John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Μέλος Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 37 λεπτά πριν, ekrepali είπε Eίχες στείλει mail στο κατάστημα γράφοντας αναλυτικά το πρόβλημα; Ή είχες αφήσει μέσα στο δέμα ραβασάκι; Είχε γίνει περιγραφή του προβλήματος στη φόρμα επιστροφής - στην οποία είχα επισυνάψει μέχρι και φωτογραφίες (πρωτότυπες αλλά και επεξεργασμένες με βελάκια) όπου φαινόταν το ελάττωμα. Όμως χάνουμε την ουσία χωρίς λόγο. Το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να προβεί σε διαγνωστικούς ελέγχους και όχι να βασιστεί στα λεγόμενα του πελάτη. Εγώ δεν έχω γνώσεις ηλεκτρονικών συσκευών, θα μπορούσα να είχα γράψει πως υπάρχει πρόβλημα όταν βγάζω φωτογραφίες που οφείλεται κατά την άποψή μου σε ελάττωμα μπαταρίας --> Εκεί τι θα γινόταν; Θα αλλάζανε τη μπαταρία; Χάνουμε όλη την ουσία επομένως, πως δηλαδή διαγνωστικός έλεγχος δεν πραγματοποιήθηκε. 28 λεπτά πριν, filip123go είπε Πωωωωω.... Γιατί isystems...!! Έχουν πολύ καλή φήμη. Για iPhone μόνο document.... Ts, μάλλον κάπου μπερδεύτηκαν οι περιγραφές. Λογικά κάποιος που είχε πρόβλημα με την οθόνη, έχει καινούρια κάμερα. Κάλεσα στο κατάστημα. Λένε ότι υπήρξε ασυνεννοησία και ότι αλλάξανε την οθόνη γιατί έτσι κατάλαβαν. Προφανώς επιβεβαιώνοντας πως διαγνωστικός έλεγχος δεν έγινε ποτέ. 1 ώρα πριν, txcellas είπε Το σκρουτζ εννοείται. Αν υπάρχει πρόβλημα το σκρουτζ οφείλει να το λύσει είτε από άλλο κατάστημα είτε να επιταχύνει τις διαδικασίες. Γι αυτό πληρώνουμε premium συνδρομή. Για μένα ενημέρωσε τους ότι θα κάνεις καταγγελία μπας και σου βρουν αυτοί την λύση γρηγορότερα. Στο κατάστημα εγώ δε θα έκανα και ας είναι συνυπευθυνο. To έχω αναφέρει ήδη αλλά δεν φαίνεται να έχουν συγκινηθεί ιδιαίτερα. Μου λένε να γίνει έλεγχος και βλέπουμε για την επιστροφή χρημάτων, αλλά άμα ρωτήσω ξεκάθαρα μου λένε δεν είναι δυνατό αν επιδιορθώνεται. Το κερασάκι στη τούρτα ήταν που κάλεσα το κατάστημα όπου έγινε η επισκευή, οι οποίοι αναφέραν πως το Skroutz δεν ενημέρωσε επαρκώς πως το πρόβλημα ήταν στη κάμερα και έγινε "προληπτική" αντικατάσταση οθόνης. Σε αυτή την ιστορία δεν ξέρω ποιος φταίει πιο πολύ. Το Skroutz που κάνει τον κινέζο και λέει ότι να΄ναι, το κατάστημα επισκευής που δεν έκανε ποτέ τον διαγνωστικό έλεγχο και προέβη σε τυχαία αντικατάσταση της οθόνης, η εταιρεία κούριερ με την καθυστέρηση, το κατάστημα αγοράς του κινητού;;; Μπάχαλο
BlueBlade Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Συνήγορο καταναλωτή θα πρότεινα και εγώ. Από εκεί και πέρα, για αυτό εγώ ακριβές συσκευές τις ψωνίζω μόνο από μεγάλα καταστήματα που όσες φορές έχει τύχει κάτι, το after sales τους πετάει. Αλλά και από skroutz, αν δεν υπάρχει θέμα παραεισαγωγής, εγγύησης κτλ. Απλά μιλάω απευθείας με αντιπροσωπεία. Τελευταία φορά τις ίδιες παπάτζες μου έκανε γνωστό σκουτζομαγαζο στο Περιστέρι για ελαττωματική οθόνη με έλεγχο από τους τεχνικους τους που μπορεί να πάει μέχρι και μήνα, αξιολόγηση κτλ. Στο τέλος τους έγραψα κανονικά, μίλησα με αντιπροσωπεία και σε 5 μέρες είχαν ολοκληρωθεί όλες οι διαδικασίες και πήρα νέα οθόνη πίσω. 2
kotsonatos04 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 ts, κατ εμέ, 2 επιλογές έχεις ανάλογα με το το θέλεις: - Αν επιθυμείς αντικατάσταση συσκευής, στείλε email στο Skroutz και πίεσε αυτούς. -Αν επιθυμείς να διορθωθεί το πρόβλημα μιλά απευθείας με isystem για να βγάλεις άκρη. Η νομοθεσία σε καλύπτει είτε ζητήσεις επισκευή μέσω Skroutz είτε απευθείας με επίσημο reseller/επισκευαστη.
Moderators stormrain Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Moderators Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 4 ώρες πριν, John344 είπε Κάλεσα στο κατάστημα. Λένε ότι υπήρξε ασυνεννοησία και ότι αλλάξανε την οθόνη γιατί έτσι κατάλαβαν. 5 ώρες πριν, txcellas είπε Ωπα ωπα ωπα ωπα. Σου ειπαν τετοιο πραγμα απο επισημο service για καινουρια συσκευη? Ζητησε το γραπτως και προωθησε ολην την κατασταση στους φορεις που αναφερθηκαν πιο πανω, στον πωλητη, στον μεσολαβητη και στην μαμα εταιρεια. Μην τρελαθουμε να αλλαζουν parts σε νεες συσκευες επειδη... ετσι. 4
SeNNinhA Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 20 λεπτά πριν, stormrain είπε Ωπα ωπα ωπα ωπα. Σου ειπαν τετοιο πραγμα απο επισημο service για καινουρια συσκευη? Ζητησε το γραπτως και προωθησε ολην την κατασταση στους φορεις που αναφερθηκαν πιο πανω, στον πωλητη, στον μεσολαβητη και στην μαμα εταιρεια. Μην τρελαθουμε να αλλαζουν parts σε νεες συσκευες επειδη... ετσι. @John344 Δεν είναι εύκολο αλλά ΑΠΑΙΤΕΙΣ νέα συσκευή. Θελει να μαλώσεις να απειλήσεις να μιλήσεις με κάθε είδους προυσταμενο κλπ και μπορεί να τα καταφέρεις. Όπως ειπώθηκε. Ζητά γραπτώς ενημέρωση. Αναφέρεις φυσικά ότι μετά την επισκευή ή συσκευή σου δεν θα έχει την ίδια στεγανωση ούτε και την ίδια μεταπωλητικη αξία. Εγώ θα ζητούσα να μάθω και τι ακριβώς οθόνη μπήκε. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα είναι Apple οπωσδήποτε. Και μόλις παρελαβα ένα iphone14 που είχα παραγγείλει για τον γιο και αναρωτιόμουν μήπως και το πάρω από Ελλάδα. Αλλά για κάτι τέτοια επέλεξα Amazon κι ας έκανε περισσότερες ημέρες (και χωρίς ΦΠΑ) Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2024 από SeNNinhA
Λύση John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Μέλος Λύση Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 1 ώρα πριν, stormrain είπε Ωπα ωπα ωπα ωπα. Σου ειπαν τετοιο πραγμα απο επισημο service για καινουρια συσκευη? Ζητησε το γραπτως και προωθησε ολην την κατασταση στους φορεις που αναφερθηκαν πιο πανω, στον πωλητη, στον μεσολαβητη και στην μαμα εταιρεια. Μην τρελαθουμε να αλλαζουν parts σε νεες συσκευες επειδη... ετσι. 1 ώρα πριν, SeNNinhA είπε @John344 Δεν είναι εύκολο αλλά ΑΠΑΙΤΕΙΣ νέα συσκευή. Θελει να μαλώσεις να απειλήσεις να μιλήσεις με κάθε είδους προυσταμενο κλπ και μπορεί να τα καταφέρεις. Όπως ειπώθηκε. Ζητά γραπτώς ενημέρωση. Αναφέρεις φυσικά ότι μετά την επισκευή ή συσκευή σου δεν θα έχει την ίδια στεγανωση ούτε και την ίδια μεταπωλητικη αξία. Εγώ θα ζητούσα να μάθω και τι ακριβώς οθόνη μπήκε. Δεν είμαι καθόλου σίγουρος ότι θα είναι Apple οπωσδήποτε. Και μόλις παρελαβα ένα iphone14 που είχα παραγγείλει για τον γιο και αναρωτιόμουν μήπως και το πάρω από Ελλάδα. Αλλά για κάτι τέτοια επέλεξα Amazon κι ας έκανε περισσότερες ημέρες (και χωρίς ΦΠΑ) Καλησπέρα παιδιά. Μετά την ενημέρωση που είχα από τον τεχνικό (ναι, μου είπε ξεκάθαρα ότι δεν έγινε έλεγχος της συσκευης.. ότι κατάλαβε ότι έπρεπε να αλλάξει την οθόνη, και ότι έγινε αλλαγή της οθόνης "προληπτικά" βάσει πρωτοκόλλου και ότι έτσι ενημερώθηκε από το Skroutz - πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο) ξαναεπικοινώνησα με το Skroutz και ζήτησα να μεταφέρουν στο άτομο που ασχολείται με την υπόθεση πως υπήρξε και αυτή η πρόσφατη ενημέρωση (κερασάκι στη τούρτα). Λίγες ώρες αργότερα μου έστειλαν e-mail πως μου έχουν αποστείλει καινούργιο κινητό και να προχωρήσω στην επιστροφή του παλιού. Τουλάχιστον συνειδητοποίησαν ότι η κατάσταση είχε ξεφύγει. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. 4
Hik Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 24 minutes ago, John344 said: Λίγες ώρες αργότερα μου έστειλαν e-mail πως μου έχουν αποστείλει καινούργιο κινητό και να προχωρήσω στην επιστροφή του παλιού. Τουλάχιστον συνειδητοποίησαν ότι η κατάσταση είχε ξεφύγει. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. ή απλώς κάποιος διάβασε αυτό το thread… είναι γνωστό ότι ο @bandito (aka CEO Skroutz) είναι μέλος εδώ, και για την ακρίβεια από αυτό το forum ξεκίνησε το Skroutz πριν από αρκετά χρόνια. Προφανώς υπόθεση είναι αυτό, το σημαντικό είναι ότι λύθηκε το θέμα σου ακόμα και αν έγινε από τσεοϊκή παρέμβαση. 3
nick_souvlaki Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2024 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, John344 said: Καλησπέρα παιδιά. Μετά την ενημέρωση που είχα από τον τεχνικό (ναι, μου είπε ξεκάθαρα ότι δεν έγινε έλεγχος της συσκευης.. ότι κατάλαβε ότι έπρεπε να αλλάξει την οθόνη, και ότι έγινε αλλαγή της οθόνης "προληπτικά" βάσει πρωτοκόλλου και ότι έτσι ενημερώθηκε από το Skroutz - πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο) ξαναεπικοινώνησα με το Skroutz και ζήτησα να μεταφέρουν στο άτομο που ασχολείται με την υπόθεση πως υπήρξε και αυτή η πρόσφατη ενημέρωση (κερασάκι στη τούρτα). Λίγες ώρες αργότερα μου έστειλαν e-mail πως μου έχουν αποστείλει καινούργιο κινητό και να προχωρήσω στην επιστροφή του παλιού. Τουλάχιστον συνειδητοποίησαν ότι η κατάσταση είχε ξεφύγει. Κάλλιο αργά παρά ποτέ. Σε αυτό με την πολιτική ότι το αλλάζουν προληπτικά παίζει όντως να είναι έτσι. Θυμάμαι αρκετά παλιά που μου είχαν φέρει δώρο από Αμερική ένα iPad 2 και είχε πολύ έντονο blooming στην μια γωνία. Με καλέσανε να μου πουν τότε ότι αυτοί (στην InfoQuest το είχα πάει, από ότι θυμάμαι) δεν το βλέπουν και ότι και να υπάρχει δεν θεωρείται πρόβλημα σημαντικό, ΑΛΛΑ προληπτικά θα μου την αλλάξουν. Από ότι κατάλαβα τότε από τα συμφραζόμενα, στο πρώτο αίτημα για μια συσκευή ακόμα και να μην διαπιστώνουν το πρόβλημα κάνουν την "χάρη" στον πελάτη και αλλάζουν το αντίστοιχο εξάρτημα (δεν ξέρω άμα είναι κάποια οδηγία από Apple αυτή). Το κουλό σε εσένα είναι ότι δεν προχώρησαν πριν ή μετα σε συνολικό έλεγχο της συσκευής ως όφειλαν, για να δουν το θέμα της κάμερας. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2024 από nick_souvlaki 1
filip123go Δημοσ. 28 Ιουνίου 2024 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2024 Μπράβο που λύθηκε τόσο εύκολα η υπόθεση. Ts είσαι τυχερός, και μπράβο και στον Σκρουτζ (που καταλήξαμε, να λέμε μπράβο για τα αυτονόητα... Anyway). Καλό θα είναι να προτιμάμε document σε ότι αφορά service για προϊόντα της apple (δεν έχω απολύτως καμία σχέση με το μαγαζί, απλά ακούω μόνο καλές εμπειρίες)... 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα