ProponitisTouKanape Δημοσ. 29 Ιουνίου Share Δημοσ. 29 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Στις 28/6/2024 στις 7:47 ΜΜ, kalmik είπε Άμα πάρεις κανένα DSG του Group VAG θα καταλάβεις την επιφύλαξη αρκετών χρηστών. Δε νομίζω ότι υπήρξε DSG που να έβγαλε πάνω από 100Κ χλμ. χωρίς (πανάκριβο) πρόβλημα. Αχρηστα ήταν ακόμη τα διπλοσύμπλεκτα αυτόματα 2ης και 3ης γενιάς Toyota Yaris. Oι έχοντες αποδεδειγμένες εμπειρίες ας προσθέσουν τη δική τους πληροφόρηση. ~150Κ Polo της κοπέλας μου κανένα θέμα. Και φίλος με ιδιο μοντέλο ('11) και 200Κ επίσης χωρίς ζημιά αλλά αυτος το πήρε 2ο χερι στα 70Κ οπότε δε ξερω μηπως ειχε βγάλει κατι πριν. Αλλά γενικά ειναι ευαίσθητο κιβώτιο, στατιστικά μιλώντας πάντα. Κι επίσης δεν είναι ολα τα DSG ίδια, υπάρχουν διάφορες εκδόσεις με διαφορετική αξιοπιστία Επεξ/σία 29 Ιουνίου από ProponitisTouKanape Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
megapaixtaras Δημοσ. 30 Ιουνίου Share Δημοσ. 30 Ιουνίου της bmwπου εχω δοκιμασει ειναι πλεον εξαιρετικα καμμια σχεση με τα παλια.εδω και λιγα χρονια δεν ακουγονται παραπονα.απλα θελει συντηρηση καλη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lele322 Δημοσ. 1 Ιουλίου Share Δημοσ. 1 Ιουλίου Σε παλια αυτοκινητα μονο τα cvt ειχαν βγει καλα. Δλδ της honda,νομιζω και suzuki φορουσαν τετοιο. Και της mercedes που ειναι κανονικο αυτοματο. Σκυλια και αυτά.Ολα τα αλλα παρτα και πετα τα. Για καινουρια μοντελα, ολα καλα ειναι Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα