Προς το περιεχόμενο

Πτώση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο αναμένεται να καταγράψουν οι παραδόσεις της Tesla


Axlmon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 hours ago, toylis said:

Επειδη ειμαι κατοχος του model 3 RDW highland.. μην σκουτε ανοησιες για το αν η ηλεκτροκινηση ειναι το μελλον.. ειναι το πσρον και ειναι σιγουρα το καλυτερο αυτοκινητο εχω οδηγησει ποτε στη ζωη μου. Και ας βγουν να πει ο καθενας το κοντο του και το μακρυ του. Εχω και φορτιστη εγκαταστησει και φ/β και το φορτιζω τζαμπα! Μακραν το καλυτερο αυτοκινητο e v e r! Το μονο που μπορω να δεχτω ειναι η τιμη του που με το κινουμαι ηλεκτρικα εχει και 8-9000 επιδοτηση. Οταν το παιρνεις εταιρικο παιρνεις και το φπα πισω. Αρα τι; 25000 αυτοκινητο!! Μο νο δρο μος! Πιστεψτε με!

Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο δεν είπε κανείς κάτι (όχι το tesla tesla αλλά γενικά ηλεκτρικά)

Πάντα με την προϋπόθεση να έχεις σπίτι παρκινγ και φορτιστή, όταν ζεις σε μια πόλη δεν έχεις παρκινγ παρκάρεις στον δρόμο όπου βρεις και κινηγας μια θέση έξω από το σπίτι σου για να πετάξεις μπαλαντεζα είναι το η ποιο λάθος αγορά που έχεις κάνεις (και μάντεψε περρισοτεροι που μένουν στην πόλη στης κλασσικές πολυκατοικίες είναι έτσι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 45
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 hours ago, logistoulis said:

Τι εννοείς παίρνεις τον ΦΠΑ πίσω;

Εννοεί ότι το περνάς στα έξοδα της εταιρείας λογικά, αλλά όντως δεν παίρνεις το ΦΠΑ πίσω. Απλά μετράει σαν έξοδο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Οι cayenne ηταν status symbol με πανακριβη συντηρηση και χρηση.

Καμια σχεση με το Model 3

Δεν λες και φθηνή τη συντήρηση του Tesla. Παρότι σαν ηλεκτρικό έχει ανάγκη για λίγα πράγματα, η αντιπροσωπεία σου ρίχνει στα αυτιά ακριβώς γιατί θεωρεί το προϊόν της "premium item", που δεν είναι. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, hyperspaced είπε

Δεν λες και φθηνή τη συντήρηση του Tesla. Παρότι σαν ηλεκτρικό έχει ανάγκη για λίγα πράγματα, η αντιπροσωπεία σου ρίχνει στα αυτιά ακριβώς γιατί θεωρεί το προϊόν της "premium item", που δεν είναι. 

Τι ακριβο εχει?

56 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Είναι το καλύτερο αυτοκίνητο δεν είπε κανείς κάτι (όχι το tesla tesla αλλά γενικά ηλεκτρικά)

Πάντα με την προϋπόθεση να έχεις σπίτι παρκινγ και φορτιστή, όταν ζεις σε μια πόλη δεν έχεις παρκινγ παρκάρεις στον δρόμο όπου βρεις και κινηγας μια θέση έξω από το σπίτι σου για να πετάξεις μπαλαντεζα είναι το η ποιο λάθος αγορά που έχεις κάνεις (και μάντεψε περρισοτεροι που μένουν στην πόλη στης κλασσικές πολυκατοικίες είναι έτσι)

Το ιδανικο ειναι να εχεις παρκινγκ, αλλα οι υποδομες πλεον αρχιζουν και παιρνουν μπρος και μπορεις να φορτιζεις σε αρκετα σημεια μεσα στις πολεις.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 minutes ago, Ntinaras said:

Τι ακριβο εχει?

Το ιδανικο ειναι να εχεις παρκινγκ, αλλα οι υποδομες πλεον αρχιζουν και παιρνουν μπρος και μπορεις να φορτιζεις σε αρκετα σημεια μεσα στις πολεις.

Αν ανά 4 μέτρα στον δρόμο θα έχει φόρτιση ΚΑΙ στα στενά γιατί εκεί είναι κυρίος όγκος τον οχήματων στυβαγνενα σε κάθε τρύπα τότε ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Black Demis είπε

Αν ανά 4 μέτρα στον δρόμο θα έχει φόρτιση ΚΑΙ στα στενά γιατί εκεί είναι κυρίος όγκος τον οχήματων στυβαγνενα σε κάθε τρύπα τότε ναι

Δε χρειαζεται να εχει ανα στενα, οπως δε χρειαζεται να εχει ανα τετραγωνο βενζιναδικο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Ntinaras είπε

Δε χρειαζεται να εχει ανα στενα, οπως δε χρειαζεται να εχει ανα τετραγωνο βενζιναδικο.

Απλά η φόρτιση ειδικά σε δημόσιους φορτιστές χρειάζεται μερικές ώρες και το βενζινάδικο πέντε λεπτά (για αντίστοιχη αυτονομία). Αντικειμενικά αν δεν εχεις δική σου παροχή ρεύματος (κι όχι σούκο της πολυκατοικίας) είναι αρκετά δύσχρηστο να έχεις EV στην Αθήνα τουλάχιστον. Τώρα οι φορτιστές της πλάκας που έχουν σε κάτι σουπερμάρκετ ειναι απλά για μόστρα της επιχείρησης. Αν έχεις δικό σου πάρκινγκ και μπορεις να το φορτίζεις κάθε βράδυ (ή αντίστοιχα να εχεις στο πάρκινγκ της δουλειάς), αλλάζει το πράγμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 ώρες πριν, chek2fire είπε

Πάντως στην Ελλάδα έχουμε γεμίσει tesla

1,4 % το 2023 μερίδιο αγοράς, 1,2 % για το 2024 ως τώρα => έχουμε γεμίσει Tesla.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Kostasspil είπε

Εννοεί ότι το περνάς στα έξοδα της εταιρείας λογικά, αλλά όντως δεν παίρνεις το ΦΠΑ πίσω. Απλά μετράει σαν έξοδο

εχει 150% αποσβεση . το φπα πισω το παιρνεις αφου ειναι εξοδο. εσοδα εξοδα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Ntinaras είπε

Τι ακριβο εχει?

100 ευρώ για να σου αλλάξουν τα πίσω με τα μπρος λάστιχα και μια ζυγοστάθμιση..  Το πολύ 40 ευρώ σε ένα καλό συνεργείο. 
80 ευρώ για να σου αλλάξουν το φίλτρο αέρα...

Δεν θέλω να σκέφτομαι πόσο θα πάει αν τσαλακώσω το φτερό ή χρειαστεί να αλλάξω την οθόνη...

Και service πρέπει να τρέχω στου Ρέντη.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, NT1G είπε

1,4 % το 2023 μερίδιο αγοράς, 1,2 % για το 2024 ως τώρα => έχουμε γεμίσει Tesla.

κάνεις λάθος. Αυτή τη στιγμή το μερίδιο της αγοράς είναι στο 2.94%, σε τριημηνιαία φτάνει το 6%, ενω μέχρι στιγμής είναι στο 4.5% για το 2024, περίπου στις 5.000 ταξινομήσεις μέχρι τώρα μόνο για το 24.

https://www.evstats.gr/el/

Τι είσαστε σωματείο μηχανικών Ελλάδας εδώ μέσα και σας καίει τόσο η διάδοση των ηλεκτρικών?

Τα ηλεκτρικά αν και όποτε μας έρθουν σε λογικές τιμές είναι μονόδρομος σε θέμα κόστους συντήρησης, και κυρίως κατανάλωσης καυσίμου καθώς δεν συγκρίνεται καν με ένα θερμικό και γλιτώνεις τεράστια έξοδα. Συν ότι για τους φίλους της ταχύτητας δεν συγκρίνονται οι επιταχύνσεις που θα βρεις σε ένα ηλεκτρικό με αυτές του θερμικού που τις βλέπεις μόνο σε αγωνιστικές εκδόσεις. 

Σκέψου μέχρι και ταξί βλέπω πλέον σε Tesla 

 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, hyperspaced είπε

100 ευρώ για να σου αλλάξουν τα πίσω με τα μπρος λάστιχα και μια ζυγοστάθμιση..  Το πολύ 40 ευρώ σε ένα καλό συνεργείο. 
80 ευρώ για να σου αλλάξουν το φίλτρο αέρα...

Δεν θέλω να σκέφτομαι πόσο θα πάει αν τσαλακώσω το φτερό ή χρειαστεί να αλλάξω την οθόνη...

Και service πρέπει να τρέχω στου Ρέντη.

 

Ειναι υποχρεωτικο βασει εγγυησης να αλλαξεις τα λαστιχα μπρος πισω?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, chek2fire είπε

κάνεις λάθος. Αυτή τη στιγμή το μερίδιο της αγοράς είναι στο 2.94%, σε τριημηνιαία φτάνει το 6%, ενω μέχρι στιγμής είναι στο 4.5% για το 2024, περίπου στις 5.000 ταξινομήσεις μέχρι τώρα μόνο για το 24.

https://www.evstats.gr/el/

... 

 

Tesla έγραψες, για Tesla σου απαντάω.

Ο Σεεα λέει ότι το 2023 ταξινομήθηκαν 1814 Tesla σε σύνολο 134484 οχημάτων, το 2024 μέχρι τον Μάιο 775 σε σύνολο 63873.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...