txcellas Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Παιδιά καλησπέρα. Νοίκιασα ένα σπίτι που έχει λέβητα αλλά δεν έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ. Θα κάνει ο ιδιοκτήτης τις ενέργειες για τη σύνδεση και θα επιλέξω παροχο. Επειδή είμαι τελείως άσχετος και το νήμα τεράστιο τι προτείνετε να προσέξω στην επιλογή του παροχου; Ρεύμα έχω δεη my home online και πρόσφατα έκανα αίτημα για νυχτερινό (αν παίζει κάποιο ρολο) Στο σπίτι σίγουρα θα μείνω 1 έτος.
vagos789 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου κοιτα να δεις οτι θα δουλεψει ο λεβητας και θα γινει η συνδεση γιατι αυτα μπορει να παρουν πολυ περισσοτερο απο οσο νομιζεις και το τιμολογιο θα ειναι λεπτομερεια οταν δεν θα εχεις θερμανση
makis89 Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Πήγα στο ΗΡΩΝ Gas Home Max απο ΕΛΠΕ με αποδοχή συμβολαίου στις 4 του μήνα, και ενώ η παροχή έχει εμφανιστεί στο myHeron, γράφει οτι ακόμα είναι "υπο επεξεργασία" και οτι έχει υποβληθεί στον Διαχειριστή Δικτύου. Είναι φυσιολογικό αυτό, σας έχει τύχει; Τόσες μέρες κάνει ή έχει κολλήσει πουθενά;
leftermann Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 12 Σεπτεμβρίου (επεξεργασμένο) On 10/09/2024 at 12:27, leftermann said: quote στον εαυτό μου, για την εξέλιξη των πραγμάτων: εστειλα email στην εξυπηρέτηση. Το μπέρδεμα εγινε γιατί το ρεύμα είναι στο όνομά μου, ενω το αέριο στης συζύγου. Μου απάντησαν σε πρώτη φάση ότι δεν υπήρχε ενεργή παροχή ρεύματος ταυτόχρονα. Τους εξήγησα την ιδιαιτερότητα, έστειλα και το συμβόλαιο όπου αναφέρεται το δώρο των 120€, και πήρα την απάντηση "Σε συνέχεια του αιτήματος σας θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, το αίτημα σας έχει προωθηθεί προς έλεγχο. Μόλις λάβουμε ενημέρωση, θα ενημερωθείτε για την έκβαση του αιτήματος σας." Πέμπτη πρωί αυτή η απάντηση. Έχει τύχει σε κανέναν να περιμένει απάντηση από elpedison customercare; ; Πόσο να περιμένω πριν ξεκινήσω με myrae; ξανά quote στον εαυτό μου, για την εξέλιξη των πραγμάτων: πέρασε μια εβδομάδα και μια μέρα από την απάντηση ότι το αίτημά μου προωθήθηκε για έλεγχο και θα ενημερωθώ για την έκβασή του. Δεν ενημερώθηκα ποτέ εννοείται. Σήμερα 4:37μμ έκανα αίτημα myrae. Στις 4:40 πήρα την απάντηση ότι έχουν γίνει ήδη οι απαραίτητες ενέργειες για την πίστωση του ποσού με έκδοση πιστωτικού τιμολογίου στις 9/9/24. Επισυνάψανε και το εν λόγω τιμολόγιο. Δεν ενημέρωσαν βεβαιως βεβαιως στις 9-9-24 για την έκβαση του αιτήματός μου στο customercare, οπότε υποθέτω ότι το αίτημα στην ραε, εχμ, ας πούμε ότι επιτάχυνε κάπως τον έλεγχο της υπόθεσής μου... Σαν να με φαίνεται ότι τα τηλέφωνα και τα email σε εξυπηρετήσεις πελατών είναι χαμένος χρόνος και κόπος, myrae με την μια... Στο myelpedison δεν έχει ανέβει ακόμα διορθωτικός λογαρισμός βέβαια, αλλά λογικά θα ανεβει σύντομα... Επεξ/σία 12 Σεπτεμβρίου από leftermann 1
doll Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου καλησπέρα. πήρα μόλις λογαριασμό από ΔΕΗ (myHome GasBenefit). Το κρατάμε το πρόγραμμα ή πάμε κάπου αλλού?
ekrepali Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου 21 hours ago, makis89 said: Πήγα στο ΗΡΩΝ Gas Home Max απο ΕΛΠΕ με αποδοχή συμβολαίου στις 4 του μήνα, και ενώ η παροχή έχει εμφανιστεί στο myHeron, γράφει οτι ακόμα είναι "υπο επεξεργασία" και οτι έχει υποβληθεί στον Διαχειριστή Δικτύου. Είναι φυσιολογικό αυτό, σας έχει τύχει; Τόσες μέρες κάνει ή έχει κολλήσει πουθενά; Αργεί να ενημερωθεί συστεμικά ο ΗΡΩΝ... πάρε τηλεφωνο την ΕΔΑ (σταθερό, όχι 5ψηφιο) για να μάθεις σε τι στάδιο ειναι η αιτηση
teo_3 Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 13 Σεπτεμβρίου Είμαι σε πρόγραμμα ΔΕΗ myHomeGasBenefit μέχρι 20/09/2025. Μπορώ να φύγω (δε θυμάμαι αν έχει κάποια ρήτρα) για Ήρων Gas Pass Home για τα 150€, 3 πάγιο δώρο το καλοκαίρι και τιμές που βλέπω συγκριτικά με ένα 20% που επιστρέφει ελαφρώς πιο ακριβά το χειμώνα ?
kostakiss Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 14 Σεπτεμβρίου μου ηρθε μηνυμα απο enaon eda: δεν κατεστη δυνατη η αλλαγη παροχου στο σημειο 2019χχχχχχχ . μπορειτε να υποβαλλετε νεο αιτημα με αποστολη φωτογραφιας στο προμηθευτη σας. γνωριζετε τι μπορει να συνεβη? στην αιτηση δεν ηθελαν φωτο μετρητη. επισης υπαρχει ενα υπολοιπο κατω των 100ευρω , υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο ? ο ηρων δεν με ενημερωσε για κατι μετα την υπογραφη συμβασης
ekrepali Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 15 hours ago, kostakiss said: μου ηρθε μηνυμα απο enaon eda: δεν κατεστη δυνατη η αλλαγη παροχου στο σημειο 2019χχχχχχχ . μπορειτε να υποβαλλετε νεο αιτημα με αποστολη φωτογραφιας στο προμηθευτη σας. γνωριζετε τι μπορει να συνεβη? στην αιτηση δεν ηθελαν φωτο μετρητη. επισης υπαρχει ενα υπολοιπο κατω των 100ευρω , υπαρχει περιπτωση να φταιει αυτο ? ο ηρων δεν με ενημερωσε για κατι μετα την υπογραφη συμβασης Γενικώς ο ΗΡΩΝ είναι άρπα κόλλα στις αιτήσεις αερίου... δεν είναι ούτε καν τσεκαρισμένα τα κουτάκια "Αλλαγή παρόχου" και ότι η παροχή είναι "Ενεργή". Εγώ τα τσέκαρα μόνος μου με ✔️ στο Acrobat. Επίσης συμπλήρωσα την ένδειξη του μετρητή... και στο email της αποδοχής επισύναψα φώτο και ζήτησα να σταλεί μαζί με την αίτηση στην ΕΔΑ. Σε αλλαγή που είχα κάνει πάλι στον ΗΡΩΝ πριν κάνα 6μηνο, είχα κάνει τα παραπάνω... παρ'όλ'αυτά δεν έστειλαν τη φώτο... και η ΕΔΑ ήρθε και πήρε επιτόπια (κατόπιν SMS). Tώρα όμως για να λένε πως θέλουν φώτο... εεε μάλλον πρέπει να σταλεί απαραίτητα φώτο μαζί με την αίτηση. Μάλλον δεν έχουν άτομα να στείλουν για έκτακτη επιτόπια και κάνουν πλέον αλλαγές παρόχου μόνο με φωτογραφία.
energy52 Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 15 Σεπτεμβρίου 4 ώρες πριν, ekrepali είπε Γενικώς ο ΗΡΩΝ είναι άρπα κόλλα στις αιτήσεις αερίου... δεν είναι ούτε καν τσεκαρισμένα τα κουτάκια "Αλλαγή παρόχου" και ότι η παροχή είναι "Ενεργή". Εγώ τα τσέκαρα μόνος μου με ✔️ στο Acrobat. Επίσης συμπλήρωσα την ένδειξη του μετρητή... και στο email της αποδοχής επισύναψα φώτο και ζήτησα να σταλεί μαζί με την αίτηση στην ΕΔΑ. Σε αλλαγή που είχα κάνει πάλι στον ΗΡΩΝ πριν κάνα 6μηνο, είχα κάνει τα παραπάνω... παρ'όλ'αυτά δεν έστειλαν τη φώτο... και η ΕΔΑ ήρθε και πήρε επιτόπια (κατόπιν SMS). Tώρα όμως για να λένε πως θέλουν φώτο... εεε μάλλον πρέπει να σταλεί απαραίτητα φώτο μαζί με την αίτηση. Μάλλον δεν έχουν άτομα να στείλουν για έκτακτη επιτόπια και κάνουν πλέον αλλαγές παρόχου μόνο με φωτογραφία. Κι εμενα δεν μου ζητησε φωτο μετρητη αλλα υποθετω λογω τηλεμετρησης δεν χρειαζεται.. Αλλαγη που εκανα κανα 2 βδομαδες τωρα κι ακομα στο myheron δειχνει "αιτηση υπο επεξεργασια" .. η αλλαγη στο αεριο θελει υπομονη παντως..
arumanjiro Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Πήγα σήμερα να πάρω το αέριο στο όνομά μου. Ζενιθ είχε ο ιδιοκτήτης. Περίπου σε 10 μέρες θα γίνει η αλλαγή. Έβαλα και πάγια εντολή στο κατάστημα για να αποφύγω τα 100 ευρώ εγγύηση. Αν πληρώσω νωρίτερα τον πρώτο λογαριασμό πριν τη λήξη του με άλλη κάρτα, θα τραβήξει τα λεφτά η πάγια εντολή από τον τραπεζικό λογαριασμό; Μην πληρώσω 2 φορές τον ίδιο λογαριασμό.
kxtsao Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου επειδή έχω και γω το ίδιο ζήτημα με τους λογαριασμούς που εκδίδονται και χρεώνουν παραπάνω την ισχύ του λέβητα, με αποτέλεσμα να πληρώνω παραπάνω τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεδα, έστειλα email στον διαχειριστή μου για να μου εξηγήσουν τι συμβαίνει η απάντηση που έλαβα είναι αυτή που επισυνάπτωdeda.pdeda.pdfdeda.pdfdeda.pdfdeda.pdfdfdeda.pdf 4
energy52 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου 46 λεπτά πριν, kxtsao είπε επειδή έχω και γω το ίδιο ζήτημα με τους λογαριασμούς που εκδίδονται και χρεώνουν παραπάνω την ισχύ του λέβητα, με αποτέλεσμα να πληρώνω παραπάνω τις ρυθμιζόμενες χρεώσεις δεδα, έστειλα email στον διαχειριστή μου για να μου εξηγήσουν τι συμβαίνει η απάντηση που έλαβα είναι αυτή που επισυνάπτωdeda.pdeda.pdfdeda.pdfdeda.pdfdeda.pdfdfdeda.pdf Πολυ ενδιαφερον! Τουλαχιστον να το μειωσουν στα 53,21 εφοσον αυτο ισχυει απο 02/24..Ευχαριστουμε!!
kxtsao Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου επικοινώνησα και τηλεφωνικά με την κυρία κορμά και στην ερώτησή μου γιατί η δεη εξακολουθεί να χρεώνει με 67 ενώ απ τον φεβρουάριο είναι 53,21, μου είπε ότι έχουν ενημερωθεί όλοι οι πάροχοι και θα έπρεπε να αλλάξουν αυτή την τιμή. επίσης, μου είπε ότι θα αναθέσει στην υπεύθυνη να στείλει ξανά την ενημέρωση στους παρόχους ώστε να προσαρμόσουν στους λογαριασμούς τη νέα τιμή. ευγενικό αυτό από μεριάς της, αλλά θα πρέπει να απαιτήσουμε και εμείς για το δίκιο μας και γιατί όχι να μας πιστώσουν και αναδρομικά ότι μας έχουν χρεώσει 6 μήνες τώρα προσωπικά, θα στείλω email στην δεη και θα το ζητήσω άμεσα 1
scarface5323 Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Δημοσ. 16 Σεπτεμβρίου Ποιος πάροχος θεωρείτε ότι είναι πιο γρήγορος στο να στείλει το αίτημα στον διαχειριστή ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα