Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

18 λεπτά πριν, kegokego είπε

Καλησπέρα, μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω, η volton έχει κάποια εφαρμογή στο App Store? Δεν βρίσκω κάτι! Είμαι πελάτης τους από 15/6 και μπαίνω στο site στο οποίο έχω κάνει εγγραφή και δεν δείχνει τίποτα, το μονο που μπορώ να κάνω είναι να δηλώσω να μου έρχεται ο λογαριασμός ηλεκτρονικά, τίποτα άλλο!!! Επίσης μου βγάζει με κόκκινα γράμματα ότι δεν υπάρχει δηλωμένη παροχή στον λογαριασμό μου αλλά όταν πάω να την καταχωρήσω μου γράφει ότι υπάρχει ήδη!!!🧐🧐🧐

Δεν έχει εφαρμογή για το κινητό μόνο ιστοσελίδα υπάρχει. Γενικά έχει από τις χειρότερες ιστοσελίδες καθώς δεν εμφανίζει τις παροχές πολλές φορές όπως και το pdf του λογαριασμού.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

11 minutes ago, koriosg4 said:

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με Ήρων Περιστερίου μου ζήτησε και το Ε9, για αλλαγή πάροχου λέω.

Γιατί όχι econtract, να πάρεις και το 50άρικο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, koriosg4 είπε

Σε τηλεφωνική επικοινωνία με Ήρων Περιστερίου μου ζήτησε και το Ε9, για αλλαγή πάροχου λέω.

Ειδικά ο ΗΡΩΝ δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από ταυτότητα και λογαριασμό...

Εν τω μεταξύ σήμερα έκλεισα στη Volton και, ναι, ζητάνε αποδείξεις εξόφλησης, screenshots και ό,τι τους κατέβει! 🤡

  • Haha 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 minutes ago, doomnx said:

Ειδικά ο ΗΡΩΝ δεν μου ζήτησε ποτέ τίποτα πέρα από ταυτότητα και λογαριασμό...

Εν τω μεταξύ σήμερα έκλεισα στη Volton και, ναι, ζητάνε αποδείξεις εξόφλησης, screenshots και ό,τι τους κατέβει! 🤡

Πρίν πόσο καιρό ήσουν Volton;

Στην δική μου περιπτωση επειδή δεν είχαν περάσει 2 μήνες, προχωρησε την αίτηση ως win back και δεν χρειάστηκε κανένα απολύτως εγγραφο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποίο πολύ πληροφορικά έκανα την επικοινωνία και το ανέφερα.

Και μια που σάς βρήκα,15/07 έχω καταμέτρηση μηνιαία από δεδδηε ποτέ λέτε να κάνω την αλλαγή σε Ήρων? Τετάρτη - Πέμπτη η την ημέρα τίς καταμέτρηση?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, koriosg4 είπε

Ποίο πολύ πληροφορικά έκανα την επικοινωνία και το ανέφερα.

Και μια που σάς βρήκα,15/07 έχω καταμέτρηση μηνιαία από δεδδηε ποτέ λέτε να κάνω την αλλαγή σε Ήρων? Τετάρτη - Πέμπτη η την ημέρα τίς καταμέτρηση?

Μάλλον την επόμενη μέρα που θα έχει γίνει η καταμέτρηση.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, paranoid_android είπε

Σχετικα με το καταστημα βολτον (εχει σχετικα κοντα μου, αλλα βλεπω ειναι κακιστα βαθμολογημενο στο google) ποια ειναι ακριβως η διαδικασια? Τι θα πρεπει να εχω μαζι μου? Και στην περιπτωση του καταστηματος, πώς παιρνουν τις μετρησεις? 

Εγώ προσωπικά πήγα από το κατάστημα μου δώσαν το e-mail του καταστήματος και τους έστειλα ηλεκτρονικά ταυτότητα φωτογραφία μετρητή και τον πρόσφατο λογαριασμό ή τον προηγούμενο εξοφλημένο για να μη μου βάλουν εγγύηση μετά αφού τα παραλάβανε μου ετοιμάσαν τη σύμβαση και πήγα από κει υπέγραψα εφόσον είδα ότι είχα γράψει πάνω τις μετρήσεις.

2 ώρες πριν, paranoid_android είπε

 

 

1 ώρα πριν, kegokego είπε

Καλησπέρα, μια ερώτηση θα ήθελα να κάνω, η volton έχει κάποια εφαρμογή στο App Store? Δεν βρίσκω κάτι! Είμαι πελάτης τους από 15/6 και μπαίνω στο site στο οποίο έχω κάνει εγγραφή και δεν δείχνει τίποτα, το μονο που μπορώ να κάνω είναι να δηλώσω να μου έρχεται ο λογαριασμός ηλεκτρονικά, τίποτα άλλο!!! Επίσης μου βγάζει με κόκκινα γράμματα ότι δεν υπάρχει δηλωμένη παροχή στον λογαριασμό μου αλλά όταν πάω να την καταχωρήσω μου γράφει ότι υπάρχει ήδη!!!🧐🧐🧐

Δεν υπάρχει εφαρμογή.

Ακριβώς τα ίδια και σε εμένα οπότε μην δίνεις σημασία.Απλα την μέτρηση όταν χρειαστεί.

Επεξ/σία από favou2000
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, madboy είπε

Πρίν πόσο καιρό ήσουν Volton;

Στην δική μου περιπτωση επειδή δεν είχαν περάσει 2 μήνες, προχωρησε την αίτηση ως win back και δεν χρειάστηκε κανένα απολύτως εγγραφο.

Τι win back, την ξέχεσα όταν άρχισε να ζητάει παπαριές 😂

Έφυγα στις 25 Απριλίου.

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, doomnx είπε

Εν τω μεταξύ σήμερα έκλεισα στη Volton και, ναι, ζητάνε αποδείξεις εξόφλησης, screenshots και ό,τι τους κατέβει! 🤡

Έκλεισα κι εγώ. Μαζί πάμε. Να κάτσω κάνα μήνα, εστω και για 300kWh αν και με τον καύσωνα βλέπω να φτάνω και παραπάνω. 

Ζήτησε ταυτότητα, φώτο μετρητή, προηγούμενο λογαριασμό. Αποδείξεις εξόφλησης για μηδενική εγγύηση. Ε9 δεν ζήτησαν. 

Ο Ηρών δεν έχει βγάλει λογαριασμό... Δεν ήθελε βεβαίωση εκπροσώπησης. Του έδωσα από ελπε τον τελικό που επειδή δεν είχε προλάβει να ενημερωθεί η εξόφληση του προηγούμενου, μου ζήτησε screenshots εξόφλησης από τον λογαριασμό της τράπεζας για τον τελικό και τον προηγούμενο λογαριασμό. 

Να δούμε τον επόμενο μήνα που θα πάμε. 

Εν τω μεταξύ, προβλέπω μεγάλο πρήξιμο από τον Ηρων. Εδώ με έπρηξαν όταν πήγα σ' αυτούς πριν 3 βδομάδες για να μου πουν ότι αυτοί είναι οι καλύτεροι και να μην φύγω αν με πάρουν για αντιπροσφορά. Τώρα θα με μαλωσουν κιόλας... 

Επεξ/σία από physnik
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εμένα σήμερα με κάλεσαν στις 15:30 απο τον Ηρων γιατί είδαν οτι έχασαν τον καλύτερο πελάτη και προφανώς θα ήθελαν να με μεταπείσουν. Κατευθείαν φραγή γιατί πρέπει να μάθουν να σέβονται τις ώρες που μπορεί κάποος να ξεκουράζεται.

À tout à l'heure 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η πρόσφατη εμπειρία μου πάντως με την Volton ήταν εντελώς διαφορετική. Χθες έκανα αίτηση για το yellow simple τηλεφωνικά. Είπα στον υπάλληλο ότι αν δεν γράψει τις ενδείξεις στο συμβόλαιο δεν θα κάνω αποδοχή και θα πάω σε κατάστημα. Μου λέει ΟΚ. Σαν δικαιολογητικά επειδή δεν έχουν περάσει δύο μήνες που είχα φύγει δεν χρειάστηκε να στείλω τίποτα πέρα από την ένδειξη του μετρητή.

 

Κλασικά μετά από δέκα λεπτά με παίρνουν για τηλεφωνική αποδοχή των όρων χωρίς να μου έχουν στείλει συμβόλαιο. Τους λέω μην κουράζεστε δεν θα κάνω αποδοχή και ότι θα κάνω την αίτηση σε κατάστημα και μου απαντάει ΟΚ θα σας στείλω την σύμβαση πριν την αποδοχή όμως επειδή δεν είναι η διαδικασία που ακολουθούμε θα σας στείλω το συμβόλαιο με τις μετρήσεις αλλά θα πρέπει να το υπογράψετε και να μας το στείλετε πίσω. Όπως και έγινε. 

Τώρα το πόσο της θα πάρει η αλλαγή κτλ είναι άλλο θέμα. Θα δείξει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα παιδιά,επιχειρώ για πρώτη φορά αλλαγή παρόχου απο δεη σε ελπε (με άλλο όνομα)και βλέπω ότι αργεί πολύ η διαδικασία,πόσος είναι ο χρόνος μετάβασης;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, kozywozy είπε

Κλασικά μετά από δέκα λεπτά με παίρνουν για τηλεφωνική αποδοχή των όρων χωρίς να μου έχουν στείλει συμβόλαιο. Τους λέω μην κουράζεστε δεν θα κάνω αποδοχή και ότι θα κάνω την αίτηση σε κατάστημα και μου απαντάει ΟΚ θα σας στείλω την σύμβαση πριν την αποδοχή όμως επειδή δεν είναι η διαδικασία που ακολουθούμε θα σας στείλω το συμβόλαιο με τις μετρήσεις αλλά θα πρέπει να το υπογράψετε και να μας το στείλετε πίσω. Όπως και έγινε. 

 

εγω που πηγα στο καταστημα της Θερμης  και η κοπελα ηταν εξυπηρετικη. Εδωσα ταυτοτητα, της εδειξα και εναν προσφατο λογαριασμο. Εκανε την αιτηση και μου ειπε να της στειλω φωτογραφια το ρολοι οταν θα γυρνουσα σπιτι. Το εκανα και μου εστειλε με email την αιτηση με τις κιλοβατωρες. Σε δυο εργασιμες ηρθε μηνυμα απο volton.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

56 minutes ago, pier88 said:

Καλημέρα παιδιά,επιχειρώ για πρώτη φορά αλλαγή παρόχου απο δεη σε ελπε (με άλλο όνομα)και βλέπω ότι αργεί πολύ η διαδικασία,πόσος είναι ο χρόνος μετάβασης;

Οταν κάνεις αλλαγή ονόματος πρέπει να περάσει και ο ΔΕΔΔΗΕ να  μετρήσει

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...