Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο Ήρων έχει/θα ανεβάσει την τιμή στα σταθερά. Όσοι κάνατε αίτηση τις τελευταίες μέρες σαν εμένα και περιμένετε να κλείσει το συμβόλαιο κοιτάξτε ότι είναι οι παλιές τιμές.

FIX GENIUS

Spoiler

Capture.PNG.58e04e0a9b4cb78494204a11c2b86308.PNG

FIX
 

Spoiler

Capture2.PNG.8015a8a9d150fc496cdd76272215c16c.PNG

 Στο site δεν φαίνεται ακόμα, φαίνεται μόνο αν είσαι πρώην ή ήδη πελάτης και πας από το μενού "shop" στο λογαριασμό σου.

 

 

EDIT: Τώρα φαίνεται και στο site.

Επεξ/σία από Marthenil
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σας, απλώς μια αναφορά να σας κάνω για μια επικοινωνία που είχα από ΗΡΩΝ επειδή θα πάω Volton και ήθελαν (υποτίθεται) να με κρατήσουν. 

Αφού ο πωλητής (ενεργειακός σύμβουλος υποτίθεται), προσπάθησε να με τρομοκρατήσει (ανεπιτυχώς) με έντονο και επίμονο τρόπο για να μπω στο μπλε επειδή είναι "ανθρώπινες" οι τιμές προς το παρόν και "θα το μετανιώσω πικρά σε λίγο", μετά μου είπε εν ολίγοις ότι αφού είμαι άτομο που θέλει κίτρινο τιμολόγιο και κοιτάζει την τιμολόγηση δεν συμφέρει να κάνει προσφορά σε τέτοιον άνθρωπο (ένιωσα κακούργος :P ) καθώς μπορεί να αλλάξω εταιρία (αν και είμαι σε αυτούς για πολλούς μήνες με πληρωμή την ημέρα έκδοσης του λογαριασμού, πράγμα που ανέφερε ότι βλέπει). Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε με ιδιαίτερα υπεροπτικό τόνο.

Ο λόγος το γράφω ως εμπειρία είναι ότι, τώρα που έχει ξυπνήσει αρκετός κόσμος, χρησιμοποιούν, κατά τη γνώμη μου, ανήθικα μέσα για να πάρουν αυτό που θέλουν από τον καταναλωτή.

Και ένα ευχαριστώ σε όλους εδώ παιδιά, που κάνετε με την εργασία σας τέτοιες συμπεριφορές άτοπες, ανεπιτυχείς και ανούσιες. Σας ευχαριστώ.

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Nemesisam είπε

Καλημέρα σας, απλώς μια αναφορά να σας κάνω για μια επικοινωνία που είχα από ΗΡΩΝ επειδή θα πάω Volton και ήθελαν (υποτίθεται) να με κρατήσουν. 

Αφού ο πωλητής (ενεργειακός σύμβουλος υποτίθεται), προσπάθησε να με τρομοκρατήσει (ανεπιτυχώς) με έντονο και επίμονο τρόπο για να μπω στο μπλε επειδή είναι "ανθρώπινες" οι τιμές προς το παρόν και "θα το μετανιώσω πικρά σε λίγο", μετά μου είπε εν ολίγοις ότι αφού είμαι άτομο που θέλει κίτρινο τιμολόγιο και κοιτάζει την τιμολόγηση δεν συμφέρει να κάνει προσφορά σε τέτοιον άνθρωπο (ένιωσα κακούργος :P ) καθώς μπορεί να αλλάξω εταιρία (αν και είμαι σε αυτούς για πολλούς μήνες με πληρωμή την ημέρα έκδοσης του λογαριασμού, πράγμα που ανέφερε ότι βλέπει). Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε με ιδιαίτερα υπεροπτικό τόνο.

Ο λόγος το γράφω ως εμπειρία είναι ότι, τώρα που έχει ξυπνήσει αρκετός κόσμος, χρησιμοποιούν, κατά τη γνώμη μου, ανήθικα μέσα για να πάρουν αυτό που θέλουν από τον καταναλωτή.

Και ένα ευχαριστώ σε όλους εδώ παιδιά, που κάνετε με την εργασία σας τέτοιες συμπεριφορές άτοπες, ανεπιτυχείς και ανούσιες. Σας ευχαριστώ.

Νομίζω ότι τα ψέματα και η τρομοκρατηση χρησιμοποιούνταν πάντα από ύπουλους πωλητές.Ο συγκεκριμένος απλα το ξεφτιλισε. Προσωπικά θα του το κλεινα στα μούτρα ή θα τον τρολλαρα άσχημα.

Μου θυμίζει κάτι βιντεάκια που κάνουν expose scammers, οι οποίοι όταν καταλαβαίνουν ότι τους δουλεύουν αρχίζουν και γίνονται τέρμα επιθετικοί και αρχίζουν και τα γαλλικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η σύζυγος έχει φοιτητικό πάσο λόγω ΜΠΣ. Αξίζει το YELLOW FREE STUDENT BONUS ?

Θα πάρω 50+20 ως δώρο. Δεν κατανοώ όμως πλήρως ακόμα πως να υπολογίσω τη Διακύμανσης Κόστους Αγοράς και χρειάζομαι τη γνώμη σας.

Επεξ/σία από li@m
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 minutes ago, gpapas640 said:

Νομίζω ότι τα ψέματα και η τρομοκρατηση χρησιμοποιούνταν πάντα από ύπουλους πωλητές.

Όλοι ύπουλοι είναι ο καθένας με το τρόπο του. Ακόμα κι αν τους πεις ότι "δέχτηκα μια καλή προσφορά από άλλο πάροχο, δε θέλω να το συζητήσω άλλο, γεια σας", δε θα σε αφήσει να κλείσεις τη γραμμή. Θα σου πει "Τι προσφορά σας έδωσε, γιατί εμείς είμαστε φτηνότεροι. Μάλλον δε σας τα εξήγησαν καλά και έχει ρήτρα το πρόγραμμα κλπ κλπ".

Οπότε εγώ το κλείνω με συνοπτικές διαδικασίες...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ όποτε αλλάζω πάροχο και με παίρνει ο προηγούμενος, ΠΑΝΤΑ τους ζητάω να υπολογίσουν τιμή x συγκεκριμένες κιλοβατώρες και εγώ τους δίνω μετά την τιμή του άλλου παρόχου x τις ίδιες κιλοβατώρες. Όταν καταλαβαίνουν ότι ο ανταγωνιστής είναι φθηνότερος και δεν μπορούν να πουλήσουν παπάτζα, τότε απλά μου λένε με ύφος εσείς ξέρετε καλύτερα από εμάς προφανώς και το κλείνουν

  • Haha 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 minutes ago, Nemesisam said:

Καλημέρα σας, απλώς μια αναφορά να σας κάνω για μια επικοινωνία που είχα από ΗΡΩΝ επειδή θα πάω Volton και ήθελαν (υποτίθεται) να με κρατήσουν. 

Αφού ο πωλητής (ενεργειακός σύμβουλος υποτίθεται), προσπάθησε να με τρομοκρατήσει (ανεπιτυχώς) με έντονο και επίμονο τρόπο για να μπω στο μπλε επειδή είναι "ανθρώπινες" οι τιμές προς το παρόν και "θα το μετανιώσω πικρά σε λίγο", μετά μου είπε εν ολίγοις ότι αφού είμαι άτομο που θέλει κίτρινο τιμολόγιο και κοιτάζει την τιμολόγηση δεν συμφέρει να κάνει προσφορά σε τέτοιον άνθρωπο (ένιωσα κακούργος :P ) καθώς μπορεί να αλλάξω εταιρία (αν και είμαι σε αυτούς για πολλούς μήνες με πληρωμή την ημέρα έκδοσης του λογαριασμού, πράγμα που ανέφερε ότι βλέπει). Μου έκανε εντύπωση που μιλούσε με ιδιαίτερα υπεροπτικό τόνο.

Ο λόγος το γράφω ως εμπειρία είναι ότι, τώρα που έχει ξυπνήσει αρκετός κόσμος, χρησιμοποιούν, κατά τη γνώμη μου, ανήθικα μέσα για να πάρουν αυτό που θέλουν από τον καταναλωτή.

Και ένα ευχαριστώ σε όλους εδώ παιδιά, που κάνετε με την εργασία σας τέτοιες συμπεριφορές άτοπες, ανεπιτυχείς και ανούσιες. Σας ευχαριστώ.

Εγώ αναλόγως την όρεξη που έχω εκείνη την στιγμή ή τους τρολαρω ή τους μιλάω κοφτά και αντε και καλή συνέχεια. 

Χθες κάλεσα την Volton για να πάω πάλι σε αυτούς μετά από ενάμιση μήνα περίπου.

Ναι λέει ο εκπρόσωπος, βλέπω ότι πριν ήσασταν σε εμάς και αλλάξατε πάροχο. Και σας κάλεσαν από το τμήμα διακράτησης αλλά αρνηθηκατε να επιστρέψετε. 

Ναι λέω ο νέος παροχος είχε καλύτερη τιμή kwh και έδινε και κάποια έξτρα δώρα τα οποία θα έχανα αν επέστρεφα. 

Ναι καταλαβαίνω μου απάντησε. 

Ε στις 30 μέρες απο όταν πάω σε αυτούς και κάνω αίτηση σε άλλο παροχο αντε να δω σε τι διάθεση θα είμαι. 😀

Επεξ/σία από madboy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι τυχεροί επειδή γενικά δεν είναι ο τύπος μου να τους μιλάω όπως (πολλές φορές) τους αξίζει ή εκφράζονται εκείνοι...

Αλλά τώρα έχω το εξής ερώτημα, να πάω στην Volton Green Ειδικό ή στο Volton Yellow Simple; Και τα 2 έχουν τις 500 kWh δώρο και το 1ο πάγιο από ότι είδα

12 λεπτά πριν, li@m είπε

Η σύζυγος έχει φοιτιτικό πάσο λόγω ΜΠΣ. Αξίζει το YELLOW FREE STUDENT BONUS ?

Θα πάρω 50+20 ως δώρο. Δεν κατανοώ όμως πλήρως ακόμα πως να υπολογίσω τη Διακύμανσης Κόστους Αγοράς και χρειάζομαι τη γνώμη σας.

την αναγράφει στο excel ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάω να επιλέξω το ΗΡΩΝ DOYBLE GENEROUS HOME, η τιμή είναι αυτή του yellow one με έκπτωση ;
Γιατί στο site βγάζει

Χρέωση με έκπτωση συνέπειας 27% (€/kWh)0,07227

Επιπλέον γιατί δεν αναγράφει τιμή φυσικού αερίου ενώ το πρόγραμμα είναι συνδυαστικό;

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, APOMICHALIS said:

Αν πάω να επιλέξω το ΗΡΩΝ DOYBLE GENEROUS HOME, η τιμή είναι αυτή του yellow one με έκπτωση ;
Γιατί στο site βγάζει

Χρέωση με έκπτωση συνέπειας 27% (€/kWh)0,07227

Επιπλέον γιατί δεν αναγράφει τιμή φυσικού αερίου ενώ το πρόγραμμα είναι συνδυαστικό;

 

Άμα βάλεις Double Generous, στο ρεύμα θα έχεις το πρόγραμμα Generous με 0.07227 συν ρήτρα αναπροσαρμογής. Δηλαδή τελική τιμή περίπου 0.17-0.18.

Yπόψιν, μπορεί στους όρους του ρεύματος (σελίδα 3, Ε4) να λέει ότι δε παίρνεις 50άρικο στο ρεύμα, αν έχεις ξαναπάρει 50άρικο σ'αυτή τη παροχή το τελευταίο 6μηνο. Δεν το έχει επιβεβαιώσει κανείς γιατί το απλό Generous το ξύλωσαν απ'το econtract, και κανείς δεν έχει βάλει μέχρι τώρα double Generous.

Εναλλακτικά (για σίγουρο 50άρικο στο ρεύμα) υπάρχει το Solar Generous (Double Solar Generous συνδιαστικό). Αλλά έχει ακριβότερη αρχική τιμή, συν ρήτρα αναπροσαρμογής κι αυτό. Δηλαδή σε 250kw θα το έχεις φάει το 50άρικο μόνο από τις χρεώσεις προμήθειας.

Για αέριο, σου απαντάω στο topic αερίου.

Επεξ/σία από ekrepali
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Άμα βάλεις Double Generous, στο ρεύμα θα έχεις το πρόγραμμα Generous με 0.07227 συν ρήτρα αναπροσαρμογής. Δηλαδή τελική τιμή περίπου 0.17-0.18.

Yπόψιν, μπορεί στους όρους του ρεύματος (σελίδα 3, Ε4) να λέει ότι δε παίρνεις 50άρικο στο ρεύμα, αν έχεις ξαναπάρει 50άρικο σ'αυτή τη παροχή το τελευταίο 6μηνο. Δεν το έχει επιβεβαιώσει κανείς γιατί το απλό Generous το ξύλωσαν απ'το econtract, και κανείς δεν έχει βάλει μέχρι τώρα double Generous.

Εναλλακτικά (για σίγουρο 50άρικο στο ρεύμα) υπάρχει το Solar Generous (Double Solar Generous συνδιαστικό). Αλλά έχει ακριβότερη αρχική τιμή, συν ρήτρα αναπροσαρμογής κι αυτό. Δηλαδή σε 250kw θα το έχεις φάει το 50άρικο μόνο από τις χρεώσεις προμήθειας.

Για αέριο, σου απαντάω στο topic αερίου.

το 0,17 είναι εκτίμηση ή υπολογισμός ;
Γιατί αν δεν κάνω κάτι λάθος στις πράξεις μου για τον Ιούνιο βγάζω προσαύξηση 0,074/kwh

Σε ευχαριστώ παρόλα αυτά γιατί δεν το είχα προσέξει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 minutes ago, APOMICHALIS said:

το 0,17 είναι εκτίμηση ή υπολογισμός ;
Γιατί αν δεν κάνω κάτι λάθος στις πράξεις μου για τον Ιούνιο βγάζω προσαύξηση 0,074/kwh

Σε ευχαριστώ παρόλα αυτά γιατί δεν το είχα προσέξει

https://www.enexgroup.gr/el/day-ahead-market-figures

Από 1/7 ως 4/7 η ΤΕΑ είναι 120.94 /ΜWH

Επεξ/σία από ekrepali
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

On 02/07/2024 at 11:49, thanos678 said:

Ειμαι elpe στο πρασινο και θελω να αλλαξω προγραμμα. Η αλλαγη γινεται αμεσως ή θελει καποιες μερες?

Προσωπικά, για να πάω volton απο ελπεντισον πηρε γυρω στις 20 μερες (λογω λαθων της βολτον και καθυστερησης ΔΕΔΔΗΕ απ' οσο καταλαβα). 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ελπεντισον 3 παροχες απο 20/6. παιρνω τηλ για ποντους (2 διαφορετικους εκπροσωπους), μου λενε τους στελνουμε αυτόματα στην εθνικη και η τραπεζα εκτελει εντος 150 ημερων. ΑΡΑ πως ξερει η τραπεζα αν ειμαι ενεργος οταν εκτελει;;;; παπατζες;; κι αν ναι τι ακριβως ειναι η παπατζα; οτι πρεπει να εισαι ενεργος οταν εκτελει ή οτι τα στελνουν αμεσα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...