Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
On 09/12/2024 at 13:49, ekrepali said:

 

Τηλέφωνο σηκώνουν αλλά έχει μεγάλη αναμονή... σήμερα έβγαλα γραμμή μετά από 15 λεπτά. Είδε το αίτημα σε εκκρεμότητα από ΔΕΗ-->Εlpedison και το έβαλε σε προτεραιότητα. Θα'πρεπε ήδη να έχει γίνει η αλλαγή καθώς έχουν περάσει 8 εργάσιμες αλλά τέσπα.

Στο 2310 584 444 κάλεσα.

1 για θεσνίκη, 2 για θεσσαλία.

Μετά το 4 για διάφορα θέματα εξυπηρέτησης. Το 2 που είναι για πορεία κατασκευής αίτησης αφορά νέες συνδέσεις.

 

 

 

@sdikr Tην ΕΔΑ Θεσσ πήρα...και η εκπρόσωπος κάτι πληκτρολόγησε προς το αρμόδιο τμήμα και το έβαλε σε προτεραιότητα ώστε να γίνει η αλλαγή βάσει φωτογραφίας.

Ο πάροχος δε μπορεί να κάνει κάτι... απλά βλέπει ότι το αίτημα είναι σε κατάσταση ελεγχου.

Μyrae που είχα στείλει σε παλαιότερη αλλαγή, δεν απάντησαν καθόλου. Το αίτημα είχε γίνει προς ΔΕΔΑ. Κι από κάτω ειχε ξεχωριστές επιλογές προς ΕΔΑ Αττικής ή ΕΔΑ ΘΕΣΣ... ίσως έπρεπε να είχα επιλέξει αυτά, δε ξέρω τι να πω.

  • Like 1
  • Απαντ. 787
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Η σημερινή υπάλληλος της ΕΔΑ έκανε και σε μένα αίτημα για να δωθει προτεραιότητα. 

Πάντως 2 φορές που πήρα τηλ εγώ και άλλες 2 μια συνάδερφός μου, απάντησαν άμεσα. Ούτε λεπτό δεν περιμέναμε. 

Αλλά το ηχογραφημένο μήνυμα σε εμάς λέει να πατήσουμε το 3 και στην αρχή του μηνύματος δε διαχωρίζει ΕΔΑ Θεσσαλονίκης ή Θεσσαλίας. Το 1 νομίζω είναι για νέες αιτήσεις.

Όλα τα τηλεφωνήματα έγιναν από σταθερό τηλέφωνο και ίσως να βγαίνει διαφορετικό μήνυμα βάσει αναγνώρισης της περιοχής απο τον αριθμό του τηλ. 

  • Like 1
Δημοσ.
6 minutes ago, magdalhnh said:

Η σημερινή υπάλληλος της ΕΔΑ έκανε και σε μένα αίτημα για να δωθει προτεραιότητα. 

Εμένα άργησε πολύ και άκουγα τσάκα-τσούκα το πληκτρολόγιο για κάνα 5λεπτο. Αν είχες ίδια εμπειρία τότε μάλλον ξεμπέρδεψες και θα γίνει η αλλαγή με τη φωτογραφία (την ημερομηνία που η ΕΔΑ έλαβε την αίτηση).

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 11/12/2024 στις 12:52 ΜΜ, johnnyman είπε

7 Δεκεμβρίου βγήκε ο λογαριασμός αερίου.

29 Νοεμβρίου εκανα αίτημα να μπω στο control απο benefit. 

100 αρικο δεν πήρα. 

Λέτε να το βάλουν στον επόμενο? 

 

Και μένα μια από τα ίδια.
Στο τηλέφωνο μάλιστα η πωλήτρια μου ανέφερε τα 100 ευρώ, και την ρώτησα αν ισχύουν όντως μιας και μιλάμε για ανανέωση συμβολαίου.
Μου είπε , πως ναι ισχύει μιας και θα γίνει καινούριο συμβόλαιο αφού το παλιό έληξε.
Βγήκε λογαριασμός 2 ημέρες μετα την αίτηση κανονικά, που γράφει οτι ειμαι σε συμβαση μεχρι του χρόνου, αλλα χωρίς την έκπτωση.
Δοκίμασα στο τηλ. αλλά μετά από άπειρη αναμονή δεν άντεξα να περιμένω και έστειλα από το support του my dei.
Απάντηση φυσικά δεν εχω πάρει ακόμα.

Εσύ έχεις βγάλει κάποια άκρη?
 

Επεξ/σία από TasosPk
Δημοσ.

Oι όροι είναι ξεκάθαροι ότι "Το Δώρο 100€ αφορά νέες εκπροσωπήσεις". Δηλαδή αρχική ενεργοποίηση παροχής, ή αλλαγή παρόχου.

Ανανέωση συμβολαίου ή αλλαγή από benefit... είναι λοταρία. Σε άλλους μπαίνει, σε άλλους όχι. Βάσει όρων δε καλύπτεστε, ούτε αν δεν υπάρχει ηχογράφηση. Δε ξέρω πώς θα βγάλετε άκρη. Πάντως απαντάνε σχετικά γρήγορα είτε μέσα απ'το support είτε στέλνοντας mail στο [email protected]

Κι αν δε σας ικανοποιεί η απάντηση, μετά μέσω myrae... θα βοηθούσε αν έχετε σημειώσει και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου (ίσως αναγράφεται στη σύμβαση).

  • Like 2
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Oι όροι είναι ξεκάθαροι ότι "Το Δώρο 100€ αφορά νέες εκπροσωπήσεις". Δηλαδή αρχική ενεργοποίηση παροχής, ή αλλαγή παρόχου.

Ανανέωση συμβολαίου ή αλλαγή από benefit... είναι λοταρία. Σε άλλους μπαίνει, σε άλλους όχι. Βάσει όρων δε καλύπτεστε, ούτε αν δεν υπάρχει ηχογράφηση. Δε ξέρω πώς θα βγάλετε άκρη. Πάντως απαντάνε σχετικά γρήγορα είτε μέσα απ'το support είτε στέλνοντας mail στο [email protected]

Κι αν δε σας ικανοποιεί η απάντηση, μετά μέσω myrae... θα βοηθούσε αν έχετε σημειώσει και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου (ίσως αναγράφεται στη σύμβαση).

δε ξερω αν χρειαζεται ηχογραφηση, οταν κανεις καινουργια συμβαση σου τη στελνουν με email. Αν η συμβαση εχει μαζι το φυλο του προμο (x Ευρω δωρο, 0 εγγυηση κλπ) τα δικαιουσαι, αν οχι ... καλη τυχη

εννοω αυτο το φυλο προιοντος

Δημοσ.
1 ώρα πριν, TasosPk είπε

Και μένα μια από τα ίδια.
Στο τηλέφωνο μάλιστα η πωλήτρια μου ανέφερε τα 100 ευρώ, και την ρώτησα αν ισχύουν όντως μιας και μιλάμε για ανανέωση συμβολαίου.
Μου είπε , πως ναι ισχύει μιας και θα γίνει καινούριο συμβόλαιο αφού το παλιό έληξε.
Βγήκε λογαριασμός 2 ημέρες μετα την αίτηση κανονικά, που γράφει οτι ειμαι σε συμβαση μεχρι του χρόνου, αλλα χωρίς την έκπτωση.
Δοκίμασα στο τηλ. αλλά μετά από άπειρη αναμονή δεν άντεξα να περιμένω και έστειλα από το support του my dei.
Απάντηση φυσικά δεν εχω πάρει ακόμα.

Εσύ έχεις βγάλει κάποια άκρη?
 

Δεν έβγαλα άκρη φίλε μου.

Δεν ασχολήθηκα.

Πάντως πέρσι αρχές Νοεμβρίου που πήγα απο benefit σε control πηρα 50αρικο και τον γενναρη το αντίστροφο πάλι πήρα 50αρικο.

25 λεπτά πριν, alefther είπε

δε ξερω αν χρειαζεται ηχογραφηση, οταν κανεις καινουργια συμβαση σου τη στελνουν με email. Αν η συμβαση εχει μαζι το φυλο του προμο (x Ευρω δωρο, 0 εγγυηση κλπ) τα δικαιουσαι, αν οχι ... καλη τυχη

εννοω αυτο το φυλο προιοντος

Μαζί με το συμβόλαιο μου έστειλαν κ το συγκεκριμένο pdf αλλά 100αρικο γιοκ.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Oι όροι είναι ξεκάθαροι ότι "Το Δώρο 100€ αφορά νέες εκπροσωπήσεις". Δηλαδή αρχική ενεργοποίηση παροχής, ή αλλαγή παρόχου.

Ανανέωση συμβολαίου ή αλλαγή από benefit... είναι λοταρία. Σε άλλους μπαίνει, σε άλλους όχι. Βάσει όρων δε καλύπτεστε, ούτε αν δεν υπάρχει ηχογράφηση. Δε ξέρω πώς θα βγάλετε άκρη. Πάντως απαντάνε σχετικά γρήγορα είτε μέσα απ'το support είτε στέλνοντας mail στο [email protected]

Κι αν δε σας ικανοποιεί η απάντηση, μετά μέσω myrae... θα βοηθούσε αν έχετε σημειώσει και το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου (ίσως αναγράφεται στη σύμβαση).

Δεν διαφωνώ, για αυτό ζήτησα διευκρίνιση από την πωλήτρια επειδή το ανέφερε από μόνη της.
Δεν θα το ασχολούμουν περαιτέρω αν μου έλεγε ίσως να μην πιστωθεί κλπ. άλλα μόνο και μόνο για την σιγουριά που μου πούλησε θα ασχοληθώ όσο περισσότερο μπορώ.
Η βλακεία μου είναι ότι δεν κράτησα το όνομά της και δεν υπάρχει και στην σύμβαση με μια γρήγορη ματία.
Η διαδικασία για να ζητήσεις ηχογραφήσεις, φαντάζομαι είναι βαρέλι δίχως πάτο?

 

28 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Δεν έβγαλα άκρη φίλε μου.

Δεν ασχολήθηκα.

Πάντως πέρσι αρχές Νοεμβρίου που πήγα απο benefit σε control πηρα 50αρικο και τον γενναρη το αντίστροφο πάλι πήρα 50αρικο.

Μαζί με το συμβόλαιο μου έστειλαν κ το συγκεκριμένο pdf αλλά 100αρικο γιοκ.

Σε ευχαριστώ για την απάντηση.
 

55 λεπτά πριν, alefther είπε

δε ξερω αν χρειαζεται ηχογραφηση, οταν κανεις καινουργια συμβαση σου τη στελνουν με email. Αν η συμβαση εχει μαζι το φυλο του προμο (x Ευρω δωρο, 0 εγγυηση κλπ) τα δικαιουσαι, αν οχι ... καλη τυχη

εννοω αυτο το φυλο προιοντος

Το φύλλο υπάρχει στο e-mail που μου έστειλαν, όπως  υπήρχε και τηλεφωνική διαβεβαίωση οτι θα πιστωθεί το δώρο.

Επεξ/σία από TasosPk
Δημοσ.
50 λεπτά πριν, johnnyman είπε

Μαζί με το συμβόλαιο μου έστειλαν κ το συγκεκριμένο pdf αλλά 100αρικο γιοκ.

 

22 λεπτά πριν, TasosPk είπε

Το φύλλο υπάρχει στο e-mail που μου έστειλαν, όπως  υπήρχε και τηλεφωνική διαβεβαίωση οτι θα πιστωθεί το δώρο.

Μιλατε με ΔΕΗ αρχικα, συμφωνα με τη  συμβαση που υπογραψαμε δικαιουμαι το δωρο των 100 ευρω μπλα μπλα. Αν σας συνδεσουν με καιρο, που δε το νομιζω, πατε ΡΑΕ

Οταν λεω μιλατε, εννοω εγγραφως. Μεσα απο το mydei 

  • Like 1
Δημοσ.

Πήγα στο control για τα 100€. Όμως στο νέο site δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή.

Αν δεν κάνω λάθος, σε περίπτωση που δεν ενεργοποιήσεις πάγια εντολή θα χρεωθώ εγγύηση 100€.
Εχει δοκιμασει αλλος να ενεργοποιησει παγια εντολη? Ειχα κανει αιτημα μεσω του SupportCenter αλλα τηλεφωνικα μου ειπαν να δοκιμασω σε λιγες μερες και οτι ειχαν θεμα με το site 
image.png.1b2851e0295ce187f71f1277cfb2b45f.png

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 hour ago, ATmega said:

Όμως στο νέο site δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή.

Εδώ και 4 χρόνια δεν μπορούμε να την ενεργοποιήσουμε δυστυχώς.

Αναγκαστικά από web-banking.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
59 minutes ago, The_Judas said:

εγω δεν εχω βαλει παγια εντολη αλλα ποτε δεν με χρεωσε η Δεη την εγγυηση...

Ίσως να ήρθες πιο μετά, που είχε "προσφορά" χωρίς εγγύηση για νέους πελάτες. 

Το 2020 πάντως ζήταγε 120 ευρώ, τα οποία δίνει πίσω σε 2 δόσεις αν βάλεις πάγια εντολή.

Δημοσ.
12 hours ago, ATmega said:

Πήγα στο control για τα 100€. Όμως στο νέο site δεν μπορώ να ενεργοποιήσω την πάγια εντολή.

Αν δεν κάνω λάθος, σε περίπτωση που δεν ενεργοποιήσεις πάγια εντολή θα χρεωθώ εγγύηση 100€.

image.png.1b2851e0295ce187f71f1277cfb2b45f.png

Μηδενική εγγύηση για νέους πελάτες... το γράφει στους όρους.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...