Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν, σε σμαρτακι φορφορ του '06,

Χθες μετά από ένα μικρό ταξίδι έφτασα στο σπίτι το παρκαρα κομπλέ, στο επόμενο λεπτό είπα να το ξαναβάλω μπρος και δεν έπαιρνε, τις πρωτες 3 φορές πήρε πολύ αδύναμα και έσβησε και μετά δεν έπαιρνε καθόλου, μετά από καμιά ώρα ξαναδοκιμασα πάλι τα ίδια.. μέχρι που πριν το βάλω μπρος πάτησα το γκάζι 3-4 φορές και πήρε κανονικά, τι παίζει να έγινε καμία ιδέα ; 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Sablj είπε

Μπαταρία....? Την τσέκαρες ότι είναι εντάξει ?

Δεν την τσεκαρα η αλήθεια είναι, αλλά την είχα αλλάξει πριν ένα χρόνο και το έκανα και σέρβις πριν μια βδομάδα.. περίεργο μου φάνηκε πως όταν έπαιξα με το πεντάλ του γκαζιού και το έβαλα μπρος πήρε κατευθείαν και μέχρι σήμερα όλα καλά 

2 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Όταν ανοίγεις διακόπτη ακούς την τρόμπα να ενεργοποιείται?

Τρόμπα ; Αντλία βενζίνης εννοείς; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι πρέπει όταν γυρνάς την μίζα στην πρώτη σκάλα να ακούς τον ήχο ενεργοποίησης (ένας κάπως ηλεκτρικός ήχος...)

Γενικότερα από την στιγμή που η μίζα γυρνάει και δεν παίρνει (ή παίρνει και σβήνει) περισσότερο για θέμα τροφοδοσίας καυσίμου μου κάνει.

 

Επεξ/σία από Timour21
Δημοσ.
11 λεπτά πριν, Timour21 είπε

Ναι πρέπει όταν γυρνάς την μίζα στην πρώτη σκάλα να ακούς τον ήχο ενεργοποίησης (ένας κάπως ηλεκτρικός ήχος...)

Γενικότερα από την στιγμή που η μίζα γυρνάει και δεν παίρνει (ή παίρνει και σβήνει) περισσότερο για θέμα τροφοδοσίας καυσίμου μου κάνει.

 

Αντλία άλλαξα πριν ένα 6μηνο+ τεσπά άμα το ξανακάνει θα πάω συνεργείο 

Δημοσ.

χιλια δυο μπορει να ειναι. διαγνωση εκ του μακροθεν δεν γινεται. πηγαινε το σε ενα σοβαρο συνεργειο να το βαλει σε διαγνωστικο. 

  • Thanks 1
Δημοσ.
5 hours ago, Timour21 said:

Ναι πρέπει όταν γυρνάς την μίζα στην πρώτη σκάλα να ακούς τον ήχο ενεργοποίησης (ένας κάπως ηλεκτρικός ήχος...)

Γενικότερα από την στιγμή που η μίζα γυρνάει και δεν παίρνει (ή παίρνει και σβήνει) περισσότερο για θέμα τροφοδοσίας καυσίμου μου κάνει.

 

στα colt / smart 4 four (ιδιο αυτοκίνητο) ειναι δεν δουλεύει ετσι η αντλια αυτη ανιγει την στηγμη που γυρνας το κλειδι για εκκίνηση

Δημοσ.

Μάλλον το ίδιο λέμε, αλλά δεν το εξήγησα σωστά, ρεύμα η τρόμπα (αντλία) παίρνει όταν γυρνάς το κλειδί στην πρώτη σκάλα (όταν δίνει ρεύμα στο καντράν και στα υπόλοιπα συστήματα και απενεργοποιείται -όταν υπάρχει- το immobilizer).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 minutes ago, Timour21 said:

Μάλλον το ίδιο λέμε, αλλά δεν το εξήγησα σωστά, ρεύμα η τρόμπα (αντλία) παίρνει όταν γυρνάς το κλειδί στην πρώτη σκάλα (όταν δίνει ρεύμα στο καντράν και στα υπόλοιπα συστήματα και απενεργοποιείται -όταν υπάρχει- το immobilizer).

Στην δεύτερη δίνει αντλία σε αυτό το όχημα αυτό προσπαθώ να πω δεν κάνει το κλασσικό ήχο όταν το βάζεις στην πρώτη σκάλα

Το δίνει στην δεύτερη σκάλα δλδ όταν γυρνάει η μίζα γυρνάει και η αντλία (χαζό μεν πρώτη φορά το βλέπω δε αλλά λειτουργεί)

Για να τσεκάρεις αν ακούγεται η αντλία βάζεις ταχύτητα και γυρνάς την μίζα σαν να το βάζεις μπρος, το όχημα έχει σύστημα που δεν αφήνει να γυρίσει η μίζα όταν έχεις την ταχύτητα βγαλμένη αλλά την αντλία την ακούς.

Επεξ/σία από Black Demis
  • Like 1
Δημοσ.

Οκ, και εμένα παράλογο μου φαίνεται αλλά αφού λειτουργεί, οκ. Η πρώτη σκάλα τι ακριβώς κάνει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο?

Δημοσ.
6 hours ago, Timour21 said:

Οκ, και εμένα παράλογο μου φαίνεται αλλά αφού λειτουργεί, οκ. Η πρώτη σκάλα τι ακριβώς κάνει στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο?

δίνει ρεύμα στον εγκέφαλο στον ψεκασμό σε οτι ηλεκτρονικα εχει και δεν εχει (αν ειναι colt και ειναι προσφατο δλδ 2012/2013 το τελαιυταιο δλδ) κανει και καποιους αλλους ελεγχους οπως abs κλπ
οπως ειπα colt και 4 four ειναι ιδιο οχημα και το φτοιαχνει ιδια εταιρεια η dalmer

Δημοσ.
14 ώρες πριν, Black Demis είπε

δίνει ρεύμα στον εγκέφαλο στον ψεκασμό σε οτι ηλεκτρονικα εχει και δεν εχει (αν ειναι colt και ειναι προσφατο δλδ 2012/2013 το τελαιυταιο δλδ) κανει και καποιους αλλους ελεγχους οπως abs κλπ
οπως ειπα colt και 4 four ειναι ιδιο οχημα και το φτοιαχνει ιδια εταιρεια η dalmer

εξακολουθώ να θεωρώ παράλογο να δίνεις πρώτα ρεύμα στον ψεκασμό και μετά στην αντλία. Αν δεν έρθει το καύσιμο από την αντλία, η μπεκιέρα τι ακριβώς θα ψεκάσει? ρητορικά ρωτάω, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με αφήνουν αδιάφορο επομένως δεν υπάρχει και λόγος να το ψάξω περαιτέρω...

Δημοσ.
4 hours ago, Timour21 said:

εξακολουθώ να θεωρώ παράλογο να δίνεις πρώτα ρεύμα στον ψεκασμό και μετά στην αντλία. Αν δεν έρθει το καύσιμο από την αντλία, η μπεκιέρα τι ακριβώς θα ψεκάσει? ρητορικά ρωτάω, τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα με αφήνουν αδιάφορο επομένως δεν υπάρχει και λόγος να το ψάξω περαιτέρω...

Είναι ήδη τα rails υπό πίεση, αν βγάλεις από την άλλη το λάστιχο για χ ψ λόγο και χάσει πίεση τότε η αντλία ανάβει εκεί που συνηθίσαμε.

Από την στηγμη που λειτουργεί έτσι τι μας πείραζει εξάλλου

  • Like 1
Δημοσ.
20 ώρες πριν, Black Demis είπε

Είναι ήδη τα rails υπό πίεση, αν βγάλεις από την άλλη το λάστιχο για χ ψ λόγο και χάσει πίεση τότε η αντλία ανάβει εκεί που συνηθίσαμε.

Από την στηγμη που λειτουργεί έτσι τι μας πείραζει εξάλλου

Ο μηχανικός με είπε ότι πιθανό να είναι από την φυσά της αντλίας, παίζει κάτι τέτοιο; Δεν είχα χρόνο να το πάω συνεργείο..

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...