Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nemesisam είπε

Καλημέρα σας, απλώς μια αναφορά να σας κάνω για μια επικοινωνία που είχα από ΗΡΩΝ επειδή θα πάω Volton και ήθελαν (υποτίθεται) να με κρατήσουν. 

Αφού ο πωλητής (ενεργειακός σύμβουλος υποτίθεται), προσπάθησε να με τρομοκρατήσει (ανεπιτυχώς) με έντονο και επίμονο τρόπο για να μπω στο μπλε επειδή είναι "ανθρώπινες" οι τιμές προς το παρόν και "θα το μετανιώσω πικρά σε λίγο", μετά μου είπε εν ολίγοις ότι αφού είμαι άτομο που θέλει κίτρινο τιμολόγιο και κοιτάζει την τιμολόγηση δεν συμφέρει να κάνει προσφορά σε τέτοιον άνθρωπο (ένιωσα κακούργος :P ) καθώς μπορεί να αλλάξω εταιρία (αν και είμαι σε αυτούς για πολλούς μήνες με πληρωμή την ημέρα έκδοσης του λογαριασμού, πράγμα που ανέφερε ότι βλέπει). Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε με ιδιαίτερα υπεροπτικό τόνο.

Ο λόγος το γράφω ως εμπειρία είναι ότι, τώρα που έχει ξυπνήσει αρκετός κόσμος, χρησιμοποιούν, κατά τη γνώμη μου, ανήθικα μέσα για να πάρουν αυτό που θέλουν από τον καταναλωτή.

Και ένα ευχαριστώ σε όλους εδώ παιδιά, που κάνετε με την εργασία σας τέτοιες συμπεριφορές άτοπες, ανεπιτυχείς και ανούσιες. Σας ευχαριστώ.

Εγώ κάνω καφεδάκι ανοίγω excelακι και κάνω κάνα 20 λεπτό συζήτηση μέχρι να καταλάβει ότι δεν θα μου πουλήσει πρόγραμμα που δεν συμφέρει. Και συνήθως στο ίδιο τηλεφώνημα μιλάω πάντα με 2. Με τον πωλητή που λέει μπαρούφες και τον υπεύθυνο, ντεμεκ πιο γνώστη, που προσπαθεί να μαζέψει ότι χαζό έχει πει ο προηγούμενος και στο τέλος να μου το κλείσουν στη μούρη. Στα 20 λεπτά κλήσης, 2 άτομα ανίδεα να έσωσα με τους γυπες νιώθω ικανοποίηση χαχαχ :p

  • Like 1
  • Haha 6
  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nemesisam είπε

Καλημέρα σας, απλώς μια αναφορά να σας κάνω για μια επικοινωνία που είχα από ΗΡΩΝ επειδή θα πάω Volton και ήθελαν (υποτίθεται) να με κρατήσουν. 

Αφού ο πωλητής (ενεργειακός σύμβουλος υποτίθεται), προσπάθησε να με τρομοκρατήσει (ανεπιτυχώς) με έντονο και επίμονο τρόπο για να μπω στο μπλε επειδή είναι "ανθρώπινες" οι τιμές προς το παρόν και "θα το μετανιώσω πικρά σε λίγο", μετά μου είπε εν ολίγοις ότι αφού είμαι άτομο που θέλει κίτρινο τιμολόγιο και κοιτάζει την τιμολόγηση δεν συμφέρει να κάνει προσφορά σε τέτοιον άνθρωπο (ένιωσα κακούργος :P ) καθώς μπορεί να αλλάξω εταιρία (αν και είμαι σε αυτούς για πολλούς μήνες με πληρωμή την ημέρα έκδοσης του λογαριασμού, πράγμα που ανέφερε ότι βλέπει). Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε με ιδιαίτερα υπεροπτικό τόνο.

Ο λόγος το γράφω ως εμπειρία είναι ότι, τώρα που έχει ξυπνήσει αρκετός κόσμος, χρησιμοποιούν, κατά τη γνώμη μου, ανήθικα μέσα για να πάρουν αυτό που θέλουν από τον καταναλωτή.

Και ένα ευχαριστώ σε όλους εδώ παιδιά, που κάνετε με την εργασία σας τέτοιες συμπεριφορές άτοπες, ανεπιτυχείς και ανούσιες. Σας ευχαριστώ.

Εγώ πάντως μετά την πρώτη φορά που είχα σχεδόν την ίδια αντιμετώπιση.. έχω σταματήσει να απαντάω (τώρα που ήμουν για λίγες μέρες και την έκανα)..με αποτέλεσμα να μου στείλουν στο viber το παρακάτω μήνυμα:

Σε συνέχεια του αιτήματός σας για αλλαγή προμηθευτή Ηλεκτρικής Ενέργειας, σας ενημερώνουμε ότι προσπαθήσαμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Για να ενημερωθείτε για τα ανταγωνιστικά μας προγράμματα, παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το Τμήμα Διαχείρισης Πελατών ΗΡΩΝ, στο τηλέφωνο 2160019760, καθημερινά 09:00-17:00.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 minutes ago, katsios2010 said:

Ελπεντισον 3 παροχες απο 20/6. παιρνω τηλ για ποντους (2 διαφορετικους εκπροσωπους), μου λενε τους στελνουμε αυτόματα στην εθνικη και η τραπεζα εκτελει εντος 150 ημερων. ΑΡΑ πως ξερει η τραπεζα αν ειμαι ενεργος οταν εκτελει;;;; παπατζες;; κι αν ναι τι ακριβως ειναι η παπατζα; οτι πρεπει να εισαι ενεργος οταν εκτελει ή οτι τα στελνουν αμεσα;

Eννοείται πως απ'τη στιγμή που στείλει η Elpedison τα στοιχεία, η Εθνική βάζει πόντους ανεξάρτητα αν μένεις ή αν φύγεις.

Το θέμα είναι ότι καθυστερεί η Elpedison να στείλει τα στοιχεία στην Εθνική... είτε λόγω φόρτου, είτε από αμέλεια, είτε επίτηδες, είτε τα στοιχεία δεν είναι σωστά ή είναι ελλιπή. Σ'αυτές τις περιπτώσεις αν φύγεις νωρίτερα, τότε δε θα τα στείλουν στην Εθνική.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, Nemesisam είπε

Αφού ο πωλητής (ενεργειακός σύμβουλος υποτίθεται), προσπάθησε να με τρομοκρατήσει (ανεπιτυχώς)

.....

Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε με ιδιαίτερα υπεροπτικό τόνο.

Ο λόγος το γράφω ως εμπειρία είναι ότι, τώρα που έχει ξυπνήσει αρκετός κόσμος, χρησιμοποιούν, κατά τη γνώμη μου, ανήθικα μέσα για να πάρουν αυτό που θέλουν από τον καταναλωτή.

Και ένα ευχαριστώ σε όλους εδώ παιδιά, που κάνετε με την εργασία σας τέτοιες συμπεριφορές άτοπες, ανεπιτυχείς και ανούσιες. Σας ευχαριστώ.

Δεν είναι ενεργειακός σύμβουλος κάποιος πωλητής υπάλληλος εταιρείας 

  • Like 1
Δημοσ.
45 λεπτά πριν, katsios2010 είπε

μου λενε τους στελνουμε αυτόματα στην εθνικη και η τραπεζα εκτελει εντος 150 ημερων

Μετάφραση: "εντός 150 ημερών, στέλνουμε στην εθνική και εκείνη εκτελεί."

Όχι: "στέλνουμε άμεσα στην εθνική και εκείνη εκτελεί εντός 150 ημερών."

Ότι είπε ο ekrepali είναι σωστό, με προσωπική μου άποψη ότι στέλνουν στην τράπεζα τις λίστες μετά από 3 μήνες (τουλάχιστον) ώστε να "κόψουν" εμάς τους τουρίστες.

  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, stylish είπε

Αν πας να φυγεις στο τελος του μηνα, σε αλλο πάροχο τότε σου κανουν αντιπρόταση απο volton για αλλον 1 μήνα. 

Αυτο που γράφεις οτι πας για 3-4 μέρες με μηδενικη κατανάλωση το εχεις δει; Πας δλδ στον αλλον πάροχο με 0kwh αλλά με τις λοιπές χρεώσεις; Μου φαίνεται περίεργο αφου υποτιθεται η volton στην ουσία θα συνεχίσει απο το συμβόλαιο.

Σε ταχυτουρισμο από volton σε ΔΕΗ και ξανά volton μου έχουν συμβεί και τα δύο. Και να επιστρέψω με μηδενική κατανάλωση αλλά και να επιστρέψω με άλλες ενδείξεις και μια μικρή κατανάλωση στη ΔΕΗ 

Δημοσ.
36 minutes ago, armenistis1980 said:

Σε ταχυτουρισμο από volton σε ΔΕΗ και ξανά volton μου έχουν συμβεί και τα δύο. Και να επιστρέψω με μηδενική κατανάλωση αλλά και να επιστρέψω με άλλες ενδείξεις και μια μικρή κατανάλωση στη ΔΕΗ 

Στη 2η περίπτωση μήπως μεσολάβησε επιτόπια του δεδδηε;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, ekrepali είπε

Άμα βάλεις Double Generous, στο ρεύμα θα έχεις το πρόγραμμα Generous με 0.07227 συν ρήτρα αναπροσαρμογής. Δηλαδή τελική τιμή περίπου 0.17-0.18.

Yπόψιν, μπορεί στους όρους του ρεύματος (σελίδα 3, Ε4) να λέει ότι δε παίρνεις 50άρικο στο ρεύμα, αν έχεις ξαναπάρει 50άρικο σ'αυτή τη παροχή το τελευταίο 6μηνο. Δεν το έχει επιβεβαιώσει κανείς γιατί το απλό Generous το ξύλωσαν απ'το econtract, και κανείς δεν έχει βάλει μέχρι τώρα double Generous.

Εναλλακτικά (για σίγουρο 50άρικο στο ρεύμα) υπάρχει το Solar Generous (Double Solar Generous συνδιαστικό). Αλλά έχει ακριβότερη αρχική τιμή, συν ρήτρα αναπροσαρμογής κι αυτό. Δηλαδή σε 250kw θα το έχεις φάει το 50άρικο μόνο από τις χρεώσεις προμήθειας.

Για αέριο, σου απαντάω στο topic αερίου.

Καλησπέρα και από εμένα.

Αν κατάλαβα καλά συμφέρει το Yellow One Home + Ξεχωριστά αέριο διότι στο Yellow One Home δεν εφαρμόζεται η χρέωση Διακύμανση Κόστους Αγοράς που φαίνεται εδώ και εφαρμόζεται στο Double Generous?

Δημοσ.

Καλησπέρα σας, το Οικιακό S1 (κυμαινόμενο) της Solar Energy (link) υπάρχει στο excel;

Το έχω σε σπίτι που κατανάλωνε ελάχιστο ρεύμα (~40 KWh/μήνα), ήρθε όμως η ώρα για αλλαγή..

Δημοσ.
5 hours ago, stylish said:

Αν πας να φυγεις στο τελος του μηνα, σε αλλο πάροχο τότε σου κανουν αντιπρόταση απο volton για αλλον 1 μήνα. 

Αυτο που γράφεις οτι πας για 3-4 μέρες με μηδενικη κατανάλωση το εχεις δει; Πας δλδ στον αλλον πάροχο με 0kwh αλλά με τις λοιπές χρεώσεις; Μου φαίνεται περίεργο αφου υποτιθεται η volton στην ουσία θα συνεχίσει απο το συμβόλαιο.

Μίλησες με κέντρο για την αωτιπρόταση? Σε ποιό τηλέφωνο και τι είπες? Απλά ότι θέλεις να φύγεις?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 minutes ago, doll said:

Μίλησες με κέντρο για την αωτιπρόταση? Σε ποιό τηλέφωνο και τι είπες? Απλά ότι θέλεις να φύγεις?

Του απάντησα αναλυτικά. Δε παίρνεις εσύ τηλεφωνο, αυτοί σε παίρνουν άμα φύγεις.

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, katsios2010 είπε

Ελπεντισον 3 παροχες απο 20/6. παιρνω τηλ για ποντους (2 διαφορετικους εκπροσωπους), μου λενε τους στελνουμε αυτόματα στην εθνικη και η τραπεζα εκτελει εντος 150 ημερων. ΑΡΑ πως ξερει η τραπεζα αν ειμαι ενεργος οταν εκτελει;;;; παπατζες;; κι αν ναι τι ακριβως ειναι η παπατζα; οτι πρεπει να εισαι ενεργος οταν εκτελει ή οτι τα στελνουν αμεσα;

Περιμένεις έως 20 Νοεμβρίου να δεις τι θα γίνει...

  • Haha 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, ekrepali είπε

Στη 2η περίπτωση μήπως μεσολάβησε επιτόπια του δεδδηε;

Όχι. Απλά οι ενδείξεις που έδωσα στη μεν ΔΕΗ(φεύγοντας απο volton) αλλά και στη volton (2 ημέρες μετά) ίσχυσαν κανονικά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, sndev είπε

Κοιταζα τωρα τους λογαριασμους μου στη φυσικο αεριο κ ειπα να κανω μια συγκριση με το μαγικο excel του @doomnx

οι τιμες ειναι χωρις φπα στο excel κ το φπα ειναι 24%?

γτ παρατατηρω στο πρασινο τιμολογιο οτι στο excel τον ιουνιο το εχει 0,12854 ενω αυτοι χρεωνουν με 0,17254

κατι παρομιο ισχυει κ για τους προηγουμενους μηνες 

Ο ΦΠΑ στο ρεύμα είναι 6%, τον υπολογίζω ξεχωριστά άμα προσέξεις και στη σούμα συμπεριλαμβάνεται κανονικά.

9 ώρες πριν, energy52 είπε

Mια βοηθεια εδω οποιος μπορει..βαζωντας στο excel την καταναλωση, μου βγαινει στον Ηρων yellow one για Ιουλιο 91,78 ευρω  και στην Volton yellow simple 51,56 ευρω με τις 500kw δωρο..Το θεμα ειναι πως στον Ηρων ειναι μια καλη τιμη για 3 μηνες, ενω Volton θα πρεπει να φυγω τον Αυγουστο αφου θα ναι ασυμφορο το simple και παω ψαχνωντας παλι...

Εντωμεταξυ καταστημα Volton εδω Λαμια μαλλον δεν εχει λιγο που το εψαξα ετσι ωστε να προχωρησει γρηγορα η αλλαγη..

Μια λύση είναι να πας στη Volton τώρα και στις 31 Ιουλίου να κάνεις αίτηση για το πρόγραμμα της ΗΡΩΝ, ώστε να πάρεις και το 50άρικο και να επωφεληθείς και από την χαμηλή τιμή.

8 ώρες πριν, li@m είπε

Η σύζυγος έχει φοιτητικό πάσο λόγω ΜΠΣ. Αξίζει το YELLOW FREE STUDENT BONUS ?

Θα πάρω 50+20 ως δώρο. Δεν κατανοώ όμως πλήρως ακόμα πως να υπολογίσω τη Διακύμανσης Κόστους Αγοράς και χρειάζομαι τη γνώμη σας.

Την υπολογίζω εγώ για σένα. Εσύ απλά βάλε ΤΕΑ στο αντίστοιχο κουτάκι στο εξέλ με τα ex-post.

8 ώρες πριν, Nemesisam είπε

Αλλά τώρα έχω το εξής ερώτημα, να πάω στην Volton Green Ειδικό ή στο Volton Yellow Simple; Και τα 2 έχουν τις 500 kWh δώρο και το 1ο πάγιο από ότι είδα

To Simple με την τρέχουσα ΤΕΑ βγαίνει ένα τσικ φθηνότερο από το πράσινο, αλλά αν καταναλώνεις λιγότερες από 500 kWh/μήνα δεν υπάρχει καμία διαφορά.

7 ώρες πριν, ekrepali είπε

https://www.enexgroup.gr/el/day-ahead-market-figures

Από 1/7 ως 4/7 η ΤΕΑ είναι 120.94 /ΜWH

Το σωστό είναι να μην παίρνουμε διαστήματα μικρότερα των 7 ημερών για τον κυλιόμενο μέσο, για να συμπεριλαμβάνουμε και τα ΣΚ που πέφτει η τιμή.

4 ώρες πριν, gas_83 είπε

Καλησπέρα σας, το Οικιακό S1 (κυμαινόμενο) της Solar Energy (link) υπάρχει στο excel;

Το έχω σε σπίτι που κατανάλωνε ελάχιστο ρεύμα (~40 KWh/μήνα), ήρθε όμως η ώρα για αλλαγή..

Αν δεις στο φύλλο με τα ex-post υπάρχει. Το πρόσθεσα προχθές.

Επεξ/σία από doomnx
  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 hour ago, armenistis1980 said:

Όχι. Απλά οι ενδείξεις που έδωσα στη μεν ΔΕΗ(φεύγοντας απο volton) αλλά και στη volton (2 ημέρες μετά) ίσχυσαν κανονικά.

ΟΚ, είναι απλά θαύμα που κατάφερες να δώσεις ενδείξεις στη Volton στην αντιπρόταση... και που το αρμόδιο τμήμα που διαχειρίστηκε την αίτηση τις έλαβε υπόψιν. Εγώ μόνο τη 1η φορά έδωσα (με πολύ επιμονή) και με αγνόησαν. Εεε μετά κατάλαβα πως γίνεται το έργο κι αφού άρχισαν το γνωστό τροπάριο ότι θα βγει τελικός και θα προχωρήσουν τη νέα αίτηση με αυτή την ένδειξη, πήγα με τα νερά τους να μη καθυστερώ.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...