Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η διείσδυση των AAA παιχνιδιών στην πλατφόρμα του iOS δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα αποτελέσματα, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα.

Παρά τις προσπάθειες της Apple να προσελκύσει μεγάλους developers μετά την κυκλοφορία του iPhone 15 Pro με το A17 Pro SoC, τα στοιχεία δείχνουν περιορισμένο ενδιαφέρον από τους χρήστες.

Η Appfigures αναφέρει ότι τίτλοι όπως το Assassin's Creed Mirage και το Resident Evil Village δεν έχουν σημειώσει σημαντική επιτυχία στο App Store. Για παράδειγμα, το Assassin's Creed Mirage, παρά τις 123.000 λήψεις από τις 6 Ιουνίου, είχε λιγότερους από 3.000 χρήστες να αγοράζουν την πλήρη έκδοση των $49.99. Αντίστοιχα, το Resident Evil 4 είχε 357.000 εγκαταστάσεις, αλλά μόνο 7.000 αγορές της πλήρους έκδοσης στα $29.99.

image.png.a97b0d587227f003beac311d9ae10cf5.png

Οι ειδικοί αποδίδουν αυτή την τάση σε διάφορους παράγοντες. Ο Andrei Zubov της Appmagic υποστηρίζει ότι οι χρήστες smartphones προτιμούν casual παιχνίδια, σχεδιασμένα για σύντομες περιόδους παιχνιδιού και με χειριστήρια προσαρμοσμένα στην οθόνη αφής. Επιπλέον, τα AAA παιχνίδια απαιτούν συχνά εξωτερικά χειριστήρια, ενώ η μικρή οθόνη των smartphones δεν προσφέρει την ιδανική εμπειρία για πολύπλοκα παιχνίδια.

Οι περιορισμοί στο hardware αποτελούν επίσης εμπόδιο, καθώς αυτά τα παιχνίδια είναι συμβατά μόνο με τα πιο πρόσφατα μοντέλα iPhone και iPad. Επιπρόσθετα, το υψηλό κόστος των AAA τίτλων σε σύγκριση με τα τυπικά mobile παιχνίδια αποθαρρύνει πολλούς χρήστες.

Παρόλο που η δυνατότητα εκτέλεσης τέτοιων παιχνιδιών σε iPhone είναι τεχνολογικά εντυπωσιακή, φαίνεται ότι δεν ανταποκρίνεται στις προτιμήσεις και τις συνήθειες της πλειοψηφίας των χρηστών mobile συσκευών. Η Apple ενδέχεται να χρειαστεί να επανεξετάσει τη στρατηγική της για την προώθηση των AAA τίτλων στην πλατφόρμα iOS.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

No shit. Σίγουρα εντυπωσιακό ότι συσκευές τόσο μικρές μπορούν και παίζουν τέτοια παιχνίδια αλλά από εκεί και πέρα δε μπορώ να καταλάβω γιατί κάποιος να παίξει τέτοια παιχνίδια σε κινητό ενώ μπορεί να τα παίξει σε υπολογιστή ή κονσόλα σας άνθρωπος από το να βγάλει τα μάτια του στις 6 ίντσες...

  • Like 23
  • Thanks 1
Δημοσ.

Για "σοβαρό" mobile gaming υπάρχει πιο κατάλληλο hardware, αν κάποιος είναι διατεθημένος να πληρώνει 30 και 50€ για ένα mobile game, ε τουλάχιστον ας το κάνει σε hardware που όντως να τον εξυπηρετεί να το ευχαριστηθεί τουλάχιστον. 

Αλλιώς για iPhone λίγο πριν κοιμηθεί κάποιος το βράδυ, λίγο στο μετρό ή για καμιά τουαλέτα καλά είναι και τα πιο casual. 

Prove me wrong.

Δημοσ.

Προφανώς και δεν είναι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αυτά τα παιχνίδια δεν βγαίνουν στο Apple TV. Εκεί θα βάζεις χειριστήριο και έχεις εμπειρία κονσόλας. Έτσι προσωπικά θα με ενδιέφερε.

  • Like 2
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ares225 είπε

Προφανώς και δεν είναι. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί αυτά τα παιχνίδια δεν βγαίνουν στο Apple TV. Εκεί θα βάζεις χειριστήριο και έχεις εμπειρία κονσόλας. Έτσι προσωπικά θα με ενδιέφερε.

Γιατί δεν υπάρχει Apple TV με Α17 Pro τσιπάκι που και να υπήρχε θα κόντευε τιμές μεταχειρισμένου PS5.

  • Haha 1
Δημοσ.

Είμαστε σοβαροί? AAA σε κινητό? Σε κινητό θα παίξεις κάνα indie καλά puzzle platform Και tower defence. Τα ΑΑΑ θέλουν οθόνη μεγάλη όχι οθονιτσα. Σε tablet κάτι γίνεται που και πάλι με αφή δεν γίνεται να κάνεις σοβαρό gaming. 

  • Like 9
  • Thanks 2
Δημοσ.
41 λεπτά πριν, AlienTechGR είπε

Γιατί δεν υπάρχει Apple TV με Α17 Pro τσιπάκι που και να υπήρχε θα κόντευε τιμές μεταχειρισμένου PS5.

οχι απαραιτητα αν υποστηριζε cloud gaming 

Δημοσ.

"παρά τις 123.000 λήψεις από τις 6 Ιουνίου, είχε λιγότερους από 3.000 χρήστες να αγοράζουν την πλήρη έκδοση των $49.99"

ΛΟΓΙΚΟ!

Πόσοι έχουν iPhone 15 Pro ?

Πόσοι από αυτούς είναι Gamers?

Τι κοινό περιμένουν να έχει;


 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ο μέσος χρήστης iphone δεν ενδιαφέρεται για games , οι gamers είναι στο android

Επεξ/σία από ethereum
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

Εδώ δυσκολεύονται να πουλήσουν τα ΑΑΑ παιχνίδια οι εταιρίες με τις σοβαρές κονσόλες, σε σχέση με τα εθιστικά χαζό παιχνίδια των κινητών, θα το κάνει η apple με τις τατς συσκευές;

Η apple γενικά αντιμετωπίζει το γκειμινγκ σαν κάτι το ευτελές που δεν αξίζει να το παιρνουμε στα σοβαρά, αλλά ταυτόχρονα θελει να τα κονομαει από αυτό. Δεν λειτουργεί έτσι.

Εδώ έφτιαξε vr headset, που από τις ελάχιστες εφαρμογές του vr είναι το γκειμινγκ, και δεν επέτρεψε το γκειμινγκ σε αυτό, τύπου εδώ με αυτό κάνουμε δουλειά σοβαρή. 

Καλά κρασιά!

  • Like 1
Δημοσ.

Νομίζω ποιο πολύ για μόστρα και επίδειξη δύναμης τα έβαλε τα ΑΑΑ games. 

Ο σοβαρός gamer δεν θα τα έπαιζε τα ΑΑΑ σε κινητό.

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...