Insane84 Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου Έχω ένα kawasaki kle 250 anhelo προίκα από τον πατέρα μου το οποίο για να μην πολυλογώ έχει ταλαιπωρηθεί κατά διαστήματα από παροπλισμό αρκετά στη ζωή του, οπότε και τελευταία και για άλλη μία φορά αποφάσισα να το σουλουπώσω καθώς ήταν και πάλι κάπως παρατημένο. Ρελαντί κράταγε μόνο ζεστό και αν τυχόν ανέβαζες στροφές στην πορεία, μετά στο φανάρι κράταγε ρελαντί ~3000 στροφές. Βρήκα έναν παλιό μηχανικό κοντά στη περιοχή μου που ασχολείται μόνο με kawasaki και έχει κορυφαίες κριτικές και μου είπε ότι είναι κλασσικά το θέμα καρμπυρατέρ των kle. Mπήκε για σέρβις, έγινε αλλαγή λαδιών, φίλτρων, παραφλού, μπουζί, υγρά φρένων, αλλαγή λαιμών με πατέντα, ρύθμιση γκαζιού, ρύθμιση βαλβίδων, και ρύθμιση και καθάρισμα καρμπυρατέρ που από ότι μου είπε σώθηκε αλλά μάλλον δεν επιδέχεται άλλου καθαρισμού-επαναφοράς και την άλλη φορά που θα γίνει σέρβις θα θέλει αλλαγή. Για κάποιες σκουριές που έχει μέσα στο ντεπόζιτο μου είπε να μην ασχοληθώ καθώς δεν είναι σοβαρές και γενικώς ότι το μηχανάκι είναι καλό. Παρέλαβα άλλο μηχανάκι, κράταγε ρελαντί σταθερά στις 1100 στροφές κρύο-ζεστό και πραγματικά εξεπλάγην ευχάριστα. Μετά από περίπου 2 εβδομάδες με 1 μήνα, άρχισε να μην κρατάει όταν είναι κρύο και τώρα 2 μήνες μετά το σέρβις ακόμα και ζεστό μετά από κάποια δευτερόλεπτα στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει. Πραγματικά δεν έχω όρεξη καν να πάω πίσω στον μάστορα να του ζητήσω το λόγο. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αυτό το μηχανάκι δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει σωστά για ένα αξιοπρεπές διάστημα. Έχετε παρόμοιες εμπειρίες από τις kleοπάτρες?
meletis_m Δημοσ. 2 Ιουλίου Δημοσ. 2 Ιουλίου 10 ώρες πριν, Insane84 είπε Έχω ένα kawasaki kle 250 anhelo προίκα από τον πατέρα μου το οποίο για να μην πολυλογώ έχει ταλαιπωρηθεί κατά διαστήματα από παροπλισμό αρκετά στη ζωή του, οπότε και τελευταία και για άλλη μία φορά αποφάσισα να το σουλουπώσω καθώς ήταν και πάλι κάπως παρατημένο. Ρελαντί κράταγε μόνο ζεστό και αν τυχόν ανέβαζες στροφές στην πορεία, μετά στο φανάρι κράταγε ρελαντί ~3000 στροφές. Βρήκα έναν παλιό μηχανικό κοντά στη περιοχή μου που ασχολείται μόνο με kawasaki και έχει κορυφαίες κριτικές και μου είπε ότι είναι κλασσικά το θέμα καρμπυρατέρ των kle. Mπήκε για σέρβις, έγινε αλλαγή λαδιών, φίλτρων, παραφλού, μπουζί, υγρά φρένων, αλλαγή λαιμών με πατέντα, ρύθμιση γκαζιού, ρύθμιση βαλβίδων, και ρύθμιση και καθάρισμα καρμπυρατέρ που από ότι μου είπε σώθηκε αλλά μάλλον δεν επιδέχεται άλλου καθαρισμού-επαναφοράς και την άλλη φορά που θα γίνει σέρβις θα θέλει αλλαγή. Για κάποιες σκουριές που έχει μέσα στο ντεπόζιτο μου είπε να μην ασχοληθώ καθώς δεν είναι σοβαρές και γενικώς ότι το μηχανάκι είναι καλό. Παρέλαβα άλλο μηχανάκι, κράταγε ρελαντί σταθερά στις 1100 στροφές κρύο-ζεστό και πραγματικά εξεπλάγην ευχάριστα. Μετά από περίπου 2 εβδομάδες με 1 μήνα, άρχισε να μην κρατάει όταν είναι κρύο και τώρα 2 μήνες μετά το σέρβις ακόμα και ζεστό μετά από κάποια δευτερόλεπτα στο φανάρι αρκετές φορές σβήνει. Πραγματικά δεν έχω όρεξη καν να πάω πίσω στον μάστορα να του ζητήσω το λόγο. Έχω αρχίσει να πιστεύω ότι αυτό το μηχανάκι δεν πρόκειται ποτέ να δουλέψει σωστά για ένα αξιοπρεπές διάστημα. Έχετε παρόμοιες εμπειρίες από τις kleοπάτρες? Επειδή είχα αντιμετωπίσει θέμα σε ένα αγροτικό Nissan βενζίνη γνωστου , με έστειλαν σε συνεργείο μόνο με καρμπυρατέρ , στα Κάτω Πατήσια κοντά στις 3 γέφυρες και ασχολείται μόνο με καρμπυρατέρ . Δε θυμάμαι ακριβώς το όνομα του , ήταν διασταύρωση Στρατηγού Καλλάρη και κάτι. Ψαξτο μήπως ασχολείται και με μοτοσυκλέτες .
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα