Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έκανα κι εγώ καταγγελία στο myRAE για την ELPEDISON καθώς παρότι έχει παρέλθει τρίμηνο που είμαι στην εταιρεία  (δυο μήνες ήταν το μίνιμουμ αν θυμάμαι καλά) δεν έχει δώσει επιταγή PUBLIC ούτε και πόντους Go4more. 

Το ερώτημα είναι, τώρα μπορώ να φύγω για Ζενίθ; Ή θα έχουμε θέμα με τα δώρα elpedison?

Επεξ/σία από Rebirth
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Καλημέρα στην ομάδα. Ξανα και ξανά μπράβο και ευχαριστώ στον dooomnx, στον ekrepali και όλους οσους γνωριζουν και συνεισφέρουν στο νήμα.  Να είσθε καλά!  Κοράκιε μας λείπεις.

Ρώτησα τηλεφωνικώς σχετικώς με την σύσταση στον Ήρωνα και μου ανέφεραν ότι προϋποθεση αποτελει ο νέος πελάτης να μην έχει περάσει ποτέ (δεν αρκει το τελευταιο εξαμηνο δηλ) από την εταιρεία. Ισχύει κάτι τέτοιο; Καποιος που το έκανε μπορεί να με ενημερώσει; Ευχαριστώ!

Ισχύει. Νέος πελάτης πρέπει να είναι 

4 λεπτά πριν, ctasis είπε

Ηρων θα βγάζει κάθε μήνα εκκαθαριστικό από εδώ και πέρα. Αυτό είναι καλό ή κακό;

Θέμα ΔΕΔΔΗΕ είναι 

3 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Έκανα κι εγώ καταγγελία στο myRAE για την ELPEDISON καθώς παρότι έχει παρέλθει τρίμηνο που είμαι στην εταιρεία  (δυο μήνες ήταν το μίνιμουμ αν θυμάμαι καλά) δεν έχει δώσει επιταγή PUBLIC ούτε και πόντους Go4more. 

Το ερώτημα είναι, τώρα μπορώ να φύγω για Ζενίθ; Ή θα έχουμε θέμα με τα δώρα elpedison?

Η δώρο επιταγή public δίνεται ηλεκτρονικα.

Δεν την έχεις πάρει?

6 λεπτά πριν, ctasis είπε

Ηρων θα βγάζει κάθε μήνα εκκαθαριστικό από εδώ και πέρα. Αυτό είναι καλό ή κακό;

Πώς προκύπτει αυτό?

Σε πήραν τηλέφωνο?

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε

Η δώρο επιταγή public δίνεται ηλεκτρονικα.

Δεν την έχεις πάρει?

 

Δεν έχω πάρει κάτι, όχι. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει πώς αποστέλλεται και από ποιον αποστολέα ώστε να το αναζητήσω σε Viber / emails κλπ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Δεν έχω πάρει κάτι, όχι. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει πώς αποστέλλεται και από ποιον αποστολέα ώστε να το αναζητήσω σε Viber / emails κλπ; 

Εμένα μου ήρθε μέσω viber

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Δεν έχω πάρει κάτι, όχι. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει πώς αποστέλλεται και από ποιον αποστολέα ώστε να το αναζητήσω σε Viber / emails κλπ; 

Είτε viber είτε sms

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο αδελφός μου ήταν στο πανάκριβο Elpedison Bright, και τους είπα να αλλάξουν προ δίμηνου περίπου, στο Winmore. Αφού πλέον είναι σε κίτρινο, μπορούν να αλλάξουν πάροχο αζημίως, σωστά;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Geoponer είπε

 

Δεν ξέρω αν ήταν τυχαίο, αλλά μόλις έκανα καταγγελία στη ΡΑΕ επικοινώνησαν μαζί μου από ΕΛΠΕ μέσα σε 2 ημέρες και έλαβα τις διατακτικές Σκλαβενίτη μετά από 3 ημέρες.

Ναι... Τυχαίο 🤡

1 ώρα πριν, ctasis είπε

Ηρων θα βγάζει κάθε μήνα εκκαθαριστικό από εδώ και πέρα. Αυτό είναι καλό ή κακό;

Είναι κακό αν υπάρχουν μήνες που καις πάνω 400 kWh ημέρας.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 1
  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, Rebirth είπε

Έκανα κι εγώ καταγγελία στο myRAE για την ELPEDISON καθώς παρότι έχει παρέλθει τρίμηνο που είμαι στην εταιρεία  (δυο μήνες ήταν το μίνιμουμ αν θυμάμαι καλά) δεν έχει δώσει επιταγή PUBLIC ούτε και πόντους Go4more. 

Το ερώτημα είναι, τώρα μπορώ να φύγω για Ζενίθ; Ή θα έχουμε θέμα με τα δώρα elpedison?

Για πόντους go4more έχουν περιθώριο 5μηνο...και να είσαι ενεργός πελάτης κατά την πίστωση... άρα αν φύγεις πιθανότατα τους χάνεις...για public δεν γνωρίζω 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, flampouras είπε

Ο αδελφός μου ήταν στο πανάκριβο Elpedison Bright, και τους είπα να αλλάξουν προ δίμηνου περίπου, στο Winmore. Αφού πλέον είναι σε κίτρινο, μπορούν να αλλάξουν πάροχο αζημίως, σωστά;

Σωστά. Το έχω κάνει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, georgesalo said:

Καλησπερα ενοικίασα γκαρσονιέρα 35 ΤΚ και ψάχνω να κάνω νέα σύνδεση με τον οικονομικότερο πάροχο…η κατανάλωση που κάνω ειναι περίπου 100-130 kW με βάση το προηγούμενο σπιτι τον μήνα. Ποιον προτείνετε;  Ευχαριστώ 

Και εσύ εδώ:

2 hours ago, darkmatinee said:

Ζενίθ Power Home Smart Night, να βγάλεις το χειμώνα & από Πάσχα το ξανακοιτάς :)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, atom7 είπε

Με την κυβέρνηση να δείχνει πρόθεση να σταθεροποιήσει την μέγιστη τιμή kWh γύρω στα 0,15€ για τα κυμαινόμενα τιμολόγια (έστω και με τις αυτές τις επιδοτήσεις ψίχουλα), μπορούμε να θεωρήσουμε ότι το συγκεκριμένο τιμολόγιο θα έχει ένα "ταβάνι" περίπου στα 0,09€ / kWh.

Προσωπικά δεν με φοβίζει σαν πρόγραμμα, αλλά όπως κάθε κυμαινόμενο, χρειάζεται μια σχετική "επαγρύπνιση" και έλεγχο κάθε μήνα, μήπως κάτι αλλάξει τραγικά.

Εδώ θέλει προσοχή. Οι αλλαγές στην ΤΕΑ αντικατοπτρίζονται πρώτα στα ex-post και μετά στα ex-ante. Αν ένας μήνας βγει υπερβολικά ακριβός και η κυβέρνηση αποφασίσει να πάρει δραστικά μέτρα για το ex-ante της ΔΕΗ, το Smart Night θα λάβει την επιδότηση για την κατανάλωση του επόμενου μήνα.

Όλο αυτό γιατί η τιμή του πράσινου της ΔΕΗ καθορίζεται από τους δύο μήνες που προηγούνται του μήνα κατανάλωσης.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Rebirth είπε

Δεν έχω πάρει κάτι, όχι. Μπορεί κάποιος να επιβεβαιώσει πώς αποστέλλεται και από ποιον αποστολέα ώστε να το αναζητήσω σε Viber / emails κλπ; 

Μέσω Viber, αποστολέας Elpedison. Μου είχε έρθει σε περίπου 10 μέρες από την έναρξη εκπροσώπησης, αν θυμάμαι καλά).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα volton 10/7 στο πρόγραμμα με τις 500 kw αλλά ακόμη δεν εχει βγει λογαριασμός. Τους έστειλα mail και έλαβα  την παρακάτω απάντηση 

"Σε συνέχεια της επικοινωνίας μας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως εκ παραδρομής σας αναφέρθηκε ότι το πρόγραμμά σας είναι το Volton Yellow Simple Protect. Το πρόγραμμα στο οποίο έχετε συμφωνήσει και το οποίο είναι καταχωρημένο για την παροχή σας είναι το VOLTON YELLOW SIMPLE N_1MΚαι για το πρόγραμμά σας, αναμένουμε να ανακοινωθεί η Μεσοσταθμική Τιμή Αγοράς για τον Αύγουστο. Η ΜΤΑ ανακοινώνεται συνήθως εώς τις 15 κάθε μήνα και ως εκ τούτου ο πρώτος σας λογαριασμός αναμένεται να εκδοθεί στα μέσα Σεπτεμβρίου."

Ισχύει αυτό??? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, KoGi είπε

Ναι τους ρωτησα, ισχυει ακομη.

Ορίστε δεν το έκανα τελευταία ημέρα @conne....είχα κι άλλο περιθώριο 😁

1 ώρα πριν, doomnx είπε

Εδώ θέλει προσοχή. Οι αλλαγές στην ΤΕΑ αντικατοπτρίζονται πρώτα στα ex-post και μετά στα ex-ante. Αν ένας μήνας βγει υπερβολικά ακριβός και η κυβέρνηση αποφασίσει να πάρει δραστικά μέτρα για το ex-ante της ΔΕΗ, το Smart Night θα λάβει την επιδότηση για την κατανάλωση του επόμενου μήνα.

Όλο αυτό γιατί η τιμή του πράσινου της ΔΕΗ καθορίζεται από τους δύο μήνες που προηγούνται του μήνα κατανάλωσης.

Όπως τα γράφει ο professor είναι τα δεδομένα.Θελει λίγο προσοχή γιατί στο smart night κινούμαστε με ΤΕΑ τρέχοντος μήνα (σήμερα π.χ. στο θεο-215).Και πάλι βέβαια το 40% στην τελική τιμή προσφέρει αρκετή ασφάλεια. 

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...