Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, favou2000 είπε

Ίδιο πρόβλημα που προέκυψε και εμένα σήμερα. Ανακάλυψα μέσω του  mydeddieapp ότι ο υπάλληλος καταμέτρησης έκανε λάθος και έδωσε 300 kwh παραπάνω από την κανονική μου μέτρηση.Πηρα τηλέφωνο στο δεδδηε και διαμαρτυρήθηκα μου πρότειναν και άνοιξα αίτημα ,το κάνεις μέσω του myddedie , και ανεβάζεις φωτογραφία με τις κανονικές μετρήσεις η διαδικασία είναι ο Δεδδηε ο ίδιος θα στείλει τη σωστή μέτρηση στην παροχο σου για να σου εκδώσει λογαριασμό. Μπορεί βέβαια να ξαναστείλουν αυτοί καταμετρητή για να πάρουν ξανά ένδειξη.Κι εγώ είμαι στην αναμονή μιας και μου προέκυψε σήμερα Έχω πάρει με sms αριθμό αιτήματος και το παρακολουθώ.

Ερώτηση: Στο αίτημα που πάω να κάνω ανεβάζω φωτογραφια με την ένδειξη, αλλά στο επόμενο βήμα με την καταχώρηση των ενδείξεων, βάζοντας την τρέχουσα ένδειξη του νυχτερινού μετρητή που είναι μικρότερη της καταμετρημενης μου βγάζει μήνυμα:

Η τιμή ένδειξης του νυχτερινού μετρητή είναι μεγαλύτερη από τη μέγιστη δυνατή τιμή: 9999930,00 και δεν θα καταχωριστεί. Η ένδειξη που έχετε καταχωρίσει αντιστοιχεί σε κατανάλωση 17576.Ο Kwh

 

Στην αρχική οθόνη στο νέο αίτημα επιλέγω "Ενδείξεις ". Μήπως πρέπει να επιλέξω κάτι άλλο;

Επεξ/σία από history
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα!σήμερα έκανα την αίτηση στον Ήρωνα.Γνωριζει κανείς πόσες μέρες κάνει να σταλεί το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ ;σε ερώτηση που τους έκανα είναι υπό έλεγχο μου λενε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, history είπε

Ερώτηση: Στο αίτημα που πάω να κάνω ανεβάζω φωτογραφια με την ένδειξη, αλλά στο επόμενο βήμα με την καταχώρηση των ενδείξεων, βάζοντας την τρέχουσα ένδειξη του νυχτερινού μετρητή που είναι μικρότερη της καταμετρημενης μου βγάζει μήνυμα:

Η τιμή ένδειξης του νυχτερινού μετρητή είναι μεγαλύτερη από τη μέγιστη δυνατή τιμή: 9999930,00 και δεν θα καταχωριστεί. Η ένδειξη που έχετε καταχωρίσει αντιστοιχεί σε κατανάλωση 17576.Ο Kwh

 

Στην αρχική οθόνη στο νέο αίτημα επιλέγω "Ενδείξεις ". Μήπως πρέπει να επιλέξω κάτι άλλο;

Δεν επιλέγεις "ενδείξεις" επιλέγεις "Αιτημα επικοινωνίας" υποκατηγορία αιτήματος "άλλο" και εκεί γράφεις σχόλιο το πρόβλημα της λάθος καταμέτρησης κλπ  και από κάτω ανεβάζεις την φωτογραφία. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tommaxair είπε

Καλησπέρα!σήμερα έκανα την αίτηση στον Ήρωνα.Γνωριζει κανείς πόσες μέρες κάνει να σταλεί το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ ;σε ερώτηση που τους έκανα είναι υπό έλεγχο μου λενε

Εγώ έκανα αίτηση 05/07 Παρασκευή. Δευτέρα 08/07 μου έστειλαν το συμβόλαιο, την επόμενη μέρα έστειλαν την αίτηση στον ΔΕΔΔΗΕ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, tommaxair είπε

Καλησπέρα!σήμερα έκανα την αίτηση στον Ήρωνα.Γνωριζει κανείς πόσες μέρες κάνει να σταλεί το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ ;σε ερώτηση που τους έκανα είναι υπό έλεγχο μου λενε

Εκτός απροόπτου Παρασκευή λογικά θα έχει πάει και μέσα στην άλλη εβδομάδα θα έχει ολοκληρωθεί.Μπορεις να παρακολουθείς αν αλλάξει το τελευταίο ψηφίο εδώ https://apps.deddie.gr/LicensedElectricianCertification/ τότε έχει ολοκληρωθεί.

ΥΓ.Εννοειται ότι όλα αυτά ξεκινάνε μετά που έλαβες συμβόλαιο και το αποδεχτηκες.

Επεξ/σία από favou2000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 minutes ago, xristosan said:

Το Protergia Επαγγελματικό 1 Value Safe τι λεει ρε παιδια σε επαγγελματικο?

Μια χαρά είναι... 9.90 πάγιο, 0.095Ε/Κwh χρέωση προμήθειας. Αν δεν υπήρχε ακόμα ο ένας μήνας δωρεάν στη volton να πηγαινοέργομαι, μάλλον protergia θα έβαζα.

Yπάρχει επισης το protect της volton (χωρίς δώρο), με λίγο χαμηλότερες τιμές / πάγιο από protergia, αλλά ισχύει η τιμή μέχρι Σεπτέμβριο https://volton.gr/services/volton-yellow-simple-protect/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, psn555 είπε

Καλησπερα σε ολους.

Ειμαι στην Volton 5 μηνες και μεχρι σημερα δεν ειχα καποιο παραπονο. (δεν εφυγα για να ξαναρθω για τις 500κλβ καθως δεν θελω καμια συνεργασια με elp κ Ηρ ποτε). Σημερα ομως χαλαστηκα...

Εχω τον καινουριο μετρητη με την τηλεμετρηση και ετσι δεν δινω εγω ενδειξεις καθως αντλουνται αυτοματα απο τον ΔΕΔΔΗΕ και καθε μηνα εκδιδεται εκκαθαριστικος λογαριασμος.

Σημερα ελαβα ομως "Εναντι" αντι για εκκαθαριστικο. Σε επικοινωνια με τον παροχο μου ειπαν οτι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν τους εχει στειλει τις μετρησεις και για αυτο εκδοθηκε εναντι.

Σε επικοινωνια με τον ΔΕΔΔΗΕ μου λενε οτι λαθος πληροφορηση σας δινουν και οτι την ταδε μερα και ωρα εσταλησαν οι ''ταδε'' μετρησεις.

Ξαναπαιρνω την Volton και τους λεω οτι ο ΔΕΔΔΗΕ σας τα εστειλε τοτε ακριβως κλπ.....και μου λενε ααααα ναι εχετε δικιο θα μιλησουμε με το οικονομικο να εκδοθει σωστος λογαριασμος.

Τους λεω οκ δεν πληρωνω αυτον που εκδωσατε και θα περιμενω τον διορθωτικο......και παρακαλω ασχετα αν καταγραφεται η ομιλια μας θα ηθελα και γραπτως να μου απαντησετε οτι κανατε λαθος και θα γινει επανεκδοση του λογαριασμου. Μου απαντανε αυτο δεν γινεται.....πρεπει να πληρωσετε τον λογαριασμο και στην εκκαθαριση θα σας επιστραφουν τυχον χρηματα που δεν θα επρεπε να εχετε πληρωσει. 

Εγω δεν θελω να πληρωσω περισσοτερα και να εχω εναν πιστωτικο λογαριασμο μελλοντικα.....θελω να πληρωσω ακριβως οτι καιω (συν τα γαμ...ατικα) καθως ο ΔΕΔΔΗΕ εδωσε στην ωρα του τις μετρησεις απο την τηλεμετρηση.

Να ανοιξω αιτημα σε ΡΑΕ κανοντας αιτημα για επανεκδοση του λογαριασμου λογω λαθος του παροχου??

 

Περίμενε λίγο μήπως βγάλουν διορθωτικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, tryfos είπε

Ναι, οκ, γνωστά όλα αυτά, αλλά πλέον απαιτεί η διαδικασία αυτή να έχει εκδοθεί ένας λογαριασμός ΗΔΗ, ο οποίος φυσικά χρεώνει και την εγγύηση. Παλιά μπορούσες να ενεργοποιείς την πάγια έτσι προτού εκδοθεί ο λογαριασμός, οπότε δεν είχε καν το ποσό της εγγύησης.

Έχει ήδη αναφερθεί και επιβεβαιωθεί πάμπολες φορές (επιβεβαιώνω και εγώ προσωπικά για όλες τις παροχές που διαχειρίζομαι) ότι μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός και ενεργοποιήσεις την πάγια, η ELPΕDISON εκδίδει σε δύο-τρεις ημέρες έκτακτο έναντι λογαριασμό με μηδενικές καταναλώσεις στον οποίο αφαιρεί το ποσό της εγγύησης. Επίσης μετά την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής σε δύο-τρεις ημέρες εμεφανίζεται στο myELPEDISON ως υπόλοιπο προς πληρωμή το ποσό του λογαριασμού μείον την εγγύηση...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 hours ago, history said:

Αρχές Ιουλίου επισκέφτηκα κατάστημα volton, για να μεταφέρω μια παροχή από elpedison στο πρόγραμμα με τις 500kwh. Έδειξα τελευταιο λογαριασμό, όπου ο μετρητής νυχτερινού σύμφωνα με την καταμέτρηση του δεδδηε στις 21/6 έδειχνε π.χ. 488, ενώ η ένδειξη που έδωσα με φώτο που τράβηξα 2/7 έδειχνε 431. Εκείνη τη στιγμή δεν το είχα καταλάβει. Αφού πέρασε μία εβδομάδα ξαι δεν είχε γίνει η μετάβαση προφανώς λόγω της απόκλισης,  ξανάγινε καταμέτρηση από Δεδηε 11/7 με ένδειξη 544, λανθασμένη πάλι,  αφού σήμερα 17/7 έχω 474. Η εκπροσώπηση στη volton ,ισχύει από 11/7. Σχετικά με τη λάθος καταμέτρηση πήρα τηλ. Elpedison και μου είπαν να τους στείλω φώτο,  ενώ προχθές σε επικοινωνία με τον  Δεδδηε μου είπαν να μπω στο site και να δηλώσω από μόνος μου τις ενδείξεις.  Πηγαίνοντας όμως να δηλώσω τη σωστή, τωρινή ένδειξη του νυχτερινού μετρητή που είναι 70 Κwh λιγότερες από την τελευταία καταμέτρηση του Δεδδηε από τις 11/7 το σύστημα δεν μ αφήνει να την περάσω και μου βγάζει μήνυμα σφάλματος ότι η τιμή που εισάγω είναι 17500 Kwh μεγαλύτερη κλπ....Τι κάνω; Για να αποφύγω τα κερατιάτικα του λογαριασμού της elpedison;

Με το να καταχωρήσεις τώρα ένδειξη στο δεδδηε (ακόμα κι αν μπορούσες) δε λύνεται το πρόβλημα σου. 

Το πρόβλημα είναι ότι έχεις 2 προηγούμενες εκκαθαριστικές καταμετρησεις που είναι λάθος.

Πρώτα στις 21/6 υπάρχει λάθος επιτόπια του δεδδηε η οποία θα έπρεπε να είχε ήδη αμφισβητηθει. Έχουμε ξαναδεί το έργο... να παιρνουν δήθεν επιτόπια χωρίς καν να έρχονται για καταμέτρηση.

Μετά έχεις λάθος καταμέτρηση στις 11/7 για την οποία πρέπει να μάθεις αν ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε έκτακτη επιτόπια (πάλι λανθασμένη) η αν η volton υπέβαλε εκ νέου το αίτημα άρον άρον με ένδειξη στα κουτουρου και ο ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε την αίτηση με αυτή την ένδειξη. 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να μιλήσεις με το τοπικό γραφείο του δεδδηε κι όχι με τους αργοσχολους στο τμήμα εξυπηρετησης 

 

 

Τοπικά τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ (1) - 2024-07-18T020721.928.pdf

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, myrmigki είπε

Έχει ήδη αναφερθεί και επιβεβαιωθεί πάμπολες φορές (επιβεβαιώνω και εγώ προσωπικά για όλες τις παροχές που διαχειρίζομαι) ότι μόλις εκδοθεί ο λογαριασμός και ενεργοποιήσεις την πάγια, η ELPΕDISON εκδίδει σε δύο-τρεις ημέρες έκτακτο έναντι λογαριασμό με μηδενικές καταναλώσεις στον οποίο αφαιρεί το ποσό της εγγύησης. Επίσης μετά την ενεργοποίηση της πάγιας εντολής σε δύο-τρεις ημέρες εμεφανίζεται στο myELPEDISON ως υπόλοιπο προς πληρωμή το ποσό του λογαριασμού μείον την εγγύηση...

Εάν δεν κάνεις τίποτα και αλλάξεις πάροχο δεν επιστρέφεται η εγγύηση με τον τελικό λογαριασμό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 hours ago, tommaxair said:

Καλησπέρα!σήμερα έκανα την αίτηση στον Ήρωνα.Γνωριζει κανείς πόσες μέρες κάνει να σταλεί το αίτημα στον ΔΕΔΔΗΕ ;σε ερώτηση που τους έκανα είναι υπό έλεγχο μου λενε

Ή σήμερα το απόγευμα ή αύριο το πρωί θα το στείλουν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, vklon είπε

Για τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη υπάρχει πολύ μεγάλος όγκος που πρέπει να διαχειριστούν για αυτό και υπάρχει καθυστέρηση. Αυτές και να φύγεις από Elpedison πάλι τις παίρνεις. Τώρα όσον αφορά τους πόντους έτσι είναι στους όρους, κάποιοι τους έχουν πάρει στον μήνα κάποιοι όχι.

Εγώ σε μεταφορά παροχής από τέλη Μαίου σε Elpedison, δεν έχει βγει ακόμα ο πρώτος λογαριασμός, έχω λάβει στο Viber τη δώρο επιταγή του Public αλλά ούτε δώρο επιταγές Σκλαβενίτη ούτε Go4more κι ενώ έχω κάνει αίτημα στο myRae.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, ekrepali είπε

Με το να καταχωρήσεις τώρα ένδειξη στο δεδδηε (ακόμα κι αν μπορούσες) δε λύνεται το πρόβλημα σου. 

Το πρόβλημα είναι ότι έχεις 2 προηγούμενες εκκαθαριστικές καταμετρησεις που είναι λάθος.

Πρώτα στις 21/6 υπάρχει λάθος επιτόπια του δεδδηε η οποία θα έπρεπε να είχε ήδη αμφισβητηθει. Έχουμε ξαναδεί το έργο... να παιρνουν δήθεν επιτόπια χωρίς καν να έρχονται για καταμέτρηση.

Μετά έχεις λάθος καταμέτρηση στις 11/7 για την οποία πρέπει να μάθεις αν ο ΔΕΔΔΗΕ πήρε έκτακτη επιτόπια (πάλι λανθασμένη) η αν η volton υπέβαλε εκ νέου το αίτημα άρον άρον με ένδειξη στα κουτουρου και ο ΔΕΔΔΗΕ προχώρησε την αίτηση με αυτή την ένδειξη. 

Σε κάθε περίπτωση πρέπει να μιλήσεις με το τοπικό γραφείο του δεδδηε κι όχι με τους αργοσχολους στο τμήμα εξυπηρετησης 

 

 

Τοπικά τηλέφωνα ΔΕΔΔΗΕ (1) - 2024-07-18T020721.928.pdf 142.63 kB · 3 downloads

Ευχαριστώ πολύ για την καθοδήγηση!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...