Ukforthemoment Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 4 ώρες πριν, adastra είπε Και άλλο ένα hitpiece FUD κατά της Tesla. Άρθρα ολόκληρα στα mainstream media για ένα πατάκι που δεν καθόταν καλά και ίσως πιανόταν στο πετάλ του επιταχυντή, για ένα μοτέρ υαλοκαθαριστήρα που μπορεί να καεί (επειδή δεν αντέχει όσο έλεγε ο προμηθευτής στα 48V), για ένα διακοσμητικό πλαστικό που δεν κολλήθηκε καλά, και για ένα OTA update που μεγάλωσε 2 εικονίδια μερικά pixel. Κανένα άρθρο βέβαια για τα εκατοντάδες πραγματικά recall που έχουν κάνουν οι παραδοσιακές αυτοκ/νιες π.χ. το F-150 lightning (που παράγεται 2 χρόνια και έχει στρώσει η παραγωγή υποτίθεται) που μετά από φωτιές και πολλά σοβαρά προβλήματα ασφαλείας σταμάτησε ολόκληρη την παραγωγή για μήνες για να ξανασχεδιάσει ολόκληρα μέρη και έκανε recall για να αλλάξει μπαταρίες, και μετά την επανεκκίνηση της παραγωγής που υποτίθεται έφτιαξε τα προβλήματα ξαναέκανε recall για κίνδυνο πυρκαγιάς από την μπαταρία πριν λίγες μέρες. Θα έλεγε κανείς ο κίνδυνος ανάφλεξης της μπαταρίας είναι πιο newsworthy από ένα πατάκι ή 2 εικονίδια αλλά εκεί έχουν καταντήσει τα μιδια https://www.autoevolution.com/news/ford-recalls-f-150-lightning-over-improperly-secured-high-voltage-battery-230166.html Είναι το πιο επαναστατικό αυτοκίνητο που έχει κυκλοφορήσει εδώ και δεκαετίες, και για αυτό το πολεμάνε μέχρι εκεί που δεν πάει (στην Αμερική τα pickup είναι η νούμερο ένα σε πωλήσεις κατηγορία κατά πολύ, αν χάσουν την αγορά οι παραδοσιακές αυτ/νιες έκλεισαν). Εδώ είναι τι λέει ένας φανατικός petrolhead από το Hagerty που όπως παραδέχτηκε πήγε για να βρει ένα λόγο να το θάψει Για ένα πατάκι έγινε και το https://www.npr.org/sections/thetwo-way/2009/09/toyota_recalls_38_million_cars.html οπότε μάλλον είναι σημαντικό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2.webm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ukforthemoment Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 5 λεπτά πριν, Shinji ikari είπε 2.webm 811.77 kB · 0 downloads Είναι τόσο γρήγορο το τιμόνι και εν κινήσει ή μονο σταματημένο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 26 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Για ένα πατάκι έγινε και το https://www.npr.org/sections/thetwo-way/2009/09/toyota_recalls_38_million_cars.html οπότε μάλλον είναι σημαντικό. Η Toyota περίμενε να γίνουν πολύνεκρα δυστυχήματα και να περάσουν χρόνια μέχρι να κάνει την ανάκληση για το πατάκι, που τελικά δεν ήταν το πατάκι αφού ένα χρόνο μετά και σωρεία δυστυχημάτων υποχρεώθηκε να κάνει ανάκληση για ελαττωματικό πεντάλ, και μετά και άλλη ανάκληση για ελάττωμα στο ABS. This latter defect was identified as a possible mechanical sticking of the accelerator pedal causing unintended acceleration, referred to as Sticking Accelerator Pedal by Toyota. ..Following the floor mat and accelerator pedal recalls, Toyota also issued a separate recall for hybrid anti-lock brake software in February 2010. Και η Toyota έχει μακρά ιστορία με τα ψέμματα, την παραδοχή ενοχής και την κωλυσιεργία. Το τελευταίο διάστημα υπάρχει ένα τεράστιο σκάνδαλο με την Toyota να εξαπατάει το Ιαπωνικό NCAP φτιάχνοντας αυτοκίνητα για να ξεγελάσουν τα τεστ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Shinji ikari Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 8 minutes ago, Ukforthemoment said: Δεν εχω ιδεα, περιμενω τους ειδικους. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
adastra Δημοσ. 28 Ιουνίου Share Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 19 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Είναι τόσο γρήγορο το τιμόνι και εν κινήσει ή μονο σταματημένο; Αλλάζει ρυθμό ανάλογα τα χιλιόμετρα. The Tesla Cybertruck’s Steering Broke My Brain It’s hard to go back to regular ol’ power steering after this. https://www.thedrive.com/car-reviews/the-tesla-cybertrucks-steering-broke-my-brain The variable ratio translates small inputs into deft maneuvers at parking-lot speeds before relaxing for highway cruising. Paired with the Cybertruck’s four-wheel steering abilities, it makes driving a big vehicle much easier and eliminates wasted effort. As I noted in my full review: “Instead of going hand-over-hand for 90- and 180-degree turns, you just turn the steering wheel about 75 degrees for a right turn, or as far as it’ll go (roughly 120 degrees) to make a U-turn. There’s no hand-over-hand, no shuffle steering, and no guessing as to how far to turn the wheel. It’s a boon for maneuverability, and paired with the Cybertruck’s EV-typical low center of gravity, goes a long way toward making it feel far more agile than it should.” Επεξ/σία 28 Ιουνίου από adastra Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
toym78 Δημοσ. 29 Ιουνίου Share Δημοσ. 29 Ιουνίου Στις 28/6/2024 στις 10:36 ΠΜ, poulinos είπε ηρθα να διαβασω τα σχολια των ειδικων οπως και των κατοχων cybertruck του insomnia προτου το αγορασω και εγω.να δω αν αξιζει τετοια αγορα.μην πεταξω λεφτα.αλλιως να παρω scania truck Μακραν το καλυτερο σχολιο!!!!!😅 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Mhlogiatros Δημοσ. 29 Ιουνίου Share Δημοσ. 29 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Πως δεν εχει σκοτωθει κανεις χαλκομανια γινονται απο αυτο το εκτρωμα ..... Kαι γ@μο τις επενδυσεις παλι κανουν μιλαμε για ρεκορ απαξιας στο car market .. Mαζικα τρεχουν οι μπουφοι πισω μπας και προλαβουν να τα μεταπουλησουν γιατι μεχρι τελους του ετους απο τα 100 χιλιαρικα που εδωσαν δε θα το παιρνουν ουτε για 30 ... Επεξ/σία 29 Ιουνίου από Mhlogiatros Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα