Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter/Ηome4ΑLL + Γ1/Γ1Ν v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ποτε αναμενεται να αναρτηθουν οι λογαριασμοι Ιουλιου στο mydei? 

Αν και ειχα κανονικα καταναλωση σε μια παροχη, βλεπω μια μικρη πιστωση και εχω μπερδευτει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 891
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Στις 25/7/2024 στις 2:08 ΜΜ, doomnx είπε

 

Στο Online δεν βάζεις υπογραφές. Είναι πακέτο που μπορείς να πάρεις αφού ενεργοποιηθείς στη ΔΕΗ και αφού αποκτήσεις κωδικούς mydei και αφού πατήσεις τα κατάλληλα κουμπάκια στην ιστοσελίδα. Για του λόγου το αληθές, όλοι όσοι δεν είναι στη ΔΕΗ περνάνε πρώτα από το Γ1. Αν όντως έτσι έγινε, δύσκολα τα πράγματα.

Κι'ομως σήμερα μου έκδοσαν νέο λογαριασμό με την σωστή έκπτωση και τις τιμές Ιουνίου! Είχα ανησυχίσει με ότι είχα διαβάσει εδώ αλλά πάλι καλά ήταν εξυπηρετικότατοι στο τηλέφωνο.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, jaisonas είπε

Κι'ομως σήμερα μου έκδοσαν νέο λογαριασμό με την σωστή έκπτωση και τις τιμές Ιουνίου! Είχα ανησυχίσει με ότι είχα διαβάσει εδώ αλλά πάλι καλά ήταν εξυπηρετικότατοι στο τηλέφωνο.

Τέλεια, οπότε σου έδωσαν την έκπτωση ας ενεργοποιήθηκες Ιούλιο 🎉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/8/2024 στις 4:26 ΜΜ, Basketikos_ είπε

Κάποιος έγραψε κάποια στιγμή στο διπλανό θέμα ότι η CQS σταμάτησε να δίνει τα 50€ για τη ΔΕΗ. Έχει κανείς κάποια πρόσφατη εμπειρία;

Γιατι δεν παίρνεις απλώς ενα τηλέφωνο την εταιρία; Πιο άμεσα πηγή δε θα βρεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα απενεργοποιήθηκε το greenpass μέσω του support του mydei. Αρχικά, μου απάντησαν με mail ότι προωθούν το αίτημα.

Μετά από δυο μέρες τους έστειλα ότι αν δεν απενεργοποιηθεί άμεσα θα προβώ σε καταγγελία στη ΡΑΕ.

Η 2η απάντηση τους ήταν ότι το προωθούν ξανά κατά προτεραιότητα και όντως σε 2 ήμερες είχε βγει

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Περί καταχώρησης ενδείξεων... Έχω κάνει 2 συμβόλαια στο myHome online, για διαφορετικές παροχές, με διαφορά 2 ημερών. Στο μεν πρώτο, βλέπω κανονικά το μενού "Καταμέτρηση", στο δε δεύτερο απλά δεν υπάρχει... Στο τηλέφωνο μου είπαν ότι θα περνά υπάλληλος του ΔΕΔΔΗΕ, στην ερώτησή μου εάν δεν περάσει κλπ, πως θα μπορώ να καταχωρήσω μόνος μου τις ενδείξεις, μου είπε μέσω τηλεφώνου, λες και είμαστε στο 1996 ξέρω γω..

Σας έχουν πάρει και εσάς μεσημεριάτικα τηλέφωνα από μια εταιρεία για δήθεν καλωσορίσματα στην ΔΕΗ, επεξήγηση του προγράμματος κλπ, χωρίς να έχετε συναινέσει προς τούτο στην σύμβαση με την ΔΕΗ, με πιθανότητα πίσω από την εταιρία αυτή να κρύβεται εταιρία είσπραξης απαιτήσεων;

7 ώρες πριν, ruudy είπε

Εμένα απενεργοποιήθηκε το greenpass μέσω του support του mydei. Αρχικά, μου απάντησαν με mail ότι προωθούν το αίτημα.

Μετά από δυο μέρες τους έστειλα ότι αν δεν απενεργοποιηθεί άμεσα θα προβώ σε καταγγελία στη ΡΑΕ.

Η 2η απάντηση τους ήταν ότι το προωθούν ξανά κατά προτεραιότητα και όντως σε 2 ήμερες είχε βγει

Η χρέωση ξεκινά μετά το δίμηνο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/8/2024 στις 1:06 ΜΜ, NewGascp είπε

Αυτό έκανα εγώ και έφυγε.

 

To ίδιο και εγώ, μου έστειλαν ένα μαϊλ την επόμενη μέρα, στο οποίο με ρωτούσαν πότε θα ήθελα να γίνει η διακοπή, τους απάντησα για την επόμενη μέρα και την μεθεπόμενη μας χαιρέτησε το GREEN PASS.

Επεξ/σία από nikolinoss
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα γράψει και πριν κανένα μήνα ότι είχα κάνει αίτηση από άλλο πάροχο για το myhome online και η ΔΕΗ με είχε βάλει στο Γ1. Με την ΔΕΗ είτε με email είτε τηλεφωνικά δεν έβγαινε άκρη γιατί με έχουν στο Γ1 ενώ 29/06/24 είχα υπογράψει συμβόλαιο για το my hime online. Τα μέλη εδώ με παρότρυναν να κάνω αίτημα μέσω RAE οπότε και έκανα 24/07/24 στέλνοντας την σύμβαση που έχω υπογράψει και διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχει όρος που σε παραπέμπει στο Γ1. Έτσι σήμερα απάντησε η ΔΕΗ στο αίτημα που έκανα μέσω RAE ότι τακτοποιήθηκαν οι διαδικασίες για το μπλε τιμολόγιο και πλέον μέσω του mydei φαίνεται ότι βρίσκομαι στο my home online με τις τιμές του Ιουνίου που υπέγραψα και τα 50€ δώρο πιστώθηκαν στον 2ο λογαριασμό που ήταν και διορθωτικός.

Αν δεν έκανα αίτημα μέσω του my rae η ΔΕΗ θα με "κορόιδευε" ακόμα στα τηλέφωνα και στα email ότι το μπλέ τιμολόγιο είναι μόνο για ήδη πελάτες....

Ευχαριστώ τα μέλη του φόρουμ για την παρότρυνση!

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, panagos89 είπε

Είχα γράψει και πριν κανένα μήνα ότι είχα κάνει αίτηση από άλλο πάροχο για το myhome online και η ΔΕΗ με είχε βάλει στο Γ1. Με την ΔΕΗ είτε με email είτε τηλεφωνικά δεν έβγαινε άκρη γιατί με έχουν στο Γ1 ενώ 29/06/24 είχα υπογράψει συμβόλαιο για το my hime online. Τα μέλη εδώ με παρότρυναν να κάνω αίτημα μέσω RAE οπότε και έκανα 24/07/24 στέλνοντας την σύμβαση που έχω υπογράψει και διευκρινίζοντας ότι δεν υπάρχει όρος που σε παραπέμπει στο Γ1. Έτσι σήμερα απάντησε η ΔΕΗ στο αίτημα που έκανα μέσω RAE ότι τακτοποιήθηκαν οι διαδικασίες για το μπλε τιμολόγιο και πλέον μέσω του mydei φαίνεται ότι βρίσκομαι στο my home online με τις τιμές του Ιουνίου που υπέγραψα και τα 50€ δώρο πιστώθηκαν στον 2ο λογαριασμό που ήταν και διορθωτικός.

Αν δεν έκανα αίτημα μέσω του my rae η ΔΕΗ θα με "κορόιδευε" ακόμα στα τηλέφωνα και στα email ότι το μπλέ τιμολόγιο είναι μόνο για ήδη πελάτες....

Ευχαριστώ τα μέλη του φόρουμ για την παρότρυνση!

Οι ουσιαστικοί λόγοι της επιτυχίας αυτού του νήματος καταδυκνυονται από αυτή την τοποθέτηση σου. Έτσι πρέπει να λειτουργούν τα φόρουμ. :)

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, panagos89 είπε

Αν δεν έκανα αίτημα μέσω του my rae η ΔΕΗ θα με "κορόιδευε" ακόμα στα τηλέφωνα και στα email ότι το μπλέ τιμολόγιο είναι μόνο για ήδη πελάτες....

Αυτό πάλι με την ΡΑΕ που έχει καταντήσει John Wick τι φάση ; θα πρέπει δηλαδή να απευθυνόμαστε στον μπαμπούλα ΡΑΕ για να διευθετήσουν κάποια θέματα εκεί στην ΔΕΗ ; τι νοοτροπία σταρχιδισμού είναι αυτή ;

  • Like 4
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς μόνο έτσι βρίσκεις άκρη...Στα email τους ζητούσα πολύ απλά να μου απαντήσουν γτ είμαι στο Γ1 ενώ έχω υπογράψει για το my home online και απαντούσαν άσχετα πράγματα που δεν τους είχα ρωτήσει... Τηλεφωνικά κάποιες τηλεφωνήτριες ήταν οκ αλλά η απάντηση ήταν ότι γίνεται μόνο μέσω της εφαρμογής και άλλες ήταν αγενεστατες. Κανένας δεν βοήθησε όμως.. οπότε my rae και ξεμπερδευεις 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Dark_Nightfall είπε

Αυτό πάλι με την ΡΑΕ που έχει καταντήσει John Wick τι φάση ; θα πρέπει δηλαδή να απευθυνόμαστε στον μπαμπούλα ΡΑΕ για να διευθετήσουν κάποια θέματα εκεί στην ΔΕΗ ; τι νοοτροπία σταρχιδισμού είναι αυτή ;

ναι γιατι κανονικα η δουλεια της θα έπρεπε να ειναι εκείνη να ελέγχει αν γινονται σωστα οι διαδικασίες και αν μια καταγγελία ευσταθει να ριχνει προστιμο. σαν την επιθεώρηση εργασιας και αυτοι...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...