messinia3 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, george_008 είπε Τελικά μετά την λάθος ένδειξη που έστειλαν αυτοι οι απατεώνες στον δεδδηε για την αλλαγή παρόχου, έβγαλε η ΔΕΗ τελικό λογαριασμό, γιατί προσπάθησα να φύγω όσο πιο γρήγορα γινόταν, με 488 κιλοβατώρες σε δέκα ημέρες, χρέωση 144 ευρώ με αυξημένες ρυθμιζόμενες χρεώσεις και χωρίς φυσικά το 50ρικο. Η πραγματική κατανάλωση ήταν 468 κιλοβατώρες στον μήνα που ήμουν βολτον και άλλες 20 τις 10 μέρες που ήμουν ΔΕΗ. Αίτημα από την 6 του μηνός στο myrae και η ΔΕΗ δεν απαντά. Τι προτείνετε να κάνω; Υποθέτω έχεις ήδη κάνει αμφισβήτηση λογαριασμού στη ΔΕΗ ([email protected]). Πρέπει αυτοί να στείλουν διόρθωση στο ΔΕΔΔΗΕ για τις αρχικές ενδείξεις της εκπροσώπησης. Επεξ/σία 22 Αυγούστου από messinia3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 25 λεπτά πριν, george_008 είπε Τελικά μετά την λάθος ένδειξη που έστειλαν αυτοι οι απατεώνες στον δεδδηε για την αλλαγή παρόχου, έβγαλε η ΔΕΗ τελικό λογαριασμό, γιατί προσπάθησα να φύγω όσο πιο γρήγορα γινόταν, με 488 κιλοβατώρες σε δέκα ημέρες, χρέωση 144 ευρώ με αυξημένες ρυθμιζόμενες χρεώσεις και χωρίς φυσικά το 50ρικο. Η πραγματική κατανάλωση ήταν 468 κιλοβατώρες στον μήνα που ήμουν βολτον και άλλες 20 τις 10 μέρες που ήμουν ΔΕΗ. Αίτημα από την 6 του μηνός στο myrae και η ΔΕΗ δεν απαντά. Τι προτείνετε να κάνω; Μίλησες με τους παρόχους διαφορετικά; Μίλησες με τον Δεδδηε και με ποιες ενδείξεις υπάρχουν οι αλλαγές που έγιναν και με ποιες ακριβώς τις έχει δώσει; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_008 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 42 λεπτά πριν, messinia3 είπε Υποθέτω έχεις ήδη κάνει αμφισβήτηση λογαριασμού στη ΔΕΗ ([email protected]). Πρέπει αυτοί να στείλουν διόρθωση στο ΔΕΔΔΗΕ για τις αρχικές ενδείξεις της εκπροσώπησης. Ο λογαριασμός σήμερα βγήκε μόλις βγει και το pdf θα κάνω αμφισβήτηση και στην ΔΕΗ και στο myrae. Εγώ έχω κάνει αίτημα στο myrae ότι η ΔΕΗ έστειλε λάθος ένδειξη από την πρώτη μέρα . 38 λεπτά πριν, takoulou είπε Μίλησες με τους παρόχους διαφορετικά; Μίλησες με τον Δεδδηε και με ποιες ενδείξεις υπάρχουν οι αλλαγές που έγιναν και με ποιες ακριβώς τις έχει δώσει; Ο δεδδηε δηλώνει αναρμόδιος, ότι μας στέλνουν αυτά περνάνε λέει. Νομίζω έχει και δίκιο. Η βολτον δεν εμπλέκεται πουθενά, περιμένει ένδειξη από δεδδηε ότι της στείλουν με αυτό θα κλείσει. Η ΔΕΗ τηλεφωνικά και με mail δεν λένε να καταλάβουν, όταν βγει εκκαθαριστικος θα βγουν σωστά οι κιλοβατώρες, και αν χρεωθώ παραπάνω σε αυτούς θα πληρώσω λιγότερα στον προηγούμενο. Δεν θα στείλουν διόρθωση στον δεδδηε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα λένε. 55255 είχα όταν πήγα βολτον 08/07/2024 55255 δήλωσε η ΔΕΗ όταν πήγα ενώ είχα 55723. 06/08/2024 Και όταν έφυγα από ΔΕΗ και πήγα Ήρων είχα 55743 16/08/2024 Επεξ/σία 22 Αυγούστου από george_008 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
messinia3 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 36 λεπτά πριν, george_008 είπε Ο λογαριασμός σήμερα βγήκε μόλις βγει και το pdf θα κάνω αμφισβήτηση και στην ΔΕΗ και στο myrae. Εγώ έχω κάνει αίτημα στο myrae ότι η ΔΕΗ έστειλε λάθος ένδειξη από την πρώτη μέρα . Ο δεδδηε δηλώνει αναρμόδιος, ότι μας στέλνουν αυτά περνάνε λέει. Νομίζω έχει και δίκιο. Η βολτον δεν εμπλέκεται πουθενά, περιμένει ένδειξη από δεδδηε ότι της στείλουν με αυτό θα κλείσει. Η ΔΕΗ τηλεφωνικά και με mail δεν λένε να καταλάβουν, όταν βγει εκκαθαριστικος θα βγουν σωστά οι κιλοβατώρες, και αν χρεωθώ παραπάνω σε αυτούς θα πληρώσω λιγότερα στον προηγούμενο. Δεν θα στείλουν διόρθωση στον δεδδηε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα λένε. 55255 είχα όταν πήγα βολτον 08/07/2024 55255 δήλωσε η ΔΕΗ όταν πήγα ενώ είχα 55723. 06/08/2024 Και όταν έφυγα από ΔΕΗ και πήγα Ήρων είχα 55743 16/08/2024 Ο ΔΕΔΔΗΕ πέρασε ότι του έστειλαν.Αναμενεις την απάντηση της ΔΕΗ μέσω myrae.Αν έχεις το email που έστειλες με τις ενδείξεις έναρξης της εκπροσώπησης σου το επισυνάπτεις. Θα παιδευτείς αλλά θα διορθωθεί. Μόλις βγει το pdf αμφισβήτηση και για τα 50. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_008 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 6 λεπτά πριν, messinia3 είπε Ο ΔΕΔΔΗΕ πέρασε ότι του έστειλαν.Αναμενεις την απάντηση της ΔΕΗ μέσω myrae.Αν έχεις το email που έστειλες με τις ενδείξεις έναρξης της εκπροσώπησης σου το επισυνάπτεις. Θα παιδευτείς αλλά θα διορθωθεί. Μόλις βγει το pdf αμφισβήτηση και για τα 50. Νομίζω αν δεν πάει το θέμα στον ενεργειακό διαμεσολαβητή δεν θα λυθεί. Λες και μιλάω σε ντουβαρια είναι στην ΔΕΗ. Και στο myrae πάλι αυτοί απαντάνε δεν θα αλλάξει κάτι. Κι εκεί έπρεπε να έχουν. Απαντήσει πέρασαν οι 10 εργάσιμες αλλά τίποτα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
messinia3 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, george_008 είπε Νομίζω αν δεν πάει το θέμα στον ενεργειακό διαμεσολαβητή δεν θα λυθεί. Λες και μιλάω σε ντουβαρια είναι στην ΔΕΗ. Και στο myrae πάλι αυτοί απαντάνε δεν θα αλλάξει κάτι. Κι εκεί έπρεπε να έχουν. Απαντήσει πέρασαν οι 10 εργάσιμες αλλά τίποτα Στείλε στο info@rae τον αριθμό αιτήματός και ότι δεν έχεις λάβει απάντηση...αργούν πολύ όλοι αυτό το διάστημα.Κι εγώ έχω ανοικτό αίτημα σε elpe (για τις επιταγές Σκλαβενίτη φιλικής παροχής) από 31 Ιουλίου και δεν έχω λάβει απάντηση από Elpe. Υγ.Προς το παρόν δεν έχω ακούσει κανέναν να φτάσει στον ενεργειακό επιθεωρητή το θέμα του και να μη δηλώσει αναρμοδιοτητα αυτός. Επεξ/σία 22 Αυγούστου από messinia3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_008 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 3 λεπτά πριν, messinia3 είπε Στείλε στο info@rae τον αριθμό αιτήματός και ότι δεν έχεις λάβει απάντηση...αργούν πολύ όλοι αυτό το διάστημα.Κι εγώ έχω ανοικτό αίτημα σε elpe (για τις επιταγές Σκλαβενίτη φιλικής παροχής) από 31 Ιουλίου και δεν έχω λάβει απάντηση από Elpe. Υγ.Προς το παρόν δεν έχω ακούσει κανέναν να φτάσει στον ενεργειακό επιθεωρητή το θέμα του και να μη δηλώσει αναρμοδιοτητα αυτός. Έχω πάει εγώ θέμα στον διαμεσολαβητή αφού πάτησα 4 ή 5 φορές απόρριψη στο myrae, πάλι θέμα με ΔΕΗ και όταν έφτασε εκεί το αποδεχτηκε η ΔΕΗ και μου έδωσε 50 ευρω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
messinia3 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 2 λεπτά πριν, george_008 είπε Έχω πάει εγώ θέμα στον διαμεσολαβητή αφού πάτησα 4 ή 5 φορές απόρριψη στο myrae, πάλι θέμα με ΔΕΗ και όταν έφτασε εκεί το αποδεχτηκε η ΔΕΗ και μου έδωσε 50 ευρω Πάλι καλά γιατί έχω ακούσει περιπτώσεις που αν η διαφορά είναι μικρότερη των 100 ευρώ δεν την εξετάζουν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 1 ώρα πριν, george_008 είπε Ο λογαριασμός σήμερα βγήκε μόλις βγει και το pdf θα κάνω αμφισβήτηση και στην ΔΕΗ και στο myrae. Εγώ έχω κάνει αίτημα στο myrae ότι η ΔΕΗ έστειλε λάθος ένδειξη από την πρώτη μέρα . Ο δεδδηε δηλώνει αναρμόδιος, ότι μας στέλνουν αυτά περνάνε λέει. Νομίζω έχει και δίκιο. Η βολτον δεν εμπλέκεται πουθενά, περιμένει ένδειξη από δεδδηε ότι της στείλουν με αυτό θα κλείσει. Η ΔΕΗ τηλεφωνικά και με mail δεν λένε να καταλάβουν, όταν βγει εκκαθαριστικος θα βγουν σωστά οι κιλοβατώρες, και αν χρεωθώ παραπάνω σε αυτούς θα πληρώσω λιγότερα στον προηγούμενο. Δεν θα στείλουν διόρθωση στον δεδδηε δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα λένε. 55255 είχα όταν πήγα βολτον 08/07/2024 55255 δήλωσε η ΔΕΗ όταν πήγα ενώ είχα 55723. 06/08/2024 Και όταν έφυγα από ΔΕΗ και πήγα Ήρων είχα 55743 16/08/2024 Δυστυχώς γίνεται αυτό μερικές φορές.. Περνάνε οι πάροχοι διάφορες λάθος ενδείξεις... Που δεν είναι σωστές.. Και γίνεται ένα μπάχαλο μετά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_008 Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 1 ώρα πριν, takoulou είπε Δυστυχώς γίνεται αυτό μερικές φορές.. Περνάνε οι πάροχοι διάφορες λάθος ενδείξεις... Που δεν είναι σωστές.. Και γίνεται ένα μπάχαλο μετά.. Το θέμα είναι να βγει άκρη, γιατί δεν έχει κανένας διάθεση να το λύσει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 22 Αυγούστου Share Δημοσ. 22 Αυγούστου 22 λεπτά πριν, george_008 είπε Το θέμα είναι να βγει άκρη, γιατί δεν έχει κανένας διάθεση να το λύσει Βασικά ο πάροχος σου να δώσει στον Δεδδηε τις σωστές ενδείξεις.. Για να περαστούν.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bjj-p Δημοσ. 23 Αυγούστου Share Δημοσ. 23 Αυγούστου Καλησπέρα, με πήραν και εμένα σημερα απο σταθερό 210-94.... για να προωθήσουν το σταθερό μπλε πρόγραμμα και είπαν για τα 80e επιστροφή στον 1ο λογαριασμό. Επίσης, καποιους μηνες ant1+ και κάποια miles aegean. Είναι απάτη λέτε; Με αφορμή αυτό, αρχισα να ψαχνω τα προγραμματα ρευματος της Δεη. Γιατί να μην προτιμήσει κάποιος το home online που έχει χαμηλοτερο παγιο και χαμηλοτερη τιμη kwh από το my home enter; Τα 30 ευρω για νέους πελάτες, εννοούν από αλλαγή παρόχου ή και αλλαγή προγράμματος εσωτερικα; Επίσης, στο πράσινο πως γίνεται η τιμολογηση πάνω από τις 500Kwh ; Ανεβαίνει η τιμή kwh για το συνολο της κατανάλωσης ή για τις πλεον των 500 Kwh; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_008 Δημοσ. 23 Αυγούστου Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 23 ώρες πριν, takoulou είπε Βασικά ο πάροχος σου να δώσει στον Δεδδηε τις σωστές ενδείξεις.. Για να περαστούν.. Η απάντηση της ΔΕΗ στο αίτημα αμφισβήτησης Αγαπητέ κ., Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι Υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου, καθώς επίσης και για θέματα καταμετρήσεων είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). Επιπρόσθετα, χρειάζεται να γνωρίζετε ότι η έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών διενεργείται κατόπιν επίσημης ενημέρωσης που λαμβάνουμε από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος είναι και ο πλέον υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ με δωρεάν τηλεφωνική κλήση στον αριθμό 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε στον αριθμό 2111900500, με αστική χρέωση. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας. Με εκτίμηση, Σε βγάζουν τρελό όλοι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
takoulou Δημοσ. 23 Αυγούστου Share Δημοσ. 23 Αυγούστου 2 ώρες πριν, george_008 είπε Η απάντηση της ΔΕΗ στο αίτημα αμφισβήτησης Αγαπητέ κ., Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι Υπεύθυνος για την ανάπτυξη, συντήρηση και λειτουργία του δικτύου, καθώς επίσης και για θέματα καταμετρήσεων είναι ο Διαχειριστής Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΔΔΗΕ Α.Ε.). Επιπρόσθετα, χρειάζεται να γνωρίζετε ότι η έκδοση εκκαθαριστικών λογαριασμών διενεργείται κατόπιν επίσημης ενημέρωσης που λαμβάνουμε από τον ΔΕΔΔΗΕ, ο οποίος είναι και ο πλέον υπεύθυνος για τις μετρήσεις κατανάλωσης. Ως εκ τούτου, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών του ΔΕΔΔΗΕ με δωρεάν τηλεφωνική κλήση στον αριθμό 800 400 4000, όλο το εικοσιτετράωρο. Εναλλακτικά, μπορείτε να καλείτε στον αριθμό 2111900500, με αστική χρέωση. Για κλήσεις από το εξωτερικό μπορείτε να καλείτε στον αριθμό +30 2111900500. Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή διευκρίνιση παραμένουμε στη διάθεσή σας. Με εκτίμηση, Σε βγάζουν τρελό όλοι Εσυ με τον Δεδδηε έχεις μιλήσει; Απάντηση ποια ήταν; Ενδείξεις ποιος της έδωσε.. Ποιος εσύ νομίζεις ότι έχει κάνει λάθος; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
george_008 Δημοσ. 23 Αυγούστου Share Δημοσ. 23 Αυγούστου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, takoulou είπε Εσυ με τον Δεδδηε έχεις μιλήσει; Απάντηση ποια ήταν; Ενδείξεις ποιος της έδωσε.. Ποιος εσύ νομίζεις ότι έχει κάνει λάθος; Απάντηση δεδδηε Καλημέρα, όπως προαναφέραμε ο ΔΕΔΔΗΕ ολοκλήρωσε το αίτημα στις 06/08/2024/ Κ-55255. Η φωτογραφική ένδειξη υποβάλλεται στον Προμηθευτή και υπογράφεται από τον πελάτη ενώ η φωτογραφία αποθηκεύεται στα αρχεία του Προμηθευτή. • Οι Προμηθευτές Ηλεκτρικής Ενέργειας λαμβάνοντας τις φωτογραφικές ενδείξεις των πελατών τους είναι υποχρεωμένοι να τις καταχωρήσουν στο μηχανογραφικό σύστημα ΘΑΛΗΣ « Διαχείριση Αιτημάτων Προμηθευτών Ηλεκτρικής Ενέργειας» στην ειδική στήλη με την ένδειξη« Ένδειξη Ημερήσιας Κατανάλωσης».Για τους πιο πάνω λόγους η διόρθωση των αρχικών ενδείξεων μπορεί να εξεταστεί μόνον αν λάβουμε από τον νέο Προμηθευτή (καθώς όπως προαναφέραμε δεν υπάρχει σύμβαση Καταναλωτή -ΔΕΔΔΗΕ) αίτημα για διόρθωση των αρχικών ενδείξεων. Με εκτίμηση, Η ΔΕΗ έκανε λάθος αντί να δώσει την σωστή μέτρηση έδωσε αυτήν που έγραφε ο τελευταίος λογαριασμός που τους έδωσα που ήταν ένα μήνα πριν Τώρα τους έστειλα στον έναν την απάντηση του άλλου να δω το θα πουν Επεξ/σία 23 Αυγούστου από george_008 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα