Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα, οι Kwh που μετράνε στον νέο πάροχο είναι από την ένδειξη που δηλώνεται στο συμβόλαιο και μετα, ασχέτως πότε θα έχω ημερομηνία εκπροσώπησης; Ρωτάω για να ξέρω από πότε μετράνε οι δωρεάν Volton.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Ρωτάω σε περίπτωση που βγάλουν πχ κανα πρόγραμμα σαν το protect με μεγαλύτερη διάρκεια. Πες ότι κάθομαι 6 μήνες... αν έχω μηναίες καταμετρήσεις από ΔΕΔΔΗΕ κι ο κάθε λογαριασμός εκδίδεται μετά τη λήξη του προηγούμενου (όπου το περίθώριο λήξης είναι 45 μέρες)... τότε θα πάει η τιμολόγηση μήνες παραπίσω;

Η τιμολόγηση θα καλύψει το διάστημα που είναι να καλύψει 🤔

28 λεπτά πριν, stavrakas112 είπε

Καλησπέρα, οι Kwh που μετράνε στον νέο πάροχο είναι από την ένδειξη που δηλώνεται στο συμβόλαιο και μετα, ασχέτως πότε θα έχω ημερομηνία εκπροσώπησης; Ρωτάω για να ξέρω από πότε μετράνε οι δωρεάν Volton.

Ναι, εκτός αν πάρει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, stavrakas112 είπε

Καλησπέρα, οι Kwh που μετράνε στον νέο πάροχο είναι από την ένδειξη που δηλώνεται στο συμβόλαιο και μετα, ασχέτως πότε θα έχω ημερομηνία εκπροσώπησης; Ρωτάω για να ξέρω από πότε μετράνε οι δωρεάν Volton.

Αυτό θα το ρωτήσεις όταν  θα γίνει η αλλαγή τον Δεδδηε.. Για τις μετρήσεις και πότε έγινε η αλλαγή.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, doomnx είπε

🤔Ναι, εκτός αν πάρει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ

Ναι αλλά αν ισχύει αυτό, δεν χρεωνόμαστε δύο φορές για κάποιες κιλοβατώρες, δηλαδή για αυτές που καταναλώσαμε από τότε που δώσαμε τις ενδείξεις στο νέο πάροχο μέχρι να ξεκινήσει η εκπροσώπηση από αυτόν; 

Μία φορά μας χρεώνει ο νέος πάροχος και μία ο παλιός, αφού θα καθυστερήσει κάποιες μέρες να ξεκινήσει η εκπροσώπηση από το νέο. 

Μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Geoponer είπε

Ναι αλλά αν ισχύει αυτό, δεν χρεωνόμαστε δύο φορές για κάποιες κιλοβατώρες, δηλαδή για αυτές που καταναλώσαμε από τότε που δώσαμε τις ενδείξεις στο νέο πάροχο μέχρι να ξεκινήσει η εκπροσώπηση από αυτόν; 

Μία φορά μας χρεώνει ο νέος πάροχος και μία ο παλιός, αφού θα καθυστερήσει κάποιες μέρες να ξεκινήσει η εκπροσώπηση από το νέο. 

Μήπως δεν καταλαβαίνω κάτι;

Όταν κάνεις συμβόλαιο με νέο πάροχο στέλνεις και φωτό του μετρητή σου. Αυτή την ένδειξη την παίρνει ο νέος πάροχος και τη στέλνει στο ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ την καταχωρει στο σύστημα.

Έπειτα ο παλιός πάροχος παίρνει αυτή την ένδειξη ως τελική για να σου βγάλει τελικό λογαριασμό. Την ίδια ακριβώς ένδειξη θα χρησιμοποιήσει ως αρχική ο νέος πάροχος στον επόμενο λογαριασμό.

Με λίγα λόγια, από εκεί που σταματάει ο ένας, ξεκινάει ο άλλος.

Όσο για τις ημέρες που λες, πρακτικά θεωρειται ότι την μέρα που ο ΔΕΔΔΗΕ κάνει την αλλαγή από τον ένα πάροχο στον άλλο, σε εκείνη την ημέρα αντιστοιχεί η ένδειξη που έστειλες (παρόλο που στην πραγματικότητα εσύ έβγαλες τη φωτογραφία μερικές ημέρες πριν).

Ελπίζω να βοήθησα στην κατανόηση!

3 ώρες πριν, doomnx είπε

🤔

Ναι, εκτός αν πάρει μέτρηση ο ΔΕΔΔΗΕ

Αν εννοείς προγραμματισμένη εκκαθαριστική ένδειξη μετά την αλλαγή , δεν παίζει ρόλο (τουλάχιστον στον τοπικό μου ΔΕΔΔΗΕ). Έχει τύχει να πάρει ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρηση 1 ημέρα ακριβώς αφού εγκρίθηκε αλλαγή προμηθευτή. Το αποτέλεσμα ήταν ο νέος πάροχος να μου βγάλει τον 1ο εκκαθαριστικό με 1 ημέρα κατανάλωσης 😂 Πάντως αρχική ενδειξη ήταν αυτή που έδωσα εγώ.

Αν πάλι εννοείς μέτρηση πριν την αλλαγή, δεν επηρεάζει το νέο προμηθευτή.

Κατά τα άλλα ο ΔΕΔΔΗΕ έρχεται μόνο σε αλλαγή ονόματος από ότι ξέρω.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, gpapas640 είπε

Όταν κάνεις συμβόλαιο με νέο πάροχο στέλνεις και φωτό του μετρητή σου. Αυτή την ένδειξη την παίρνει ο νέος πάροχος και τη στέλνει στο ΔΕΔΔΗΕ. Ο ΔΕΔΔΗΕ την καταχωρει στο σύστημα.

Έπειτα ο παλιός πάροχος παίρνει αυτή την ένδειξη ως τελική για να σου βγάλει τελικό λογαριασμό. Την ίδια ακριβώς ένδειξη θα χρησιμοποιήσει ως αρχική ο νέος πάροχος στον επόμενο λογαριασμό.

Με λίγα λόγια, από εκεί που σταματάει ο ένας, ξεκινάει ο άλλος.

Όσο για τις ημέρες που λες, πρακτικά θεωρειται ότι την μέρα που ο ΔΕΔΔΗΕ κάνει την αλλαγή από τον ένα πάροχο στον άλλο, σε εκείνη την ημέρα αντιστοιχεί η ένδειξη που έστειλες (παρόλο που στην πραγματικότητα εσύ έβγαλες τη φωτογραφία μερικές ημέρες πριν).

Ελπίζω να βοήθησα στην κατανόηση!

Αν εννοείς προγραμματισμένη εκκαθαριστική ένδειξη μετά την αλλαγή , δεν παίζει ρόλο (τουλάχιστον στον τοπικό μου ΔΕΔΔΗΕ). Έχει τύχει να πάρει ο ΔΕΔΔΗΕ μέτρηση 1 ημέρα ακριβώς αφού εγκρίθηκε αλλαγή προμηθευτή. Το αποτέλεσμα ήταν ο νέος πάροχος να μου βγάλει τον 1ο εκκαθαριστικό με 1 ημέρα κατανάλωσης 😂 Πάντως αρχική ενδειξη ήταν αυτή που έδωσα εγώ.

Αν πάλι εννοείς μέτρηση πριν την αλλαγή, δεν επηρεάζει το νέο προμηθευτή.

Κατά τα άλλα ο ΔΕΔΔΗΕ έρχεται μόνο σε αλλαγή ονόματος από ότι ξέρω.

Μπορεί και να έρθει και να πάρει μέτρηση στην αλλαγή παρόχου.. Γίνεται αυτό.. Έχει ξανά αναφερθεί.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 27/7/2024 στις 12:41 ΠΜ, Panas50 είπε

Σήμερα έλαβα και τις διατακτικές Σκλαβενίτη με courier.

Όσοι παρέλαβαν διατακτικές Σκλαβενίτη μέσω κούριερ απλώς τους χτύπησαν το κουδούνι ή/καί τούς κάλεσαν στο τηλέφωνο ;

Είχα δύο υποτιθέμενα ραντεβού του τύπου "10:00' με 13:00'" όμως ούτε το τηλέφωνο χτύπησε ούτε το κουδούνι. Η πωλητής της befon μου λέει ότι υπήρξε αδυναμία παράδοσης.

Τελικά αυτό που θα μου μείνει είναι τά 2Χ15 € έκπτωση και τά 35€ πάμπλικ. Είχα την "ατυχία" να κάνω αιτήσεις στις 15 Μαίου,λίγες ώρες πριν το "μπαμ" των προσφορών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, geopro είπε

Όσοι παρέλαβαν διατακτικές Σκλαβενίτη μέσω κούριερ απλώς τους χτύπησαν το κουδούνι ή/καί τούς κάλεσαν στο τηλέφωνο ;

Είχα δύο υποτιθέμενα ραντεβού του τύπου "10:00' με 13:00'" όμως ούτε το τηλέφωνο χτύπησε ούτε το κουδούνι. Η πωλητής της befon μου λέει ότι υπήρξε αδυναμία παράδοσης.

Τελικά αυτό που θα μου μείνει είναι τά 2Χ15 € έκπτωση και τά 35€ πάμπλικ. Είχα την "ατυχία" να κάνω αιτήσεις στις 15 Μαίου,λίγες ώρες πριν το "μπαμ" των προσφορών.

Ρώτα ποια κούριερ είναι αριθμό αποστολής και πάρε τηλ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, geopro είπε

Όσοι παρέλαβαν διατακτικές Σκλαβενίτη μέσω κούριερ απλώς τους χτύπησαν το κουδούνι ή/καί τούς κάλεσαν στο τηλέφωνο ;

Είχα δύο υποτιθέμενα ραντεβού του τύπου "10:00' με 13:00'" όμως ούτε το τηλέφωνο χτύπησε ούτε το κουδούνι. Η πωλητής της befon μου λέει ότι υπήρξε αδυναμία παράδοσης.

Τελικά αυτό που θα μου μείνει είναι τά 2Χ15 € έκπτωση και τά 35€ πάμπλικ. Είχα την "ατυχία" να κάνω αιτήσεις στις 15 Μαίου,λίγες ώρες πριν το "μπαμ" των προσφορών.

Μπορεί να μην έρθουν στο σπίτι. Σε κάποιες δωροεπιταγές που μου έστειλαν ήταν χρεωμένες για παράδοση στο κατάστημα. Μετά από λίγες μέρες με πήραν τηλέφωνο να πάω να τις παραλάβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, favou2000 είπε

Ρώτα ποια κούριερ είναι αριθμό αποστολής και πάρε τηλ.

Είχα επανειλημμένως ρωτήσει τον αριθμό αποστολής αλλά δεν μου δόθηκε 

8 λεπτά πριν, vklon είπε

Μπορεί να μην έρθουν στο σπίτι. Σε κάποιες δωροεπιταγές που μου έστειλαν ήταν χρεωμένες για παράδοση στο κατάστημα. Μετά από λίγες μέρες με πήραν τηλέφωνο να πάω να τις παραλάβω.

Είχα επανειλημμένως ζητήσει η παραλαβή των διατακτικών να γίνει σε φυσικό κατάστημα ελπέ αλλά η πωλητής της befon μου δήλωσε ότι αυτό δεν είναι εφικτό λόγω του ότι η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια δεν αφορούσε τά καταστήματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, geopro είπε

Είχα επανειλημμένως ρωτήσει τον αριθμό αποστολής αλλά δεν μου δόθηκε 

Είχα επανειλημμένως ζητήσει η παραλαβή των διατακτικών να γίνει σε φυσικό κατάστημα ελπέ αλλά η πωλητής της befon μου δήλωσε ότι αυτό δεν είναι εφικτό λόγω του ότι η συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια δεν αφορούσε τά καταστήματα.

Εννοώ κατάστημα μεταφορικής εταιρείας όχι από κατάστημα Elpedison. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, vklon είπε

Εννοώ κατάστημα μεταφορικής εταιρείας όχι από κατάστημα Elpedison. 

Είχα ζητήσει να μου δοθεί ο αριθμός αποστολής έτσι ώστε να έχω άμεση συννενόηση με την μεταφορική εταιρεία αλλά δεν μου δόθηκε.

Είναι κρίμα που με ταλαιπωρούν έτσι λαμβάνοντας υπόψιν και τα μπόνους που πήραν όταν τους πήγα πέντε παροχές.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, geopro είπε

Είχα ζητήσει να μου δοθεί ο αριθμός αποστολής έτσι ώστε να έχω άμεση συννενόηση με την μεταφορική εταιρεία αλλά δεν μου δόθηκε.

Είναι κρίμα που με ταλαιπωρούν έτσι λαμβάνοντας υπόψιν και τα μπόνους που πήραν όταν τους πήγα πέντε παροχές.

Υπαρχει λιγο  θεμα... Καταγγελια στην ΡΑΕ... Τι αλλον να κανεις... Ειναι πολυ ετσι που τους  ειπανε για επιταγες και χαθηκαν στον δρομο!!! Πελατες ηθελαν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ειμαι στο κιτρινο της ελιν στο home easy ,και στην κατανάλωση απο 25 Ιουνίου εως 28 Ιουλίου  που έδωσα ένδειξη η ΤΕΑ ειναι 134,41.Πως γινετε η μετατροπη του 134,41;

Επεξ/σία από iliata2410
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, geopro είπε

Είχα ζητήσει να μου δοθεί ο αριθμός αποστολής έτσι ώστε να έχω άμεση συννενόηση με την μεταφορική εταιρεία αλλά δεν μου δόθηκε.

Είναι κρίμα που με ταλαιπωρούν έτσι λαμβάνοντας υπόψιν και τα μπόνους που πήραν όταν τους πήγα πέντε παροχές.

Άνοιξε myrae και γράψε τα αυτά θα σου απαντήσουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...