John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) Καλησπέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Πριν 3 μήνες είχα προχωρήσει στην αγορά IPhone 15, το οποίο τελικά εμφάνιζε ελάττωμα στη κάμερα το οποίο μου έγινε αντιληπτό αφού είχε περάσει το διάστημα υπαναχώρησης (14 ημέρες). Έγινε επιστροφή του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από τεχνικούς και ακολούθησε η εξής διαδικασία: -πέρασαν 10 ημέρες μέχρι να παραδωθεί στη κούριερ για να σταλεί στους τεχνικούς (το Skroutz με ανάγκασε να παραδώσω εγώ ο ίδιος το προϊόν προκειμένου να αντιμετωπιστεί η καθυστέρησή και η ασυνεννοησία τους με την εταιρεία courier) -πέρασαν άλλες 2 εβομάδες, μέχρι να τους καλέσω (όπου σε προηγούμενη επικοινωνία μου είπαν πως δεν χρειάζεται και πως θα με καλούσαν οι ίδιοι όταν θα έχει βγει το πόρισμα), όπου και οι ίδιο σημείωσαν ότι υπάρχει καθυστέρηση (άρα ακόμα θα περίμενα αν δεν τους ειδοποιούσα). -την επόμενη ακριβώς ημέρα έλαβα e-mail πως το προϊόν επισκευάστηκε και είναι καθ'οδόν.. ενώ με είχαν ενημερώσει πως με το που γινόταν ο έλεγχος, η ομάδα επιστροφών θα επικοινωνούσε μαζί μου σχετικά με τις επιλογές που έχω (αντικατάσταση, επιστροφή χρημάτων, επισκευή). -Το προϊόν φτάνει χθες (σχεδόν μήνας από τη μέρα που έγινε η αίτηση της επιστροφής), και διαπιστώνω πως παρόλο που έχω αναφέρει πως το πρόβλημα αφορά τη κάμερα, ο τεχνικός - Από εξουσιοδοτημένο κατάστημα επισκευών για προϊόντα Apple - είχε αλλάξει την οθόνη του κινητού.. και μαντέψτε.. το πρόβλημα ακόμα εκεί (γιατί προφανώς η οθόνη ήταν υγιέστατη ενώ το ελάττωμα εντοπιζόταν στη κάμερα). Το κορυφαίο είναι πως στο χαρτί της επισκευής αναφέρουν πως ελέγχθηκε και ότι πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα. Μάλλον άλλαξαν την οθόνη στα τυφλά και ότι γίνει. -Επικοινωνώ πάλι με το skroutz και απαιτώ επιστροφή χρημάτων. Μου τα μασάνε από ΄δω και απο ΄κει πως "για επιστροφή χρημάτων θα γίνει έλεγχος της συσκευής" και τους αναφέρω πως θέλω ξεκάθαρη απάντηση για το αν θα γίνει επιστροφή εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα. Μου απαντάει "εφόσον είναι δυνατή η επισκευή, τότε γίνεται επισκευή σύμφωνα με τη σύμβαση" (άρα να υπολογίζω άλλο ένα μήνα χωρίς το κινητό) και πως θα ζητήσει κατ'εξαίρεση από το κατάστημα να αντικαταστήσουν το προϊόν ή να γυρίσουν τα λεφτά (τάχα μου). Πρόκειται για καινούργιο κινητό μεγάλης αξίας, έχει περάσει ένας μήνας όπου είμαι οριακά χωρίς κινητό (χρησιμοποιώ το παλιό μου που έχει σοβαρά προβλήματα.. εξού και η αγορά νέου), με αναγκάζουν να πηγαινοέρχομαι σε courier και να στέλνω e-mail, ενώ μου στέλνουν το κινητό στην ίδια κατάσταση που τους το επέστρεψα (όσο "ίδια" μπορεί να θεωρηθεί τουλάχιστον... εφόσον έγινε αχρείαστη αλλαγή της οθόνης με ότι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό σε ένα κινητό που ήταν σε εργοστασιακή κατάσταση). Πως θα έπρεπε να συνεχίσω; Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε συμβουλή! YΓ: Επειδή ορισμένοι είστε στο όριο να βγάλετε εμένα τον τρελό της υπόθεσης, ο έλεγχος και η επισκευή του κινητού έγινε σε εξουσιοδοτημένο κατάστημα της Apple, απλώς μεσολάβησε το Skroutz για τη μεταφορά του εκεί. Ούτε ο Μπαρμπα-Μήτσος το άνοιξε, ούτε ο ξάδερφός μου ο Μάκης. Μου έχει σταλεί και η Αναφορά Επισκευής από το Authorized service. Επεξ/σία 27 Ιουνίου από John344 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kotsonatos04 Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Δεν μας έχεις πει ποιος άλλαξε την οθόνη κι γενικά ποιος "εβαλε χέρι" στη συσκευή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Μόλις τώρα, kotsonatos04 είπε Δεν μας έχεις πει ποιος άλλαξε την οθόνη κι γενικά ποιος "εβαλε χέρι" στη συσκευή. Έγινε επιστροφή μέσω Skroutz και στάλθηκε σε κατάστημα εξουσιοδοτημένο από την Apple. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Καταγγελία στο συνήγορο άμεσα μπας και επιταχύνουν τις διαδικασίες 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 14 λεπτά πριν, txcellas είπε Καταγγελία στο συνήγορο άμεσα μπας και επιταχύνουν τις διαδικασίες Καθώς η αγορά έγινε μέσω Skroutz και με την δική τους ομάδα επιστροφών επικοινωνώ, καταγγέλω το Skroutz ή/και το κατάστημα από το οποίο πήρα το προϊόν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m3ltd0wn Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Ευτυχώς ή δυστυχώς όταν η αγορά δεν γίνεται από επίσημους μεταπωλητές υπάρχουν αυτά τα ζητήματα. Προφανώς και μέσω skroutz είναι αρκετά φθηνότερα αλλά αν η αγορά ήταν από τα εγκεκριμένα καταστήματα τώρα θα είχες ήδη ένα σωστά επισκευασμένο κινητό (μάλλον θα στο είχαν αλλάξει με κινητό αντικατάστασης τα οποία έχουν μεγάλη πιθανότητα να είναι καινούργια απλά χωρίς κουτί). Το έχω κάνει 1 φορά με ένα Χ το οποίο έβγαλε πρόβλημα εκτός εγγύησης από λάθος αλλαγή μπαταρίας από εξειδικευμένο service και μου το άλλαξαν σε 2 μέρες με "καινούριο". Εφόσον ήταν εντός εγγύησης δεν μπορούσες να το πας σε επίσημο service Apple με την απόδειξη; Δεν το δέχονται; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 4 minutes ago, m3ltd0wn said: Ευτυχώς ή δυστυχώς όταν η αγορά δεν γίνεται από επίσημους μεταπωλητές υπάρχουν αυτά τα ζητήματα. Προφανώς και μέσω skroutz είναι αρκετά φθηνότερα αλλά αν η αγορά ήταν από τα εγκεκριμένα καταστήματα τώρα θα είχες ήδη ένα σωστά επισκευασμένο κινητό (μάλλον θα στο είχαν αλλάξει με κινητό αντικατάστασης τα οποία έχουν μεγάλη πιθανότητα να είναι καινούργια απλά χωρίς κουτί). Το έχω κάνει 1 φορά με ένα Χ το οποίο έβγαλε πρόβλημα εκτός εγγύησης από λάθος αλλαγή μπαταρίας από εξειδικευμένο service και μου το άλλαξαν σε 2 μέρες με "καινούριο". Εφόσον ήταν εντός εγγύησης δεν μπορούσες να το πας σε επίσημο service Apple με την απόδειξη; Δεν το δέχονται; Μην λέμε ότι θέλουμε. Η εγγύηση της apple είναι παγκόσμια. (Της apple που δίνει 1 χρόνο, όχι της ΕΕ). Πολύ κακώς ο ts ασχολήθηκε με Σκρουτζ, και δεν το έστειλε κατευθείαν Document. Τώρα, τι να σου κάνει και η επίσημη αντιπροσωπεία, αν έβαλε χέρι ο κυρ Νίκος και άλλαξε οθόνη. Ρώτα το Σκρουτζ να σου πει που το έστειλε... Δεν είχε μέσα απόδειξη όταν το παρέλαβες; 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m3ltd0wn Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Μόλις τώρα, filip123go είπε Μην λέμε ότι θέλουμε. Η εγγύηση της apple είναι παγκόσμια. (Της apple που δίνει 1 χρόνο, όχι της ΕΕ). Πολύ κακώς ο ts ασχολήθηκε με Σκρουτζ, και δεν το έστειλε κατευθείαν Document. Τώρα, τι να σου κάνει και η επίσημη αντιπροσωπεία, αν έβαλε χέρι ο κυρ Νίκος και άλλαξε οθόνη. Ρώτα το Σκρουτζ να σου πει που το έστειλε... Δεν είχε μέσα απόδειξη όταν το παρέλαβες; Με την document είχα ΑΡΙΣΤΗ εμπειρία! Επαγγελματίες πραγματικά. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Dinos1973 Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 47 minutes ago, John344 said: Καλησπέρα σε όλους. Χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Πριν 3 μήνες είχα προχωρήσει στην αγορά IPhone 15, το οποίο τελικά εμφάνιζε ελάττωμα στη κάμερα το οποίο μου έγινε αντιληπτό αφού είχε περάσει το διάστημα υπαναχώρησης (14 ημέρες). Έγινε επιστροφή του προϊόντος προκειμένου να ελεγχθεί από τεχνικούς και ακολούθησε η εξής διαδικασία: -πέρασαν 10 ημέρες μέχρι να παραδωθεί στη κούριερ για να σταλεί στους τεχνικούς (το Skroutz με ανάγκασε να παραδώσω εγώ ο ίδιος το προϊόν προκειμένου να αντιμετωπιστεί η καθυστέρησή και η ασυνεννοησία τους με την εταιρεία courier) -πέρασαν άλλες 2 εβομάδες, μέχρι να τους καλέσω (όπου σε προηγούμενη επικοινωνία μου είπαν πως δεν χρειάζεται και πως θα με καλούσαν οι ίδιοι όταν θα έχει βγει το πόρισμα), όπου και οι ίδιο σημείωσαν ότι υπάρχει καθυστέρηση (άρα ακόμα θα περίμενα αν δεν τους ειδοποιούσα). -την επόμενη ακριβώς ημέρα έλαβα e-mail πως το προϊόν επισκευάστηκε και είναι καθ'οδόν.. ενώ με είχαν ενημερώσει πως με το που γινόταν ο έλεγχος, η ομάδα επιστροφών θα επικοινωνούσε μαζί μου σχετικά με τις επιλογές που έχω (αντικατάσταση, επιστροφή χρημάτων, επισκευή). -Το προϊόν φτάνει χθες (σχεδόν μήνας από τη μέρα που έγινε η αίτηση της επιστροφής), και διαπιστώνω πως παρόλο που έχω αναφέρει πως το πρόβλημα αφορά τη κάμερα, ο τεχνικός είχε αλλάξει την οθόνη του κινητού.. και μαντέψτε.. το πρόβλημα ακόμα εκεί (γιατί προφανώς η οθόνη ήταν υγιέστατη ενώ το ελάττωμα εντοπιζόταν στη κάμερα). Το κορυφαίο είναι πως στο χαρτί της επισκευής αναφέρουν πως ελέγχθηκε και ότι πλέον δεν υπάρχει πρόβλημα. Μάλλον άλλαξαν την οθόνη στα τυφλά και ότι γίνει. -Επικοινωνώ πάλι με το skroutz και απαιτώ επιστροφή χρημάτων. Μου τα μασάνε από ΄δω και απο ΄κει πως "για επιστροφή χρημάτων θα γίνει έλεγχος της συσκευής" και τους αναφέρω πως θέλω ξεκάθαρη απάντηση για το αν θα γίνει επιστροφή εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα. Μου απαντάει "εφόσον είναι δυνατή η επισκευή, τότε γίνεται επισκευή σύμφωνα με τη σύμβαση" (άρα να υπολογίζω άλλο ένα μήνα χωρίς το κινητό) και πως θα ζητήσει κατ'εξαίρεση από το κατάστημα να αντικαταστήσουν το προϊόν ή να γυρίσουν τα λεφτά (τάχα μου). Πρόκειται για καινούργιο κινητό μεγάλης αξίας, έχει περάσει ένας μήνας όπου είμαι οριακά χωρίς κινητό (χρησιμοποιώ το παλιό μου που έχει σοβαρά προβλήματα.. εξού και η αγορά νέου), με αναγκάζουν να πηγαινοέρχομαι σε courier και να στέλνω e-mail, ενώ μου στέλνουν το κινητό στην ίδια κατάσταση που τους το επέστρεψα (όσο "ίδια" μπορεί να θεωρηθεί τουλάχιστον... εφόσον έγινε αχρείαστη αλλαγή της οθόνης με ότι επιπτώσεις μπορεί να έχει αυτό σε ένα κινητό που ήταν σε εργοστασιακή κατάσταση). Πως θα έπρεπε να συνεχίσω; Θα εκτιμούσα οποιαδήποτε συμβουλή! Μαλλον θα μας τρελανεις η κατι κρυβεις......προβλημα με καινουργια συσκευη μονο σε εξουσιοδοτημενα....εσυ το εστειλες στα κουκουρουκου; ημαρτον! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 5 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε Ευτυχώς ή δυστυχώς όταν η αγορά δεν γίνεται από επίσημους μεταπωλητές υπάρχουν αυτά τα ζητήματα. Προφανώς και μέσω skroutz είναι αρκετά φθηνότερα αλλά αν η αγορά ήταν από τα εγκεκριμένα καταστήματα τώρα θα είχες ήδη ένα σωστά επισκευασμένο κινητό (μάλλον θα στο είχαν αλλάξει με κινητό αντικατάστασης τα οποία έχουν μεγάλη πιθανότητα να είναι καινούργια απλά χωρίς κουτί). Το έχω κάνει 1 φορά με ένα Χ το οποίο έβγαλε πρόβλημα εκτός εγγύησης από λάθος αλλαγή μπαταρίας από εξειδικευμένο service και μου το άλλαξαν σε 2 μέρες με "καινούριο". Εφόσον ήταν εντός εγγύησης δεν μπορούσες να το πας σε επίσημο service Apple με την απόδειξη; Δεν το δέχονται; Θεώρησα ότι μέσω Skroutz θα είχα γρηγορότερη ανταπόκριση όσον αφορά τη παράδοση (είχε χαλάσει το κινητό μου και χρειαζόμουν άμεσα καινούργιο καθώς θα έφευγα εξωτερικό). Παρ'ολ'αυτά επέλεξα μαγαζί με αρκετές αξιολογήσεις οπότε δεν πήγα με τη φτηνότερη επιλογή (νομίζω μάλιστα κόστισε όσο κάνει στους εξουσιοδοτημένους retailers - τρατζικ). Δεν γνώριζα καθόλου τι παίζει με τα προϊόντα Apple και τις εγγυήσεις (πρώτη φορά που αγοράζω IPhone), οπότε αφού έγινε μέσω Skroutz προτίμησα να απευθυνθώ σε αυτούς. Πράγματι από φίλο ενημερώθηκα πως μπορούσα να πάω σε επίσημο service της Apple, αλλά βρίσκομαι εκτός Αθήνας και once again μόνο στη σκέψη να συνεννοούμαι ο ίδιος με courier κλπ. σε μία ήδη κουραστική περίοδο, έβγαζα φλύκταινες, οπότε προτίμησα την "έτοιμη λύση" του Skroutz (άσχετα που κατέληξα να συνεννοούμαι ο ίδιος με την κούριερ και σε αυτή τη περίπτωση). Όπως και να έχει, το αποτέλεσμα τελικά ήταν να φτάσει το κινητό σε επίσημο service της Apple, και να γίνει η αλλαγή της οθόνης χωρίς λόγο.. 5 λεπτά πριν, filip123go είπε Μην λέμε ότι θέλουμε. Η εγγύηση της apple είναι παγκόσμια. (Της apple που δίνει 1 χρόνο, όχι της ΕΕ). Πολύ κακώς ο ts ασχολήθηκε με Σκρουτζ, και δεν το έστειλε κατευθείαν Document. Τώρα, τι να σου κάνει και η επίσημη αντιπροσωπεία, αν έβαλε χέρι ο κυρ Νίκος και άλλαξε οθόνη. Ρώτα το Σκρουτζ να σου πει που το έστειλε... Δεν είχε μέσα απόδειξη όταν το παρέλαβες; Το Skroutz το έστειλε σε authorized service της Αpple. 2 λεπτά πριν, Dinos1973 είπε Μαλλον θα μας τρελανεις η κατι κρυβεις......προβλημα με καινουργια συσκευη μονο σε εξουσιοδοτημενα....εσυ το εστειλες στα κουκουρουκου; ημαρτον! Σε εξουσιοδοτημένο μαγαζί πήγε το κινητό. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
m3ltd0wn Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2 λεπτά πριν, John344 είπε Το Skroutz το έστειλε σε authorized service της Αpple. Επίσημο ή "επίσημο" γιατί συνήθως δεν κάνουν τέτοια λάθη αυτοί. Εκτός αν το πρόβλημα που έχεις είναι με το faceid τότε ίσως έχει σχέση με την οθόνη και όχι την κάμερα αλλά και πάλι αν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε δώρον άδωρον. Τα επίσημα κάνουν και αυτοματοποιημένους ελέγχους και κρατάνε logs για το τι έχει γίνει. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
John344 Δημοσ. 27 Ιουνίου Μέλος Share Δημοσ. 27 Ιουνίου (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, m3ltd0wn είπε Επίσημο ή "επίσημο" γιατί συνήθως δεν κάνουν τέτοια λάθη αυτοί. Εκτός αν το πρόβλημα που έχεις είναι με το faceid τότε ίσως έχει σχέση με την οθόνη και όχι την κάμερα αλλά και πάλι αν το πρόβλημα δεν διορθώθηκε δώρον άδωρον. Τα επίσημα κάνουν και αυτοματοποιημένους ελέγχους και κρατάνε logs για το τι έχει γίνει. H "επισκευή" έγινε από επίσημο (πρόσοχη: χωρίς εισαγωγικά το επίσημο) κατάστημα, συγκεκριμένα το iSystem, και υπάρχει και σχετικό έγγραφο. Το πρόβλημα έχει να κάνει με τη μπροστινή κάμερα και δεν έχει καμία σχέση με το FaceID. Πρόκειται για εστίες-κουκίδες στο πλάνο φαίνονται όταν χρησιμοποιείς την κάμερα και βγάζεις φωτογραφίες. Μόνο από αυτό καταλαβαίνεις πως όχι μόνο δεν τσέκαρε μετά την "επισκευή" ο τεχνικός αν παραμένει το πρόβλημα, αλλά δεν έψαξε καν για το πρόβλημα. Επεξ/σία 27 Ιουνίου από John344 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
ekrepali Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου Eίχες στείλει mail στο κατάστημα γράφοντας αναλυτικά το πρόβλημα; Ή είχες αφήσει μέσα στο δέμα ραβασάκι; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
txcellas Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 1 ώρα πριν, John344 είπε Καθώς η αγορά έγινε μέσω Skroutz και με την δική τους ομάδα επιστροφών επικοινωνώ, καταγγέλω το Skroutz ή/και το κατάστημα από το οποίο πήρα το προϊόν; Το σκρουτζ εννοείται. Αν υπάρχει πρόβλημα το σκρουτζ οφείλει να το λύσει είτε από άλλο κατάστημα είτε να επιταχύνει τις διαδικασίες. Γι αυτό πληρώνουμε premium συνδρομή. Για μένα ενημέρωσε τους ότι θα κάνεις καταγγελία μπας και σου βρουν αυτοί την λύση γρηγορότερα. Στο κατάστημα εγώ δε θα έκανα και ας είναι συνυπευθυνο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
filip123go Δημοσ. 27 Ιουνίου Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 25 minutes ago, John344 said: H "επισκευή" έγινε από επίσημο (πρόσοχη: χωρίς εισαγωγικά το επίσημο) κατάστημα, συγκεκριμένα το iSystem, και υπάρχει και σχετικό έγγραφο. Το πρόβλημα έχει να κάνει με τη μπροστινή κάμερα και δεν έχει καμία σχέση με το FaceID. Πρόκειται για εστίες-κουκίδες στο πλάνο φαίνονται όταν χρησιμοποιείς την κάμερα και βγάζεις φωτογραφίες. Μόνο από αυτό καταλαβαίνεις πως όχι μόνο δεν τσέκαρε μετά την "επισκευή" ο τεχνικός αν παραμένει το πρόβλημα, αλλά δεν έψαξε καν για το πρόβλημα. Πωωωωω.... Γιατί isystems...!! Έχουν πολύ καλή φήμη. Για iPhone μόνο document.... Ts, μάλλον κάπου μπερδεύτηκαν οι περιγραφές. Λογικά κάποιος που είχε πρόβλημα με την οθόνη, έχει καινούρια κάμερα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα