Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, alexispapanikolaou είπε

Σε ότι αφορά τα δώρα elpedison:

Σε 3 παροχές (1 τρέχει από Μάιο, 2 από Ιούνιο), έχουν δωθεί οι δωροεπιταγές για αυτές του Ιουνίου (του public άμεσα, του Σκλαβενίτη λίγο μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού). Ενώ για την παροχή του Μαϊου ακόμα να φανεί.. Την περασμένη εβδομάδα, στο 3ο τηλεφώνημα μου είπαν ότι έχει δοθεί σε κούριερ, που ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει...

Για τις 2 παροχές (στην πρώτη δεν υπήρχε ως δώρο) εκκρεμούν ακόμα οι πόντοι της Εθνικής. Αν δεν κάνω λάθος μου είπαν για 200 μέρες ως προθεσμία σε τηλ. επικοινωνία.

Τελικά μήπως με αυτές τις αναμονές, ο σκοπός τους είναι να βγει ένα 4-5μηνο και άρα τα όποια δώρα να εξανεμιστούν από τα πανάκριβα τιμολόγια;

Για τις δωροεπιταγές Σκλαβενίτη υπάρχει πολύ μεγάλος όγκος που πρέπει να διαχειριστούν για αυτό και υπάρχει καθυστέρηση. Αυτές και να φύγεις από Elpedison πάλι τις παίρνεις. Τώρα όσον αφορά τους πόντους έτσι είναι στους όρους, κάποιοι τους έχουν πάρει στον μήνα κάποιοι όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, alexispapanikolaou είπε

Σε ότι αφορά τα δώρα elpedison:

Σε 3 παροχές (1 τρέχει από Μάιο, 2 από Ιούνιο), έχουν δωθεί οι δωροεπιταγές για αυτές του Ιουνίου (του public άμεσα, του Σκλαβενίτη λίγο μετά την έκδοση του πρώτου λογαριασμού). Ενώ για την παροχή του Μαϊου ακόμα να φανεί.. Την περασμένη εβδομάδα, στο 3ο τηλεφώνημα μου είπαν ότι έχει δοθεί σε κούριερ, που ακόμα δεν έχει επικοινωνήσει...

Για τις 2 παροχές (στην πρώτη δεν υπήρχε ως δώρο) εκκρεμούν ακόμα οι πόντοι της Εθνικής. Αν δεν κάνω λάθος μου είπαν για 200 μέρες ως προθεσμία σε τηλ. επικοινωνία.

Τελικά μήπως με αυτές τις αναμονές, ο σκοπός τους είναι να βγει ένα 4-5μηνο και άρα τα όποια δώρα να εξανεμιστούν από τα πανάκριβα τιμολόγια;

ΕΣΥ αποφασίζεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στον Ηρων έχει μείνει κανένα πρόγραμμα για επαγγελματικό Γ21 που δίνει το 50αρικο μέσω e-contract  χωρίς τον όρο του 6μηνου?

Ξέρει κανείς?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους, διάβασα όλα τα τελευταία ποστ αλλα χαθηκε λίγο η μπάλα. Ειμαι απο αυτούς που έκλεισαν με τις εκπτώσεις που εδινε η ΕΛΠΕΝΤΙΣΟΝ τον Απριλιο....5μηνο με 20 ευρω καθε μηνα. Πλησιαζει ο καιρος για το ψαξιμο....μονο Ηρων με 50ρικο κ VOLTON με τις δωρεαν kwh παιζει αυτη τη στιγμη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλήμερα,

Η μοναδιαία πάγια χρέωση (ΜΠΧ) για κοινόχρηστη Γ21 παροχή τι χρέωση έχει?

Γνωρίζει κάποιος?

 

Επεξ/σία από Liquid
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, myrmigki είπε

Είναι πολύ πιο εύκολο από ότι φαίνεται...Επίσης με αυτόν τον τρόπο (ενεργοποίηση πάγιας εντολής μέσω του ανωτέρω συνδέσμου) γλιτώνουμε τις προμήθειες των τραπεζών που χρεωνόμαστε - οι περισσότεροι - εάν κάνουμε πληρωμή με RF, ενώ στην κατάργηση της πάγιας δεν κινδυνεύουμε να χρεωθούμε λανθασμένα ποσά που βγάζει η ELPEDISON σε λογαριασμούς (μου έχει τύχει να υπολογίζουν λάθος καταναλώσεις ΕΝΑΝΤΙ και απενεργοποίησα την πάγια για να μην χρεωθώ έως ότου εξέδωσαν σωστό λογαριασμό και την ενεργοποίηση εκ νέου)...Τα έγραψα λίγο αναλυτικά για να μην μπερδευτεί κανείς...Το έχω κάνει ήδη τρεις (3) φορές (ενεργοποίηση και μετά κατάργηση πάγιας εντολής) για την δική μου παροχή για όλες τις φορές που πέρασα από την ELPEDISON και άλλες τόσες για τις υπόλοιπες δύο παροχές που διαχειρίζομαι χωρίς να έχω αντιμετωπίσει έως σήμερα κανένα απολύτως πρόβλημα...Ελπίζω να βοήθησα...

Ναι, οκ, γνωστά όλα αυτά, αλλά πλέον απαιτεί η διαδικασία αυτή να έχει εκδοθεί ένας λογαριασμός ΗΔΗ, ο οποίος φυσικά χρεώνει και την εγγύηση. Παλιά μπορούσες να ενεργοποιείς την πάγια έτσι προτού εκδοθεί ο λογαριασμός, οπότε δεν είχε καν το ποσό της εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, S90 είπε

Καλησπέρα σε όλους, διάβασα όλα τα τελευταία ποστ αλλα χαθηκε λίγο η μπάλα. Ειμαι απο αυτούς που έκλεισαν με τις εκπτώσεις που εδινε η ΕΛΠΕΝΤΙΣΟΝ τον Απριλιο....5μηνο με 20 ευρω καθε μηνα. Πλησιαζει ο καιρος για το ψαξιμο....μονο Ηρων με 50ρικο κ VOLTON με τις δωρεαν kwh παιζει αυτη τη στιγμη ?

Ναι (δεν υπήρξε και ποτέ κάποιος άλλος πάροχος που να έδινε δώρα σε τουρίστες) 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά. 

Πήραν τον πατέρα μου τηλέφωνο απο φυσικό αέριο και του πρότειναν αυτό το πρόγραμμα στο ρεύμα. 

Maxi home super save με τιμή κιλοβατώρα 0.077 εάν θυμάμαι καλά.

Πως γίνεται να ειναι τόσο φτηνά?

Τι παίζει? 

Ευχαριστώ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, johnnyman είπε

Καλησπέρα παιδιά. 

Πήραν τον πατέρα μου τηλέφωνο απο φυσικό αέριο και του πρότειναν αυτό το πρόγραμμα στο ρεύμα. 

Maxi home super save με τιμή κιλοβατώρα 0.077 εάν θυμάμαι καλά.

Πως γίνεται να ειναι τόσο φτηνά?

Τι παίζει? 

Ευχαριστώ. 

Είναι τιμή κράχτης για να μαζέψει πελάτες. Τον άλλο μήνα που δεν θα είναι κλειδωμένη η τιμή και θα υπολογίζεται σαν κανονικό κίτρινο θα πληρώσεις την kWh 18 λεπτά και παραπάνω με τις τιμές που έχει τώρα η ΜΤΑ για αυτό φύγε στις 31/7.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχές Ιουλίου επισκέφτηκα κατάστημα volton, για να μεταφέρω μια παροχή από elpedison στο πρόγραμμα με τις 500kwh. Έδειξα τελευταιο λογαριασμό, όπου ο μετρητής νυχτερινού σύμφωνα με την καταμέτρηση του δεδδηε στις 21/6 έδειχνε π.χ. 488, ενώ η ένδειξη που έδωσα με φώτο που τράβηξα 2/7 έδειχνε 431. Εκείνη τη στιγμή δεν το είχα καταλάβει. Αφού πέρασε μία εβδομάδα ξαι δεν είχε γίνει η μετάβαση προφανώς λόγω της απόκλισης,  ξανάγινε καταμέτρηση από Δεδηε 11/7 με ένδειξη 544, λανθασμένη πάλι,  αφού σήμερα 17/7 έχω 474. Η εκπροσώπηση στη volton ,ισχύει από 11/7. Σχετικά με τη λάθος καταμέτρηση πήρα τηλ. Elpedison και μου είπαν να τους στείλω φώτο,  ενώ προχθές σε επικοινωνία με τον  Δεδδηε μου είπαν να μπω στο site και να δηλώσω από μόνος μου τις ενδείξεις.  Πηγαίνοντας όμως να δηλώσω τη σωστή, τωρινή ένδειξη του νυχτερινού μετρητή που είναι 70 Κwh λιγότερες από την τελευταία καταμέτρηση του Δεδδηε από τις 11/7 το σύστημα δεν μ αφήνει να την περάσω και μου βγάζει μήνυμα σφάλματος ότι η τιμή που εισάγω είναι 17500 Kwh μεγαλύτερη κλπ....Τι κάνω; Για να αποφύγω τα κερατιάτικα του λογαριασμού της elpedison;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, history είπε

Αρχές Ιουλίου επισκέφτηκα κατάστημα volton, για να μεταφέρω μια παροχή από elpedison στο πρόγραμμα με τις 500kwh. Έδειξα τελευταιο λογαριασμό, όπου ο μετρητής νυχτερινού σύμφωνα με την καταμέτρηση του δεδδηε στις 21/6 έδειχνε π.χ. 488, ενώ η ένδειξη που έδωσα με φώτο που τράβηξα 2/7 έδειχνε 431. Εκείνη τη στιγμή δεν το είχα καταλάβει. Αφού πέρασε μία εβδομάδα ξαι δεν είχε γίνει η μετάβαση προφανώς λόγω της απόκλισης,  ξανάγινε καταμέτρηση από Δεδηε 11/7 με ένδειξη 544, λανθασμένη πάλι,  αφού σήμερα 17/7 έχω 474. Η εκπροσώπηση στη volton ,ισχύει από 11/7. Σχετικά με τη λάθος καταμέτρηση πήρα τηλ. Elpedison και μου είπαν να τους στείλω φώτο,  ενώ προχθές σε επικοινωνία με τον  Δεδδηε μου είπαν να μπω στο site και να δηλώσω από μόνος μου τις ενδείξεις.  Πηγαίνοντας όμως να δηλώσω τη σωστή, τωρινή ένδειξη του νυχτερινού μετρητή που είναι 70 Κwh λιγότερες από την τελευταία καταμέτρηση του Δεδδηε από τις 11/7 το σύστημα δεν μ αφήνει να την περάσω και μου βγάζει μήνυμα σφάλματος ότι η τιμή που εισάγω είναι 17500 Kwh μεγαλύτερη κλπ....Τι κάνω; Για να αποφύγω τα κερατιάτικα του λογαριασμού της elpedison;

Ίδιο πρόβλημα που προέκυψε και εμένα σήμερα. Ανακάλυψα μέσω του  mydeddieapp ότι ο υπάλληλος καταμέτρησης έκανε λάθος και έδωσε 300 kwh παραπάνω από την κανονική μου μέτρηση.Πηρα τηλέφωνο στο δεδδηε και διαμαρτυρήθηκα μου πρότειναν και άνοιξα αίτημα ,το κάνεις μέσω του myddedie , και ανεβάζεις φωτογραφία με τις κανονικές μετρήσεις η διαδικασία είναι ο Δεδδηε ο ίδιος θα στείλει τη σωστή μέτρηση στην παροχο σου για να σου εκδώσει λογαριασμό. Μπορεί βέβαια να ξαναστείλουν αυτοί καταμετρητή για να πάρουν ξανά ένδειξη.Κι εγώ είμαι στην αναμονή μιας και μου προέκυψε σήμερα Έχω πάρει με sms αριθμό αιτήματος και το παρακολουθώ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 minutes ago, favou2000 said:

Ίδιο πρόβλημα που προέκυψε και εμένα σήμερα. Ανακάλυψα μέσω του  mydeddieapp ότι ο υπάλληλος καταμέτρησης έκανε λάθος και έδωσε 300 kwh παραπάνω από την κανονική μου μέτρηση.Πηρα τηλέφωνο στο δεδδηε και διαμαρτυρήθηκα μου πρότειναν και άνοιξα αίτημα ,το κάνεις μέσω του myddedie , και ανεβάζεις φωτογραφία με τις κανονικές μετρήσεις η διαδικασία είναι ο Δεδδηε ο ίδιος θα στείλει τη σωστή μέτρηση στην παροχο σου για να σου εκδώσει λογαριασμό. Μπορεί βέβαια να ξαναστείλουν αυτοί καταμετρητή για να πάρουν ξανά ένδειξη.Κι εγώ είμαι στην αναμονή μιας και μου προέκυψε σήμερα Έχω πάρει με sms αριθμό αιτήματος και το παρακολουθώ.

Mου ειχε συμβεί και εμενα. Έκανα την παραπανω διαδικασία, δεν πλήρωσα τον εκκαθαριστικό τοτε και βγήκε νέος σωστός εκκαθαριστικός.

Λίγο χρόνο θέλει και θα είσαι οκ.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα σε ολους.

Ειμαι στην Volton 5 μηνες και μεχρι σημερα δεν ειχα καποιο παραπονο. (δεν εφυγα για να ξαναρθω για τις 500κλβ καθως δεν θελω καμια συνεργασια με elp κ Ηρ ποτε). Σημερα ομως χαλαστηκα...

Εχω τον καινουριο μετρητη με την τηλεμετρηση και ετσι δεν δινω εγω ενδειξεις καθως αντλουνται αυτοματα απο τον ΔΕΔΔΗΕ και καθε μηνα εκδιδεται εκκαθαριστικος λογαριασμος.

Σημερα ελαβα ομως "Εναντι" αντι για εκκαθαριστικο. Σε επικοινωνια με τον παροχο μου ειπαν οτι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν τους εχει στειλει τις μετρησεις και για αυτο εκδοθηκε εναντι.

Σε επικοινωνια με τον ΔΕΔΔΗΕ μου λενε οτι λαθος πληροφορηση σας δινουν και οτι την ταδε μερα και ωρα εσταλησαν οι ''ταδε'' μετρησεις.

Ξαναπαιρνω την Volton και τους λεω οτι ο ΔΕΔΔΗΕ σας τα εστειλε τοτε ακριβως κλπ.....και μου λενε ααααα ναι εχετε δικιο θα μιλησουμε με το οικονομικο να εκδοθει σωστος λογαριασμος.

Τους λεω οκ δεν πληρωνω αυτον που εκδωσατε και θα περιμενω τον διορθωτικο......και παρακαλω ασχετα αν καταγραφεται η ομιλια μας θα ηθελα και γραπτως να μου απαντησετε οτι κανατε λαθος και θα γινει επανεκδοση του λογαριασμου. Μου απαντανε αυτο δεν γινεται.....πρεπει να πληρωσετε τον λογαριασμο και στην εκκαθαριση θα σας επιστραφουν τυχον χρηματα που δεν θα επρεπε να εχετε πληρωσει. 

Εγω δεν θελω να πληρωσω περισσοτερα και να εχω εναν πιστωτικο λογαριασμο μελλοντικα.....θελω να πληρωσω ακριβως οτι καιω (συν τα γαμ...ατικα) καθως ο ΔΕΔΔΗΕ εδωσε στην ωρα του τις μετρησεις απο την τηλεμετρηση.

Να ανοιξω αιτημα σε ΡΑΕ κανοντας αιτημα για επανεκδοση του λογαριασμου λογω λαθος του παροχου??

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, psn555 είπε

Καλησπερα σε ολους.

Ειμαι στην Volton 5 μηνες και μεχρι σημερα δεν ειχα καποιο παραπονο. (δεν εφυγα για να ξαναρθω για τις 500κλβ καθως δεν θελω καμια συνεργασια με elp κ Ηρ ποτε). Σημερα ομως χαλαστηκα...

Εχω τον καινουριο μετρητη με την τηλεμετρηση και ετσι δεν δινω εγω ενδειξεις καθως αντλουνται αυτοματα απο τον ΔΕΔΔΗΕ και καθε μηνα εκδιδεται εκκαθαριστικος λογαριασμος.

Σημερα ελαβα ομως "Εναντι" αντι για εκκαθαριστικο. Σε επικοινωνια με τον παροχο μου ειπαν οτι ο ΔΕΔΔΗΕ δεν τους εχει στειλει τις μετρησεις και για αυτο εκδοθηκε εναντι.

Σε επικοινωνια με τον ΔΕΔΔΗΕ μου λενε οτι λαθος πληροφορηση σας δινουν και οτι την ταδε μερα και ωρα εσταλησαν οι ''ταδε'' μετρησεις.

Ξαναπαιρνω την Volton και τους λεω οτι ο ΔΕΔΔΗΕ σας τα εστειλε τοτε ακριβως κλπ.....και μου λενε ααααα ναι εχετε δικιο θα μιλησουμε με το οικονομικο να εκδοθει σωστος λογαριασμος.

Τους λεω οκ δεν πληρωνω αυτον που εκδωσατε και θα περιμενω τον διορθωτικο......και παρακαλω ασχετα αν καταγραφεται η ομιλια μας θα ηθελα και γραπτως να μου απαντησετε οτι κανατε λαθος και θα γινει επανεκδοση του λογαριασμου. Μου απαντανε αυτο δεν γινεται.....πρεπει να πληρωσετε τον λογαριασμο και στην εκκαθαριση θα σας επιστραφουν τυχον χρηματα που δεν θα επρεπε να εχετε πληρωσει. 

Εγω δεν θελω να πληρωσω περισσοτερα και να εχω εναν πιστωτικο λογαριασμο μελλοντικα.....θελω να πληρωσω ακριβως οτι καιω (συν τα γαμ...ατικα) καθως ο ΔΕΔΔΗΕ εδωσε στην ωρα του τις μετρησεις απο την τηλεμετρηση.

Να ανοιξω αιτημα σε ΡΑΕ κανοντας αιτημα για επανεκδοση του λογαριασμου λογω λαθος του παροχου??

 

Προφανώς η κοπέλα στο τηλέφωνο δεν ήξερε και πολλά και απάντησε τα εύκολα, στείλε αυτό που είπες σε email για να το έχεις  θεωρώ θα σου απαντήσουν λογικά και θα συμφωνήσουν μαζί σου.Τονισε ότι το λάθος είναι δικό τους και θα κάνεις αναφορά ΡΑΕ.

Επεξ/σία από favou2000
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...