kostasgr78 Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Έχοντας εξαιρετική εμπειρία εδώ και 4 χρόνια από το Nike app, και με εξυπηρέτηση και με ταχύτητα παράδοσης και με επιστροφές (ευκολία, ταχύτητα), είχα τη φαεινή ιδέα να αποπειραθώ να παραγγείλω από το Adidas.gr μιας και έλεγε δωρεάν επιστροφή. Έκανα την παραγγελία Μάιο, ήρθε το δέμα αρχές Ιουνίου (προφανώς από ευρωπαϊκή αποθήκη). 1ο φάουλ, όλα τα παιδικά παπούτσια ήταν τεράστια, αν και είχα ακολουθήσει το διαστασιολόγιο που παρέχουν στον ιστότοπο. (να σημειώσω ότι στη Nike δεν το έχω πάθει ποτέ αυτό) 2ο φάουλ, ξεκινώ την επιστροφή. Δεν είχε μέσα αυτοκόλλητο αυτόματης επιστροφής. Έγραφες την επιστροφή στον ιστότοπο, εκτυπώνεις, κολλάς, ένα σωρό χειροτεχνίες. ( η Nike τα έχει όλα έτοιμα στο κουτί που παρέλαβες) 3ο φάουλ, αποκωδικοποίηση οδηγιών επιστροφής. Καθώς είμαι εκτός Αθήνας, ανακαλύπτω μετά από τηλεφώνημα στη DHL, ότι πρέπει να πάω μόνος μου το δέμα στα ΕΛΤΑ (!!!). Άρα πού είναι η δωρεάν επιστροφή, αφού πρέπει να καταβάλω σημαντικό κόπο για να το επιστρέψω; (η Nike έρχεται το παίρνει μόνη της με UPS ή τοπικό συνεργάτη, μετά από 1 λεπτό τηλεφώνημα) 4ο φάουλ, το δέμα έκανε πολλές μέρες να φτάσει με τα ΕΛΤΑ στα κεντρικά της DHL στην Αθήνα, απ' όπου ξεκινάει το tracking της Adidas προς τις ευρωπαϊκές αποθήκες. Εκείνη τη στιγμή μου αναφέρει ένα μέσο στατιστικό 11 ημερών που υπάρχει για την επεξεργασία της επιστροφής. 5ο φάουλ. Πέρασαν και αυτές οι ημέρες και μού στέλνει ενημερωτικό ότι η επιστροφή καθυστερεί παραπάνω από το αναμενόμενο. 6ο φάουλ. Πέρασαν κι άλλες ημέρες και μού στέλνει εκ νέου ενημερωτικό οτι η επιστροφή καθυστερεί παραπάνω, αλλά να μην ανησυχώ. Επί της ουσίας: μεγάλη ταλαιπωρία και ακόμα δεν έχω πάρει πίσω τα χρήματα μου (100+ ευρώ), είναι δεσμευμένα εδώ και 1,5 μήνα. Adidas.gr και συνολικά Adidas Ευρώπης, έχετε πολύ κακή εξυπηρέτηση. ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ. Επεξ/σία 30 Ιουνίου από kostasgr78 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nkpap2011 Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Αν αυτοί είναι απατεώνες τότε το JMCtech τί είναι, τα eshop, σκρουτζάδικα, βεντόρες και τα άλλα που έχουν γεμίσει δεκάδες νήματα εδώ μέσα τι ειναι? 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Αυτά τα μαγαζιά είναι μεγάλοι απατεώνες που θα έπρεπε να είχαν κλείσει από καιρό αν υπήρχαν σοβαροί ελεγκτικοί μηχανισμοί. Αυτό δεν καθιστά τα μεγάλα ονόματα, όμως, σωστούς και να μπορούν να παρακρατούν χρήματα από παραγγελίες για καιρό, λόγω προβληματικών και αργών διαδικασιών (και μερικές από τις οποίες δεν είναι αυτές που υποσχέθηκαν στους όρους). Θα λέμε όλες τις εμπειρίες μας εδώ πέρα, χωρίς εξυπνάδες. Ο καθένας έχει δικαίωμα στην εμπειρία του. Δεν είδα πουθενά οδηγίες στην κατηγορία ότι γράφουμε μόνο για τους πολύ απατεώνες. Οπότε εξυπνάδες όχι εδώ παρακαλώ. Ναι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Καταρχην θα σου προτεινα να σβησεις την λεξη απατεωνες. το γιατι μπορει να το σκεφτει εσυ. Απειροι βρεθηκαν υπολογοι για αυτην την λεξη. β. Πολλες φορες οι οροι επιστροφης αναφερονται αναλυτικα.οτι η επιστροφη ειναι δωρεαν δεν σημαινει ουτε οτι θα γινει μεσα σε 5 μερες ουτε οτι δεν θα πας εσυ το προιον στην courier. οτι η Nike ερχεται και το παιρνει απο το σπιτι σου δεν λεει κατι. η seagate για επιστροφη με εβαλε να πληρωσω εγω την επιστροφη ενω αντιθετα η corsair μου εστειλε voucher δικο της. είναι καποιος απο τους δυο λαθος? οχι.ο καθενας εχει τον δικο του τροπο επιστροφης. και παει λεγοντας. επισης 1ο φάουλ, όλα τα παιδικά παπούτσια ήταν τεράστια, αν και είχα ακολουθήσει το διαστασιολόγιο που παρέχουν στον ιστότοπο. (να σημειώσω ότι στη Nike δεν το έχω πάθει ποτέ αυτό πρωτο φαουλ δικο σου κατα την προσωπικη μου αποψη. Παντα σε SALOMON για παραδειγμα παραγγελνω 45 και 1/3. σε ενα συγκεκριμενο μοντελο που παλι σε εκατοστα κτλ δοκιμασα το 45 1/3και μου ηταν στενο .ισως διαφορετικο στυλ παπουτσιου ποιος ξερει. γενικοτερα στο προτεινω και αν θες με ακους αλλιως μπορει να με συνδεσεις και με καιρο οταν αγοραζεις απο νεα εταιρεια να πηγαινεις καπου να δοκιμασεις τα νουμερα και ολο το στυλ του παπουτσιου.δεν εχει να κανει μονο το νουμερο του παπουτσιου.πολλα παπουτσια ειναι για πιο πλατια ποδια ή πιο στενα ποδια οποτε ακομα και το σωστο νουμερο δεν θα σου κατσει σωστα. επισης αν μπορεις να εχεις δοκιμασει και το νουμερο στο συγκεκριμενο παπουτσι ή σε καποιο πολυ παρομοιο καλο θα ηταν να το κανεις ειδικα αν εισαι αθηνα που βολευει. θα σε γλυτωσει απο ταλαιπωρια και απο επιστροφη. και για να σου δωσω ενδεικτικα να καταλαβεις. Σε αγγελιες που ειμαι στο facebook ενα τεραστιο ποσοστο πουλαει τα πραγματα που πηρε επειδη ειναι λαθος νουμερα.ειτε παπουτσια ειτε δεν ξερω. το 90 τοις 100 των αγγελιων δεν ειναι μεταχειρισμενα.ειναι λαθος νουμερα που επειδη τα εχουν παρει απο εξωτερικο για παραδειγμα δεν τα αλλαζουν λογω κοστους επιστροφης. Άρα πού είναι η δωρεάν επιστροφή, αφού πρέπει να καταβάλω σημαντικό κόπο για να το επιστρέψω; αλλο δωρεαν επιστροφη αλλο ερχεται courier να το παρει απο εσενα. μεταφραζεις πραγματα με βαση το πως θες εσυ.\ φιλικα παντα και χωρις παρεξηγηση ουτε τα λεω για να στην πω Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 7 λεπτά πριν, poulinos είπε Καταρχην θα σου προτεινα να σβησεις την λεξη απατεωνες. το γιατι μπορει να το σκεφτει εσυ. Απειροι βρεθηκαν υπολογοι για αυτην την λεξη. Αυτό δεκτό. Θα το διορθώσω και θα το γράψω αλλιώς, αλλά εκεί τους έχω καταχωρήσει πλέον. 9 λεπτά πριν, poulinos είπε β. Πολλες φορες οι οροι επιστροφης αναφερονται αναλυτικα.οτι η επιστροφη ειναι δωρεαν δεν σημαινει ουτε οτι θα γινει μεσα σε 5 μερες ουτε οτι δεν θα πας εσυ το προιον στην courier. οτι η Nike ερχεται και το παιρνει απο το σπιτι σου δεν λεει κατι. η seagate για επιστροφη με εβαλε να πληρωσω εγω την επιστροφη ενω αντιθετα η corsair μου εστειλε voucher δικο της. είναι καποιος απο τους δυο λαθος? οχι.ο καθενας εχει τον δικο του τροπο επιστροφης. και παει λεγοντας. Δεκτή η κάθε εμπειρία του καθενός, όπως και η άποψή του. Για μένα ως καταναλωτή, όταν μού παραδίδεις σπίτι, δωρεάν επιστροφή σημαίνει το επιστρέφεις από το σπίτι επισης. Όποιος δεν το κάνει, προσωπικά δεν ψωνίζω ξανά από εκεί. Το κάνουν ήδη πάρα πολύ μεγάλα ονόματα ολοκληρωμένα πόρτα-πόρτα, άρα για μένα η Adidas μπαίνει σε black list. Κατανάλωσα χρόνο, κόστος καυσίμου και κόστος στάθμευσης για να επιστρέψω - δωρεάν κατά τα άλλα - ένα δέμα στα ΕΛΤΑ (που έχω χρόνια να πάω) που παρέλαβα σπίτι μου. 13 λεπτά πριν, poulinos είπε 1ο φάουλ, όλα τα παιδικά παπούτσια ήταν τεράστια, αν και είχα ακολουθήσει το διαστασιολόγιο που παρέχουν στον ιστότοπο. (να σημειώσω ότι στη Nike δεν το έχω πάθει ποτέ αυτό πρωτο φαουλ δικο σου κατα την προσωπικη μου αποψη. Παντα σε SALOMON για παραδειγμα παραγγελνω 45 και 1/3. σε ενα συγκεκριμενο μοντελο που παλι σε εκατοστα κτλ δοκιμασα το 45 1/3και μου ηταν στενο .ισως διαφορετικο στυλ παπουτσιου ποιος ξερει. γενικοτερα στο προτεινω και αν θες με ακους αλλιως μπορει να με συνδεσεις και με καιρο οταν αγοραζεις απο νεα εταιρεια να πηγαινεις καπου να δοκιμασεις τα νουμερα και ολο το στυλ του παπουτσιου.δεν εχει να κανει μονο το νουμερο του παπουτσιου.πολλα παπουτσια ειναι για πιο πλατια ποδια ή πιο στενα ποδια οποτε ακομα και το σωστο νουμερο δεν θα σου κατσει σωστα. επισης αν μπορεις να εχεις δοκιμασει και το νουμερο στο συγκεκριμενο παπουτσι ή σε καποιο πολυ παρομοιο καλο θα ηταν να το κανεις ειδικα αν εισαι αθηνα που βολευει. θα σε γλυτωσει απο ταλαιπωρια και απο επιστροφη. και για να σου δωσω ενδεικτικα να καταλαβεις. Σε αγγελιες που ειμαι στο facebook ενα τεραστιο ποσοστο πουλαει τα πραγματα που πηρε επειδη ειναι λαθος νουμερα.ειτε παπουτσια ειτε δεν ξερω. το 90 τοις 100 των αγγελιων δεν ειναι μεταχειρισμενα.ειναι λαθος νουμερα που επειδη τα εχουν παρει απο εξωτερικο για παραδειγμα δεν τα αλλαζουν λογω κοστους επιστροφης. Συμφωνώ με την προσέγγιση, το κάνω ήδη ως ενήλικας. Αλλά εδώ μιλάμε για απόκλιση περίπου 4 νούμερων σε παιδικά παπούτσια. Δεν ήταν μικρή. Το διαστασιολόγιο είχε μεγάλες αποκλίσεις στους αριθμούς, από τα πραγματικά μεγέθη των παπουτσιών που ήρθαν. 15 λεπτά πριν, poulinos είπε Άρα πού είναι η δωρεάν επιστροφή, αφού πρέπει να καταβάλω σημαντικό κόπο για να το επιστρέψω; αλλο δωρεαν επιστροφη αλλο ερχεται courier να το παρει απο εσενα. μεταφραζεις πραγματα με βαση το πως θες εσυ.\ φιλικα παντα και χωρις παρεξηγηση ουτε τα λεω για να στην πω Καταλαβαίνω πως το λες κι ευχαριστώ για την άποψή σου. Για μένα δωρεάν επιστροφή, όπως εξήγησα και παραπάνω, σημαίνει τουλάχιστον με τον τρόπο που επέλεξες να ψωνίσεις. Αν ψώνισες από κατάστημα, τουλάχιστον να μπορείς να επιστρέψεις σε κατάστημα. Αν ψώνισες στην πόρτα σου, επιστροφή σημαίνει από την πόρτα σου. Προσωπική άποψη ως καταναλωτή. Αυτό καταθέτω εξαρχής στην εμπειρία μου. Την προσωπική μου άποψη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 7 minutes ago, kostasgr78 said: Αυτό δεκτό. Θα το διορθώσω και θα το γράψω αλλιώς, αλλά εκεί τους έχω καταχωρήσει πλέον. Δεκτή η κάθε εμπειρία του καθενός, όπως και η άποψή του. Για μένα ως καταναλωτή, όταν μού παραδίδεις σπίτι, δωρεάν επιστροφή σημαίνει το επιστρέφεις από το σπίτι επισης. Όποιος δεν το κάνει, προσωπικά δεν ψωνίζω ξανά από εκεί. Το κάνουν ήδη πάρα πολύ μεγάλα ονόματα ολοκληρωμένα πόρτα-πόρτα, άρα για μένα η Adidas μπαίνει σε black list. Κατανάλωσα χρόνο, κόστος καυσίμου και κόστος στάθμευσης για να επιστρέψω - δωρεάν κατά τα άλλα - ένα δέμα στα ΕΛΤΑ (που έχω χρόνια να πάω) που παρέλαβα σπίτι μου. δεν διαφωνω καθολου με αυτο που γραφεις.ειμαι και εγω της αποψης οτι εφοσον μια εταιρεια δεν με καλυπτει σε αυτα που θελω οτι δεν την προτιμαω. ή αν εχω να διαλεξω σε 2 εταιρειες χωρις να σημαινει οτι καποια ειναι χειροτερη απο την αλλη ή λεει ψεμματα θα κρατησω αυτην που με καλυπτει στα θελω μου. αν δηλαδη και οι 2 μου λενε 2 χρονια εγγυηση αλλα η μια μου λεει οτι ερχομαι καιτο παιρνω ή σου πληρωνω τα ταχυδρομικα εννοειται θα την προτιμησω απο οτι μια αλλη που θα μου πει οτι θα το φερεις ή οτι θα πληρωσεις τα ταχυδρομικα.δεν ψωνιζουμε απο μια εταιρεια μονο για τα προιοντα της αλλα και για το after sales. και οπως φαινεται το aftersales της nike ταιριαζει περισσοτερο σε αυτο που θες εσυ. εσυ δηλαδη θα ζυγισεις τα συν και τα πλην της καθε εταιρειες αναλογως τις αναγκες σου. για την εκφραση το να την αλλαξεις το λεω διοτι ειναι βαρια λεξη και παρολα αυτα χρησιμοποιειται πολυ ευκολα απο τον κοσμο αλλα αμα μια εταιρεια ή ενας ιδιωτης σε παει δικαστικα για αυτην την εκφραση σορρυ που θα το πω χυμα αλλα θα σου κοψουν τον κω...ο και ας εχεις δικιο. και το λεω επειδη το εκανε καποιος με καταστημα και εγραψε αυτο που εγραψες και του πηγε μετα απο λιγο καιρο σημειωμα απο δικηγορο οτι ειτε θα ανακαλεσει ειτε θα προχωρησει δικαστικα.και μαλιστα εγινε σε θεμα εδω μεσα απο καποιο απο τα γνωστα καταστηματα που βαρεσε κανονι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Να σημειώσω ότι έχουν αποτύχει στη διαδικασία, σε όλους τους χρόνους που αναφέρουν και συνεχίζουν κι έχουν δεσμευμένα τα χρήματά μου. Adidas μπήκες black list. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 54 minutes ago, kostasgr78 said: Συμφωνώ με την προσέγγιση, το κάνω ήδη ως ενήλικας. Αλλά εδώ μιλάμε για απόκλιση περίπου 4 νούμερων σε παιδικά παπούτσια. Δεν ήταν μικρή. Το διαστασιολόγιο είχε μεγάλες αποκλίσεις στους αριθμούς, από τα πραγματικά μεγέθη των παπουτσιών που ήρθαν. Καταλαβαίνω πως το λες κι ευχαριστώ για την άποψή σου. Για μένα δωρεάν επιστροφή, όπως εξήγησα και παραπάνω, σημαίνει τουλάχιστον με τον τρόπο που επέλεξες να ψωνίσεις. Αν ψώνισες από κατάστημα, τουλάχιστον να μπορείς να επιστρέψεις σε κατάστημα. Αν ψώνισες στην πόρτα σου, επιστροφή σημαίνει από την πόρτα σου. Προσωπική άποψη ως καταναλωτή. Αυτό καταθέτω εξαρχής στην εμπειρία μου. Την προσωπική μου άποψη. δεν μου εχει τυχει τοσο μεγαλη διαφορα αλλα παντα προσπαθω να κανω δοκιμες. ειτε ειναι 2 νουμερα διαφορα ειτε 4 το βασικο ειναι οτι δεν θα σου κανει. γενικως αμα εισαι πιο strict σε μερικα πραγματα καλο θα ηταν να κοιτας προκαταβολικα ή να ρωτας τι παιζει με το θεμα επιστροφης για να μην βρισκεσαι πιο εκπληξεως.δεν ξερω αν τα γραφουν καπου αλλα σιγουρα σε καποιο email θα απαντησουν. και δυστυχως που θα στο πω απλα δωρεαν επιστροφη σημαινει δωρεαν επιστροφη και τιποτα παραπανω.το πως θα γινει η επιστροφη το ποσες μερες θα παρουν το που θα σε τρεχουν ειναι ασχετα με το δωρεαν επιστροφη. το δωρεαν ενω στην nike σημαινει τα παιρνουμε απο σενα στην adidas ειναι κατι αλλο. ειναι τα ψιλα γραμματα που λεμε. αλλα το δωρεαν σημαινει απλα οτι δεν θα εχεις κοστος ταχυδρομειου.δεν ειναι οτι δεν θα εχεις κοστος,χρονος το να τα πας καπου κτλ κτλ. οποτε προσοχη με μελλοντικες αγορες αν αποφασισεις να παρεις απο καποια αλλη εταιρεια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Ναι, το διαπίστωσα αυτό με την κακή εμπειρία που είχα αυτή τη φορά. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Lessons learned. Γράφω εδώ πάντα με το σκεπτικό ότι να υπάρχει record και για άλλους καταναλωτές. Έτσι κι αλλιώς σε επίπεδο επίλυσης, πάντα καταφεύγω σε αρχές καταναλωτών, αν μια κατάσταση αργήσει ακόμα περισσότερο. Το ερώτημα που μού έρχεται από την όλη κουβέντα είναι το εξής: έχουμε την τάση ως καταναλωτές να είμαστε περισσότερο ανεκτικοί σε παρασπονδίες των μεγάλων εταιρειών, όταν για την ίδια ακριβώς κατάσταση που θα βιώναμε με μικρές εταιρείες θα είχαμε μικρότερη ανοχή και θα κινούσαμε διαδικασίες γρηγορότερα; Τελικά, αφήνουμε στο απυρόβλητο αρκετές φορές μεγάλες εταιρείες, επειδή μάς επηρεάζει το μέγεθος του brand name τους; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 1 hour ago, kostasgr78 said: Ναι, το διαπίστωσα αυτό με την κακή εμπειρία που είχα αυτή τη φορά. Τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Lessons learned. Γράφω εδώ πάντα με το σκεπτικό ότι να υπάρχει record και για άλλους καταναλωτές. Έτσι κι αλλιώς σε επίπεδο επίλυσης, πάντα καταφεύγω σε αρχές καταναλωτών, αν μια κατάσταση αργήσει ακόμα περισσότερο. Το ερώτημα που μού έρχεται από την όλη κουβέντα είναι το εξής: έχουμε την τάση ως καταναλωτές να είμαστε περισσότερο ανεκτικοί σε παρασπονδίες των μεγάλων εταιρειών, όταν για την ίδια ακριβώς κατάσταση που θα βιώναμε με μικρές εταιρείες θα είχαμε μικρότερη ανοχή και θα κινούσαμε διαδικασίες γρηγορότερα; Τελικά, αφήνουμε στο απυρόβλητο αρκετές φορές μεγάλες εταιρείες, επειδή μάς επηρεάζει το μέγεθος του brand name τους; παντα υπαρχουν μικρα γραμματα. και τιποτα δεν ειναι αυτονοητο οπως σωστα ειπες. για το υπολοιπο που γραφεις ειναι πολλα στην μεση. τα παραδειγματα ειναι τυχαια απλα για να καταλαβεις/καταλαβει οποιος διαβαζει το νοημα. η adidas η nike κτλ ειναι μεγαλες εταιρειες και ειναι και λιγο σαν μονοπωλιο. οι μισοι ξερουν μια adidas μια Nike.οποτε οσα και παραπονα να γινουν δυσκολα θα αλλαξει η κατασταση γιατι ολοι εχουν μαθει αυτο. β. οι περισσοτεροι ειμαστε επαναστατες του καναπε. εσυ πχ λες οτι εγω δεν ξαναγοραζω απο την adidas και καλα θα κανεις. οι υπολοιποι ή εστω ενα μεγαλο ποσοστο θα πει το παραπονο του αλλα μετα θα αγορασει παλι απο την adidas γιατι η adidas εχει αυτο και αυτο και αυτο.δεν εχουμε μαθει δηλαδη να σαμποταρουμε.δεν το λεω για το συγκεκριμενο case αλλα γενικοτερα. οποτε για να αλλαξει κατι πρεπει να βγουν πολλα παραπονα στην φορα. ειναι στην κυριολεξια εταιρειες κολοσσοι. ειναι σαν τις ξαπλωστρες στην παραλια.ολοι λενε οτι ειναι ακριβοι και ολοι πανε εκει.οποτε το προβλημα συνεχιζει. ο καθενας παιρνει τις αποφασεις του. προσωπικα οταν κατι με χαλαει το κοβω .δεν γκρινιαζω και απλα το συνεχιζω. πολλες φορες δεν ειναι θεμα χρηματων οσο οτι δεν θελω να νιωθω οτι ο αλλος με βαζει στα τεσσερα και του λεω και ευχαριστώ. οποτε αν δεν σε καλυπτει μια εταιρεια εννοειται εφοσον μπορεις να βρεις εναλλακτικη την αλλαζεις. πχ nike παιζει να εχω παρει 2 προιοντα στην ζωη μου.δεν θα παω να παρω.δεν μαρεσει δεν μου καθεται σαν εταιρεια κτλ. μου εχει κατσει στραβα πως να το πω.και πηρα αλλη μαρκα αθλητικα. δεν ειναι τοσο το μεγεθος του brand οσο οτι σε μια εταιρεια οπως πχ η Nike και η adidas βρισκεις τα παντα και τα βρισκεις παντου.τι εννοω. θα φερω αλλο ενα χαζο παραδειγμα. το milko ειναι το χειροτερο σοκολατουχο γαλα που υπαρχει. εχω δοκιμασει πανω απο 40 και ειναι το χειροτερο. ομως ελα που σχεδον παντου θα βρεις μιλκο και οχι κατι αλλο. οποτε ο κοσμος πολλες φορες καταληγει να παιρνει μιλκο γιατι δεν βρισκει καποιο αλλο ευκολα.το ιδιο και με τις μεγαλες εταιρειες. Nike και adidas και Reebok ειναι παντου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 30 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Συμφωνώ σε όλα αυτά που αναλύεις. Προσωπικά, όπου μπορώ, δεν επιλέγω τις συμπεριφορές αυτών των εταιρειών που δεν με εκφράζουν (ακόμα κι αν μερικές φορές χρειαστεί να πληρώσω περισσότερο). Επί του παρόντος, γράφω για να μένει record για άλλους. Π.χ. αν άλλος είχε γράψει μια παρόμοια εμπειρία σαν την παραπάνω που είχα, και την είχα διαβάσει εδώ μέσα, σίγουρα δεν θα προχωρούσα σε παραγγελία, ανεξάρτητα από το αν αυτή η άποψη άλλους δεν θα τους εμπόδιζε. Εμένα θα με βοηθούσε η κατάθεση της εμπειρίας. Κι έχω βοηθηθεί αρκετές φορές από πράγματα που έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 16 Ιουλίου Μέλος Share Δημοσ. 16 Ιουλίου Για την ιστορία, τα χρήματα επέστρεψαν στην κάρτα με καθυστέρηση. Για να δούμε, όμως, τα πρωτόγονα πληροφοριακά και τις διαδικασίες της Adidas, μερικές μέρες μετά την επιστροφή των χρημάτων, συνέχισε να μού έρχεται αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι καθυστερεί η επιστροφή του δέματος. 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
poulinos Δημοσ. 20 Ιουλίου Share Δημοσ. 20 Ιουλίου On 30/06/2024 at 22:45, kostasgr78 said: Συμφωνώ σε όλα αυτά που αναλύεις. Προσωπικά, όπου μπορώ, δεν επιλέγω τις συμπεριφορές αυτών των εταιρειών που δεν με εκφράζουν (ακόμα κι αν μερικές φορές χρειαστεί να πληρώσω περισσότερο). Επί του παρόντος, γράφω για να μένει record για άλλους. Π.χ. αν άλλος είχε γράψει μια παρόμοια εμπειρία σαν την παραπάνω που είχα, και την είχα διαβάσει εδώ μέσα, σίγουρα δεν θα προχωρούσα σε παραγγελία, ανεξάρτητα από το αν αυτή η άποψη άλλους δεν θα τους εμπόδιζε. Εμένα θα με βοηθούσε η κατάθεση της εμπειρίας. Κι έχω βοηθηθεί αρκετές φορές από πράγματα που έχω διαβάσει εδώ στο φόρουμ. καλο ειναι να υπαρχουν εμπειριες.και οπως ειπες για μερικα πραγματα παραπανω μερικες φορες δεν αξιζει να ασχοληθεις με ενα χ καταστημα. On 16/07/2024 at 20:03, kostasgr78 said: Για την ιστορία, τα χρήματα επέστρεψαν στην κάρτα με καθυστέρηση. Για να δούμε, όμως, τα πρωτόγονα πληροφοριακά και τις διαδικασίες της Adidas, μερικές μέρες μετά την επιστροφή των χρημάτων, συνέχισε να μού έρχεται αυτοματοποιημένο μήνυμα ότι καθυστερεί η επιστροφή του δέματος. 🤣 afoy τα πηρες ασε το status να λεει οτι θελει. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Μέλος Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Για την ιστορία για να 'χουμε να λέμε ( 😂 ), σχεδόν 3 μήνες μετά την ολοκλήρωση της ιστορίας, παρέλαβα νέα ενημέρωση στο e-mail μου ότι δόθηκε η έγκριση για την επιστροφή των χρημάτων εκείνης της παραγγελίας και θα τα δω σε λίγες μέρες στην κάρτα μου. Καλά πάνε τα πληροφοριακά συστήματα της Adidas. 🤣🤣🤣 Ποτέ ξανά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Aris_ Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου Share Δημοσ. 25 Σεπτεμβρίου 30 minutes ago, kostasgr78 said: Καλά πάνε τα πληροφοριακά συστήματα της Adidas. 🤣🤣🤣 απλά είσαι χαμηλή προτεραιότητα τι θα τους κάνεις μήνυση ,οι καταναλωτικες υπηρεσίες για την προστασία μας δεν έχουν τις δυνατότητες να επιβάλουν το νόμο "επίτηδες" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα