Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι δύο εταιρίες θα συνεργαστούν πάνω στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών που αναμένουν να ενσωματωθούν σε αυτοκίνητα τα οποία θα κυκλοφορήσουν στο δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας.

H Volkswagen πρόκειται να επενδύσει άμεσα 1 δισεκατομμύριο δολάρια στη Rivian, στο πλαίσιο νέας κοινοπραξίας που θα προσφέρει στο γερμανικό κολοσσό πρόσβαση στο λογισμικό της αμερικανικής εταιρίας κατασκευής ηλεκτικών οχημάτων, καθώς και την πλατφόρμα πάνω στην οποία βασίζονται τα οχήματά της. Η Rivian θα εισπράξει άλλα 4 δισεκατομμύρια στην πορεία, με τη συνολική επένδυση να ανέρχεται στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια.

Στην κοινοπραξία θα μετέχει η Rivian και ο Όμιλος Volkswagen, στον οποίο εντάσσονται εταιρίες όπως η Audi, η Porsche και η Lamborghini, πέραν της ομώνυμης ναυαρχίδας. Οι δύο εταιρίες θα παρουσιάσουν νέα οχήματα, τα οποία θα προκύψουν από την κοινοπραξία, μέσα στο δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκατίας, σύμφωνα με την ανακοίνωση.

Το νέο εγχείρημα ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής του στο Χ ο διευθύνων σύμβουλος της Rivian, Αρ Τζέι Σκαρίντζ, ο οποίος επισήμανε ότι η επένδυση θα βοηθήσει την εταιρία να παρουσιάσει στην αγορά το ηλεκτρικό όχημα νέας γενιάς R2 από το 2026. Το R2 αναμένεται να είναι ένα σχετικά οικονομικότερο μοντέλο, στα 45.000 δολάρια, σε σχέση με τις υφιστάμενες προτάσεις της εταιρίας, στην κατηγορία πολυτελείας, το R1T και το R1S.

Oι εταιρίες ανακοίνωσαν ότι η συνεργασία θα φέρει τη νέα αρχιτεκτονική της Rivian, καθώς και το λογισμικό της, σε μια "ευρύτερη αγορά". Πρόσφατα, η Rivian κατέστη μία από τις ελάχιστες εταιρίες, πέραν της Tesla, που εφάρμοσε τη λεγόμενη ζωνική αρχιτεκτονική στα οχήματά της, που βασίζονται σε λιγότερες μονάδες ηλεκτρικού ελέγχου από ό,τι συνήθως.

Ο Όλιβερ Μπλούμε, διευθύνων σύμβουλος της Volkswagen, δήλωσε πως όλες οι εταιρίες του ομίλου θα μπορούσαν να ωφεληθούν από τη συνεργασία με τη Rivian, συμπεριλαμβανομένης και της Scout Motors, που θα μπορούσε να αποτελέσει ανταγωνιστή της Rivian, καθώς σχεδιάζει να παρουσιάσει μια νέα σειρά ηλεκτρικών φορτηγών στις ΗΠΑ.

Το πρώτο δισεκατομμύριο θα δοθεί στη Rivian με τη μορφή μετατρέψιμων τίτλων που θα καταστούν κοινές μετοχές της Rivian "μετά την έγκριση των ρυθμιστικών αρχών", όπως ανέφεραν οι εταιρίες. Επιπλέον επένδυση ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων αναμένεται να πραγματοποιηθεί μέσω δύο ισόποσων εισροών κεφαλαίων, το 2025 και το 2026 αντίστοιχα.

Τα χρήματα αυτά οπωσδήποτε θα φανούν χρήσιμα, καθώς η Rivian, όπως και άλλες εταιρίες κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων, αντιμετώπισε δυσκολίες το τελευταίο διάστημα, λόγω της μείωσης στη ζήτηση για ηλεκτρικά οχήματα. Η μετοχή της εταιρίας κατέγραφε άνοδο, όμως ανοδική είναι και η τροχιά των ζημιών της. Διαθέτει 7,9 δισεκατομμύρια δολάρια σε μετρητά και ισοδύναμα μετρητών, όμως η Rivian έχει αναγνωρίσει πως ενδεχομένως να χρειαστεούν περικοπές, ώστε να αποκτήσει η εταιρία οικονομική σταθερότητα. Στη σύντομη ιστορία της, η Rivian έχει προχωρήσει σε διαδοχικούς γύρους απολύσεων.

Την ίδια ώρα, δυσκολίες αντιμετωπίζει και η Volkswagen με τα ηλεκτρικά οχήματά της. Παρότι τα μοντέλα της εταιρίας καταγράφουν αξιόλογες πωλήσεις, το μερίδιο αγοράς που κατέχει στη Βόρεια Αμερική συρρικνώνεται. Επίσης, το λογισμικό της ταλαιπωρείται από αστοχίες, με τα παράπονα των πελατών να πολλαπλασιάζονται.

Η Volkswagen δεν είναι η πρώτη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που συνεργάζεται με τη Rivian. Η εταιρία σχεδίαζε να αναπτύξει ένα ηλεκτρικό SUV από κοινού με τη Ford, όμως τα σχέδια αυτά ματαιώθηκαν λόγω της πανδημίας. Το αρχικό πλάνο προέβλεπε τη χρήση της συστοιχίας μπαταριών της Rivian και ενός ηλεκτροκινητήρα, που θα ενσωματώνονταν σε ένα SUV που θα κυκλοφορούσε είτε από τη Ford, είτε από τη Lincoln. Η Ford είχε επενδύσει 500 εκατομμύρια δολάρια στη Rivian, στο πλαίσιο εκείνου του σχεδίου, επιπλέον των 700 εκατομμυρίων που είχε επενδύσει η Amazon.

Ασαφές παραμένει για την ώρα αν η συνεργασία της Rivian με τον Όμιλο Volkswagen θα είναι αποκλειστική, καθώς ο Σκαρίντζ απέφυγε να δώσει σαφή απάντηση.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Rivian AKA περάσαμε και δεν ακουμπήσαμε. Με εξαίρεση την Tesla άντε και τους Κινέζους, οι άλλοι έχουν αποτύχει παταγωδώς.

  • Like 1
Δημοσ.
12 minutes ago, kgkaudi said:

Rivian AKA περάσαμε και δεν ακουμπήσαμε. Με εξαίρεση την Tesla άντε και τους Κινέζους, οι άλλοι έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Δεν τους φταίει κανένας... τουλάχιστον για vw από προσωπική εμπειρία το λογισμικό είναι για γέλια και χωρίς κανένα σημάδι ότι ενδιαφέρονται να το βελτιώσουν. Ας πάνε για ύπνο πιστεύοντας ότι σε αυτοκίνητα που κοστίζουν όσο ένα μικρό διαμέρισμα θα έχουν δεύτερη ευκαιρία από τους καταναλωτές.

  • Like 7
Δημοσ.
26 minutes ago, chek2fire said:

Την ίδια ώρα οι κινέζοι...

Ενα θεμα με την Nio ειναι οτι μπαινει μεσα, οπως και σχεδον ολες εκτος απο tesla και byd. Θα χρεοκοπησει και θα μεινεις με μεταχειρισμενη χαζομπαταρια.

  • Like 4
Δημοσ.

Η είδηση πιο πολύ μου μοιάζει για μια άτυπη εξαγορά της rivian από vw. Σας δίνουμε λεφτά να επιβιώσετε και δώστε μας ότι έχετε φτιάξει μέχρι τώρα

  • Like 4
Δημοσ.

Και δεν επενδυε τα λεφτα στην Tesla να πιασουν και τόπο και μην χρειάζεται να ανακαλύψουν τον τροχο απο την αρχη? Θα ηταν κινηση ματ

Δημοσ.
40 minutes ago, Devil9697 said:

Και δεν επενδυε τα λεφτα στην Tesla να πιασουν και τόπο και μην χρειάζεται να ανακαλύψουν τον τροχο απο την αρχη? Θα ηταν κινηση ματ

Έχεις δει τη χρημαστηριακή αξία της Tesla & του VAG τώρα τελευταία;

  • Like 1
Δημοσ.
21 minutes ago, darkmatinee said:

Έχεις δει τη χρημαστηριακή αξία της Tesla & του VAG τώρα τελευταία;

μόνο 12 φορές παραπάνω από τους Γερμαναράδες που έχουν 10 μάρκες από κάτω. 😂

  • Like 2
Δημοσ.
3 ώρες πριν, kgkaudi είπε

Rivian AKA περάσαμε και δεν ακουμπήσαμε. Με εξαίρεση την Tesla άντε και τους Κινέζους, οι άλλοι έχουν αποτύχει παταγωδώς.

Δηλ ο Γιαπωνεζος Σαμουραι δεν θα χτυπησει την καταλληλη στιγμη ;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η Rivian αν και έχει ενδιαφέροντα προϊόντα δεν θα επιβίωνε χωρίς να πουλήσει την τεχνολογία της. Χάνει απίστευτα ποσά για κάθε αυτοκίνητο που παράγει, πάνω από $43.000 το 4 του '23 που πούλησε τα περισσότερα αυτοκίνητα

image.png.f7973ee6de8e9899aade4d7bfd56cf84.png

Όλοι μπορούν να φτιάξουν ένα πρωτότυπο, λίγοι μπορούν να το βγάλουν και σε παραγωγή, απειροελάχιστοι μπορούν να το πουλάνε και με κέρδος. Ιδίως τώρα που κατρακυλούν οι πωλήσεις λόγο Cybertruck (που ήδη έχει αφήσει πολύ πίσω τα R1T και κοντράρει το F-150 για την πρώτη θέση πριν καλά καλά βγει σε φούλ παραγωγή και μόνο με τα ακριβά Foundation edition σε κυκλοφορία) η μόνη ελπίδα είναι τα μικρότερα αυτοκίνητα που χρειάζονται όμως δισεκατομμύρια χασούρα μέχρι να βγούν σε παραγωγή.

Επεξ/σία από adastra
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απορώ πάντως που ολόκληροι κολοσσοί με χιλιουςδιακοσιους χιλιάδες συμβούλους και επιστήμονες, δε διαβάζουν καθόλου εδώ το φόρουμ, που σε κάθε θέμα με EV's λένε ότι τα ηλεκτρικά είναι μια αποτυχία. Που πάνε και επενδύουν τα λεφτάκια τους...  

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 4
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Απορώ πάντως που ολόκληροι κολοσσοί με χιλιουςδιακοσιους χιλιάδες συμβούλους και επιστήμονες, δε διαβάζουν καθόλου εδώ το φόρουμ, που σε κάθε θέμα με EV's λένε ότι τα ηλεκτρικά είναι μια αποτυχία. Που πάνε και επενδύουν τα λεφτάκια τους...  

το μέλλον με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν είναι πάντως.

  • Like 2
Δημοσ.
1 hour ago, dtk-386 said:

το μέλλον με τα υπάρχοντα δεδομένα δεν είναι πάντως.

Τα υπάρχοντα δεδομένα θα είναι αδιάφορα/irrelevant σε ελάχιστα χρόνια - σε βάθος δεκαετίας τα EV's θα αποτελούν κυρίαρχη δύναμη στη βιομηχανία αυτοκινήτων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...