Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλημέρα σας, εδώ και 2 χρόνια έχει αλλάξει η διαχειρίση της πολυκατοικίας που μένω και η καινούρια διαχειρίστρια βγάζει μόνη της τα κοινόχρηστα ενώ ο προηγούμενος το έκανε σε  εταιρεία και μας βάζει στα κοινόχρηστα να πληρωνουμε 200 ευρω + το διμηνο για τη διαχείριση .Είναι νόμιμο; Επίσης τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας απο 75 -80 ευρω που πληρώναμε με τον προηγουμενο  διαχειριστη  το διμηνο τώρα έχουμε φτάσει στα 200. Κάποιες φορές είναι επισκεύες αξίας 3000 κτλ και καποια χωρις φπα  και συνεχώς προσθέτει έξοδα τύπου ασφάλειας αστικής ευθύνης , έξοδα δικηγορου (που παρεπιπτοντως η δικηγόρος είναι φιλενάδα της) που στέλνει  εξώδικα σε άλλους που χρωστάνε κτλ. Κανένας άλλος στη πολυκατοικια δεν διαμαρτύρεται γιατί όπως φαίνεται δε τους νοιάζει και είναι οικονομικά πιο ευκατάστατοι από μένα με αποτέλεσμα να είμαι μόνη μου. Στις συνελευσεις είναι συνέχεια τα ιδια 4 άτομα (η διαχειριστρια και αλλα 3 ατομα εκ των οποίων τα 2 είναι συνδιαχειριστές , ετσι γραφει δλδ στα κοινόχρηστα) τα όποια συμφωνούν σε όλα και τα βρίσκουν  αφού έχουν και την οικονομικη δυνατότητα ,επομένως πάλι η δική μου ενσταση δε μπορεί να περάσει και γιαυτο δεν μπαινω και στο κοπο να συμμετέχω.Δεν έχω την οικονομική δυνατοτητα για δικηγόρο και θα ήθελα να μάθω τι μπορω να κάνω  γιατι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω σε τόσο ψηλά κοινόχρηστα. Ευχαριστώ.

Δημοσ.
7 minutes ago, christinamav said:

Καλημέρα σας, εδώ και 2 χρόνια έχει αλλάξει η διαχειρίση της πολυκατοικίας που μένω και η καινούρια διαχειρίστρια βγάζει μόνη της τα κοινόχρηστα ενώ ο προηγούμενος το έκανε σε  εταιρεία και μας βάζει στα κοινόχρηστα να πληρωνουμε 200 ευρω + το διμηνο για τη διαχείριση .Είναι νόμιμο; Επίσης τα κοινόχρηστα της πολυκατοικίας απο 75 -80 ευρω που πληρώναμε με τον προηγουμενο  διαχειριστη  το διμηνο τώρα έχουμε φτάσει στα 200. Κάποιες φορές είναι επισκεύες αξίας 3000 κτλ και καποια χωρις φπα  και συνεχώς προσθέτει έξοδα τύπου ασφάλειας αστικής ευθύνης , έξοδα δικηγορου (που παρεπιπτοντως η δικηγόρος είναι φιλενάδα της) που στέλνει  εξώδικα σε άλλους που χρωστάνε κτλ. Κανένας άλλος στη πολυκατοικια δεν διαμαρτύρεται γιατί όπως φαίνεται δε τους νοιάζει και είναι οικονομικά πιο ευκατάστατοι από μένα με αποτέλεσμα να είμαι μόνη μου. Στις συνελευσεις είναι συνέχεια τα ιδια 4 άτομα (η διαχειριστρια και αλλα 3 ατομα εκ των οποίων τα 2 είναι συνδιαχειριστές , ετσι γραφει δλδ στα κοινόχρηστα) τα όποια συμφωνούν σε όλα και τα βρίσκουν  αφού έχουν και την οικονομικη δυνατότητα ,επομένως πάλι η δική μου ενσταση δε μπορεί να περάσει και γιαυτο δεν μπαινω και στο κοπο να συμμετέχω.Δεν έχω την οικονομική δυνατοτητα για δικηγόρο και θα ήθελα να μάθω τι μπορω να κάνω  γιατι δεν μπορώ να ανταπεξέλθω σε τόσο ψηλά κοινόχρηστα. Ευχαριστώ.

το πρωτο βασικο ειναι οτι θα πρεπε να υπαρχουν αναρτημενες ολες οι αποδειξεις και οχι μαυρα χωρις φπα και οτι αλλο της ερθει στο μυαλο

και επισης σκοπος θα ηταν να παρεις καποια αυομα με το μερος σου για να μην εισαι μονη σου με το προσχημσ οτι δεν υπαρχει διαφανεια σ4ις πληρωμες και οτι περυσι ηταν 70 με 80 και φετος 200. εκτος αν ργινε συνελευση και πραγματι αποφασιστηκαν οι χ εργασιες που εγιναν

  • Like 1
Δημοσ.

το πιο ειναι το σωστο το δικαιο κτλ δεν το ξερω, εγω τι θα εκανα, θα ελεγα το και το, αν θελετε αν οχι εγω δεν ξαναπληρωνω κοινοχρηστα και απλα μην πληρωσεις για μερικους μηνες, μαζευε τα λεφτα κανονικα βεβαια για παν ενδεχομενο

Δημοσ.

Να το πας σε εταιρεία για να το ελέγξει αν έχεις αμφιβολίες αλλά βλέπω ότι τα ενοίκια έχουν αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, ίσως να φταίει η χρονική περίοδος και όχι η αλλαγή ιδιοκτήτη, δεν γνωρίζω αν ζήτησε αύξηση επειδή πολλοί το έχουν κάνει.

Δημοσ.

Κατ'αρχάς δεν έχεις γράψει αν είσαι ένοικος, ή αν είσαι ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος που μένεις.

1) Zητάς το καταστατικό, για να διαβάσεις αναλυτικά τις υποχρεώσεις.

2) Ζητάς αντίγραφα πρακτικών των συνελεύσεων.

3) Ζητάς αντίγραφα των δαπανών, αν έχουν κοπεί τιμολόγια κλπ. Αλλιώς δε πληρώνεις τίποτα.

Όσο για τις έξτρα δαπάνες, τις έκτακτες μπορεί να τις κάνει χωρίς συνέλευση. Πχ αν βουλώσει η αποχέτευση, θα πάρει άμεσα κάποιον. Εννοείται όχι μαύρα!

Για λοιπές δαπάνες χρειάζεται πλειοψηφία συνέλευσης αρκεί να μη το παραξυλώσουν. Δηλαδή αν δε μας αρέσει η πολυκατοικία που είναι γκρι, δε ξυπνάμε μια μέρα βάζοντας δαπάνη 3000 να τη κάνουμε ροζ. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα δηλαδή (ξεφλουδισμα, υγρασία κλπ) δε προχωράς σε τέτοια δαπάνη ακόμα και με 75% πλειοψηφία.

Ασφάλεια για αστική ευθύνη εννοείται πρέπει να υπάρχει για να μη βγει το μπελά της πχ αν γλυστρίσει κάποιος στο πεζοδρόμιο σας ή αν πέσει κάνα κομμάτι απ'το στηθαίο κλπ. Όλο αυτό όμως αποφεύγεται αν πάτε σε εταιρία διαχείρησης και η ευθύνη μετατοπίζεται σε εκείνους.

Όσο για την επιλογή συνεργείων, επιλογή δικηγόρου κλπ... ζήτα αντίγραφα προσφορών με ημερομηνίες και σφραγίδες. Πχ όταν χρειάστηκε 1η φορά να στείλουν κάπου εξώδικο, ζήτησαν προσφορές από 2-3 δικηγόρους; Έγγραφες προσφορές με ημερομηνίες και σφραγίδες. Το να παίρνεις τηλέφωνο κάποιον γνωστό και να πετάς ένα ποσό στα κοινόχρηστα (ακόμα κι αν έχει κόψει απόδειξη) δεν είναι η προβλεπόμενη διαδικασία.

 

 

  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ekrepali είπε

Κατ'αρχάς δεν έχεις γράψει αν είσαι ένοικος, ή αν είσαι ιδιοκτήτρια του διαμερίσματος που μένεις.

1) Zητάς το καταστατικό, για να διαβάσεις αναλυτικά τις υποχρεώσεις.

2) Ζητάς αντίγραφα πρακτικών των συνελεύσεων.

3) Ζητάς αντίγραφα των δαπανών, αν έχουν κοπεί τιμολόγια κλπ. Αλλιώς δε πληρώνεις τίποτα.

Όσο για τις έξτρα δαπάνες, τις έκτακτες μπορεί να τις κάνει χωρίς συνέλευση. Πχ αν βουλώσει η αποχέτευση, θα πάρει άμεσα κάποιον. Εννοείται όχι μαύρα!

Για λοιπές δαπάνες χρειάζεται πλειοψηφία συνέλευσης αρκεί να μη το παραξυλώσουν. Δηλαδή αν δε μας αρέσει η πολυκατοικία που είναι γκρι, δε ξυπνάμε μια μέρα βάζοντας δαπάνη 3000 να τη κάνουμε ροζ. Αν δεν υπάρχει πρόβλημα δηλαδή (ξεφλουδισμα, υγρασία κλπ) δε προχωράς σε τέτοια δαπάνη ακόμα και με 75% πλειοψηφία.

Ασφάλεια για αστική ευθύνη εννοείται πρέπει να υπάρχει για να μη βγει το μπελά της πχ αν γλυστρίσει κάποιος στο πεζοδρόμιο σας ή αν πέσει κάνα κομμάτι απ'το στηθαίο κλπ. Όλο αυτό όμως αποφεύγεται αν πάτε σε εταιρία διαχείρησης και η ευθύνη μετατοπίζεται σε εκείνους.

Όσο για την επιλογή συνεργείων, επιλογή δικηγόρου κλπ... ζήτα αντίγραφα προσφορών με ημερομηνίες και σφραγίδες. Πχ όταν χρειάστηκε 1η φορά να στείλουν κάπου εξώδικο, ζήτησαν προσφορές από 2-3 δικηγόρους; Έγγραφες προσφορές με ημερομηνίες και σφραγίδες. Το να παίρνεις τηλέφωνο κάποιον γνωστό και να πετάς ένα ποσό στα κοινόχρηστα (ακόμα κι αν έχει κόψει απόδειξη) δεν είναι η προβλεπόμενη διαδικασία.

 

 

Σωστο

@christinamav

Ξεκινάς διαβαζοντας το κατασταστικο.

Συνεχιζεις ζητώντας αντιγραφο των πρακτικων των προηγουμενων συνελευσεων.

Οι τυπικές δαπανες δεν χρειαζονται εγκριση. Οι επείγουσες δαπανες επίσης. Ολα τα αλλα εκτακτα εξοδα χρειάζονται αποφαση γενικης συνέλευσης.

Η γενική συνέλευση εχει προυποθέσεις:

  • Πρόσκληση όλων των συνιδιοκτητών.
  • Ενημέρωση όλων των μερών για τα θέματα συζήτησης.
  • Συγκέντρωση παρόντων, όσων ορίζει ο κανονισμός.
  • Απόφαση της πλειοψηφίας.
  • Συμπερίληψη των θεμάτων που τέθηκαν ως θέματα συζήτησης και υπογραφές των παρόντων.

Θελει λοιπον πρακτικα και υπογραφες στα πρακτικά.

Εαν δεν ειναι παρόντες όλοι τότε η εγκυρότητα των αποφασεων είναι διφορούμενη. Συνηθως ενας σωστος κανονισμος προβλεπει τα σχετικα. Ολοι οι κανονισμοι πολυκατοικίες δεν ειναι απαραιτητα νομιμοι. Εμπεριεχουν πολλες φορες παρανομους και καταχρηστικους ορους.

Επίσης σε εσχατη περιπτωση μπορεις να κανεις και μυνηση για κακοδιαζείριση. Δεν θα εισαι ο πρωτος/η που θα το κανει.

Εαν ειναι να πληρωνεις καθε μηνα +100 ευρω τότε ενας δικηγόρος θα σου τα κάνει απόσβεση παντως.

Μπορεις απλα να πας να τον συμβουλευτεις αρχικα. Ισως μπορεις να βρεις καποιον απο γνωστο σου που θα σε βοηθησει αφιλοκερδως σε πρωτη φαση μονο με συμβουλες.

Επεξ/σία από SeNNinhA
Δημοσ.

Εξαιρετικό φαγοπότι από τη διαχείριση!

Ζήτα αποδείξεις και δεν πληρώνεις τίποτα μαύρο. Κανονικά θα έπρεπε να αναρτούνται όλες οι αποδείξεις στον πίνακα της πολυκατοικίας σε εμφανές σημείο. Μήπως αυτοί που χρωστούν και δέχονται εξώδικα, χρωστούν επειδή δεν πληρώνουν τα μαύρα αυτής; 

Το ότι σας βάζει να πληρώνετε για την διαχείριση που κάνει η ίδια, είναι τουλάχιστον αστείο! 

  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, christinamav είπε

η καινούρια διαχειρίστρια βγάζει μόνη της τα κοινόχρηστα ενώ ο προηγούμενος το έκανε σε  εταιρεία και μας βάζει στα κοινόχρηστα να πληρωνουμε 200 ευρω

Ah shit,here we go again.

Διαχειριστης επρεπε να γινω.

  • Haha 1
Δημοσ.

Aς ακουστεί και η άλλη πλευρά (που δεν την φαντάζονται κάποιοι)

Αν αναλάμβανε γραφείο διαχείρισης θα χρέωνε 100+ το μήνα. Επίσης θα χρέωνε ότι ήθελε για καθαρισμό, συνεργεία, επισκευές, πυροσβεστήρες, πετρέλαια κλπ.

Μπας και οι συνιδιοκτήτες αποφάσισαν να μείνει η διαχείριση εντός πολυκατοικίας ώστε να έχουν τον έλεγχο και να αποφασίζουν οι ίδιοι και επίσης αποφάσισαν να καταλογίζονται κάποια διαχειριστικά έξοδα; Επίσης αρκετοί προτιμούν τα μαύρα γιατί αλλιώς θα πήγαιναν κάποιες δαπάνες όχι +24% αλλά πολύ παραπάνω (π.χ. βαψίματα, υδραυλικοί κλπ.)

Ο νοών νοείτω... 

  • Like 3
Δημοσ.

οπως τα λεει ο φιλος kalmik.

να προσθεσω. εχετε κανει ποτε διαχεριστες για να δειτε το μανικι? για να δειτε ποσο φασαρια ειναι να συντονισεις συνεργεια, να πληρωθουν σωστα, να κανεις τον ελεγχο, να ακους την μα..κια του καθε ενος για το τι εκανες και το δεν εκανες, για το τι πληρωσες και το τι δεν πληρωσες, για το γιατι πηραμε αυτον τον κλειδαρα κια οχι τον αλλον κλπ. ολα αυτα ΑΜΜΙΣΘΙ. και καποια εξοδα τα βαζεις και απο την τσεπη σου. δεν μιλαω για τηλεφωνα και πρωσωπικο χρονο η για τις μετακινησεις με το αυτοκινητο σου. εχεις να κανεις και με κατι αλλο. με τους κακοπληρωτες. που πηγαινεις μια παρακαλωντας, μια απειλωντας. 

αγαπητη φιλη, ναι μπορει να μην προβλεπεται σε καποιους κανονισμους να αμοιβεται ο διαχειριστης. αλλα ειναι απολυτα λογικο να παιρνει εστω και μια ελαχιστη αποζημιωση για τον χαμενο χρονο του, για τα εξοδα που κανει, για το ενδιαφερον βρε αδελφε που δειχνει και που εσυ δεν δειχνεις. γιατι εαν δεν δειξει ενας ενδιαφερον παει, εκλεισε το μαγαζακι. ολοι βγαζουν την ουρα τους απ εξω οταν προκειται για να αναλαβουν την υποχρεωση τους σαν διαχειριστες. ε αυτος που δειχνει ενδιαφερον θα πρεπει να ανταμειφθεί με καποιον τροπο. 

σε οτι αφορα τον ελεγχο των δαπανων ναι, προβλεπεται απο τον κανονισμο. αλλα οχι οποτε γουσταρει ο καθε ενας. ελεγχος των δαπανων και των παραστατικων γινεται κατα την γενικη συνελευση της πολυκατοικιας. οχι οποτε θελει ο καθε ενας, χτυπαει την πορτα του διαχειριστη και γεια, ηρθα για ελεγχο παραστατικων. υπαρχουν και πολλα αλλα που δεν θα τα αναλυσουμε εδω μεσα. 

κλεινοντας εχω να πω να εισαι ευγνομων που υπαρχει καποιος που με μια ελαχιστη αμοιβη δειχνει ενδιαφερον και φροντιζει την οικοδομη αντι να την αφησει να ρημαζει. αληθεις αφου δεν εχεις καλη οικονομικη κατασταση γιατι δεν αναλαμβανεις εσυ διαχειριστης και να επωφεληθεις απο το χαρτζιλικι? το οφελος θα ειναι διπλο. και θα φροντιζεις το σπιτι σου και θα εισπραττεις και κατι. 

9 ώρες πριν, lyda94 είπε

Εξαιρετικό φαγοπότι από τη διαχείριση!

Ζήτα αποδείξεις και δεν πληρώνεις τίποτα μαύρο. Κανονικά θα έπρεπε να αναρτούνται όλες οι αποδείξεις στον πίνακα της πολυκατοικίας σε εμφανές σημείο. Μήπως αυτοί που χρωστούν και δέχονται εξώδικα, χρωστούν επειδή δεν πληρώνουν τα μαύρα αυτής; 

Το ότι σας βάζει να πληρώνετε για την διαχείριση που κάνει η ίδια, είναι τουλάχιστον αστείο! 

σιγα φιλε μου το φαγοποτι απο μια διαχειριση πολυκατοικιας. κοιτα αλλου που σε κλεβουν μπροστα στα ματια σου και λες και ευχαριστω (εφορια, δεη, δευαπ).  παντως να ξερεις οτι και μαυρα θα δωσεις σε καποιες δαπανες και θα τα βαλεις μεσα. συνηθως μικροποσα. εαν ερθει ο αλλος και σου πει δωσε 20€ χωρις αποδειξη η 50 με αποδειξη ε θα το περασεις ετσι. σιγα τον πολυελαιο. 

  • Super Moderators
Δημοσ.
6 hours ago, kalmik said:

Aς ακουστεί και η άλλη πλευρά (που δεν την φαντάζονται κάποιοι)

Αν αναλάμβανε γραφείο διαχείρισης θα χρέωνε 100+ το μήνα. Επίσης θα χρέωνε ότι ήθελε για καθαρισμό, συνεργεία, επισκευές, πυροσβεστήρες, πετρέλαια κλπ.

Μπας και οι συνιδιοκτήτες αποφάσισαν να μείνει η διαχείριση εντός πολυκατοικίας ώστε να έχουν τον έλεγχο και να αποφασίζουν οι ίδιοι και επίσης αποφάσισαν να καταλογίζονται κάποια διαχειριστικά έξοδα; Επίσης αρκετοί προτιμούν τα μαύρα γιατί αλλιώς θα πήγαιναν κάποιες δαπάνες όχι +24% αλλά πολύ παραπάνω (π.χ. βαψίματα, υδραυλικοί κλπ.)

Ο νοών νοείτω... 

 

13 minutes ago, xsterg said:

οπως τα λεει ο φιλος kalmik.

να προσθεσω. εχετε κανει ποτε διαχεριστες για να δειτε το μανικι? για να δειτε ποσο φασαρια ειναι να συντονισεις συνεργεια, να πληρωθουν σωστα, να κανεις τον ελεγχο, να ακους την μα..κια του καθε ενος για το τι εκανες και το δεν εκανες, για το τι πληρωσες και το τι δεν πληρωσες, για το γιατι πηραμε αυτον τον κλειδαρα κια οχι τον αλλον κλπ. ολα αυτα ΑΜΜΙΣΘΙ. και καποια εξοδα τα βαζεις και απο την τσεπη σου. δεν μιλαω για τηλεφωνα και πρωσωπικο χρονο η για τις μετακινησεις με το αυτοκινητο σου. εχεις να κανεις και με κατι αλλο. με τους κακοπληρωτες. που πηγαινεις μια παρακαλωντας, μια απειλωντας. 

αγαπητη φιλη, ναι μπορει να μην προβλεπεται σε καποιους κανονισμους να αμοιβεται ο διαχειριστης. αλλα ειναι απολυτα λογικο να παιρνει εστω και μια ελαχιστη αποζημιωση για τον χαμενο χρονο του, για τα εξοδα που κανει, για το ενδιαφερον βρε αδελφε που δειχνει και που εσυ δεν δειχνεις. γιατι εαν δεν δειξει ενας ενδιαφερον παει, εκλεισε το μαγαζακι. ολοι βγαζουν την ουρα τους απ εξω οταν προκειται για να αναλαβουν την υποχρεωση τους σαν διαχειριστες. ε αυτος που δειχνει ενδιαφερον θα πρεπει να ανταμειφθεί με καποιον τροπο. 

σε οτι αφορα τον ελεγχο των δαπανων ναι, προβλεπεται απο τον κανονισμο. αλλα οχι οποτε γουσταρει ο καθε ενας. ελεγχος των δαπανων και των παραστατικων γινεται κατα την γενικη συνελευση της πολυκατοικιας. οχι οποτε θελει ο καθε ενας, χτυπαει την πορτα του διαχειριστη και γεια, ηρθα για ελεγχο παραστατικων. υπαρχουν και πολλα αλλα που δεν θα τα αναλυσουμε εδω μεσα. 

κλεινοντας εχω να πω να εισαι ευγνομων που υπαρχει καποιος που με μια ελαχιστη αμοιβη δειχνει ενδιαφερον και φροντιζει την οικοδομη αντι να την αφησει να ρημαζει. αληθεις αφου δεν εχεις καλη οικονομικη κατασταση γιατι δεν αναλαμβανεις εσυ διαχειριστης και να επωφεληθεις απο το χαρτζιλικι? το οφελος θα ειναι διπλο. και θα φροντιζεις το σπιτι σου και θα εισπραττεις και κατι. 

σιγα φιλε μου το φαγοποτι απο μια διαχειριση πολυκατοικιας. κοιτα αλλου που σε κλεβουν μπροστα στα ματια σου και λες και ευχαριστω (εφορια, δεη, δευαπ).  παντως να ξερεις οτι και μαυρα θα δωσεις σε καποιες δαπανες και θα τα βαλεις μεσα. συνηθως μικροποσα. εαν ερθει ο αλλος και σου πει δωσε 20€ χωρις αποδειξη η 50 με αποδειξη ε θα το περασεις ετσι. σιγα τον πολυελαιο. 

Είναι απλά τα πράγματα:

1. Είναι αλήθεια ότι πολλοί παλαιότεροι κανονισμοί α) απαγόρευαν ρητά την καταβολή αποζημίωσης στον διαχειριστή και β) όριζαν ρητά ότι η διαχείριση αναλαμβάνεται από κάποιον εκ των συνιδιοκτητών και όχι από τρίτα πρόσωπα (το οποίο ουσιαστικά απέκλειε τις εταιρείες διαχείρισης - οι οποίες, τότε που είχε γίνει ο κανονισμός, δεν υπήρχαν ως ιδέα).

2. Εάν, παρά τις προβλέψεις του κανονισμού, αποφασιστεί από τους συνιδιοκτήτες η καταβολή κάποιας αποζημίωσης σε όποιον επιφορτιστεί με τη διαχείριση της πολυκατοικίας ή η ανάθεση της διαχείρισης σε εταιρεία, αυτό θα πρέπει να γίνει με απόφαση γενικής συνέλευσης. Όχι έτσι στο ξεκάρφωτο. 

3. Εννοείται ότι κάθε αντίγραφο παραστατικού που αφορά κοινόχρηστα έξοδα πρέπει (τόσο επειδή το επιβάλλει ο νόμος όσο και για λόγους ηθικής τάξης) να αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων ή σε άλλο εύκολα προσβάσιμο σε όλους τους ιδιοκτήτες σημείο. 

Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις... 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, xsterg είπε

οπως τα λεει ο φιλος kalmik.

να προσθεσω. εχετε κανει ποτε διαχεριστες για να δειτε το μανικι? για να δειτε ποσο φασαρια ειναι να συντονισεις συνεργεια, να πληρωθουν σωστα, να κανεις τον ελεγχο, να ακους την μα..κια του καθε ενος για το τι εκανες και το δεν εκανες, για το τι πληρωσες και το τι δεν πληρωσες, για το γιατι πηραμε αυτον τον κλειδαρα κια οχι τον αλλον κλπ. ολα αυτα ΑΜΜΙΣΘΙ. και καποια εξοδα τα βαζεις και απο την τσεπη σου. δεν μιλαω για τηλεφωνα και πρωσωπικο χρονο η για τις μετακινησεις με το αυτοκινητο σου. εχεις να κανεις και με κατι αλλο. με τους κακοπληρωτες. που πηγαινεις μια παρακαλωντας, μια απειλωντας. 

αγαπητη φιλη, ναι μπορει να μην προβλεπεται σε καποιους κανονισμους να αμοιβεται ο διαχειριστης. αλλα ειναι απολυτα λογικο να παιρνει εστω και μια ελαχιστη αποζημιωση για τον χαμενο χρονο του, για τα εξοδα που κανει, για το ενδιαφερον βρε αδελφε που δειχνει και που εσυ δεν δειχνεις. γιατι εαν δεν δειξει ενας ενδιαφερον παει, εκλεισε το μαγαζακι. ολοι βγαζουν την ουρα τους απ εξω οταν προκειται για να αναλαβουν την υποχρεωση τους σαν διαχειριστες. ε αυτος που δειχνει ενδιαφερον θα πρεπει να ανταμειφθεί με καποιον τροπο. 

σε οτι αφορα τον ελεγχο των δαπανων ναι, προβλεπεται απο τον κανονισμο. αλλα οχι οποτε γουσταρει ο καθε ενας. ελεγχος των δαπανων και των παραστατικων γινεται κατα την γενικη συνελευση της πολυκατοικιας. οχι οποτε θελει ο καθε ενας, χτυπαει την πορτα του διαχειριστη και γεια, ηρθα για ελεγχο παραστατικων. υπαρχουν και πολλα αλλα που δεν θα τα αναλυσουμε εδω μεσα. 

κλεινοντας εχω να πω να εισαι ευγνομων που υπαρχει καποιος που με μια ελαχιστη αμοιβη δειχνει ενδιαφερον και φροντιζει την οικοδομη αντι να την αφησει να ρημαζει. αληθεις αφου δεν εχεις καλη οικονομικη κατασταση γιατι δεν αναλαμβανεις εσυ διαχειριστης και να επωφεληθεις απο το χαρτζιλικι? το οφελος θα ειναι διπλο. και θα φροντιζεις το σπιτι σου και θα εισπραττεις και κατι. 

σιγα φιλε μου το φαγοποτι απο μια διαχειριση πολυκατοικιας. κοιτα αλλου που σε κλεβουν μπροστα στα ματια σου και λες και ευχαριστω (εφορια, δεη, δευαπ).  παντως να ξερεις οτι και μαυρα θα δωσεις σε καποιες δαπανες και θα τα βαλεις μεσα. συνηθως μικροποσα. εαν ερθει ο αλλος και σου πει δωσε 20€ χωρις αποδειξη η 50 με αποδειξη ε θα το περασεις ετσι. σιγα τον πολυελαιο. 

Οπα γιατι δεν ειναι ακριβως έτσι.

Δεν υποχρεωσε κανενας να μπει διαχειριστής το οποιοδηποτε άτομο.

Από την άλλη εαν θελει να θεσπίσει αμοιβή για τις υπηρεσίες του αυτό δεν ειναι αυθαίρετη αποφαση δική του αλλα απόφαση της γενικής συνέλευσης.

Ναι ο ελεγχος των διαχειριστικών πρεπει να γίνει μεσω γενικής συνέλευσης την οποία όμως μπορεί να ζητήσει ο οποιοσδήποτε. 

Επίσης ο οποιοσδήποτε εχει δικαιωμα σε καταγγελία του διαχειριστή για κακοδιαχείρηση. Υπάρχουν επίσης πλειστες περιπτώσεις πολυκατοικιών που την πλειοψηφία την εχει ενας ή δυο μαζί και την καταχράζονται. 

Επίσης για την διαχείρηση των κοινοχρήστων οι εταιρείες παίρνουν γυρω στα 5 ευρώ το διαμέρισμα με ελάχιστο τα 30 ευρω σε μια μικρή οικοδομή για την βασική διαχείρηση. Το κόστος εχει σχεση με το τι θα ορισετε εσεις ότι θέλετε απο αυτους και ειναι εξαιρετικά μικρό σε οικοδομες με πολλα διαμερίσματα. Δεν ειναι ανεξέλεγκτοι και εσεις οριζετε το τι θελετε και πως το θελετε από αυτους.

Κόστη όπως αυτά που αναφέρονται "Κάποιες φορές είναι επισκεύες αξίας 3000 κτλ και καποια χωρις φπα  και συνεχώς προσθέτει έξοδα τύπου ασφάλειας αστικής ευθύνης , έξοδα δικηγορου (που παρεπιπτοντως η δικηγόρος είναι φιλενάδα της) που στέλνει  εξώδικα σε άλλους που χρωστάνε κτλ" δεν είναι κόστη που αποφασίζει ο διαχειριστής μόνος του αλλα η γενική συνέλευση και πρέπει να λαμβάνονται και συγκριτικές προσφορές και όχι να γίνεται απλά ανάθεση.

Οπότε ναι, ας αλλάξει ο διαχειριστής κάτι που ειναι πάντα σωστό να γίνεται περιοδικά για πολλους λόγους και ας αναλάβει άλλος ή ας αναλάβει εταιρεία. 

3 λεπτά πριν, paredwse είπε

 

Είναι απλά τα πράγματα:

1. Είναι αλήθεια ότι πολλοί παλαιότεροι κανονισμοί α) απαγόρευαν ρητά την καταβολή αποζημίωσης στον διαχειριστή και β) όριζαν ρητά ότι η διαχείριση αναλαμβάνεται από κάποιον εκ των συνιδιοκτητών και όχι από τρίτα πρόσωπα (το οποίο ουσιαστικά απέκλειε τις εταιρείες διαχείρισης - οι οποίες, τότε που είχε γίνει ο κανονισμός, δεν υπήρχαν ως ιδέα).

2. Εάν, παρά τις προβλέψεις του κανονισμού, αποφασιστεί από τους συνιδιοκτήτες η καταβολή κάποιας αποζημίωσης σε όποιον επιφορτιστεί με τη διαχείριση της πολυκατοικίας ή η ανάθεση της διαχείρισης σε εταιρεία, αυτό θα πρέπει να γίνει με απόφαση γενικής συνέλευσης. Όχι έτσι στο ξεκάρφωτο. 

3. Εννοείται ότι κάθε αντίγραφο παραστατικού που αφορά κοινόχρηστα έξοδα πρέπει (τόσο επειδή το επιβάλλει ο νόμος όσο και για λόγους ηθικής τάξης) να αναρτάται στον πίνακα ανακοινώσεων ή σε άλλο εύκολα προσβάσιμο σε όλους τους ιδιοκτήτες σημείο. 

Όλα τα άλλα είναι προφάσεις εν αμαρτίαις... 

ΕΤΣΙ

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...