότητα παράγγελνε τηλεφωνικά παρά με κινητό. Ίσως το 2045 να το ξεπεράσει το τηλεφωνικό 🦾😆 Και το τηλέφωνο τεχνολογία είναι. 😛
haris_216 Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου 13 ώρες πριν, lector είπε Δε μπορει το μαγαζι να διαφημιζει πχ. "εκπτωση 10% στις τηλεφωνικες παραγγελιες"; Πως υπαρχουν τοσα μαγαζια που λενε "εκπτωση 10% στις online παραγγελιες"; Η να το πω κι αλλιως, δε μπορει ενα μαγαζι να πουλαει κατι με εκπτωση οπου γουσταρει; Πρεπει να δωσει λογαριασμο στο νταβατζη; Λες ότι οι πλατφόρμες, ειδικά τώρα που γιγαντώθηκαν, δεν έχουν σχετικές προβλέψεις στα συμβόλαιά τους; Δεν έχω μαγαζί για να ξέρω ακριβώς αλλά, όπως ήδη ανέφερα, σε άλλου αντικειμένου πλατφόρμα τους έχει "δεμένους" χειροπόδαρα. Αλλιώς βγαίνεις εκτός. Ειδικά για το efood το πρώτο περσινό εξάμηνο είχε κέρδη κοντά στα 14μύρια (όχι τζίρο αλλά κέρδος). Είναι πολλά τα λεφτά για να το αφήνουν στην καλή διάθεση του κάθε συνοικιακού σουβλατζή.
Daemonos Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου Κανόνας έχουν γίνει και οι extra χρεώσεις που μια παραγγελία 10ε την πληρώνεις 15!!! 1
Menelaos83 Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, haris_216 είπε Λες ότι οι πλατφόρμες, ειδικά τώρα που γιγαντώθηκαν, δεν έχουν σχετικές προβλέψεις στα συμβόλαιά τους; Δεν έχω μαγαζί για να ξέρω ακριβώς αλλά, όπως ήδη ανέφερα, σε άλλου αντικειμένου πλατφόρμα τους έχει "δεμένους" χειροπόδαρα. Αλλιώς βγαίνεις εκτός. Ειδικά για το efood το πρώτο περσινό εξάμηνο είχε κέρδη κοντά στα 14μύρια (όχι τζίρο αλλά κέρδος). Είναι πολλά τα λεφτά για να το αφήνουν στην καλή διάθεση του κάθε συνοικιακού σουβλατζή. Εγω εχω υποψη μου παντως 2-3 μαγαζια που στο site τους λενε εκπτωση σε τηλεφωνικες παραγγελιες και ταυτοχροναα εχουν και χαμηλοτερες τιμες απο το app οποτε διπλο το κερδος για τον καταναλωτη. Επεξ/σία 5 Ιουλίου από Menelaos83
bobbyray21 Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου Καλησπέρα! Ας πούμε πως έχω ένα κατάστημα και καλώ την τάδε efood να με επισκεφτεί για πρόταση συνεργασίας. Στη διάσκεψή μας η τάδε πλατφόρμα θα προσάψει λεκτικά ή έγγραπτα τη πρόταση συνεργασίας της, η οποία ας πούμε πως είναι το 15% του συνόλου του τζίρου από τις παραγγελίες που ήρθαν από την πλατφόρμα, και θα αποχωρήσει από το τραπέζι. Από εδώ και στο εξής είναι στο χέρι μου η κάθε απόφαση που θα πάρω. Εφόσον τρέχω μια επικερδής επιχείρηση, η συνεργασία με πλατφόρμες διανομής είναι το επόμενο βήμα, για λόγους όπως αυτούς που παρέθεσε ο @Par1s* Εάν για παράδειγμα προσλάμβανα ένα παλικάρι για διανομή φυλλαδίων στις γύρω περιοχές σε τακτά χρονικά διαστήματα (παραδοσιακός οικονομικός τρόπος διαφήμισης), δεν θα προσπαθούσα να "χωρέσω" τον μισθό του στις τιμές των προϊόντων μου ή στα έξοδα μου; Έτσι, λοιπόν, και ο μισθός της πλατφόρμας ανέρχεται βάσει των υπηρεσιών της, τον οποίο βρίσκω απόλυτα λογικό για δύο κύριους λόγους. Πρώτον, ο μισθός της έρχεται σε ποσοστά. Όπως προανέφερα, η πλατφόρμα πληρώνεται μόνο για τις παραγγελίες που συνδέονται με αυτήν, οπότε εάν δεν έρχονται παραγγελίες από εκεί, παραμένει αδρανής, σε αντίθεση με τον μισθό ενός υπαλλήλου, ο οποίος μένει σταθερός είτε το κατάστημα έχει ταμειακή ροή είτε όχι. Δεύτερον, η επιχείρηση σου είναι παντού. Δεν βρίσκω τον λόγο μια εταιρεία που τζιράρει να μην είναι παντού. Και ναι, εάν θες να κάνεις διανομή 4km+, θα βάλεις κόστος ντελίβερι για να πληρώσεις τον διανομέα σου. Βρε καημένε Ελληνάρα θα σου έφερνε κανείς mac στο Μενίδι από τη Μεταμόρφωση εάν δεν υπήρχαν οι πλατφόρμες αυτές; Δεν χωράει στο μυαλό μου πόσο αχάριστοι έχουμε γίνει. Τώρα, εάν κάποιοι ξύπνιοι είδαν την ευκαιρεία να βάλουν και αυτοί κόστη ντελίβερι, στο χέρι σου είναι να μην τους προτιμήσεις. Α και για να πω και κάτι για το αρχικό ποστ...sorry για αυτό που θα ακούσετε αλλά υπάρχουν καταστήματα εστίασης που συνδέονται στο efood με "μαύρους" λογαριασμούς και ρίχνουν παραγγελίες για να τις αποδέχεται ο υπάλληλος στο ταμείο με τον ελάχιστο δυνατό χρόνο αναμονής για να πέφτει ο αρχικός χρόνος αναμονής του καταστήματος στη σελίδα του κινητού σου που σκρολλάρεις και λες "Α! Από εδώ θα πάρω που θα μου τα φέρουν γρήγορα πριν ξεκινήσει το δεύτερο ημίχρονο" και τελειώνεις την παραγγελία σου και σου βγάζει εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης 55 λεπτά. Απίστευτο; Δεν το ήξερες; Το πόρισμά μου είναι πως δεν πρέπει να χαρακτηρίζετε ως λαμόγια τις πλατφόρμες, αλλά ους επιχειρηματίες. Οι πλατφόρμες είναι διάφανες με χαρτιά από την αρχή... 4
lector Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου 5 ώρες πριν, haris_216 είπε Λες ότι οι πλατφόρμες, ειδικά τώρα που γιγαντώθηκαν, δεν έχουν σχετικές προβλέψεις στα συμβόλαιά τους; Δεν έχω μαγαζί για να ξέρω ακριβώς αλλά, όπως ήδη ανέφερα, σε άλλου αντικειμένου πλατφόρμα τους έχει "δεμένους" χειροπόδαρα. Αλλιώς βγαίνεις εκτός. Ειδικά για το efood το πρώτο περσινό εξάμηνο είχε κέρδη κοντά στα 14μύρια (όχι τζίρο αλλά κέρδος). Είναι πολλά τα λεφτά για να το αφήνουν στην καλή διάθεση του κάθε συνοικιακού σουβλατζή. Ομολογω οτι δεν εχει πεσει στα χερια μου σχετικο συμβολαιο για να το διαβασω, αλλα δεν καταλαβαινω πως μπορεις να επιβαλεις αποκλειστικοτητα στον επιχειρηματια. Με αυτη τη λογικη θα επρεπε να ειναι η ιδια τιμη για την παραγγελια μεσω efood και για καποιον που περασε απ'εξω και ζητησε να αγορασει ενα σουβλακι. Δε νομιζω οτι ο περαστικος θα ηταν ευχαριστημενος να πληρωσει τιμη delivery τη στιγμη που ψωνισε μονος του απο το καταστημα, και συνεπως δε νομιζω οτι υπαρχουν πολλοι επιχειρηματιες που θα ηθελαν να "διωχνουν" με αυτον τον τροπο τους περαστικους πελατες.
StamTheMan Δημοσ. 5 Ιουλίου Δημοσ. 5 Ιουλίου 23 ώρες πριν, Inuyasha είπε Αυτά που έδινε στο διανομέα του τώρα τα δίνει στο efood με το παραπάνω, ανάλογα τον όγκο παραγγελιών και συμφωνιών μεταξύ καταστήματος και πλατφόρμας για διανομή από την πλατφόρμα το ποσοστό που περνούν είναι 25%-35% του συνόλου της παραγγελίας Τελευταια φορα που ρωτησα,ηταν το πολυ 25%. Και δεν ειναι οπως τα λες ακριβως. Το βασικοτερο ειναι οτι βγαζεις απο πανω σου τον πονοκεφαλο που λεγεται διανομεας. Ενας θεος ξερει ποσες εκατονταδες ωρες εχω γραψει παραπανω στο τιμονι,επειδη δεν ειχαμε σωστους ή αρκετους διανομεις. Εχεις ιδεα απο εστιαση,στο συγκεκριμενο ομως κομματι; Ποσα σκηνικα που ειχε αργησει ο διανομεας,για να μαθουμε τελικα οτι ειχε τρακαρει και δεν ξεραμε αν ηταν σοβαρα,ποσα σκηνικα που ειχε παθει λαστιχο και ψαχναμε να βρουμε μηχανακι,ποσα σκηνικα να με παιρνουν εμενα στη μεση της μερας για να παω,επειδη καποιος η το μηχανακι του επαθε κατι,να ψαχνουμε τους διανομεις στα σπιτια τους επειδη τους ειχε παρει ο υπνος,να αργουν να ερθουν γενικα και το μαγαζι να καιγεται,ή το πιο απλο,να ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ για τη δουλεια αλλα να μη μπορεις να κανεις κατι γιατι δε βρισκονταν διανομεις. Δε συζηταμε ενσημα κτλ,εκει ειναι αλλο αστειο/πακετο. Με τις πλατφορμες γλυτωνεις απο ολα αυτα. Αρα,αν το καλοσκεφτεις,δεν ειναι τοσο ασχημο το 25%. Και για να το επιλεγουν τοσοι πολλοι,μαλλον κατι σημαινει. Μετα παμε σε μαγαζια που δεν ειχαν ποτε delivery,για διαφορους λογους,και τωρα εχουν. Ειδικα αυτα τα μαγαζια,που δε βασιζονταν στο delivery,σιγουρα εχουν οφελος. Αυτα ομως τα μαγαζια ηταν τα χειροτερα οταν σου τυχαινε να παρεις παραγγελια και τα απεφευγα οσο μπορουσα 9 wolt και efood ) ,γιατι δεν ειχαμε καλη αντιμετωπιση και ειχαμε πολυ μεγαλη καθυστερηση . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις