gasimos Δημοσ. 28 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2024 Παιδιά καλησπέρα Ήμουν για χρόνια στην hol (vodafone) και αποφάσισα να πάω στην cosmote. Τους πήρα τηλέφωνο στη vodafone και μου είπαν ότι το πέναλτι θα είναι 50 ευρώ. Μετά μου ζητάνε 146 ευρώ γιατί είχαν περάσει 4 ημέρες απο τη στιγμή που εκλεισε δίμηνο απο την ημερομηνία ανανέωσης της σύμβασης μαζί τους. Δηλαδή αν έφευγα στις 4 Μαρτίου θα πλήρωνα 50 ευρώ, ενώ τώρα που έφυγα στις 8 Μαρτίου είναι 146 ευρώ!!! Όταν τους είπα εσείς μου είπατε 50 ευρώ μου λένε πως όταν μας ρώτησες ήταν 50 ευρώ. Ναι λέω δεν μου είπατε όμως ότι μετά απο 4 ημέρες θα ήταν 146 ευρώ! Μου απάντησαν ότι φταίω που δεν τους ΄ρωτησα και πως το γραφει το συμβόλαιο στα ψιλά γράμματα. Όντως το γράφει, αλλά ποιός κάθεται και τα διαβάζει! Τέλος πάντων ξέρει κανείς τί γίνεται; Σήμερα μου έστειλαν επιστολή ότι θα προχωρήσουν σε κάθε νόμιμη διαδικασία και θα βάλουν και τόκους!!!!
kriosgr Δημοσ. 28 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2024 Απ' ότι καταλαβαίνω αυτό το δίμηνο που λες είναι κάτι σαν περίοδος DOA. Έχουν δίκιο μιας και το γράφει και το συμβόλαιο όπως λες. Βέβαια εσύ τώρα μαζί με τα 146 θα τους δώσεις και μια μαύρη πέτρα. Αν ήταν σωστοί και τίμιοι επαγγελματίες θα έπρεπε να σε είχαν προειδοποιήσει. Παίζει τεράστιο ρόλο η τελευταία επαφή του πελάτη με την επιχείρηση σου όποια κι αν είναι αυτή. Πιστεύω πως αν οι γραμμές της cosmote μπούκωναν από χρήστες σε κάποια φάση θα γύριζες σε αυτούς ενώ τώρα με την κοροιδία των 146 ευρώ αν στο μέλλον δεν σε καλύπτει η cosmote θα πας σε Starlink ☺️
gasimos Δημοσ. 6 Ιουλίου 2024 Μέλος Δημοσ. 6 Ιουλίου 2024 Σε ευχαριστώ. Προτίθεμαι να τους πληρώσω τα 50 ευρώ, αλλά για τα υπόλοιπα τί μπορεί να κάνουν; Να πάνε δικαστικά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα