Super Moderators Snoob Δημοσ. 28 Ιουνίου Super Moderators Share Δημοσ. 28 Ιουνίου Η BMW κατέστη η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που εξασφάλισε έγκριση προκειμένου να συνδυάσει δύο επίπεδα αυτόνομης οδήγησης σε ένα όχημα. Η νέα BMW Σειρά 7 πλέον ενσωματώνει το Highway Assistant (Επίπεδο 2) και το Personal Pilot L3 (Επίπεδο 3), σηματοδοτώντας ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της αυτοματοποιημένης οδηγικής τεχνολογίας. To Highway Assistant είναι ένα σύστημα σχεδιασμένο να καθιστά πιο ξεκούραστα τα ταξίδια μεγάλων αποστάσεων. Επιτρέπει στο όχημα να κινείται με ταχύτητες έως και 130 χιλιομέτρων την ώρα, ενώ μπορεί να ενεργοποιηθεί σε αυτοκινητοδρόμους που διαθέτουν δομικά διαχωρισμένες λωρίδες κατεύθυνσης (δηλαδή νησίδες). Οι οδηγοί μπορούν να απομακρύνουν τα χέρια τους από το τιμόνι για παρατεταμένες περιόδους, υπό την προϋπόθεση ότι η προσοχή τους παραμένει στραμμένη στο δρόμο και είναι έτοιμοι να αναλάβουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου, εφόσον χρειαστεί. Επιπλέον, τα μοντέλα της Σειράς 7 έχουν τη δυνατότητα να αλλάζουν λωρίδες κυκλοφορίας, χωρίς να ακουμπήσει ο οδηγός το τιμόνι, χάρη στο Active Lane Change Assistant. Το σύστημα αυτό αναλαμβάνει τον έλεγχο του αυτοκινήτου ενώσω το όχημα βρίσκεται σε διαδικασία προσπέρασης και μπορεί να ρυθμίσει ανάλογα την ταχύτητα με την οποία κινείται. Οι οδηγοί έχουν τη δυνατότητα να επιβεβαιώσουν την προτεινόμενη από το σύστημα αλλαγή λωρίδας, απλά κοιτάζοντας στον εξωτερικό καθρέφτη. Όσο για τα συστήματα Επιπέδου 3, ο οδηγός εξασφαλίζει κάπως μεγαλύτερη ελευθερία, καθώς έχει τη δυνατότητα όχι μόνο να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι, αλλά και να αποσπάσει προσωρινά την προσοχή του από το δρόμο. Το σύστημα Επιπέδου 3 μπορεί να αναλάβει πλήρως την οδήγηση του οχήματος υπό συγκεκριμένες συνθήκες, όπως για παράδειγμα εφόσον προκύψει κάποιο μποτιλιάρισμα στον αυτοκινητόδρομο, σε ταχύτητες έως και 60 χιλιομέτρων την ώρα. Όμως, εδώ υπάρχει μια σημαντική παράμετρος: οι οδηγοί πρέπει να είναι έτοιμοι να αναλάβουν τον έλεγχο του αυτοκινήτου, μόλις δώσει το ανάλογο σήμα το σύστημα αυτόνομης οδήγησης. Τόσο το Highway Assistant, όσο και το Driving Assistant Professional εντάσσονται στο προαιρετικό πακέτο Personal Pilot L3 της ΒMW, το οποίο επί του παρόντος διατίθεται αποκλειστικά στη Γερμανία, έναντι 6.000 ευρώ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ). Από τον Αύγουστο του 2024, οι οδηγοί τον οχημάτων που διαθέτουν το Personal Pilot L3 θα μπορούν να προσθέσουν το Highway Assistant στις λειτουργίες των οχημάτων τους, χωρίς επιπλέον κόστος. Στο παρελθόν, η BMW ρωτήθηκε πότε σκοπεύει να παρουσιάσει το σύστημα Επιπέδου 3 στις Ηνωμένες Πολιτείες: "Δεν έχουμε την πίεση να κυκλοφορήσουμε το Επίπεδο 3 σε όλες τις περιοχές το ταχύτερο δυνατόν καθώς διαθέτουμε μια πολύ δελεαστική, βολική πρόταση με το Highway System", ήταν η απάντηση που είχε δώσει η εταιρία. Όπως συμβαίνει και με τα συστήματα Επιπέδου 2, Personal Pilot L3 της BMW ουσιαστικά ζητά από τον οδηγό να πατήσει ορισμένα πλήκτρα ενώ κινείται σε ζώνη όπου επιτρέπεται η ενεργοποίηση του συστήματος. Στις δοκιμές, παρατηρήθηκε ότι η κάθε επαφή με τα πεντάλ του αυτοκινήτου επιστρέφει τον πλήρη έλεγχο στον οδηγό, όμως η BMW σκοπεύει να το αλλάξει αυτό. Ιδανικά, η αλλαγή θα συντελείται μόνο όταν ο οδηγός αγγίζει το διακόπτη απενεργοποίησης στην άκρη του πεντάλ. Η ταχύτητα ελέγχεται από τα όρια του αυτοκινητοδρόμου, την πυκνότητα της κυκλοφορίας και τους περιορισμούς του συστήματος (επί του παρόντος το κατώτατο όριο είναι τα 60 χιλιόμετρα). Όταν ενεργοποιείται, ανάβουν τυρκουάζ φώτα στο τιμόνι, που δείχνουν ότι το σύστημα έχει τεθεί σε λειτουργία. Η BMW επέλεξε τη συγκεκριμένη, ιδιαίτερη απόχρωση του μπλε ώστε να διαφοροποιήσει την οπτική ένδειξη έναντι αυτής που χρησιμοποιείται στα συστήματα Επιπέδου 2, που έχει πράσινο χρώμα. View full article Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dchatz Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 🤣Είχαμε τα tesla crash, έρχονται τα bmw crash 🤣. Κάθε αρχή και δύσκολη, ένα πλήρες αυτόνομο σύστημα οδήγησης έχει τόσες παραμέτρους που είναι σχεδόν αδύνατο να μην αποτυγχάνει ενίοτε. Αναμένουμε τα στατιστικά τι πιθανότητες τράκου έχει ένας άνθρωπος σε σχέση με ένα αυτόνομο σύστημα. Εχουμε πολύ δρόμο. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
katehaki Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Νομίζω πως είναι η μοναδική μάρκα που θα έπρεπε να είχε πάντα αυτόνομη οδήγηση. Τώρα λογικά θα οδηγούν καλύτερα από τους τωρινούς οδηγούς bmw και θα βγάζουν και φλας επιτέλους! 4 14 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Petroskasap Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Επικίνδυνα και τα δυο αφου ευκολα μπορει να ξεγαλαστει ο οδηγος να νιώσει ασφαλεια να εφησυχάσει και να μην προλάβει να επαναφέρει το αυτοκίνητο τα κρίσιμα ελαχιστα δευτερόλεπτα πριν το ατύχημα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
taris Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Σε βίντεο του τεσλα που είδα σε ελληνικούς δρόμους, ιδιαίτερα εκτός εθνικών οδών, αλλά και σε αυτές σε μικρότερο βαθμό, η αυτόνομη οδήγηση μου προκαλούσε την εντύπωση ότι είναι σαν έναν υπό εκπαίδευση οδηγό που πρέπει να επιτηρείς συνέχεια την οδήγησή του και ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος να του αρπάξεις το τιμόνι, με αστραπιαία αντανακλαστικά, για να αποτρέψεις το λάθος. Αναρωτιέμαι ποιός θα απολαύσει ένα καλύτερο ταξίδι σε τέτοιες συνθήκες, γιατί εμένα θα μου προκαλούσε πολλαπλάσιο άγχος να ταξιδεύω έτσι, διαρκώς τσιτωμένος, σε συνεχή ένταση πότε ο "αυτόματος πιλότος"/17άρης learner driver θα κάνει το λάθος που πρέπει να προλάβω. Πολύ λιγότερο άγχος βρίσκω στο να οδηγώ μόνος μου. Η αυτόματη οδήγηση μπορεί στο μέλλον να αλλάξει τις ζωές μας, αλλά αυτή τη στιγμή δεν προσφέρει πολλά. Επί μέρους αυτοματισμοί, όπως υποβοηθούμενο/αυτόματο παρκάρισμα και διάφορες προειδοποιήσεις μου φαίνονται πολύ πιο χρήσιμοι, σήμερα, αυτή τη στιγμή, από τον 17άρη αυτόματο πιλότο και το ταξίδι με την ψυχή στο στόμα που προσφέρει. Επεξ/σία 30 Ιουνίου από taris 2 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ea6gka Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Θα πηγαίνει μόνο του δηλαδή στο συνεργειο ; Τέλεια , αν πληρώνει κιόλας I am sold 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dikasths Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Θα έχει και το σύστημα Personal Kagourassistant όπου θα κολλάει μόνο του σε προφυλακτηρες και θα παίζει φώτα 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dkstopo Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου από όλα αυτα τα τυρκουαζ χρώματα είναι το καλύτερο!!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
PCharon Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Από εμένα ευπρόσδεκτα όλα τα συστήματα συνοδήγησης - ενισχυμένης ασφάλειας σε έκτακτες καταστάσεις. Αλλά να αφήσω το τιμόνι και τα μάτια από το δρόμο, όχι, μέχρι να βάλουν ράγες και να πηγαίνει σαν τρενάκι. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
liberostelios Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 2 hours ago, taris said: Σε βίντεο του τεσλα που είδα σε ελληνικούς δρόμους, ιδιαίτερα εκτός εθνικών οδών, αλλά και σε αυτές σε μικρότερο βαθμό, η αυτόνομη οδήγηση μου προκαλούσε την εντύπωση ότι είναι σαν έναν υπό εκπαίδευση οδηγό που πρέπει να επιτηρείς συνέχεια την οδήγησή του και ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος να του αρπάξεις το τιμόνι, με αστραπιαία αντανακλαστικά, για να αποτρέψεις το λάθος. Αναρωτιέμαι ποιός θα απολαύσει ένα καλύτερο ταξίδι σε τέτοιες συνθήκες, γιατί εμένα θα μου προκαλούσε πολλαπλάσιο άγχος να ταξιδεύω έτσι, διαρκώς τσιτωμένος, σε συνεχή ένταση πότε ο "αυτόματος πιλότος"/17άρης learner driver θα κάνει το λάθος που πρέπει να προλάβω. Πολύ λιγότερο άγχος βρίσκω στο να οδηγώ μόνος μου. Η αυτόματη οδήγηση μπορεί στο μέλλον να αλλάξει τις ζωές μας, αλλά αυτή τη στιγμή δεν προσφέρει πολλά. Επί μέρους αυτοματισμοί, όπως υποβοηθούμενο/αυτόματο παρκάρισμα και διάφορες προειδοποιήσεις μου φαίνονται πολύ πιο χρήσιμοι, σήμερα, αυτή τη στιγμή, από τον 17άρη αυτόματο πιλότο και το ταξίδι με την ψυχή στο στόμα που προσφέρει. Το βίντεο που είδες στην Ελλάδα δεν μπορεί να είναι αυτόνομη οδήγηση, γιατί αυτό που η Tesla αποκαλεί αυτόνομη οδήγηση (το Full Self Drive) δεν είναι διαθέσιμο στην Ευρώπη. Πιθανότατα είδες απλά το Autopilot που δεν κάνει τίποτα παραπάνω από το να κρατάει ταχύτητα και απόσταση από τον μπροστινό και να μένει στην λωρίδα. Το Autopilot έχει μόνο νόημα σε αυτοκινητόδρομους και δεν προσφέρει σχεδόν τίποτα έξω από αυτούς. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 30 Ιουνίου από chek2fire Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Στις 28/6/2024 στις 4:42 ΜΜ, Snoob είπε ένα σημαντικό βήμα στην κατεύθυνση της αυτοματοποιημένης οδηγικής τεχνολογίας. Το σύστημα αυτό είναι το γνωστό eyeQ της Mobileye (που χρησιμοποιούν αρκετές εταιρίες, όπως η Geely), το οποίο θεωρητικά είναι λιγότερο ικανό από το σύστημα της Nvidia που χρησιμοποιεί η Mercedes στον δικό της Level3. Το πώς παίρνουν οι Γερμανικές εταιρίες άδειες L3 για αυτά τα μετριότατα έως κακά συστήματα (της Mercedes είναι θανατηφόρο κυριολεκτικά) είναι άξιο απορίας. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bugsbunnie Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Ευκαιρία να ανοίξουν και οι δουλειές στη φανοποιεία γιατί μόνο μηχανικά πουλάμε συνέχεια... Ειδικά στην 7αρα χρυσάφι θα είναι τα ανταλλακτικά 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
menthol1979 Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου 5 ώρες πριν, taris είπε Σε βίντεο του τεσλα που είδα σε ελληνικούς δρόμους, ιδιαίτερα εκτός εθνικών οδών, αλλά και σε αυτές σε μικρότερο βαθμό, η αυτόνομη οδήγηση μου προκαλούσε την εντύπωση ότι είναι σαν έναν υπό εκπαίδευση οδηγό που πρέπει να επιτηρείς συνέχεια την οδήγησή του και ανά πάσα στιγμή να είσαι έτοιμος να του αρπάξεις το τιμόνι, με αστραπιαία αντανακλαστικά, για να αποτρέψεις το λάθος. Αναρωτιέμαι ποιός θα απολαύσει ένα καλύτερο ταξίδι σε τέτοιες συνθήκες, γιατί εμένα θα μου προκαλούσε πολλαπλάσιο άγχος να ταξιδεύω έτσι, διαρκώς τσιτωμένος, σε συνεχή ένταση πότε ο "αυτόματος πιλότος"/17άρης learner driver θα κάνει το λάθος που πρέπει να προλάβω. Πολύ λιγότερο άγχος βρίσκω στο να οδηγώ μόνος μου. Δίκιο έχει ο φίλος. Εδώ το Driving Assistant βάζω μερικές φορές στην εθνική και πάλι κάθομαι σε κάρβουνα αναμμένα αν θα πάνε όλα καλά. Αν έχει πολύ κίνηση / σφήνες κτλ, σε κάποια φάση το βγάζω γιατί μπορεί να μην κουράζεσαι να οδηγείς αλλά κουράζεσαι να έχεις το νου σου 120% 2 ώρες πριν, bugsbunnie είπε Ευκαιρία να ανοίξουν και οι δουλειές στη φανοποιεία γιατί μόνο μηχανικά πουλάμε συνέχεια... Ειδικά στην 7αρα χρυσάφι θα είναι τα ανταλλακτικά Θα σκας με τρακαρισμένη 7άρα στο σέρβις και θα ακούγεται ΚΑΛΩΣ ΤΑ ΝΑΥΤΑΚΙΑ ΤΑ ΖΟΥΜΠΟΥΡΛΟΥΔΙΚΑ 1 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gadgetseek Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου Πληρώνεις 6 χιλιάρικα για να γίνεις beta tester.. Μάλιστα.. (η συνέχεια σύντομα στα δελτία ειδήσεων..) Τέτοιες τεχνολογίες, στη φάση που βρίσκονται τώρα, έχουν κάποιο νόημα μόνο σε μεγάλες χώρες, με εκτεταμένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων και άνω του μετρίου κουλτούρα οδήγησης (σίγουρα όχι στην Ελλάδα..) 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα