Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν καταλαβαίνω γιατί επιμένεις για κάτι που έχω κάνει προσωπικά πολλάκις στο παρελθόν. Δεν ξέρω από που προκύπτει το 5%, αλλά επειδή δεν γνωρίζω για τα ανταλλακτικά όλων των αυτοκινήτων, δεν θα το αμφισβητήσω. Στα αυτοκίνητα που είχα και έχω (ως επί το πλείστον γαλλικά) τα περιθώρια κέρδους είναι πολύ μεγαλύτερα. Όταν πάω σε συνεργείο και ζητάω τιμή για έναν συγκεκριμένο κωδικό ανταλλακτικού, ο συνεργιάς θα το χτυπήσει στο pc, θα του βγάλει ο εισαγωγέας (επίσημος ή παραεισαγωγέας) μια τιμή λιανικής που θα δώσει σε μένα, και μια τιμή χονδρικής για να ξέρει πόσο θα στοιχίσει σε εκείνον.

Η τιμή λιανικής είναι προτεινόμενη και όχι επιβαλλόμενη. Αν του βγάλει λοιπόν προτεινόμενη 500 ευρώ μπορεί να μου πεί και 530 μπορεί και 450 (αν φυσικά έχει το περιθώριο να το δώσει τόσο γιατί με το 5% κέρδος που αναφέρεις , δεν γίνεται).

Αν λοιπόν σκοπεύει το συνεργείο να μου τον δώσει 450 (άρα 50 ευρώ κάτω από την προτεινόμενη) τότε ζητάω να τον βάλει 500 για να μπορέσει να γίνει υπερτιμολόγηση (και όχι 600 φυσικά γιατί όπως λες θα "κοπεί" από την ασφάλεια).

Για την εργασία, κάθεται ο φανοποιός/μάστορας με τον πραγματογνώμονα της ασφαλιστικής και διαπραγματεύονται, πχ, για να αντικαταστήσω το ράμφος θα πρέπει να ξηλώσω το φτερό, για να ξηλώσω το φτερό θέλω "τόσα", ο πραγματογνώμονας δεν θα δεχτεί να κατεβάσεις/ανεβάσεις σασμάν με 500 ευρώ από την στιγμή που οι περισσότεροι χρεώνουν 150 πχ (τυχαία τα νούμερα), οπότε το κόστος (σε εργατικά) προσυμφωνείται στο σημείο που αυτό είναι δυνατό (γιατί πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να προκύψουν και άλλες ζημιές που θα φανούν όταν θα αρχίσει να λύνεται το αμάξι).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...