Προς το περιεχόμενο

Εναλλακτικοί Πάροχοι Ενέργειας v.2


Thresh

Προτεινόμενες αναρτήσεις

38 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Καλημέρα στα μέλη! Όσον αφορά την volton πριν την έκδοση πρώτου λογαριασμού επειδή τα συστήματα τους υπολειτουργούν αν δηλώσω ένδειξη ένα μήνα μετα την αρχική εκπροσώπηση στο mydeddie θα εκδοθεί πρώτος λογαριασμός εκκαθαριστικός με βάση την ένδειξη αυτή ; Αν όχι τι προτείνεται για την αποφυγή έναντι ; 

Μια καλή ερώτηση είναι : Για τους υφιστάμενους πελάτες επεκτείνεται αυτή η προστασία τιμής μέχρι τέλος Νοεμβρίου αυτόματα ή είναι μόνο για νέους πελάτες; Κι αν το θελουμε αυτό πρέπει να κάνουμε αλλαγή παρόχου πρώτα ; 

1.Μια άλλη λύση είναι αν θες να φύγεις κιόλας αλλάζεις πάροχο στον μήνα και θα βγει εκκαθαριστικος με την ένδειξη που θα δώσεις στον νέο πάροχο.

2.Λογικά αν είσαι ήδη στο πρόγραμμα θα πάρει παράταση αλλά με δαυτούς ποτέ δεν ξέρεις πάρε τηλ.καλυτερα αν και πρώτη μέρα σήμερα δεν θα ξέρουν σίγουρα κι αυτοί ως που να ενημερωθούν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

42 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Καλημέρα στα μέλη! Όσον αφορά την volton πριν την έκδοση πρώτου λογαριασμού επειδή τα συστήματα τους υπολειτουργούν αν δηλώσω ένδειξη ένα μήνα μετα την αρχική εκπροσώπηση στο mydeddie θα εκδοθεί πρώτος λογαριασμός εκκαθαριστικός με βάση την ένδειξη αυτή ; Αν όχι τι προτείνεται για την αποφυγή έναντι ; 

Μια καλή ερώτηση είναι : Για τους υφιστάμενους πελάτες επεκτείνεται αυτή η προστασία τιμής μέχρι τέλος Νοεμβρίου αυτόματα ή είναι μόνο για νέους πελάτες; Κι αν το θελουμε αυτό πρέπει να κάνουμε αλλαγή παρόχου πρώτα ; 

 

Επειδη πριν λιγο τους ρωτησα, οχι δεν επεκτεινεται η προστασια τιμης.

Εμενα που εληξε προχθες τωρα εχω παει στο απλο προγραμμα με τα 19λεπτα!!!

Και φυσικα δεν μου κανουν αλλαγη προγραμματος στον νεο protect μεχρι και Νοεμβριο γιατι ειναι για νεους πελατες!

Τα ιδια εκαναν και τον Ιουνιο και μου το εδωσαν οταν πηγα να κανω αλλαγη παροχου, αλλα αρχιζουν και με εκνευριζουν τωρα.

Κοταω να παω ειτε προς Ηρων (για τα 50) ειτε προς Ζενιθ, δε βλεπω κατι αλλο καλυτερο!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, KoGi είπε

 

Επειδη πριν λιγο τους ρωτησα, οχι δεν επεκτεινεται η προστασια τιμης.

Εμενα που εληξε προχθες τωρα εχω παει στο απλο προγραμμα με τα 19λεπτα!!!

Και φυσικα δεν μου κανουν αλλαγη προγραμματος στον νεο protect μεχρι και Νοεμβριο γιατι ειναι για νεους πελατες!

Τα ιδια εκαναν και τον Ιουνιο και μου το εδωσαν οταν πηγα να κανω αλλαγη παροχου, αλλα αρχιζουν και με εκνευριζουν τωρα.

Κοταω να παω ειτε προς Ηρων (για τα 50) ειτε προς Ζενιθ, δε βλεπω κατι αλλο καλυτερο!

Ε αφού το δίνουν αν τους απειλησεις για αλλαγή παρόχου (χωρίς φυσικά να προχωρήσεις σε αλλαγή) μια χαρά…ευχαριστώ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Greg29M είπε

Ε αφού το δίνουν αν τους απειλησεις για αλλαγή παρόχου (χωρίς φυσικά να προχωρήσεις σε αλλαγή) μια χαρά…ευχαριστώ! 

Μονο με απειλη οχι δεν το εδωσαν, πρεπει να κανεις αιτηση αλλαγης και ισως στο δωσουν μετα.

Τον Ιουνιο που εγινε αυτο ειχα παει για δυο μερες Protergia πριν με ξανατραβηξουν!

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Greg29M είπε

Καλημέρα στα μέλη! Όσον αφορά την volton πριν την έκδοση πρώτου λογαριασμού επειδή τα συστήματα τους υπολειτουργούν αν δηλώσω ένδειξη ένα μήνα μετα την αρχική εκπροσώπηση στο mydeddie θα εκδοθεί πρώτος λογαριασμός εκκαθαριστικός με βάση την ένδειξη αυτή ; Αν όχι τι προτείνεται για την αποφυγή έναντι ; 

Μια καλή ερώτηση είναι : Για τους υφιστάμενους πελάτες επεκτείνεται αυτή η προστασία τιμής μέχρι τέλος Νοεμβρίου αυτόματα ή είναι μόνο για νέους πελάτες; Κι αν το θελουμε αυτό πρέπει να κάνουμε αλλαγή παρόχου πρώτα ; 

Είναι μόνο για νέους. Αν κάνεις όμως αλλαγή παρόχου θα σε πάρουν για να σε κρατήσουν και θα σου το δώσουν 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, energy52 είπε

Καλημερα! Το smart night της zeniΘ με την εκπτωση 40% το κρατανε ακομη για καποιες μερες απ οτι βλεπω και στο σαιτ σωστα;

Ναι τους ρωτησα, ισχυει ακομη.

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, energy52 είπε

Καλημερα! Το smart night της zeniΘ με την εκπτωση 40% το κρατανε ακομη για καποιες μερες απ οτι βλεπω και στο σαιτ σωστα;

Καλημέρα. Σε ποιο site? 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα στην ομάδα. Ξανα και ξανά μπράβο και ευχαριστώ στον dooomnx, στον ekrepali και όλους οσους γνωριζουν και συνεισφέρουν στο νήμα.  Να είσθε καλά!  Κοράκιε μας λείπεις.

Ρώτησα τηλεφωνικώς σχετικώς με την σύσταση στον Ήρωνα και μου ανέφεραν ότι προϋποθεση αποτελει ο νέος πελάτης να μην έχει περάσει ποτέ (δεν αρκει το τελευταιο εξαμηνο δηλ) από την εταιρεία. Ισχύει κάτι τέτοιο; Καποιος που το έκανε μπορεί να με ενημερώσει; Ευχαριστώ!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις με πήρανε από την Ζενίθ για επιβεβαίωση για το πρόγραμμα Power Home Smart Night -40%.

Το πρόγραμμα ισχύει κανονικά για όσους θέλουν να το επιλέξουν. Δεν τους έχουν ενημερώσει μέχρι πότε θα είναι διαθέσιμο.

Επίσης και το σταθερό της Ζενίθ Power Home Direct Plus είναι καλό πρόγραμμα και μου επιβεβαίωσαν οτι τα πάγια των 6 πρώτων μηνών είναι δωρεάν όπως αναφέρει και ο @doomnx στο excel.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντέλει το πρόγραμμα της Ζενίθ power home smart night παραμένει το πιο value for money για κάνα 6μηνο?

Ήμουν volton με προστασία τιμής 0.093 και έληξε.(Και βασικά δεν θέλω να ξανασυνεργαστω μαζί τους)

Κατανάλωση γύρω στα 350kWH μηνιαίως

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, ΑΠΟΛΛΩΝ83 είπε

Καλημέρα στην ομάδα. Ξανα και ξανά μπράβο και ευχαριστώ στον dooomnx, στον ekrepali και όλους οσους γνωριζουν και συνεισφέρουν στο νήμα.  Να είσθε καλά!  Κοράκιε μας λείπεις.

Ρώτησα τηλεφωνικώς σχετικώς με την σύσταση στον Ήρωνα και μου ανέφεραν ότι προϋποθεση αποτελει ο νέος πελάτης να μην έχει περάσει ποτέ (δεν αρκει το τελευταιο εξαμηνο δηλ) από την εταιρεία. Ισχύει κάτι τέτοιο; Καποιος που το έκανε μπορεί να με ενημερώσει; Ευχαριστώ!

Έκανα μόλις σύσταση μέσω chat και email και μου είπαν ότι το 50αρικο δίνεται μόνο μια φορά σε σύσταση (θεωρώ το ίδιο και για το 20αρικο) - αρα μάλλον ισχύει ότι δεν πρέπει να έχει υπάρξει στο παρελθόν πελάτης (λογικό κιόλας).

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...