Crash24 Δημοσ. 27 Ιουνίου Δημοσ. 27 Ιουνίου Τα μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων ενδέχεται να σταματήσουν να λειτουργούν, ενώ υπάρχει περίπτωση να αποσπαστεί μια διακοσμητική απλίκα ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση. Η Tesla ανακοίνωσε δύο ακόμη ανακλήσεις για το Cybertruck, οι οποίες πρόκειται να επηρεάσουν πάνω από 11.000 οχήματα που βγήκαν από τις γραμμές παραγωγής από τη στιγμή που κυκλοφόρησε το πρώτο όχημα της σειράς. Οι κάτοχοι των Cybertruck θα χρειαστεί να φέρουν τα οχήματά τους για σέρβις, καθώς εντοπίστηκαν ελλαττωματικά μοτέρ υαλοκαθαριστήρων, καθώς και ένα διακοσμητικό στοιχείο το οποίο υπάρχει περίπτωση να αποσπαστεί ενώ το όχημα βρίσκεται σε κίνηση. Τον Απρίλιο η Tesla είχε προχωρήσει και πάλι σε ανάκληση του Cybertruck εξαιτίας μιας ελλαττωματικής διάταξης στο πεντάλ επιτάχυνσης, ενώ τον Ιανουάριο η ανάκληση αφορούσε πρόβλημα στο λογισμικό, που είχε ως αποτέλεσμα οι οπτικές ενδείξεις προβλήματος στο φρένο, τη λειτουργία στάθμευσης και το σύστημα αποτροπής κλειδώματος του συστήματος πέδησης να εμφανίζονται πολύ μικρές. Η ανάκληση του Ιανουαρίου αφορούσε επίσης τα Model 3, S, X, και Y της Tesla. H ανακοίνωση ανάκλησης κάνει λόγο για ενδεχόμενο ελλάττωμα που παρουσιάζεται στα μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων, λόγω ηλεκτρικής υπερφόρτωσης στη διάρκεια των λειτουργικών δοκιμών τους. Η ανάκληση θα οδηγήσει στην αντικατάσταση των ελαττωματικών μοτέρ. Το συγκεκριμένο ζήτημα επηρεάζει 11.688 οχήματα. Παρότι εκτιμάται πως 2% των οχημάτων έχουν πρόβλημα στα μοτέρ, η ενημέρωση αναφέρει πως "η ανάκληση περιλαμβάνει όλα τα οχήματα Cybertruck που κατασκευάστηκαν μεταξύ 13 Νοεμβρίου 2023 και 6 Ιουνίου 2024". Η Tesla δήλωσε πως δεν έχει υπόψη της κανένα περιστατικό τροχαίου ατυχήματος, τραυματισμών ή θανάτων εξαιτίας του προβλήματος αυτού. Τα νέα Cybertruck κανονικά δεν πρέπει να έχουν τέτοιο πρόβλημα, καθώς "ο προμηθευτής εφαρμόζει λειτουργικό τεστ με τη χρήση ρεύματος χαμηλότερης τάσης ώστε να αποφευχθούν ζημιές και να διασφαλιστεί η ακεραιότητα του μηχανισμού", αναφέρει η ανακοίνωση. Η δεύτερη ανάκληση περιγράφει ένα πρόβλημα όπου μια διακοσμητική απλίκα κατά μήκος της καρότσας, που προσαρμόζεται στο όχημα με κολλητική ουσία, δεν έχει τοποθετηθεί σωστά σε ορισμένα οχήματα, με αποτέλεσμα να υπάρχει περίπτωση το στοιχείο αυτό να χαλαρώσει ή και να αποσπαστεί πλήρως από το όχημα. Εκτιμάται ότι 1% των οχημάτων έχουν το συγκεκριμένο θέμα, όμως και πάλι η ανάκληση αφορά όλα τα οχήματα που κατασκευάστηκαν από τις 13 Νοεμβρίου 2023 έως τις 26 Μαΐου 2024. Επομένως, η ανάκληση επηρεάζει 11.383 Cybertruck. Προφανώς, δεν θα υπάρξει χρέωση των πελατών για τις επισκευές είτε στο μοτέρ των υαλοκαθαριστήρων, είτε στην απλίκα. Το πρόβλημα εντοπίστηκε το Δεκέμβριο του 2023, όταν νέο όχημα που δεν είχε παραδοθεί ακόμη στον κάτοχό του εντοπίστηκε να έχει χάσει μέρος της διακόσμησης της καρότσας. Ένα δεύτερο περιστατικό εντοπίστηκε το Μάιο του 2024 σε όχημα πελάτη, και στη συνέχεια σε επιπλέον οχήματα, όταν η Tesla προχώρησε σε περαιτέρω ελέγχους της σταθερότητας του διακοσμητικού στοιχείου σε οχήματα που είχαν παραδοθεί κανονικά. Και εδώ, η Tesla δηλώνει ότι δεν έχει υπόψη της κανένα περιστατικό τροχαίου, τραυματισμών ή θανάτων που να προέκυψαν από το θέμα αυτό. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
poulinos Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου (επεξεργασμένο) ηρθα να διαβασω τα σχολια των ειδικων οπως και των κατοχων cybertruck του insomnia προτου το αγορασω και εγω.να δω αν αξιζει τετοια αγορα.μην πεταξω λεφτα.αλλιως να παρω scania truck Επεξ/σία 28 Ιουνίου από poulinos 18
kostasfalcon Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 9 λεπτά πριν, poulinos είπε ηρθα να διαβασω τα σχολια των ειδικων οπως και των κατοχων cybertruck του insomnia προτου το αγορασω και εγω.να δω αν αξιζει τετοια αγορα.μην πεταξω λεφτα.αλλιως να παρω scania truck Αφού το φυσάς δεν έχεις ανάγκη από τη γνώμη Κανενός εδώ μέσα 2 4
svartevarg Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Πονεμένη ιστορία αυτό το cybertruck. Κυριολεκτικά a truck to die for. Σαν το VR2 της Sony και το Vision Pro της Apple κατάντησε.
fast8 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Κράζετε όσο θέλετε, εγώ θα ήθελα να το πάρω. Είναι καταπληκτικό αμάξι και πολύ όμορφο από κοντά, απλά δεν έχει φωτογένεια, το 3D του δεν μεταφράζετε καλά στο 2D της οθόνης. 2 1 3
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Ας μη γελιόμαστε. Αυτά συμβαίνουν σε κάθε γραμμή παραγωγής, σε κάθε ποιόν, σε κάθε εμπόρευμα. Ναι μεν όλα τα τελικά προϊόντα - εμπορεύματα περνούν από τεχνικό έλεγχο, όλο και κάτι όμως θα έχει ξεφύγει αφού πλειάδα εξαρτημάτων - υποπροιόντων παράγεται από τρίτες εταιρείες ως φασόν για λογαριασμό των "μεγάλων" εταιρειών. Προσωπικά σιχαίνομαι το παιχνίδι που λέγεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όμως δεν παύω να θυμάμαι renault megane cc όπου το εμπρός του δεξί φιλέτο στην ένωση του παρ μπρίζ και με το αμάξωμα, ξεκολλούσε σταδιακά ενέχοντας το πλαστικό αυτό φιλετάκι από την πίεση του αέρα να γυρίσει πίσω, πάνω από το ΙΧ και να σπάσει τη γυάλινη οροφή του oχήματος ή και να κόψει κάποιο κεφάλι εκ των επιβατών του ΙΧ, αν η οροφή ήταν ανοιχτή. Εκεί λοιπόν διαχωρίζω τα εξής : Υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν ελλαττωματικά και προβληματικά σημεία σε κάθε κατασκευή, (μέχρι να φτιαχτεί το enteprice του star trek...) Σημασία έχει κατά πόσο η εταιρεία παραγωγής ανταποκρίνεται άμεσα (ή όχι) στο προβληματικό της τμήμα, τραβώντας το πίσω, ακόμη κι αν έχει περάσει η εγγύηση του [πράγμα που έκανε η Renault Γαλλίας κι όχι η τότε ... αντιπροσωπεία (που έκλεισε ! ) στο ελλάντα, η οποία ζητούσε αμοιβή για να το φτιάξει λέγοντας : έχει λήξει η εγγύηση σας]. Θυμάμαι σε Saab κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '90, ενώ η μητρική εταιρεία γνώριζε δύο της ... θέματα [ α) έβαζε νερό το πίσω δεξί της φανάρι και β) η αντλία φρένων δυσλειτουργούσε και αυτά εμφανίζονταν μετά την λήξη της εγγύησης] έκανε την πάπια. Μέχρι που έφαγε ένα βουνό από αγωγές και ... έστρωσε. Για την ιστορία και για να γελάσουμε λίγο : η renault Γαλλίας, ενώ γνώριζε προβλήματα για το προαναφερθέν φιλέτο, για τους πολλαπλασιαστές της (μάρκας Bosch και για την αντλία βενζίνης της που αν θυμάμαι καλά ήταν επίσης bosch), και είχε δώσει εντολή στις κατά τόπους - κράτη αντιπροσωπείες της να αλλάζουν τα συγκεκριμένα εξαρτήματα ακόμη κι αν είχε λήξει η εγγύηση, οι εδώ "μάγκες" α) ενώ χρέωναν την μητρική - Γαλλική εταιρεία με τα εν λόγω εξαρτήματα ζητώντας και παίρνοντας πιστωτικά, β) χρέωναν ΚΑΙ τον πελάτη που είχε θέμα στο ΙΧ του ! Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι προσωπολάτρης (του Elon εν τω προκειμένω), αντιπαθώ αφάνταστα ότι έχει να κάνει με παιχνίδια τύπου "ηλεκτρικά οχήματα" για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Όπως δεν πολύ-εκτιμώ και το PR που παρουσιάζει το μαύρο ως άσπρο ... Όμως, θεωρώντας εαυτόν ως δίκαιο, πρέπει να παρατηρούμε και να σεβόμαστε τις σωστές, ηθικές και δίκαιες ανταποκρίσεις των παραγωγικών εταιρειών, όταν αυτές συμβαίνουν. Υγ. να πω για TV Samsung μοντέλο Q3/2016 όπου οι led ταινίες της παρουσίαζαν συνεχώς επιβαρυνόμενο Backlight bleeding, μόλις περνούσε η 2ετία της εγγύησης ; Να πω ότι όταν ανοίχτηκε η εν λόγω TV διαπιστώθηκε ότι οι Led ταινίες έγραφαν ως ημ/νία παραγωγής τον 2/2014 δηλαδή 2 1/2 ετών παλαιότερες από το ... νέο της μοντέλο που αγοράστηκε από χιλιάδες κόσμου ; όπου η samsung απαντούσε : ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε, όμως δυστυχώς είστε εκτός εγγύησης. Μπα. Βαριέμαι. Δεν το λέω. Όπως και για πολλά άλλα, άλλων εταιρειών.
warewolf Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 18 λεπτά πριν, Gatilaras είπε Cybertruck και κολοκυθια τουμπανα.Unimog μονο ρε! Πάρε ένα REZVANI VENGEANCE και γίνε ο zombie killer της γειτονιάς. 😛 2
Bil79 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 1 ώρα πριν, poulinos είπε ηρθα να διαβασω τα σχολια των ειδικων οπως και των κατοχων cybertruck του insomnia προτου το αγορασω και εγω.να δω αν αξιζει τετοια αγορα.μην πεταξω λεφτα.αλλιως να παρω scania truck Οτι κανει ο Μασκ ειναι καταπτυστο, ελεεινο και τρισαθλιο. Ειναι ο γιος του Εωσφορου! 4
cpc464 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Αυτά συμβαίνουν οταν σχεδιαζεις αυτοκίνητα μαστουρωμένος. 3
adastra Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Και άλλο ένα hitpiece FUD κατά της Tesla. Άρθρα ολόκληρα στα mainstream media για ένα πατάκι που δεν καθόταν καλά και ίσως πιανόταν στο πετάλ του επιταχυντή, για ένα μοτέρ υαλοκαθαριστήρα που μπορεί να καεί (επειδή δεν αντέχει όσο έλεγε ο προμηθευτής στα 48V), για ένα διακοσμητικό πλαστικό που δεν κολλήθηκε καλά, και για ένα OTA update που μεγάλωσε 2 εικονίδια μερικά pixel. Κανένα άρθρο βέβαια για τα εκατοντάδες πραγματικά recall που έχουν κάνουν οι παραδοσιακές αυτοκ/νιες π.χ. το F-150 lightning (που παράγεται 2 χρόνια και έχει στρώσει η παραγωγή υποτίθεται) που μετά από φωτιές και πολλά σοβαρά προβλήματα ασφαλείας σταμάτησε ολόκληρη την παραγωγή για μήνες για να ξανασχεδιάσει ολόκληρα μέρη και έκανε recall για να αλλάξει μπαταρίες, και μετά την επανεκκίνηση της παραγωγής που υποτίθεται έφτιαξε τα προβλήματα ξαναέκανε recall για κίνδυνο πυρκαγιάς από την μπαταρία πριν λίγες μέρες. Θα έλεγε κανείς ο κίνδυνος ανάφλεξης της μπαταρίας είναι πιο newsworthy από ένα πατάκι ή 2 εικονίδια αλλά εκεί έχουν καταντήσει τα μιδια https://www.autoevolution.com/news/ford-recalls-f-150-lightning-over-improperly-secured-high-voltage-battery-230166.html 3 ώρες πριν, fast8 είπε Κράζετε όσο θέλετε, εγώ θα ήθελα να το πάρω. Είναι καταπληκτικό αμάξι και πολύ όμορφο από κοντά, απλά δεν έχει φωτογένεια, το 3D του δεν μεταφράζετε καλά στο 2D της οθόνης. Είναι το πιο επαναστατικό αυτοκίνητο που έχει κυκλοφορήσει εδώ και δεκαετίες, και για αυτό το πολεμάνε μέχρι εκεί που δεν πάει (στην Αμερική τα pickup είναι η νούμερο ένα σε πωλήσεις κατηγορία κατά πολύ, αν χάσουν την αγορά οι παραδοσιακές αυτ/νιες έκλεισαν). Εδώ είναι τι λέει ένας φανατικός petrolhead από το Hagerty που όπως παραδέχτηκε πήγε για να βρει ένα λόγο να το θάψει 1
cpc464 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου Όταν αγοράζεις φοτηγάκι το αγοράζεις για να μεταφέρεις και φορτία, το cybertruck σε τέστ ενάντια σε ένα dodge απετυχε οικτρά, η φόρτιση κόστισε ποιό πολύ απο το καύσιμο του dodge, έπρεπε να περιμένεις μια ώρα και για να φορτίσει και έπρεπε να βγάλεις και το τροχόσπιτο για να μπεί στον ταχυφορτιστή. https://www.youtube.com/watch?v=HIs8zudJFzg 1
toxoths73 Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 1 ώρα πριν, cpc464 είπε Αυτά συμβαίνουν οταν σχεδιαζεις αυτοκίνητα μαστουρωμένος. Τι δυναμιτάκι στο τσιγάρο θέλει για να συνέλθει. 1 1
Shinji ikari Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 1 hour ago, cpc464 said: Όταν αγοράζεις φοτηγάκι το αγοράζεις για να μεταφέρεις και φορτία Καλα, δε θα το παρει καποιος αυτο για να κανει δουλεια, ολοκληρα σεντονια εχουν γραψει για τις ελλειψεις και τα προβληματα, για να δειξεις πως εισαι thrall του Ιλον το παιρνεις.
Deyjandi Δημοσ. 28 Ιουνίου Δημοσ. 28 Ιουνίου 7 ώρες πριν, Gk2016 είπε Ας μη γελιόμαστε. Αυτά συμβαίνουν σε κάθε γραμμή παραγωγής, σε κάθε ποιόν, σε κάθε εμπόρευμα. Ναι μεν όλα τα τελικά προϊόντα - εμπορεύματα περνούν από τεχνικό έλεγχο, όλο και κάτι όμως θα έχει ξεφύγει αφού πλειάδα εξαρτημάτων - υποπροιόντων παράγεται από τρίτες εταιρείες ως φασόν για λογαριασμό των "μεγάλων" εταιρειών. Προσωπικά σιχαίνομαι το παιχνίδι που λέγεται ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όμως δεν παύω να θυμάμαι renault megane cc όπου το εμπρός του δεξί φιλέτο στην ένωση του παρ μπρίζ και με το αμάξωμα, ξεκολλούσε σταδιακά ενέχοντας το πλαστικό αυτό φιλετάκι από την πίεση του αέρα να γυρίσει πίσω, πάνω από το ΙΧ και να σπάσει τη γυάλινη οροφή του oχήματος ή και να κόψει κάποιο κεφάλι εκ των επιβατών του ΙΧ, αν η οροφή ήταν ανοιχτή. Εκεί λοιπόν διαχωρίζω τα εξής : Υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν ελλαττωματικά και προβληματικά σημεία σε κάθε κατασκευή, (μέχρι να φτιαχτεί το enteprice του star trek...) Σημασία έχει κατά πόσο η εταιρεία παραγωγής ανταποκρίνεται άμεσα (ή όχι) στο προβληματικό της τμήμα, τραβώντας το πίσω, ακόμη κι αν έχει περάσει η εγγύηση του [πράγμα που έκανε η Renault Γαλλίας κι όχι η τότε ... αντιπροσωπεία (που έκλεισε ! ) στο ελλάντα, η οποία ζητούσε αμοιβή για να το φτιάξει λέγοντας : έχει λήξει η εγγύηση σας]. Θυμάμαι σε Saab κάπου στα τέλη της δεκαετίας του '90, ενώ η μητρική εταιρεία γνώριζε δύο της ... θέματα [ α) έβαζε νερό το πίσω δεξί της φανάρι και β) η αντλία φρένων δυσλειτουργούσε και αυτά εμφανίζονταν μετά την λήξη της εγγύησης] έκανε την πάπια. Μέχρι που έφαγε ένα βουνό από αγωγές και ... έστρωσε. Για την ιστορία και για να γελάσουμε λίγο : η renault Γαλλίας, ενώ γνώριζε προβλήματα για το προαναφερθέν φιλέτο, για τους πολλαπλασιαστές της (μάρκας Bosch και για την αντλία βενζίνης της που αν θυμάμαι καλά ήταν επίσης bosch), και είχε δώσει εντολή στις κατά τόπους - κράτη αντιπροσωπείες της να αλλάζουν τα συγκεκριμένα εξαρτήματα ακόμη κι αν είχε λήξει η εγγύηση, οι εδώ "μάγκες" α) ενώ χρέωναν την μητρική - Γαλλική εταιρεία με τα εν λόγω εξαρτήματα ζητώντας και παίρνοντας πιστωτικά, β) χρέωναν ΚΑΙ τον πελάτη που είχε θέμα στο ΙΧ του ! Επαναλαμβάνω ότι δεν είμαι προσωπολάτρης (του Elon εν τω προκειμένω), αντιπαθώ αφάνταστα ότι έχει να κάνει με παιχνίδια τύπου "ηλεκτρικά οχήματα" για λόγους που δεν είναι της παρούσης. Όπως δεν πολύ-εκτιμώ και το PR που παρουσιάζει το μαύρο ως άσπρο ... Όμως, θεωρώντας εαυτόν ως δίκαιο, πρέπει να παρατηρούμε και να σεβόμαστε τις σωστές, ηθικές και δίκαιες ανταποκρίσεις των παραγωγικών εταιρειών, όταν αυτές συμβαίνουν. Υγ. να πω για TV Samsung μοντέλο Q3/2016 όπου οι led ταινίες της παρουσίαζαν συνεχώς επιβαρυνόμενο Backlight bleeding, μόλις περνούσε η 2ετία της εγγύησης ; Να πω ότι όταν ανοίχτηκε η εν λόγω TV διαπιστώθηκε ότι οι Led ταινίες έγραφαν ως ημ/νία παραγωγής τον 2/2014 δηλαδή 2 1/2 ετών παλαιότερες από το ... νέο της μοντέλο που αγοράστηκε από χιλιάδες κόσμου ; όπου η samsung απαντούσε : ευχαριστούμε που μας ενημερώσατε, όμως δυστυχώς είστε εκτός εγγύησης. Μπα. Βαριέμαι. Δεν το λέω. Όπως και για πολλά άλλα, άλλων εταιρειών. Σκεψου ομως οτι cybertrucks εχουν πωληθει μονο 11.383 και επηρεάζεται ήδη το 1%.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα