turbat0s Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 44 λεπτά πριν, Mikalaras είπε Έχει καταφέρει κανείς να καταχωρίσει ενδείξεις στο νέο site? Γιατί δεν τις βάζεις κατευθείαν στο site του ΔΕΔΔΗΕ? 1
ioannischr Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 μπορεις και τηλεφωνικα να καταχωρησεις στο 8004004000 χωρις χρεωση και απο κινητο 1 1
camel555 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα και χρόνια πολλά. Έφτιαξα και εγώ την αλλαγή που ζήταγε στο site (email αντί username) σε 2 ξεχωριστούς λογαριασμούς και στον έναν από αυτούς δεν φαίνεται η παροχή μου... Πως "προσθέτω" την παροχή; Στον άλλον, έχω χρεωθεί διπλάσιες κιλοβατώρες... Πάντα περνούσα μόνος μου μετρήσεις στο "παλιό" site, τώρα έχει χαθεί αυτή η δυνατότητα αλλά απ' ότι είδα παραπάνω, μπορείς τηλεφωνικά και στο ΔΕΔΔΗΕ. Ποια βήματα πρέπει να κάνω για την διπλάσια χρέωση;
Luciddream Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 25 minutes ago, camel555 said: Ποια βήματα πρέπει να κάνω για την διπλάσια χρέωση; Καλώς τον, είχα υποψίες ότι δεν θα ήμουν ο μόνος. Κατέβασε την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ πήγαινε Μετρήσεις -> Στατιστικά καταναλώσεων -> Ενδείξεις παροχής και δες αν και εκεί είναι διπλές κιλοβατώρες. Μετά τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ να σου περάσουν τα σωστά νούμερα και να γίνει διόρθωση. Για μετά δεν ξέρω, εγώ θα περιμένω να φανεί το σωστό νούμερο και μετά θα πάρω τηλ την ΔΕΗ. Και βλέπουμε. Στην τελική δεν είναι τόσο τα λεφτά αλλά να μην χαθεί η μπάλα με τους επόμενους λογαριασμούς. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2024 από Luciddream 1
giannnis122 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα γιατί δεν μπορεί να είναι συμβατή η εφαρμογή του δεδδηε για το τηλέφωνο μου redmi note 12 ενώ σε άλλο redmi note 13 είναι συμβατό Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2024 από giannnis122
Mikalaras Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 26 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 11 hours ago, turbat0s said: Γιατί δεν τις βάζεις κατευθείαν στο site του ΔΕΔΔΗΕ? Δεν τους εμπιστεύομαι κι αυτούς. Και τώρα δε νομίζω να έχει νόημα γιατί εκδόθηκε έναντι λογαριασμός οπότε θα πρέπει να συνεννοηθώ να τον ακυρώσουν και να βγει άλλος με ένδειξη. 6 hours ago, ioannischr said: μπορεις και τηλεφωνικα να καταχωρησεις στο 8004004000 χωρις χρεωση και απο κινητο Το τηλέφωνο του ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι αυτό? Δε μου κάνει, γιατί αν δώσω τώρα υποθέτω ότι θα πάει για τον επόμενο λογαριασμό. Επεξ/σία 26 Δεκεμβρίου 2024 από Mikalaras 1
giannisww Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2024 Εχω ενα λογαριασμό που ειναι με πάγια εντολή και να πληρωθεί σήμερα αλλα ακόμα δεν τα πηραν και ειχαν στειλει και sms προχθές να το πληρώσω ή να περιμενω λιγο ακομα?
camel555 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Καλησπέρα, ξέρουμε εάν η καταχώρηση των μετρήσεων στην σελίδα του ΔΕΔΔΗΕ γίνεται άμεσα, σαν την δυνατότητα που υπήρχε μέχρι πρότινος στην σελίδα της ΔΕΗ; Να υποθέσω η πιο σύντομη -χρονικά- καταχώρηση είναι μέσω τηλεφώνου, σωστά;
Luciddream Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 23 minutes ago, camel555 said: Να υποθέσω η πιο σύντομη -χρονικά- καταχώρηση είναι μέσω τηλεφώνου, σωστά; Εγώ τα έχω καταχωρήσει τηλεφωνικά από την Τρίτη και δεν φαίνονται ακόμα, επίσης νομίζω μου είπαν θα με πάρουν τηλέφωνο όταν ολοκληρωθεί. 1
camel555 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 3 ώρες πριν, Luciddream είπε Εγώ τα έχω καταχωρήσει τηλεφωνικά από την Τρίτη και δεν φαίνονται ακόμα, επίσης νομίζω μου είπαν θα με πάρουν τηλέφωνο όταν ολοκληρωθεί. Που θα τα δεις φίλε μου, με δεδομένο ότι έχει καταργηθεί η δυνατότητα καταμέτρησης στο site? Που μπορώ να δω τις μετρήσεις;
Luciddream Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 3 minutes ago, camel555 said: Που θα τα δεις φίλε μου, με δεδομένο ότι έχει καταργηθεί η δυνατότητα καταμέτρησης στο site? Που μπορώ να δω τις μετρήσεις; Μέσα από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ στο κινητό, έγραψα στο προηγούμενο πόστ που τα δείχνει, ρίξε μια ματιά πιο πάνω. Βέβαια δεν ξέρω κάθε πότε ενημερώνεται αυτό. Θα πάρω και την ΔΕΗ 2-3 μέρες πριν λήξει ο λογαριασμός έτσι και αλλιώς να δω τι θα κάνουν και αυτοί. 1
Xvipes Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Με πήραν σήμερα από την ΔΕΗ (μόνοι τους) για να μου πουν πως αξίζει να πάω στο μπλε τιμολόγιο με 0.142€/kWh αντί για το κίτρινο που είμαι τώρα γιατί τάχα δεν ξέρουν αν η επιδότηση του κράτους θα συνεχιστεί. Ξέρουμε αν αξίζει γενικά να πάω στο μπλε μιας και από ότι μου είπαν έχει ρήτρα αποχώρησης; υ.γ έχω νυχτερινό μετρητή(το καινούργιο ρολόι) και κάνω περίπου 400kWh το μήνα.
camel555 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Luciddream είπε Μέσα από την εφαρμογή του ΔΕΔΔΗΕ στο κινητό, έγραψα στο προηγούμενο πόστ που τα δείχνει, ρίξε μια ματιά πιο πάνω. Βέβαια δεν ξέρω κάθε πότε ενημερώνεται αυτό. Θα πάρω και την ΔΕΗ 2-3 μέρες πριν λήξει ο λογαριασμός έτσι και αλλιώς να δω τι θα κάνουν και αυτοί. Μόλις μίλησα με ΔΕΗ με την πλέον εξυπηρετική υπάλληλο, μου είπε ότι λόγω αναβάθμισης έχει εξαφανιστεί το tab καταχώρησης μετρήσεων και θα ενεργοποιηθεί σύντομα εκ νέου. Στο ενδιάμεσο οι ενδείξεις είτε περαστούν τηλεφωνικά είτε μέσω ΔΕΔΔΗΕ, χρονικά απαιτούν 2-3 εργάσιμες μέρες. Στις 26/12/2024 στις 7:27 ΜΜ, Luciddream είπε Μετά τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ να σου περάσουν τα σωστά νούμερα και να γίνει διόρθωση. Μόλις το έκανα, μου είπαν να αγνοήσω τον φουσκωμένο λογαριασμό και θα εκδοθεί νέος-διορθωμένος. Σε άλλη παροχή μου, εξαφανίστηκε αυτή και θα φανεί σύντομα πάλι. Πολλά θέματα πάντως μετά από μια απλή αλλαγή, που θα έπρεπε να ήταν, η αντικατάσταση δηλαδή ενός username με το email στα συστήματα της ΔΕΗ.... Επεξ/σία 28 Δεκεμβρίου 2024 από camel555 1
panos- Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Στις 26/12/2024 στις 9:20 ΠΜ, Mikalaras είπε Έχει καταφέρει κανείς να καταχωρίσει ενδείξεις στο νέο site? Δεν απαντάνε εδώ και 10 μέρες στα μηνύματα... Ναι κανονικά, σε παροχή όμως που δεν έχει μηνιαία καταμέτρηση. Δεν έχει αλλάξει κάτι στο my ΔΕΗ. Μήπως συνέπεσε απλώς με την αλλαγή στον μηνιαίο κύκλο του ΔΕΔΔΗΕ;
mariosnik_ Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 28 Δεκεμβρίου 2024 Στις 26/12/2024 στις 9:06 ΜΜ, Mikalaras είπε Δεν τους εμπιστεύομαι κι αυτούς. Και τώρα δε νομίζω να έχει νόημα γιατί εκδόθηκε έναντι λογαριασμός οπότε θα πρέπει να συνεννοηθώ να τον ακυρώσουν και να βγει άλλος με ένδειξη. Το τηλέφωνο του ΔΕΔΔΗΕ δεν είναι αυτό? Δε μου κάνει, γιατί αν δώσω τώρα υποθέτω ότι θα πάει για τον επόμενο λογαριασμό. Άστον απλήρωτο. Περίμενε μέχρι τον επόμενο μήνα που θα γίνει πάλι μέτρηση και διόρθωση, απλά θα σε χρεώσουν ενέργεια δύο μηνών. Άμα κάνεις αίτηση διόρθωσης, θα περιμένεις πάνω από μήνα για διόρθωση και πιστωτικό. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα