ioannischr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 13 λεπτά πριν, Rattlehead είπε Να υποθέσω ότι δεν μπορούμε να επεκτείνουμε τα υπάρχοντα σταθερά συμβόλαια και πρέπει να κάνουμε καινούργια ε? Λήγει σε 3 μήνες και πρέπει να ψάξω ή μιλάω μαζί τους? to onlline μονο ηλεκτρονικα και χανεις το 30αρι πρεπει να βαλεις το πρασινο για μια μερα και μετα να το ξαναβαλεις το online παθων και μαθων...
taslikos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Συμφορουμιτες μου έληξε το κίτρινο my business για την επιχείρηση σήμερα. 1) πρέπει να το ανανεώσω άμεσα ή μπορώ να το αφήσω και ληγμένο και συνεχίζω με κίτρινο χωρίς ποινές κλπ; 2) μήπως συμφέρει καλύτερα το μπλε;
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 1 hour ago, taslikos said: Συμφορουμιτες μου έληξε το κίτρινο my business για την επιχείρηση σήμερα. 1) πρέπει να το ανανεώσω άμεσα ή μπορώ να το αφήσω και ληγμένο και συνεχίζω με κίτρινο χωρίς ποινές κλπ; 2) μήπως συμφέρει καλύτερα το μπλε; Λογικά αν έληξε, θα πέρασες αυτόματα σε πράσινο. Στη ΔΕΗ δε συμφέρει κανένα. Πόση κατανάλωση έχεις το μήνα;
taslikos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 56 λεπτά πριν, ekrepali είπε Λογικά αν έληξε, θα πέρασες αυτόματα σε πράσινο. Στη ΔΕΗ δε συμφέρει κανένα. Πόση κατανάλωση έχεις το μήνα; Εχω πολύ.. 900-1000kwh/μηνα
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 3 minutes ago, taslikos said: Εχω πολύ.. 900-1000kwh/μηνα Bάλε 12 μηνο μπλε στη protergia https://www.protergia.gr/epixeirhsh/epaggelmatiko-reuma/protergia-epaggelmatiko-1-value-secure-12m/ Επεξ/σία 17 Ιανουαρίου από ekrepali
taslikos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Από ΔΕΗ καλύτερο ποιο είναι; Δεν ψήνω αλλαγή παρόχου για αυτό.
ekrepali Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 9 minutes ago, taslikos said: Από ΔΕΗ καλύτερο ποιο είναι; Δεν ψήνω αλλαγή παρόχου για αυτό. Το enter με 0.149 είναι το "φτηνότερο" Το business 4all έχει πλαφόν κατανάλωσης 10000 ετησίως, μετά βαράει. Και φυσικά έχει το ρίσκο του μηχανισμού διακύμανσης. Το business 4all+ είναι ανεξαρτήτως κατανάλωσης αλλά έχει έξτρα χρέωση ισχύος, και ομοίως το ρίσκο του μηχανισμού διακύμανσης. Και οι τιμές στο πράσινο χλωμό να πέσουν χαμηλότερα από 0.15
taslikos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου 3 λεπτά πριν, ekrepali είπε Το enter με 0.149 είναι το "φτηνότερο" Το business 4all έχει πλαφόν κατανάλωσης 10000 ετησίως, μετά βαράει. Και φυσικά έχει το ρίσκο του μηχανισμού διακύμανσης. Το business 4all+ είναι ανεξαρτήτως κατανάλωσης αλλά έχει έξτρα χρέωση ισχύος, και ομοίως το ρίσκο του μηχανισμού διακύμανσης. Και οι τιμές στο πράσινο χλωμό να πέσουν χαμηλότερα από 0.15 Εγώ στο my business 4 all που έχω πάνω από 10.000/ετος τότε με κοπανάνε. Αρα να πάω στο μπλε και βλέπουμε. Να πέσουν πάντως δεν νομίζω οι τιμές…
ioannischr Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου αν θες παγια εντολη τοτε πας καρφωτος στο online
taslikos Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Δημοσ. 17 Ιανουαρίου Να ρωτήσω κάτι ακόμα, γιατί όχι πάλι κίτρινο; Από ότι βλέπω είχε καλές τιμές μέσα στον χρόνο. Οκ τώρα Ιανουάριο είναι λίγο παραπάνω αλλά ποτέ δεν ξέρεις.. Το μπλε βέβαια δεν έχει μηχανισμό διακύμανσης είναι πιο «απλο» Επίσης παιδιά μπερδεύτηκα εν τέλη έχω 5.000 τον χρόνο κατανάλωση δεν ξεπερνάω τις 10.000
Kostas1a Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Καλησπέρα σε όλους. Έχω πρόβλημα με το mydei. Μετά την "αναβάθμιση", αρχές Δεκεμβρίου, μου "εξαφάνισε" τη μια από τις τέσσερις παροχές ρεύματος που έχω. Τρεις φορές έγραψα στο Support Center για το πρόβλημα και δυο φορές μίλησα στο 8009001000 γι αυτό, δίχως αποτέλεσμα. Στο τηλέφωνο πριν από11 μέρες μου είπαν ότι το προώθησαν για επίλυση, αλλά..."τζίφος". Συμβαίνει και σε άλλους αυτό; Λίγο μετά την "αναβάθμιση", -ο Θεός να την κάνει- διάβασα ότι συνέβαινε σε κάποιους. Συνεχίζει να συμβαίνει ακόμα; 1
Mhlogiatros Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) Mετα την αλλαγή στο site πολλά προβλήματα . Πληρωμένος λογαριασμός με κάρτα ΟΝ SITE άμεσα δηλαδή έκανε 5 εργάσιμες να περαστεί - γιατί για να φανεί εκπρόθεσμος ? Συμβαίνει και κοροϊδεύουν . Τελική εκκαθάριση σε μιτατο που έκοψα παροχή 2 μηνες καθυστέρηση ο τελικός λογαριασμός και μου χρωστάνε λεφτά επιστροφής - πάλι τα κοροΐδα κάνουν Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από Mhlogiatros 2
camel555 Δημοσ. 18 Ιανουαρίου Δημοσ. 18 Ιανουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Kostas1a είπε Καλησπέρα σε όλους. Έχω πρόβλημα με το mydei. Μετά την "αναβάθμιση", αρχές Δεκεμβρίου, μου "εξαφάνισε" τη μια από τις τέσσερις παροχές ρεύματος που έχω. Τρεις φορές έγραψα στο Support Center για το πρόβλημα και δυο φορές μίλησα στο 8009001000 γι αυτό, δίχως αποτέλεσμα. Στο τηλέφωνο πριν από11 μέρες μου είπαν ότι το προώθησαν για επίλυση, αλλά..."τζίφος". Συμβαίνει και σε άλλους αυτό; Λίγο μετά την "αναβάθμιση", -ο Θεός να την κάνει- διάβασα ότι συνέβαινε σε κάποιους. Συνεχίζει να συμβαίνει ακόμα; Ακριβώς τα ίδια.... Αυτή η περιβόητη αναβάθμιση, η αντικατάσταση δηλαδή του username με email, τα έκανε μπουρδ#λο. Επιπλέον στην εξαφανισμένη παροχή μου πέρασαν διπλές κιλοβατώρες. Μίλησα και εγώ με -ο θεός να την κάνει- τηλεφωνική υποστήριξη, τίποτα. Καθ' υπόδειξη μιας υπαλλήλου, μου είπε να μπω στο support center στο mydei, "Τεχνική εξυπηρέτηση υπηρεσίας myΔΕΗ"-Κατηγορία Αιτήματος - Άλλο και να γράψω εκεί τον πόνο μου. Η άχρηστη υπάλληλος δεν μπορούσε να το κάνει και είπε να βάλει τον καταναλωτή να κάνει την δουλειά της...Μιλάμε για εταιρία τσίρκο. Τώρα που γράφουμε έστειλα πάλι μήνυμα στην γαμοσελίδα τους... Αμφιβάλλω αν πρωτοκολλούνται κάπου μιας και ούτε τώρα αλλά ούτε και πριν 2 βδομάδες περίπου, ήρθε επιβεβαίωση στο mail. Την βδομάδα που μας έρχεται ελπίζω να βρω χρόνο να κάνω αναφορά μπας και αποφασίσουν να λειτουργήσουν σαν εταιρία. Επεξ/σία 18 Ιανουαρίου από camel555 1
mariosnik_ Δημοσ. 19 Ιανουαρίου Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 9 ώρες πριν, camel555 είπε Ακριβώς τα ίδια.... Αυτή η περιβόητη αναβάθμιση, η αντικατάσταση δηλαδή του username με email, τα έκανε μπουρδ#λο. Επιπλέον στην εξαφανισμένη παροχή μου πέρασαν διπλές κιλοβατώρες. Μίλησα και εγώ με -ο θεός να την κάνει- τηλεφωνική υποστήριξη, τίποτα. Καθ' υπόδειξη μιας υπαλλήλου, μου είπε να μπω στο support center στο mydei, "Τεχνική εξυπηρέτηση υπηρεσίας myΔΕΗ"-Κατηγορία Αιτήματος - Άλλο και να γράψω εκεί τον πόνο μου. Η άχρηστη υπάλληλος δεν μπορούσε να το κάνει και είπε να βάλει τον καταναλωτή να κάνει την δουλειά της...Μιλάμε για εταιρία τσίρκο. Τώρα που γράφουμε έστειλα πάλι μήνυμα στην γαμοσελίδα τους... Αμφιβάλλω αν πρωτοκολλούνται κάπου μιας και ούτε τώρα αλλά ούτε και πριν 2 βδομάδες περίπου, ήρθε επιβεβαίωση στο mail. Την βδομάδα που μας έρχεται ελπίζω να βρω χρόνο να κάνω αναφορά μπας και αποφασίσουν να λειτουργήσουν σαν εταιρία. Τι αλλαγή έκαναν με τα username και τα email? Αρχές του μήνα ήθελα να μπω στο ebill να κατεβάσω έναν λογαριασμό και να τον πληρώσω. Δεν μπορούσα να μπω όμως έλεγε ότι έβαζα λάθος κωδικό. Μετά από δοκιμές που έκανα νομίζοντας ότι έκανα λάθος, κλείδωσε το σύστημα. Στις προσπάθειες για επανάκτηση μέσω email πάλι δεν μπόρεσα να κάνω κάτι και τελικά τα παράτησα. Πήρα και τηλέφωνο στο κέντρο όπου με αυτόματο μήνυμα έγραφαν ότι το σύστημα ξεκλειδώνει και μπορείτε να μπείτε πάλι. Την επόμενη φορά πάλι τα ίδια. Τελικά μπήκα ως δια μαγείας την τρίτη φορά πριν λίγες μέρες.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Παρακαλούμε συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Θα είστε σε θέση να αφήσετε σχόλιο αφού συνδεθείτε
Συνδεθείτε τώρα