Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε γενικές γραμμές, αναμένεται το υδρογόνο να αποτελέσει ένα πολύ στρατηγικό "ενδιάμεσο καύσιμο" τις επόμενες δύο δεκαετίες. Συγκεκριμένα, θέλουμε να χρησιμοποιήσουμε το μπλέ ή πράσινο υδρογόνο σε τρεις διαφορετικούς άξονες.

1. Ως ενδιάμεσο καύσιμο και υλικό για την βαριά βιομηχανία (τσιμέντο, χάλυβας, λιπάσματα, χημικά κλπ).

2. Ως καύσιμο σε ειδικές εφαρμογές long haul μεταφορών (πλοία, αεροπλάνα ή βαρέα οχήματα).

3. Ως μέσο αποθήκευσης ενέργειας/μπαταρία για την βιομηχανία και τις ΑΠΕ.

GHJGXqq.png

Ένας πολύ ενδιαφέρον "χάρτης" της IRENA για το θέμα

Πέφτουν πολλά λεφτά αυτή την στιγμή παγκοσμίως για να ξεκινήσει η αντικατάσταση του γκρί υδρογόνου και η αύξηση της παραγωγής για τις ανωτέρω εφαρμογές.

Δεδομένης της ανάπτυξης και πορείας της ηλεκτροκίνησης, δεν προβλέπεται η σοβαρή εφαρμογή του υδρογόνου ως καυσίμου σε ΙΧ και μικρά οχήματα. Κοινώς, δεν φαίνεται αυτή την στιγμή να συμφέρει σε αυτή την εφαρμογή.

Επεξ/σία από Dante80
Δημοσ.

Αεροπλανα και φορτηγα γεματα υδρογονο. η χαρα του τρομοκρατη. Φυσικα και δεν προκειται να προχωρησει αυτο.Οσο για τα πλοια πιο γρηγορα θα πανε στην πυρηνικη ενεργεια παρα στο υδρογονο. Προς το παρον τα δυο καυσιμα που εχουν μελλον στα πλοια ειναι LNG και ΝΗ3 και λιγοτερο LPG.

  • Like 3
  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...