Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ανοίγω ένα νέο θέμα να συζητάμε για την προοπτική της υδρογονοκίνησης.

Ήδη σε κάποιους κύκλους γίνεται συζήτηση από χρόνια ότι πιθανόν η υδρογονοκίνηση να είναι η επόμενη μετάβαση μετά την ηλεκτροκίνηση.

Αυτό που παρατήρησα είναι ότι σε επίπεδο ΕΕ, όταν ανακοινώθηκε το δίκτυο των ευρωπαϊκών αυτοκινητόδρομων που σχεδιάζεται να έχουν ανά κάποια χλμ (νομίζω 60) ταχυφορτιστές, ταυτόχρονα αναφέρει η οδηγία ότι και ανά κάποια χλμ (περισσότερα από τα 60) να έχει σταθμούς υδρογόνου.

  • Thanks 1
  • 3 μήνες μετά...
Δημοσ.

Οταν μιλαμε για αυτοκινητα με καυσιμο υδρογονο, ουσιαστικα μιλαμε υβριδικα οχηματα αποκλειστικα ηλεκτρικα που παλι το ρευμα το δινει μια μπαταρια που φορτιζει απο μια κυψελη καυσιμου υδρογονου. Γιατι πολλοι δεν εχουν καταλαβει τι σημαινει "υδρογονοκινηση" . Με αυτη την εννοια αν γινει κατι τετοιο μιλαμε για ενα βημα πισω.

Στην πραξη κατι τετοιο δεν θα γινει ποτε.
 

  • Like 1
Δημοσ.
16 hours ago, gbras said:

Στην πραξη κατι τετοιο δεν θα γινει ποτε.

Πολλοί όντως πιστεύουν ότι όταν λέμε για υδρογόνο, μιλάμε για ... πιστονάτους κινητήρες με υδρογόνο, και όχι για FCEV (ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες υδρογόνου) που είναι η πραγματικότητα. Δε ξέρω γιατί! Ίσως φταίει κι η Toyota που λόγω πολιτικής τρώγεται με ό,τι εναλλακτικό βρει, υπό μορφή concept, μέχρι να φτιάξει σωστά BEV. 

:D

Σε κάποια niche περιβάλλοντα η υδρογονοκίνηση πιθανότατα να έχει μέλλον. Π.χ. σε χερσαίες μεταφορές. Ένας τράκτορας με φορτίο απαιτεί τρομερά μεγάλα ποσά ενέργειας ώστε να είναι εφικτή η on-demand φόρτιση.

Σαν αντικαταστάτης όμως των επιβατηγών BEV (για τα οποία γίνεται όλο το... «πάρτι») δε πρόκειται να έρθει ποτέ, αυτό είναι δεδομένο - κυρίως διότι όπως λες, είναι «εμπρός πίσω».

Αν ήμασταν πριν 10 χρόνια ίσως να 'ταν ακόμα ανοιχτή αυτή η κουβέντα. 

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, Haldol είπε

Πολλοί όντως πιστεύουν ότι όταν λέμε για υδρογόνο, μιλάμε για ... πιστονάτους κινητήρες με υδρογόνο, και όχι για FCEV (ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες υδρογόνου) που είναι η πραγματικότητα. Δε ξέρω γιατί! Ίσως φταίει κι η Toyota που λόγω πολιτικής τρώγεται με ό,τι εναλλακτικό βρει, υπό μορφή concept, μέχρι να φτιάξει σωστά BEV. 

:D

Σε κάποια niche περιβάλλοντα η υδρογονοκίνηση πιθανότατα να έχει μέλλον. Π.χ. σε χερσαίες μεταφορές. Ένας τράκτορας με φορτίο απαιτεί τρομερά μεγάλα ποσά ενέργειας ώστε να είναι εφικτή η on-demand φόρτιση.

Σαν αντικαταστάτης όμως των επιβατηγών BEV (για τα οποία γίνεται όλο το... «πάρτι») δε πρόκειται να έρθει ποτέ, αυτό είναι δεδομένο - κυρίως διότι όπως λες, είναι «εμπρός πίσω».

Αν ήμασταν πριν 10 χρόνια ίσως να 'ταν ακόμα ανοιχτή αυτή η κουβέντα. 

Έλα ντε, γιατί;

fdugnh2.jpg

 

αν και η συζήτηση είναι για τα αμάξια.

Δημοσ.
6 hours ago, Haldol said:

Πολλοί όντως πιστεύουν ότι όταν λέμε για υδρογόνο, μιλάμε για ... πιστονάτους κινητήρες με υδρογόνο, και όχι για FCEV (ηλεκτρικά οχήματα με κυψέλες υδρογόνου) που είναι η πραγματικότητα. Δε ξέρω γιατί! Ίσως φταίει κι η Toyota που λόγω πολιτικής τρώγεται με ό,τι εναλλακτικό βρει, υπό μορφή concept, μέχρι να φτιάξει σωστά BEV. 

:D

Σε κάποια niche περιβάλλοντα η υδρογονοκίνηση πιθανότατα να έχει μέλλον. Π.χ. σε χερσαίες μεταφορές. Ένας τράκτορας με φορτίο απαιτεί τρομερά μεγάλα ποσά ενέργειας ώστε να είναι εφικτή η on-demand φόρτιση.

Σαν αντικαταστάτης όμως των επιβατηγών BEV (για τα οποία γίνεται όλο το... «πάρτι») δε πρόκειται να έρθει ποτέ, αυτό είναι δεδομένο - κυρίως διότι όπως λες, είναι «εμπρός πίσω».

Αν ήμασταν πριν 10 χρόνια ίσως να 'ταν ακόμα ανοιχτή αυτή η κουβέντα. 

ηδη εκανε δοκιμές με πισοτανους η toyota και τελικa κατέληξες οτι χρειάζονται 4 πλάσεις ανοχές στα ηλιακά και πολύ ποιο σύντομα διαστήματα service και ειδικους τροπος αποθηκεύεις καυσίμου α και έναν πανάκριβο καταλύτη που κόβει το nox αυτό εκτοξεύει το κόστος στα εξωπραγματικά επίπεδα και θα τα κρατήσουν στην καλυτέρh μόνο για μεγαλα οχήματα οπως φορτηγά και οχήματα για χρήση πίστας
και ούτε κυψέλες πρακτικά προφέρουν τπτ πέρα απο γρήγορο ανεφοδιασμό..... και απώλεια στην ενέργεια ειναι αρκετά μεγάλη απο παραγωγή εως κατανάλωση και κόστος παραγωγής είναι υψηλό και κόστος χρήσης καυσίμου το ιδιο

Δημοσ.
16 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ηδη εκανε δοκιμές με πισοτανους η toyota και τελικa κατέληξες οτι χρειάζονται 4 πλάσεις ανοχές στα ηλιακά και πολύ ποιο σύντομα διαστήματα service και ειδικους τροπος αποθηκεύεις καυσίμου α και έναν πανάκριβο καταλύτη που κόβει το nox αυτό εκτοξεύει το κόστος στα εξωπραγματικά επίπεδα και θα τα κρατήσουν στην καλυτέρh μόνο για μεγαλα οχήματα οπως φορτηγά και οχήματα για χρήση πίστας
και ούτε κυψέλες πρακτικά προφέρουν τπτ πέρα απο γρήγορο ανεφοδιασμό..... και απώλεια στην ενέργεια ειναι αρκετά μεγάλη απο παραγωγή εως κατανάλωση και κόστος παραγωγής είναι υψηλό και κόστος χρήσης καυσίμου το ιδιο

Τότε γιατί ασχολείται ακόμα η Toyota; Έστω και δοκιμαστικά; Έστω και σε αγώνες;

Αναφορά σε κείμενο

Evolved Liquid Hydrogen-Powered GR Corolla to Participate in Super Taikyu Fuji 24 Hours Race

https://global.toyota/en/newsroom/corporate/40849748.html

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
25 minutes ago, NT1G said:

Τότε γιατί ασχολείται ακόμα η Toyota; Έστω και δοκιμαστικά; Έστω και σε αγώνες;

https://global.toyota/en/newsroom/corporate/40849748.html

γιατι λιγο ειναι? ξερεις τι χρημα πεφτει εκει περα..... ειδκα για αυτους που θελου να διατηρησουν τοκομματι αυτο κατι σαν vintage αργοτερα
χρηση πιστα για αυτους που θελουν μεκ και φορτιγα (τρακτορες) ειναι χοντρη μπιζνα για οσο κρατησσει θα βγαλει χρημα

Επεξ/σία από Black Demis
Δημοσ.
9 hours ago, NT1G said:

Τότε γιατί ασχολείται ακόμα η Toyota; Έστω και δοκιμαστικά; Έστω και σε αγώνες;

Μάλλον διότι είναι η μόνη που δεν έχει ακόμα σοβαρό offering στα BEV. Δείχνει να θέλει να κάνει οτιδήποτε άλλο (π.χ. αμμωνία), πέρα από το να εστιάσει σοβαρά στα BEV. Προσωπικά πιστεύω ότι όλη αυτή η anti-BEV «εμμονή» που έχει είναι απλά για να μη τσαλακώσει την εικόνα της, μέχρι να βγάλει και η ίδια αξιόλογο ηλεκτρικό στόλο. Μη ξεχνάς ότι πόνταρε πάρα πολύ στα υβριδικά της (που'χει μεγάλη τεχνογνωσία) και στα ηλεκτρικά έμεινε χρόνια πίσω.

Κατά τ' άλλα όμως, και να μην είναι αυτός ο λόγος, το ότι ασχολείται δε της δίνει αυτόματα και δίκιο. Γιατί να μην έχουν δίκιο όλες οι υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες, και να 'χει η ΜΙΑ κοινοπραξία (Toyota - BMW) που ασχολείται;

  • Like 1
Δημοσ.

να χαμε να λεγαμε

Η παραγωγη υδρογονου ειναι εξαιρετικα ασυμφορη αυτην την στιγμη λογο κοστους/αποδοσης

Δημοσ.
3 hours ago, tutuyo said:

να χαμε να λεγαμε

Η παραγωγη υδρογονου ειναι εξαιρετικα ασυμφορη αυτην την στιγμη λογο κοστους/αποδοσης

Ειναι μια πάρα πάρα πολύ καλή λύση για τρακτορες (φορτηγά) τα οποία θέλουν να συμμορφοθουν με σύγχρονα πρότυπα ρύπων, κάνουν μεγάλες αποστάσεις και θέλουν άμεσο ανεφοδιασμό, εκεί έχει τεράστια αξία, μεχρι να βγουν νέας γενιάς μέσα αποθήκευσης ηλεκτρηκης ενέργειας που δεν θα χρειάζεται να είναι τόσο βαρύα τόσο μεγάλα και επικίνδυνα αν πάθουν κάποια ζιμια, κάτι φάσης κυψέλης η οποία μπαίνει βγαίνει από το όχημα.

 

Δημοσ.

Η BMW "έκαιγε" υδρογόνο στην παλιά 7άρα (E65) με τον V12 και πλέον συνεργάζεται με την Toyota στην ανάπτυξη FCEV...

https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_Hydrogen_7

https://www.press.bmwgroup.com/global/article/detail/T0444790EN/hydrogen-pioneers:-bmw-group-and-toyota-motor-corporation-take-collaboration-to-the-next-level-to-offer-fuel-cell-electric-vehicle-fcev-options-for-passenger-cars?language=en

  • Thanks 1
Δημοσ.
Αναφορά σε κείμενο

Οι πρώτες δοκιμές που πραγματοποίησαν οι μηχανικοί της Hyundai-Kia ..., αλλά το κυριότερο είναι ότι λειτουργεί σωστά και με ποιοτικά χαρακτηριστικά. Τα ποσοστά ρύπανσης όμως είναι αυτά που πρέπει ...

To chatgpt να έβαζες να το γράψει, λιγότερο generic κείμενο θα έβγαζε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...