Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

44 minutes ago, adi32 said:

Έβαλα την εφαρμογή στο κινητό. Βγάζει την παροχή με το νέο νούμερο της βολτον αλλά δεν δείχνει κανένα δεδομένο μετρήσεων. 

Μετά από λίγο λέει σφάλμα δοκιμάστε αργότερα κλπ 

Όταν σου βγάζει σφάλμα... πάτω κάτω δεξιά το εικονίδιο.

Επέλεγε ημερήσιο και νυχτερινό, έτος 2024 και ξανακάνε αναζήτηση.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Όταν σου βγάζει σφάλμα... πάτω κάτω δεξιά το εικονίδιο.

Επέλεγε ημερήσιο και νυχτερινό, έτος 2024 και ξανακάνε αναζήτηση.

εισαι ωραιος

Βλεπω οτι εχει και 30/6 μετρηση και λεει ηρων και ειναι η ημερομηνια που αρχισε η βολτον (ειναι αυξημενες μετρησεις απο αυτες που ειχα δωσει στη βολτον 14/6)

30/6 ομως δεν εδωσα εγω μετρηση και ο λογαριασμος του ηρωνα που ηταν μεχρι 10/6 ελεγε επομενη μετρηση 10/7

Ετσι θα φαω τωρα 560kw με την τιμη ηρων που ηταν 0,16

Πηγα να φυγω νωρις να εξαντλήσω το 50αρι του Ηρωνα και η βολτον εκανε 15 μερες να με παρει 

Επεξ/σία από adi32
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 minutes ago, adi32 said:

Βλεπω οτι εχει και 30/6 μετρηση και λεει ηρων και ειναι η ημερομηνια που αρχισε η βολτον (ειναι αυξημενες μετρησεις απο αυτες που ειχα δωσει στη βολτον 14/6)

  Είναι φυσιολογική η ένδειξη βάσει της κατανάλωσης σου ή υπερβολικά υψηλή;

Αν έχεις τηλεμέτρηση, λογικό να έγινε η αλλαγή με πραγματική ένδειξη. Αν δεν έχεις τηλεμέτρηση δε ξέρω που τις βρήκε η volton τις ενδείξεις, αν τιςν έβγαλαν απ'το κεφάλι τους ή αν πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για έκτακτη επιτόπια.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ekrepali είπε

  Είναι φυσιολογική η ένδειξη βάσει της κατανάλωσης σου ή υπερβολικά υψηλή;

Αν έχεις τηλεμέτρηση, λογικό να έγινε η αλλαγή με πραγματική ένδειξη. Αν δεν έχεις τηλεμέτρηση δε ξέρω που τη βρήκανε, αν την έβγαλαν απ'το κεφάλι τους ή αν πέρασε ο ΔΕΔΔΗΕ για έκτακτη επιτόπια.

Μπορεί και να είναι λόγω κλιματιστικων 

Τηλεμεττηση πως βλέπω αν έχω? Έχω ηλεκτρονικό μετρητή που μπήκε πριν 4-5 χρόνια 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 minutes ago, adi32 said:

Μπορεί και να είναι λόγω κλιματιστικων 

Τηλεμεττηση πως βλέπω αν έχω? Έχω ηλεκτρονικό μετρητή που μπήκε πριν 4-5 χρόνια 

Πάρε αύριο τον ΔΕΔΔΗΕ και ρώτα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, adi32 είπε

Μπορεί και να είναι λόγω κλιματιστικων 

Τηλεμεττηση πως βλέπω αν έχω? Έχω ηλεκτρονικό μετρητή που μπήκε πριν 4-5 χρόνια 

Βασικά θα πρέπει να δεις αν υπάρχει κάρτα sim στον μετρητή.. 

Πάρε  ένα τηλέφωνο τον Δεδδηε... Για όλες τις απορίες σου.. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@adi32 μπορείς επίσης να τσεκαρεις τις ενδείξεις που είχες δώσει στον Ήρων (αναγράφονται στη αίτηση) και να τη συγκρίνεις με την ένδειξη από το myddie app. Αν κι εκεί η εκπροσώπηση ξεκίνησε με διαφορετική ένδειξη, τότε έχεις τηλεμετρηση.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, adi32 είπε

 

Πηγα να φυγω νωρις να εξαντλήσω το 50αρι του Ηρωνα και η βολτον εκανε 15 μερες να με παρει 

Ακριβως αυτο με ετρωγε οταν το πηγαινα ζεστα για  βολτον , η καθυστερηση κι ολα τα λοιπα ευτραπελα που εχουν αναφερθει, οποτε προτιμησα να μεινω Ηρων yellow ..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκλεισα το τρίμηνο Volton (6&7&8) σε 3 παροχές, με σταθερή τιμή. Επειδή έβγαλε νέο τρίμηνο με νέα τιμή (7&8&9) μπορώ στο τέλος Ιουλίου (7) να ζητήσω αλλαγή για να έχω 2 ακόμα μήνες την τρέχουσα τιμή χωρίς πέναλτι ή κάτι άλλο? Καμία γνώμη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα, λίγο άσχετη με τις χρεώσεις και τις προσφορές η ερώτηση μου.....

σε ένα σπίτι που νοικιάζω έχω ενεργή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στην Protergia (πιο συγκεκριμένα το πράσινο Protergia Οικιακό - Value Special).

Εγώ ξενοικιάζω το σπίτι και θέλω να διακόψω την σύμβαση ώστε ο επόμενος ενοικιαστής να κάνει νέα σύμβαση στο όνομα του κλπ.

Βλέπω ότι η protergia έχει μια έτοιμη φόρμα για την περίπτωση μου,  https://www.protergia.gr/eksuphrethsh-pelatwn/aitisi-diakopis-ilektrodotisis/  την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος; Γίνεται η αίτηση κανονικά ή πρέπει να πάρω και τηλέφωνο;

Αρκετά παλαιότερα είχα διαβάσει εδώ ότι πρέπει να προσέχουμε όταν κάνουμε αίτηση διακοπής μην διακόψουμε εντελώς την δυνατότητα ηλεκτροδότησης του ακινήτου (πράγμα διαφορετικό απο μια αίτηση διακοπής ενός προγράμματος με έναν πάροχο). Που ακριβώς ήταν η διαφορά δεν θυμάμαι. Πιστεύω ότι η αίτηση που σας έδειξα παραπάνω απλά διακόπτει την σύμβαση που έχω εγώ με την protergia και όχι την δυνατότητα ηλεκτροδότησης του ακινήτου, έτσι δεν είναι;

Ευχαριστώ

 

 

Επεξ/σία από tempo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, tempo είπε

Καλημέρα, λίγο άσχετη με τις χρεώσεις και τις προσφορές η ερώτηση μου.....

σε ένα σπίτι που νοικιάζω έχω ενεργή παροχή ηλεκτρικού ρεύματος στην Protergia (πιο συγκεκριμένα το πράσινο Protergia Οικιακό - Value Special).

Εγώ ξενοικιάζω το σπίτι και θέλω να διακόψω την σύμβαση ώστε ο επόμενος ενοικιαστής να κάνει νέα σύμβαση στο όνομα του κλπ.

Βλέπω ότι η protergia έχει μια έτοιμη φόρμα για την περίπτωση μου,  https://www.protergia.gr/eksuphrethsh-pelatwn/aitisi-diakopis-ilektrodotisis/  την έχει χρησιμοποιήσει κάποιος; Γίνεται η αίτηση κανονικά ή πρέπει να πάρω και τηλέφωνο;

Αρκετά παλαιότερα είχα διαβάσει εδώ ότι πρέπει να προσέχουμε όταν κάνουμε αίτηση διακοπής μην διακόψουμε εντελώς την δυνατότητα ηλεκτροδότησης του ακινήτου (πράγμα διαφορετικό απο μια αίτηση διακοπής ενός προγράμματος με έναν πάροχο). Που ακριβώς ήταν η διαφορά δεν θυμάμαι. Πιστεύω ότι η αίτηση που σας έδειξα παραπάνω απλά διακόπτει την σύμβαση που έχω εγώ με την protergia και όχι την δυνατότητα ηλεκτροδότησης του ακινήτου, έτσι δεν είναι;

Ευχαριστώ

 

 

Καλημέρα... Εσύ θα ζητήσεις την διακοπή του ρεύματος που έχεις στο όνομα... Και θα πάει ο επόμενος να ζητήσει την επανασύνδεση του ρεύματος.. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Τι καλό παίζει αυτόν τον μήνα? Ήμουν ελπε 2 μηνεελς σερι για να εξαντλησω τα 15€ στους 2 πρωτους + κατι διατακτικτες.

 

Θελω να παω βολτον για 500kwh, γιατι τωρα με τα ac εχω παραπανω καταναλωση (εχω περασει αλλες 2 φορες τουρισμο απο κει) αλλα την τελευταια φορα αργησε παααρα πολυ η εκπροσωπηση και προβληματιζομαι.

 

Υπαρχει κατι αλλο καλο πλην της βολτον αυτη τη στιγμη που θσ προτεινατε? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, paranoid_android είπε

Καλημέρα! Τι καλό παίζει αυτόν τον μήνα? Ήμουν ελπε 2 μηνεελς σερι για να εξαντλησω τα 15€ στους 2 πρωτους + κατι διατακτικτες.

 

Θελω να παω βολτον για 500kwh, γιατι τωρα με τα ac εχω παραπανω καταναλωση (εχω περασει αλλες 2 φορες τουρισμο απο κει) αλλα την τελευταια φορα αργησε παααρα πολυ η εκπροσωπηση και προβληματιζομαι.

 

Υπαρχει κατι αλλο καλο πλην της βολτον αυτη τη στιγμη που θσ προτεινατε? 

Αν έχει κατάστημα βόλτον στην περιοχή σου η αλλαγή γίνεται πολύ γρήγορα ,δεύτερη εναλλακτική ηρων μόνο το σόλαρ το οποίο είναι ακριβό μεν αλλά δίνει 50€ δώρο κάθεσαι μέχρι να φας το πενηντάρι και ξαναφεύγεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 minutes ago, favou2000 said:

Αν έχει κατάστημα βόλτον στην περιοχή σου η αλλαγή γίνεται πολύ γρήγορα ,δεύτερη εναλλακτική ηρων μόνο το σόλαρ το οποίο είναι ακριβό μεν αλλά δίνει 50€ δώρο κάθεσαι μέχρι να φας το πενηντάρι και ξαναφεύγεις.

γιατι μονο σολαρ? yellow protect δεν δινει επισης 50?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, stylish είπε

γιατι μονο σολαρ? yellow protect δεν δινει επισης 50?

Δίνει αρκεί να μην το έχεις πάρει ξανά τους τελευταίους 6 μήνες.Στο σολαρ δεν υπάρχει αυτός ο περιορισμός.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...