Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ενημερώνω για όποιον ενδιαφέρεται ότι είμαι στο Yellow Simple (500 free KWh) στην Volton από 17.06.2024 (έκλεισα μήνα πριν έξι μέρες)...Ξέρω καθυστέρησα, αλλά λόγω υποχρεώσεων ασχολήθηκα σήμερα με την αλλαγή παρόχου και τους πήρα τηλέφωνο να με μεταφέρουν στο Yellow Simple Protect...Μου είπαν ότι ισχύει μόνο για νέους πελάτες και χαιρέτησα ευγενικά χωρίς περαιτέρω πιέσεις ή ερωτήσεις...Μίλησα με Protergia τηλεφωνικά και έστειλα μόλις τα δικαιολογητικά για το Protergia Οικιακό Value Special...Πρώτη φορά Protergia btw...Μόλις ενεργοποιηθώ και εφόσον είναι διαθέσιμο τον Αύγουστο θα πάρω την VOLTON ως νέος πελάτης για το Yellow Simple ξανά (όχι πλέον για το Protect αφού τους χαλούσε να με χρεώνουν)...😁

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

54 λεπτά πριν, messinia3 είπε

Έχεις λάβει λογαριασμό ήδη δηλαδή με το 50αρικο πίστωση ε?το σκέφτομαι κι εγώ να το ρισκάρω σε κατάστημα. 

Ναι σε διάστημα 1 μήνα. Πρώτα guarantee και μετά Yellow Free

Spoiler

IMG_2827.jpeg.9db629501a957b2666b57108361eea62.jpegIMG_2826.jpeg.05868606c7a89706b025c9ae9fba0a94.jpeg

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, SofoS@ είπε

Εξαργύρωση των πόντων go4more σε πληρωμή λογαριασμού της elpedison γίνεται μόνο από κατάστημα;

Δεν είναι δυνατη η πληρωμή λογαριασμών Elpedison με εξαργύρωση πόντων go4more γενικά. 

"Δεν παρέχεται προς το παρόν η δυνατότητα εξαργύρωσης Go For More πόντων."

https://www.nbg.gr/el/go4more/sunergates/sunergazomenes-epixeiriseis/elpedison-5164435

(Κάτω κάτω)

 

Και εδώ:

"Δεν ισχύει η εξαργύρωση πόντων κατά την εξόφληση λογαριασμών."

https://www.elpedison.gr/el/gia-to-spiti/value-added-services/programma-epivravefsis-go-for-more-tis-ethnikis-trapezas/

(Μέσα στην τελευταία παράγραφο).

Επίσης να αναφέρω ότι το "Η επιβράβευση δεν περιλαμβάνει την εξόφληση λογαριασμών επαγγελματικών μετρητών" δεν ισχύει αυστηρά καθώς με πληρωμή λογαριασμού Γ21 με πιστωτική μέσω του my Elpedison οι πόντοι μπαίνουν κανονικά.

Επεξ/σία από gpapas640
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, vklon είπε

Ναι σε διάστημα 1 μήνα. Πρώτα guarantee και μετά Yellow Free

  Απόκρυψη περιεχομένων

IMG_2827.jpeg.9db629501a957b2666b57108361eea62.jpegIMG_2826.jpeg.05868606c7a89706b025c9ae9fba0a94.jpeg

 

Για να καταλάβω, εγώ που είμαι solar με econtract για λιγότερο από μηνα, δεν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός να δω την πίστωση,  και ζητήσω τώρα αλλαγή σε yellow free, δεν θα χάσω το πενηνταρικο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 hours ago, Georgebek2 said:

Απο εσας που πηρατε go4more υπηρχε καποιος που εχει φυγει απο ελπε; Public και σκλαβενιτη πηρα, αλλα ειμαι ηδη αλλου...

Εγω , που εφυγα με τρεις παροχες απο Ελπε, αφου ειχα ζητησει αζημιως (να μην σταματησουν τα 10 το μηνα απο το 5χ10 κλπ) να με πανε στο Win κ αρνηθηκαν, αμεσως μολις εφυγα μπηκαν go4more, κ ηρθαν κ οι τελευταιες επιταγες. Μετα με πηρε το τμημα "μη φευγεις μη" κ ειπα ειναι αργα για δακρυα, παω στον Ηρωνα να σας κερατωσω κ θα ξαναρθω κ για να εισαστε σιγουροι, ολοι οι λογαριασμοι μου θα ειναι λογω εγγυησης που πληρωσα, πιστωτικοι...

  • Like 3
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, danielo67000 είπε

Για να καταλάβω, εγώ που είμαι solar με econtract για λιγότερο από μηνα, δεν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός να δω την πίστωση,  και ζητήσω τώρα αλλαγή σε yellow free, δεν θα χάσω το πενηνταρικο?

Μίλα στο chat και ότι σου πούνε.Αν ναι ζήτα να γραφτεί στο συμβόλαιο που θα σου στείλουν .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κατάστημα ΗΡΩΝ για νέα σύνδεση σήμερα δεν μου έδιναν αρχικά τα 50€ και έπρεπε να τα ζητήσω εγώ αλλά μου είπαν πως δεν ισχύει σε κατάστημα. Όταν έκανα να φύγω τελικά μετά από και καλά έλεγχο είπε πως θα μου το δώσει. Ισχύει ή το κάνουν για να τα γλυτώσουν; Θα πρέπει όταν μου στείλουν το συμβόλαιο να αναφέρει ξεκάθαρα τα 50€ δώρο; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, archimidis είπε

Σε κατάστημα ΗΡΩΝ για νέα σύνδεση σήμερα δεν μου έδιναν αρχικά τα 50€ και έπρεπε να τα ζητήσω εγώ αλλά μου είπαν πως δεν ισχύει σε κατάστημα. Όταν έκανα να φύγω τελικά μετά από και καλά έλεγχο είπε πως θα μου το δώσει. Ισχύει ή το κάνουν για να τα γλυτώσουν; Θα πρέπει όταν μου στείλουν το συμβόλαιο να αναφέρει ξεκάθαρα τα 50€ δώρο; 

Τα 50 ευρώ δώρο κανονικά αφορούν τα προγράμματα bionus που γίνονται με econtract.Βεβαια επειδή συχνά πυκνά το econtract έχει πρόβλημα στο τέλος,στο παρελθόν ολοκληρωνες τη διαδικασία και τηλεφωνικά μετά και λαμβάνες το συμβόλαιο bonus.το θέμα είναι ότι πλέον έχει μεινει μόνο το solar(πανάκριβο)στον Ηρωνα που δεν έχει τον όρο 6μηνου για την απόδοση στον πρώτο λογαριασμό. 

Αν μιλάμε για yellow για μένα το πρόβλημα είναι ότι αν δεν στο πιστωσουν δε σε ευνοούν οι όροι της σύμβασης για να το απαιτήσεις μέσω rae...σαφώς βέβαια μπορείς να το διεκδικήσεις αν στο υποσχεθπυν από το κατάστημα (καταγράφοντας παράλληλα τα στοιχεία του πωλητή)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, li@m είπε

Θέλω τις συμβουλές σας παρακαλώ πολύ. Κοντεύω να σκάσω. 

Έχω κάνει αίτημα εκπρόσωπησης στον ΗΡΏΝ από 4/7

Η αίτηση μου εκκρεμεί στον δεδδηε. Δεν θα σχολιάσω πως κάλεσαν την σύζυγο την προηγούμενη εβδομάδα από τον Ηρών να μας καλωσόρισουν. Στο app γράφει ακόμα πως η αίτηση εκκρεμεί. 

Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση πελατών του παροχου και μου επιβεβαίωνουν πως δεν έχει ολοκληρωθεί το αίτημα μου γιατί αναμένουν να στείλουν τις μετρήσεις του ρολογιού. Τότε τι στέλνουμε εμείς την ένδειξη κατά την συμπλήρωση της αίτησης αλλαγής εκπρόσωπησης; 

Τηλεφωνώ στην εξυπηρέτηση του δεδδηε να μάθω τι συμβαίνει. 

Έχει έρθει τεχνικός πήρε μέτρηση την 12/7 μου αναφέρουν. Τότε γιατί δεν το βλέπουν στον ΗΡΏΝ; μισό λεπτό σας βάζω σε αναμονή μου λέει.

Επιστρεφει με το ανήκουστο. 

Μου λέει εδώ βλέπω πως έχετε κάνει αίτημα νυχτερινού μετρητή μου λέει. Ναι λέω εκκρεμεί και αυτό απαντάω. 

Ναι δεν γίνεται συστημικα να αλλάξετε πάροχο μέχρι να ολοκληρωθεί το νυχτερινό!!!! 

Προωθώ το αίτημα σας μου λέει. Το οποίο αίτημα νυχτερινού το είχα κάνει 26/6.

Δηλαδή της λέω μέχρι να γίνει αυτό εγώ δεν μπορώ να αλλάξω πάροχο απαντάω; ναι μου λέει. 

Πείτε μου τι κάνω; καταγγελία; ακυρώνω το αίτημα του νυχτερινού; 

ΠΡΩΤΑ θα διεκπεραίωθει το 1' αίτημα που υπέβαλες (νυχτερινό) και μετά η αλλαγή παρόχου.

Με την σειρά πάει 

Επεξ/σία από GREGORYMO
Διόρθωση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, danielo67000 είπε

Για να καταλάβω, εγώ που είμαι solar με econtract για λιγότερο από μηνα, δεν έχει εκδοθεί κάποιος λογαριασμός να δω την πίστωση,  και ζητήσω τώρα αλλαγή σε yellow free, δεν θα χάσω το πενηνταρικο?

Εγώ το πήρα κάνοντας αίτηση σε πρόγραμμα που είχε την ρήτρα του εξαμήνου ενώ είχα πάει πριν από έναν μήνα αλλά αυτό που λες γίνεται. Τώρα πήγα από το benefit στο one (εσωτερική αλλαγή χωρίς να υπογράψω κάποιο συμβόλαιο) και μου είπαν ότι θα πάρω το 50€ του αρχικού συμβολαίου.

Επεξ/σία από vklon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, archimidis είπε

Σε κατάστημα ΗΡΩΝ για νέα σύνδεση σήμερα δεν μου έδιναν αρχικά τα 50€ και έπρεπε να τα ζητήσω εγώ αλλά μου είπαν πως δεν ισχύει σε κατάστημα. Όταν έκανα να φύγω τελικά μετά από και καλά έλεγχο είπε πως θα μου το δώσει. Ισχύει ή το κάνουν για να τα γλυτώσουν; Θα πρέπει όταν μου στείλουν το συμβόλαιο να αναφέρει ξεκάθαρα τα 50€ δώρο; 

Αν στο δώσουν γραπτά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

5 ιουνιου 5 αιτησεις στην ελπεντισον για αεριο και ρευμα

22 ιουλιου πιστωση 250€ go4more

Πανω που ετοιμαζομουν να φυγω

Screenshot_20240723_225601_Go For More.jpg

Επεξ/σία από nikos121
  • Like 1
  • Thanks 1
  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε Elpe από 31/5 (στο παλιό ορθόδοξο Bright Up με τα 0,089), έλαβα σχεδόν αμέσως τα 70€ Public και μόλις χτες τα 50€ go for more. Σε σημερινή τηλεφωνική επικοινωνία με τους αρμόδιους έλαβα διαβεβαίωση ότι εντός των επομένων ημερών θα μου σταλούν και οι 2x20€ Σκλαβενίτη.
Επίσης στον πρώτο λογαριασμό που εκδόθηκε η Elpe με χρέωσε με 54,80 € εγγύηση. Έβαλα πάγια εντολή σε πιστωτική μέσω του my elpedison και μέσα σε μία εβδομάδα βγήκε διορθωτικός λογαριασμός που αντικατέστησε τον προηγούμενο και στον οποίο είχαν αφαιρέσει το ποσό της εγγύησης.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...