Προς το περιεχόμενο

Πτώση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο αναμένεται να καταγράψουν οι παραδόσεις της Tesla


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Εννοεί ότι το περνάς στα έξοδα της εταιρείας λογικά, αλλά όντως δεν παίρνεις το ΦΠΑ πίσω. Απλά μετράει σαν έξοδο

Στη πραγματικότητα παίρνεις το ΦΠΑ "πίσω" καθώς θα πληρώσεις λιγότερο ΦΠΑ που εισέπραξες από τις υπηρεσίες σου. To ΦΠΑ που πληρώνεις αφαιρείται από το ΦΠΑ που εισπράττεις!

Επεξ/σία από NiKoSmile
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

6 hours ago, Ntinaras said:

Δε χρειαζεται να εχει ανα στενα, οπως δε χρειαζεται να εχει ανα τετραγωνο βενζιναδικο.

Και πως θα γίνεται θα σκοτώνονται για μια θέση? Όπως τώρα τρέχουμε να βάλουμε μπροστά στο σπίτι μηχανή για να μην παρκάρει άλλος για να μπορείς να βάλεις αυτοκινιτο να πετάξεις μπαλαντεζα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Ειναι υποχρεωτικο βασει εγγυησης να αλλαξεις τα λαστιχα μπρος πισω?

Φίλε έχεις Tesla ή τα γράφεις έτσι; 
https://www.tesla.com/el_gr/support/vehicle-maintenance#tire-rotation

 

 

Επεξ/σία από hyperspaced
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βλέπεις όλα τα site να αναμασάνε το ίδιο αφήγημα, ενώ αυτό που συμβαίνει είναι ότι η Tesla έχει πιάσει ταβάνι στο να πουλάει ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Audi Q5 (το model Y δηλαδη) στις ίδιες (και περισσότερες περυσι) ποσότητες που πουλάει η Toyota το Corolla !!! 

Aναρωτηθηκε ποτέ κανείς αν είναι ποτέ δυνατόν ένα αυτοκίνητο ανταγωνιστής του Audi Q5 να είναι πρώτος σε πωλήσεις στον κόσμο? 

Αναρωτήθηκε ποτέ κανείς πόσα χρήματα βγάζει η Tesla ωστε να γιγαντωνεται χρόνο με τον χρόνο σαν εταιρεία, πουλώντας σε αυτές τις ποσότητες τα δικά της μοντέλα, και πόσα βγάζουν οι άλλοι πουλώντας Corolla, Dacia και φιατακια? 

Εδώ το νο1 αυτοκίνητο στον κόσμο εις διπλούν. 😁

received_3341451139320862.jpeg

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, hyperspaced είπε

Φίλε έχεις Tesla ή τα γράφεις έτσι; 
https://www.tesla.com/el_gr/support/vehicle-maintenance#tire-rotation

 

 

Κυκλική εναλλαγή θέσης ελαστικών, ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση τροχών
Συνιστούμε την εναλλαγή θέσης των ελαστικών σας κάθε 10.000 χλμ. ή εάν η διαφορά βάθους του πέλματος μεταξύ δύο ελαστικών σας είναι 1,5 mm ή μεγαλύτερη, όποιο από τα δύο προκύψει πρώτο.

 

Ρωτησα κατι συγκεκριμενο, κι εσυ απλα πετας ενα λινκ χωρις να απαντησεις σε τιποτα.

 

Ξαναρωταω, ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ βασει εγγυησης να γινει η αλλαγη ελαστικων στην τεσλα?

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Ntinaras είπε

Κυκλική εναλλαγή θέσης ελαστικών, ζυγοστάθμιση και ευθυγράμμιση τροχών
Συνιστούμε την εναλλαγή θέσης των ελαστικών σας κάθε 10.000 χλμ. ή εάν η διαφορά βάθους του πέλματος μεταξύ δύο ελαστικών σας είναι 1,5 mm ή μεγαλύτερη, όποιο από τα δύο προκύψει πρώτο.

 

Ρωτησα κατι συγκεκριμενο, κι εσυ απλα πετας ενα λινκ χωρις να απαντησεις σε τιποτα.

 

Ξαναρωταω, ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ βασει εγγυησης να γινει η αλλαγη ελαστικων στην τεσλα?

 

 

Λόγω βάρους του αυτοκινήτου αλλά και της μεγάλης ροπής των ηλεκτροκινητήρων τα ελαστικά δέχονται μεγάλο φορτίο. Δεν είναι υποχρεωτικό αλλά ούτε και κακό να δώσει κάποιος λίγο παραπάνω έμφαση στα ελαστικά ειδικά σε τόσο μεγάλης ιπποδύναμης αυτοκίνητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Ntinaras είπε

 

Ξαναρωταω, ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ βασει εγγυησης να γινει η αλλαγη ελαστικων στην τεσλα?

Όχι! Ότι θέλεις κάνεις. Πας αλλού, ή δεν το κάνεις και καθόλου. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, atheatos είπε

Λόγω βάρους του αυτοκινήτου αλλά και της μεγάλης ροπής των ηλεκτροκινητήρων τα ελαστικά δέχονται μεγάλο φορτίο. Δεν είναι υποχρεωτικό αλλά ούτε και κακό να δώσει κάποιος λίγο παραπάνω έμφαση στα ελαστικά ειδικά σε τόσο μεγάλης ιπποδύναμης αυτοκίνητα.

Απο τη στιγμη που βασει εγγυησης δεν ειναι υποχρεωτικο, τοτε δεν χρειαζεται να κανεις την αλλαγη στην Tesla , και μπορεις να την κανεις σε ενα οποιοδηποτε βουλκανιζατερ με 10 ευρω.

Αρα παει το αφηγημα του πανακριβου (υποχρεωτικου) σερβις.

  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Tesla δεν έχει υποχρεωτικά σέρβις. Κανένα. Μηδέν. 

Άλλο αν τύχει κάποιο θέμα, καποια βλάβη, καποια δυσλειτουργια. 

Και αυτό με τα ελαστικά, είναι προτροπή, πιο πολύ για να έχουν ομοιόμορφη φθορά, και αυτο πάλι πιο πολύ για να τα αλλάξεις και τα 4 μαζί. 

Εγώ έκανα αυτήν την αλλαγή μπρος πίσω σε άλλον λαστιχά στα 25.000χλμ. Ειχαν φαγωθεί μέτρια, και η διαφορά ανάμεσα στα εμπρός και στα πίσω ήταν πολύ μικρή. Θα μπορούσα καλιστα να μην τα αλλάξω μπρος πισω, και πχ να αγοράσω καινούργια μόνο πίσω, αν αυτά "τελειωναν" πρώτα, και τα εμπρός είχαν ακόμη.  Τώρα, υπολογίζω ότι ίσως και να φτάσω τις 45-50.000χλμ μέχρι να χρειαστεί να αγορασω καινουργια 4αδα. (Βεβαια, σε όλα αυτά που λέω, να υπολογιστεί ότι τα περισσότερα χλμ είναι σε ολοισιους αυτοκινητοδρομους στο Βέλγιο, με σταθερές ταχύτητες...) 

Τελικά στα Tesla, το μόνο υποχρεωτικό "service" είναι αυτό εδώ: 🤣 

received_329079353590207.jpeg.d126dd55e1554eacffb6426834575d8d.jpeg

Επεξ/σία από sattack
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, sattack είπε

Η Tesla δεν έχει υποχρεωτικά σέρβις. Κανένα. Μηδέν. 

Άλλο αν τύχει κάποιο θέμα, καποια βλάβη, καποια δυσλειτουργια. 

Και αυτό με τα ελαστικά, είναι προτροπή, πιο πολύ για να έχουν ομοιόμορφη φθορά, και αυτο πάλι πιο πολύ για να τα αλλάξεις και τα 4 μαζί. 

Εγώ έκανα αυτήν την αλλαγή μπρος πίσω σε άλλον λαστιχά στα 25.000χλμ. Ειχαν φαγωθεί μέτρια, και η διαφορά ανάμεσα στα εμπρός και στα πίσω ήταν πολύ μικρή. Θα μπορούσα καλιστα να μην τα αλλάξω μπρος πισω, και πχ να αγοράσω καινούργια μόνο πίσω, αν αυτά "τελειωναν" πρώτα, και τα εμπρός είχαν ακόμη.  Τώρα, υπολογίζω ότι ίσως και να φτάσω τις 45-50.000χλμ μέχρι να χρειαστεί να αγορασω καινουργια 4αδα. (Βεβαια, σε όλα αυτά που λέω, να υπολογιστεί ότι τα περισσότερα χλμ είναι σε ολοισιους αυτοκινητοδρομους στο Βέλγιο, με σταθερές ταχύτητες...) 

Τελικά στα Tesla, το μόνο υποχρεωτικό "service" είναι αυτό εδώ: 🤣 

received_329079353590207.jpeg.d126dd55e1554eacffb6426834575d8d.jpeg

Blinker fluid δεν αλλαζεις?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, grayden είπε

image.png.21892370f91eaaaeccb3b83d5b39f18a.png

Πάει και το αφήγημα του τεράστιου inventory. Απλά είχαν μαζευτεί λόγω καθυστερήσεων στις παραδόσεις.

Tesla’s inventory has materially decreased in Q2 2024. At the end of Q1 2024, the company’s Days of Finished Goods Inventory metric stood at 28, ...For Q2 2024, Tesla’s Days of FG Inventory (also known as the Days of Supply metric) has decreased to 18.80

https://wccftech.com/teslas-days-of-finished-goods-inventory-metric-falls-on-delivering-443956-units-in-q2-2024/

  • Like 4
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/7/2024 στις 5:23 ΠΜ, logistoulis είπε

Τι εννοείς παίρνεις τον ΦΠΑ πίσω;

συμψηφιζεται με αυτον που εχω να καταβαλω.. εισαι και λογιστης παναθεμα σε!

Στις 2/7/2024 στις 10:32 ΠΜ, Kostasspil είπε

Εννοεί ότι το περνάς στα έξοδα της εταιρείας λογικά, αλλά όντως δεν παίρνεις το ΦΠΑ πίσω. Απλά μετράει σαν έξοδο

δεν παιρνω το φπα πισω. το φπα ειναι μεταβιβασιμος φορος. αντι να τον αποδωσω παιρνοντας το αυτοκινητο συμψηφιζεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...