jpsih Δημοσ. 7 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 7 Αυγούστου 2024 Ποτε αναμενεται να αναρτηθουν οι λογαριασμοι Ιουλιου στο mydei? Αν και ειχα κανονικα καταναλωση σε μια παροχη, βλεπω μια μικρη πιστωση και εχω μπερδευτει.
jaisonas Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Στις 25/7/2024 στις 2:08 ΜΜ, doomnx είπε Στο Online δεν βάζεις υπογραφές. Είναι πακέτο που μπορείς να πάρεις αφού ενεργοποιηθείς στη ΔΕΗ και αφού αποκτήσεις κωδικούς mydei και αφού πατήσεις τα κατάλληλα κουμπάκια στην ιστοσελίδα. Για του λόγου το αληθές, όλοι όσοι δεν είναι στη ΔΕΗ περνάνε πρώτα από το Γ1. Αν όντως έτσι έγινε, δύσκολα τα πράγματα. Κι'ομως σήμερα μου έκδοσαν νέο λογαριασμό με την σωστή έκπτωση και τις τιμές Ιουνίου! Είχα ανησυχίσει με ότι είχα διαβάσει εδώ αλλά πάλι καλά ήταν εξυπηρετικότατοι στο τηλέφωνο. 1
doomnx Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 8 ώρες πριν, jaisonas είπε Κι'ομως σήμερα μου έκδοσαν νέο λογαριασμό με την σωστή έκπτωση και τις τιμές Ιουνίου! Είχα ανησυχίσει με ότι είχα διαβάσει εδώ αλλά πάλι καλά ήταν εξυπηρετικότατοι στο τηλέφωνο. Τέλεια, οπότε σου έδωσαν την έκπτωση ας ενεργοποιήθηκες Ιούλιο 🎉
gpapas640 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Στις 7/8/2024 στις 4:26 ΜΜ, Basketikos_ είπε Κάποιος έγραψε κάποια στιγμή στο διπλανό θέμα ότι η CQS σταμάτησε να δίνει τα 50€ για τη ΔΕΗ. Έχει κανείς κάποια πρόσφατη εμπειρία; Γιατι δεν παίρνεις απλώς ενα τηλέφωνο την εταιρία; Πιο άμεσα πηγή δε θα βρεις
ruudy Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 8 Αυγούστου 2024 Εμένα απενεργοποιήθηκε το greenpass μέσω του support του mydei. Αρχικά, μου απάντησαν με mail ότι προωθούν το αίτημα. Μετά από δυο μέρες τους έστειλα ότι αν δεν απενεργοποιηθεί άμεσα θα προβώ σε καταγγελία στη ΡΑΕ. Η 2η απάντηση τους ήταν ότι το προωθούν ξανά κατά προτεραιότητα και όντως σε 2 ήμερες είχε βγει 3
camel555 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Περί καταχώρησης ενδείξεων... Έχω κάνει 2 συμβόλαια στο myHome online, για διαφορετικές παροχές, με διαφορά 2 ημερών. Στο μεν πρώτο, βλέπω κανονικά το μενού "Καταμέτρηση", στο δε δεύτερο απλά δεν υπάρχει... Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι θα περνά υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ, στην ερώτησή μου εάν δεν περάσει κλπ, πως θα μπορώ να καταχωρήσω μόνος μου τις ενδείξεις, μου είπε μέσω τηλεφώνου, λες και είμαστε στο 1996 ξέρω γω.. Σας έχουν πάρει και εσάς μεσημεριάτικα τηλέφωνα από μια εταιρεία για δήθεν καλωσορίσματα στην ΔΕΗ, επεξήγηση του προγράμματος κλπ, χωρίς να έχετε συναινέσει προς τούτο στην σύμβαση με την ΔΕΗ, με πιθανότητα πίσω από την εταιρία αυτή να κρύβεται εταιρία είσπραξης απαιτήσεων; 7 ώρες πριν, ruudy είπε Εμένα απενεργοποιήθηκε το greenpass μέσω του support του mydei. Αρχικά, μου απάντησαν με mail ότι προωθούν το αίτημα. Μετά από δυο μέρες τους έστειλα ότι αν δεν απενεργοποιηθεί άμεσα θα προβώ σε καταγγελία στη ΡΑΕ. Η 2η απάντηση τους ήταν ότι το προωθούν ξανά κατά προτεραιότητα και όντως σε 2 ήμερες είχε βγει Η χρέωση ξεκινά μετά το δίμηνο;
nikolinoss Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 (επεξεργασμένο) Στις 7/8/2024 στις 1:06 ΜΜ, NewGascp είπε Αυτό έκανα εγώ και έφυγε. To ίδιο και εγώ, μου έστειλαν ένα μαϊλ την επόμενη μέρα, στο οποίο με ρωτούσαν πότε θα ήθελα να γίνει η διακοπή, τους απάντησα για την επόμενη μέρα και την μεθεπόμενη μας χαιρέτησε το GREEN PASS. Επεξ/σία 9 Αυγούστου 2024 από nikolinoss 1
panagos89 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Είχα γράψει και πριν κανένα μήνα ότι είχα κάνει αίτηση από άλλο πάροχο για το myhome online και η ΔΕΗ με είχε βάλει στο Γ1. Με την ΔΕΗ είτε με email είτε τηλεφωνικά δεν έβγαινε άκρη γιατί με έχουν στο Γ1 ενώ 29/06/24 είχα υπογράψει συμβόλαιο για το my hime online. Τα μέλη εδώ με παρότρυναν να κάνω αίτημα μέσω RAE οπότε και έκανα 24/07/24 στέλνοντας την σύμβαση που έχω υπογράψει και διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχει όρος που σε παραπέμπει στο Γ1. Έτσι σήμερα απάντησε η ΔΕΗ στο αίτημα που έκανα μέσω RAE ότι τακτοποιήθηκαν οι διαδικασίες για το μπλε τιμολόγιο και πλέον μέσω του mydei φαίνεται ότι βρίσκομαι στο my home online με τις τιμές του Ιουνίου που υπέγραψα και τα 50€ δώρο πιστώθηκαν στον 2ο λογαριασμό που ήταν και διορθωτικός. Αν δεν έκανα αίτημα μέσω του my rae η ΔΕΗ θα με "κορόιδευε" ακόμα στα τηλέφωνα και στα email ότι το μπλέ τιμολόγιο είναι μόνο για ήδη πελάτες.... Ευχαριστώ τα μέλη του φόρουμ για την παρότρυνση! 4
motoboots Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 17 λεπτά πριν, panagos89 είπε Είχα γράψει και πριν κανένα μήνα ότι είχα κάνει αίτηση από άλλο πάροχο για το myhome online και η ΔΕΗ με είχε βάλει στο Γ1. Με την ΔΕΗ είτε με email είτε τηλεφωνικά δεν έβγαινε άκρη γιατί με έχουν στο Γ1 ενώ 29/06/24 είχα υπογράψει συμβόλαιο για το my hime online. Τα μέλη εδώ με παρότρυναν να κάνω αίτημα μέσω RAE οπότε και έκανα 24/07/24 στέλνοντας την σύμβαση που έχω υπογράψει και διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχει όρος που σε παραπέμπει στο Γ1. Έτσι σήμερα απάντησε η ΔΕΗ στο αίτημα που έκανα μέσω RAE ότι τακτοποιήθηκαν οι διαδικασίες για το μπλε τιμολόγιο και πλέον μέσω του mydei φαίνεται ότι βρίσκομαι στο my home online με τις τιμές του Ιουνίου που υπέγραψα και τα 50€ δώρο πιστώθηκαν στον 2ο λογαριασμό που ήταν και διορθωτικός. Αν δεν έκανα αίτημα μέσω του my rae η ΔΕΗ θα με "κορόιδευε" ακόμα στα τηλέφωνα και στα email ότι το μπλέ τιμολόγιο είναι μόνο για ήδη πελάτες.... Ευχαριστώ τα μέλη του φόρουμ για την παρότρυνση! Οι ουσιαστικοί λόγοι της επιτυχίας αυτού του νήματος καταδυκνυονται από αυτή την τοποθέτηση σου. Έτσι πρέπει να λειτουργούν τα φόρουμ. 3
geoliol Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 καλησπερα εχει κανει κανενας διακοπη ηλεκτροδοτησης ηλεκτρονικα;
Dark_Nightfall Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 2 ώρες πριν, panagos89 είπε Αν δεν έκανα αίτημα μέσω του my rae η ΔΕΗ θα με "κορόιδευε" ακόμα στα τηλέφωνα και στα email ότι το μπλέ τιμολόγιο είναι μόνο για ήδη πελάτες.... Αυτό πάλι με την ΡΑΕ που έχει καταντήσει John Wick τι φάση ; θα πρέπει δηλαδή να απευθυνόμαστε στον μπαμπούλα ΡΑΕ για να διευθετήσουν κάποια θέματα εκεί στην ΔΕΗ ; τι νοοτροπία σταρχιδισμού είναι αυτή ; 4 2
panagos89 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δυστυχώς μόνο έτσι βρίσκεις άκρη...Στα email τους ζητούσα πολύ απλά να μου απαντήσουν γτ είμαι στο Γ1 ενώ έχω υπογράψει για το my home online και απαντούσαν άσχετα πράγματα που δεν τους είχα ρωτήσει... Τηλεφωνικά κάποιες τηλεφωνήτριες ήταν οκ αλλά η απάντηση ήταν ότι γίνεται μόνο μέσω της εφαρμογής και άλλες ήταν αγενεστατες. Κανένας δεν βοήθησε όμως.. οπότε my rae και ξεμπερδευεις
gogos7 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Κάπως off topic, αλλά έχει κατορθώσει κανείς να γυρίσει στη διμηνιαία έκδοση του λογαριασμού ΔΕΗ;;
basilis_k6 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 Δημοσ. 9 Αυγούστου 2024 1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε Αυτό πάλι με την ΡΑΕ που έχει καταντήσει John Wick τι φάση ; θα πρέπει δηλαδή να απευθυνόμαστε στον μπαμπούλα ΡΑΕ για να διευθετήσουν κάποια θέματα εκεί στην ΔΕΗ ; τι νοοτροπία σταρχιδισμού είναι αυτή ; ναι γιατι κανονικα η δουλεια της θα έπρεπε να ειναι εκείνη να ελέγχει αν γινονται σωστα οι διαδικασίες και αν μια καταγγελία ευσταθει να ριχνει προστιμο. σαν την επιθεώρηση εργασιας και αυτοι... 2 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα