Προς το περιεχόμενο

ΔΕΗ MyHome Online/Enter/Ηome4ΑLL + Γ1/Γ1Ν v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, turbat0s είπε

Εκδόθηκε προχθές νέος λογαριασμός,  στον οποίον παρατήρησα ότι έχει γίνει λάθος καταγραφή της ημερήσιας ένδειξης του μετρητή (η νυχτερινή είναι σωστή).

Ουσιαστικά στον λογαριασμό γράφει ένδειξη ~7800, ενώ το ρολόι σήμερα δείχνει ~7000.

Χρέωσαν δηλαδή  ~800kwh παραπάνω από τις πραγματικές.

Έστειλα μέσω του mydei αίτημα για επανέκδοση ορθού λογαριασμού.

Μπορώ να το χειριστώ καλύτερα?

Ναι. Να ανοίξεις αίτημα μέσω myrae και να απευθυνθείς και στον πάροχο σου και στον ΔΕΔΔΗΕ

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 891
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι. Ο λογαριασμός είναι σωστός, η μέτρηση όχι. Θέμα του ΔΕΔΔΗΕ είναι και όχι της ΔΕΗ. Αυτό το αίτημα που έκανες αφορά πχ αν δεν έχουν υπολογίσει σωστά τις εκπτώσεις ή την χρέωση ανά κιλοβατώρα. 
Το πρόβλημα όμως: δε θα γίνει κάτι. Στην επόμενη μέτρηση θα τα πάρεις πίσω. Αν είναι μηνιαία καλώς, αλλιώς θα περιμένεις και δε νομίζω να ασχοληθεί κανένας. 

Επεξ/σία από panos-
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, panos- είπε

Το πρόβλημα όμως: δε θα γίνει κάτι. Στην επόμενη μέτρηση θα τα πάρεις πίσω.

Με προβληματίζει αυτό.

Έστω ότι στην επόμενη καταμέτρηση (τέλος Αυγούστου) ο καταμετρητής δώσει το σωστό νούμερο.

Δεν θα υπάρξει πρόβλημα μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ διαπιστώσει ότι το νούμερο είναι μικρότερο από την μέτρηση του Ιουλίου?

Θα υποθέσει ότι ο καταμετρητής έκανε λάθος στην προηγούμενη ή την τρέχουσα μέτρηση?

Μήπως υποθέσει ότι εγώ, εκ του πονηρού, γύρισα το ρολόι? (βέβαια είναι ηλεκτρονικό, δεν ξέρω αν επιδέχεται δολιοφθορά).

Σκέφτομαι την εξέλιξη που θα μπορούσε να έχει αυτή η ιστορία.

3 ώρες πριν, yazidis είπε

Να ανοίξεις αίτημα μέσω myrae και να απευθυνθείς και στον πάροχο σου και στον ΔΕΔΔΗΕ

Το έκανα ήδη.

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δεν θα υπάρξει πρόβλημα μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ διαπιστώσει ότι το νούμερο είναι μικρότερο από την μέτρηση του Ιουλίου?

Όχι θα δει ότι αυτός το πέρασε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά αρχές Ιουνίου είχα κάνει νέο συμβόλαιο myhomeonline με 50 ευρώ bonus. Από τότε μου έχουν έρθει 2 λογαριασμοί στο πράσινο τιμολόγιο. Έψαξα στα email και δεν μου έχουν στείλει τα συμβόλαια. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, iNdi3 είπε

Καλησπέρα παιδιά αρχές Ιουνίου είχα κάνει νέο συμβόλαιο myhomeonline με 50 ευρώ bonus. Από τότε μου έχουν έρθει 2 λογαριασμοί στο πράσινο τιμολόγιο. Έψαξα στα email και δεν μου έχουν στείλει τα συμβόλαια. Έχει συμβεί σε κανέναν κάτι παρόμοιο;

Πήρες τηλέφωνο να μάθεις τι έχει γίνει.. Μετά από τόσο καιρό... Μάλλον τίποτα.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όσοι είχατε ανοίξει μέσω myrae αίτημα διακοπής του Green Pass, πόσες μέρες μετά την αυτοματοποιημένη απάντηση της ΔΕΗ τύπου "έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες ενέργειες και το προσεχές χρονικό διάστημα θα υλοποιηθούν", σας το απανεργοποίησαν?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γνωρίζει κάνεις γιατί στον τελευταίο λογαριασμό έχω αυτή τη χρέωση; 

Επίδομα Θέρμανσης ΤΕΜ 5 , 42

Εχω myHome4All Ν και σε προηγούμενο λογαριασμό είχα:

Επίδομα Θέρμανσης ΤΕΜ -95 , 76

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, baspav είπε

Γνωρίζει κάνεις γιατί στον τελευταίο λογαριασμό έχω αυτή τη χρέωση; 

Επίδομα Θέρμανσης ΤΕΜ 5 , 42

Εχω myHome4All Ν και σε προηγούμενο λογαριασμό είχα:

Επίδομα Θέρμανσης ΤΕΜ -95 , 76

Διόρθωση είναι του επιδόματος θέρμανσης που είχες πάρει νωρίτερα. Το πιθανότερο είναι το ποσό που είχες πιστωθεί 2-3 λογαριασμούς πίσω, να είναι το σωστό και να μην βλέπεις το λόγο αυτής της διόρθωσης, όπως πολλοί άλλοι…

Επεξ/σία από motoboots
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, SAnathema said:

Όσοι είχατε ανοίξει μέσω myrae αίτημα διακοπής του Green Pass, πόσες μέρες μετά την αυτοματοποιημένη απάντηση της ΔΕΗ τύπου "έχουν δρομολογηθεί οι απαραίτητες ενέργειες και το προσεχές χρονικό διάστημα θα υλοποιηθούν", σας το απανεργοποίησαν?

Μια εβδομάδα μετά ακόμα τίποτα. 

Πριν από αυτό με είχαν άλλες 2 εβδομάδες στο περίμενε μέσω "εξυπηρέτησης" της ΔΕΗ.

Οι άνθρωποι δεν παίζονται λέμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, turbat0s είπε

Με προβληματίζει αυτό.

Έστω ότι στην επόμενη καταμέτρηση (τέλος Αυγούστου) ο καταμετρητής δώσει το σωστό νούμερο.

Δεν θα υπάρξει πρόβλημα μόλις ο ΔΕΔΔΗΕ διαπιστώσει ότι το νούμερο είναι μικρότερο από την μέτρηση του Ιουλίου?

Θα υποθέσει ότι ο καταμετρητής έκανε λάθος στην προηγούμενη ή την τρέχουσα μέτρηση?

Μήπως υποθέσει ότι εγώ, εκ του πονηρού, γύρισα το ρολόι? (βέβαια είναι ηλεκτρονικό, δεν ξέρω αν επιδέχεται δολιοφθορά).

Σκέφτομαι την εξέλιξη που θα μπορούσε να έχει αυτή η ιστορία.

Το έκανα ήδη.

Να ενημερώσεις οπωσδήποτε. Φίλος έμπλεξε για κανένα χρόνο, γιατί στην επόμενη μέτρηση (που ήταν μικρότερη) κατηγορήθηκε για ρευματοκλοπή. Στο τέλος έκανε ένα σωρό διαδικασίες και εξέτασε κάποιος σαν πραγματογνώμονας το ρολόι του ωστε να αποδειχθεί ότι δεν υπήρχε παρέμβαση.

Επεξ/σία από satsok2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, pan05 said:

Μια εβδομάδα μετά ακόμα τίποτα. 

Πριν από αυτό με είχαν άλλες 2 εβδομάδες στο περίμενε μέσω "εξυπηρέτησης" της ΔΕΗ.

Οι άνθρωποι δεν παίζονται λέμε.

έχω ένα φόβο μην δεν το απενεργοποιήσουν και αρχίσουν τις χρεώσεις από το τέλος του τριμήνου.. Και στο μεταξύ η ΡΑΕ τι κάνει? Περιμένει εσαεί την ΔΕΗ με ανοικτό το αίτημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 minutes ago, SAnathema said:

έχω ένα φόβο μην δεν το απενεργοποιήσουν και αρχίσουν τις χρεώσεις από το τέλος του τριμήνου.. Και στο μεταξύ η ΡΑΕ τι κάνει? Περιμένει εσαεί την ΔΕΗ με ανοικτό το αίτημα?

Εμένα πέρασε ήδη το τρίμηνο με τη κωλυσιεργία τους. Από τον πρώτο μήνα είχα προσπαθήσει να το βγάλω, παραπέμποντας στους όρους κλπ 

Στο αίτημά μέσω myrae έγραψα ότι απαιτώ να πιστώσουν τη διαφορά.

Τώρα τί κάνει η ΡΑΕ, θα δείξει και αυτό..

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...