Προς το περιεχόμενο

Καλάθι Skroutz: Το κουμπί που... Eξαφανίζεται!


vagman1821
Μετάβαση στην απάντηση Απαντήθηκε από killer76,

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν 1,5 χρόνο περίπου (21/12/2022) αγόρασα έναν Baseusμετασχηματιστή (κοινώς φορτιστή) για το κινητό ο οποίος πλέον υπερθερμένεται σε ακραίο βαθμό και ξεκίνησε να κάνει coil whine όσο φορτίζω το tablet. Να σημειωθεί πως είναι 65W όπως ούτε τον ζορίζω ούτε οτιδήποτε. Η αγορά έγινε μέσω καλαθιού Skroutz για να έχω την ευκολία την εγγύησης ότι αν πάει κάτι στραβά απλά έρχονται και το παραλαμβάνουν και σε 1 (το πολύ) εβδομάδα έχω καινούργιο ή έστω τα χρήματα μου πίσω.

 

Αυτά πλέον ξεχάστε τα! Ο πρώτο υπάλληλος του Customer Care μου είπε πως δεν ισχύει η εγγύηση καθώς έχει λήξει με το πέρας τον 2 ετών (???) και μετά απο μισή ώρα επικοινώνησα και με δεύτερο ο οποίος μου έλεγε αερολογίες τύπου πρέπει να γίνει πρώτα τεχνικός έλεγχος και πως πρέπει για αρχή να επικοινωνήσουν με το κατάστημα (???). Εντομεταξύ η φόρμα υποβολής επιστροφής ελλατωματικού προίόντος δεν υπάρχει πουθενά. Αν κοιτάξετε τις αγορές που κάνατε πριν 1+ χρόνο, θα διαπιστώσετε ότι έχουν αφαιρέσει το κουμπί "Αντιμετώπισες πρόβλημα;". Προσωπικά το θεωρώ γυφτιά ενώ έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους και την τιμή της συνδρομής να κάνουν τέτοιου είδους γυφτιές, είτε αγοράζει κάποιος χρόνια όπως εγώ απο το καλάθι είτε πρώτη φορά.

 

Εννοείται ακύρωσα την συνδρομή Skroutz Plus μετά απο αυτό και απο εδώ και πέρα μόνο παραγγελίες απο φυσικά καταστήματα που δεν πετάνε το μπαλάκι σε 3ους.

Screenshot 2024-06-25 120709.png

Και η απάντηση τους στο γιατί δεν εμφανίζεται το συγκεκριμένο κουμπί:image.png.732c6786e22cac61af9ba4c2017e1bd0.png

Πάλι καλά έχω ένα δεύτερο παλιό φορτιστή Samsung και κάνω την δουλειά μου γιατί ο συγκεκριμένος πιο πολύ κύνδινος για πυρκαγιά είναι.

Υποψιάζομαι πως αυτές είναι νέες τακτικές αποφυγής επιστροφών ωστό είχε ποτέ κανείς σας παρόμοια εμπειρία και αν ναι πως το αντιμετώπισε/βρέθηκε λύση ;

 

Επεξ/σία από vagman1821
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνήγορος Καταναλωτή. Συμπλήρωσε τα απαραίτητα έγγραφα και στείλε τα.

Θύμισέ τους στο Skroutz το παράδειγμα "Dell is Hell". Αν είναι έξυπνοι, θα πιάσουν το υπονοούμενο.

Επεξ/σία από konet
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν δεν βρεθεί λύση εντός ημέρας αυτό θα αναγκαστώ να κάνω, αναφορά Συνήγορο και ας πάρει 1 μήνα να επιλυθεί το θέμα. Δηλαδή αν ήταν κινητό τηλέφωνο τώρα θα περίμενα πότε ψείνονται να μου ανοίξουν την φόρμα υποβολής...ακραίο!

Ενδιαφέρον αυτό που αναφέρεις για την Dell καθώς ήμουν πιστός και εκεί με οθόνες και laptop στο παρελθόν, θα το ψάξω!
Σε ευχαριστώ πολύ @konet καλές αγορές!

Επεξ/σία από vagman1821
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι πραγματική περίπτωση για το τι παθαίνει μία εταιρεία/ένα brand όταν δεν ακούει τον καταναλωτή.

Είναι Case Study σε πολλά Πανεπιστήμια.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και το παραμύθι-γυφτυλίκι συνεχίζεται:

image.png.494f2479146ef5db8a77cc497d09f24c.png

Και η απάντηση μου στο παραπάνω:

image.png.16d4ace597896cd522ff605d6a0db341.png

 

Σε περίπτωση που έχω άδικο ας μου το πει κάποιος γιατί πραγματικά προτιμώ να έχω μπερδευτεί και να με διαφωτήσει κάποιος παρά να θυμώσω για ένα φορτιστή.

Αν έχω ένα πράγμα να προτείνω είναι μακριά απο καλάθι Skroutz. Εμείς τους δώσαμε την δύναμη και εμείς μπορούμε να την ξαναπάρουμε. 

Επεξ/σία από vagman1821
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε Καλάθι Skroutz: Το κουμπί που... Eξαφανίζεται!

Μέχρι και για έναν χρόνο πίσω έχω ενεργο το σχετικό κουμπί,  όπως αναφέρει και στην πολιτική επιστροφών

Το καλύπτει για το 1ο ετος και μετά μπαίνει στην μέση και το κατάστημα,  δεν νομίζω οτι πρέπει να ανησυχείς,  δώσε τους χρόνο να γίνει ο έλεγχος.

 

Quote

Βρήκες κάποιο ελάττωμα σε κάποιο προϊόν της παραγγελίας σου; Όλες οι αγορές μέσω Skroutz καλύπτονται από 2ετή εγγύηση! Για το 1ο έτος θα φροντίσουμε να επισκευαστεί το όποιο ελάττωμα. Αν αυτό δεν είναι εφικτό, θα αντικαταστήσουμε το προϊόν ή θα επιστρέψουμε τα χρήματα σου! Για περισσότερες πληροφορίες δες την πολιτική επιστροφών μας!

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, sdikr είπε

Μέχρι και για έναν χρόνο πίσω έχω ενεργο το σχετικό κουμπί,  όπως αναφέρει και στην πολιτική επιστροφών

Το καλύπτει για το 1ο ετος και μετά μπαίνει στην μέση και το κατάστημα,  δεν νομίζω οτι πρέπει να ανησυχείς,  δώσε τους χρόνο να γίνει ο έλεγχος.

Το κουμπί υπάρχει στους πρώτους 6 μήνες ανέφερε η υπάλληλος παραπάνω αλλά απο ότι φαίνεται ισχύει αυτό που λες @sdikr καθώς παραγγελίες μέχρι και 1 χρόνο πριν το έχουν ακόμη ευτηχώς!

Το πρόβλημα μου και αυτό που δεν έχω ακόμη καταλάβει είναι γιατί να εξαφανίζεται το κουμπί "Αντιμετώπισες πρόβλημα;" στους 12 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος και να πρέπει να πάρεις ειδική άδεια μέσω email και άσκοπης αναμονής για να τους επιστρέψεις το ελλατωματικό προϊόν. Πλέον με λίγα λόγια δεν υπάρχει λόγος συνδρομής Skroutz Plus που πλήρωνα και ούτε επωφελούμαι απο "προστασία αγορών" και όπως το αποκαλούνται και συνεχώς διαφημίζουν. Απλά αγοράζω απο ένα κατάστημα και στη συνέχεια έχω να κάνω με αυτό: "Χάλασε το κινητό ; Την επόμενη εργάσιμη είμαι στο κατάστημα που το αγόρασα και το παραδίδω με την απόδειξη αγοράς του για έλεγχο και επισκευή". 

Στην τελική ο μόνος λόγος που αγόραζα απο καλάθι Skroutz ήταν για να αποφύγω τυχόν προβλήματα επικοινωνίας με το κατάστημα. Αν είναι αυτά να επιστρέψουν τότε κυριολεκτικά γυρνάμε σε μια εποχή τύπου 2015. Δηλαδή με λίγα λόγια αν αυτό το κατάστημα στον 1 χρόνο και 1 ημέρα κλείσει δεν εγγυάται κανείς αν θα γίνει επισκευή/αντικατάσταση του προϊόντος αφου πριν σε εξυπηρετήσουν πρέπει να επικοινωνήσουν με αυτό.

Να σημειωθεί ότι έως και τον 1 χρόνο απο την παραλαβή σε έχουν στα "όπα-όπα" με άμεση επιστροφή του προϊόντος αφού γράψεις μια περιγραφή του προβλήματος και ανεβάσεις φωτογραφίες άρα πάμε σε ένα νέο μοντέλο "Εγγύηση 1 χρόνο και βλέπουμε..".

Επεξ/σία από vagman1821
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 hours ago, vagman1821 said:

Το κουμπί υπάρχει στους πρώτους 6 μήνες ανέφερε η υπάλληλος παραπάνω αλλά απο ότι φαίνεται ισχύει αυτό που λες @sdikr καθώς παραγγελίες μέχρι και 1 χρόνο πριν το έχουν ακόμη ευτηχώς!

Το πρόβλημα μου και αυτό που δεν έχω ακόμη καταλάβει είναι γιατί να εξαφανίζεται το κουμπί "Αντιμετώπισες πρόβλημα;" στους 12 μήνες μετά την αγορά του προϊόντος και να πρέπει να πάρεις ειδική άδεια μέσω email και άσκοπης αναμονής για να τους επιστρέψεις το ελλατωματικό προϊόν. Πλέον με λίγα λόγια δεν υπάρχει λόγος συνδρομής Skroutz Plus που πλήρωνα και ούτε επωφελούμαι απο "προστασία αγορών" και όπως το αποκαλούνται και συνεχώς διαφημίζουν. Απλά αγοράζω απο ένα κατάστημα και στη συνέχεια έχω να κάνω με αυτό: "Χάλασε το κινητό ; Την επόμενη εργάσιμη είμαι στο κατάστημα που το αγόρασα και το παραδίδω με την απόδειξη αγοράς του για έλεγχο και επισκευή". 

Στην τελική ο μόνος λόγος που αγόραζα απο καλάθι Skroutz ήταν για να αποφύγω τυχόν προβλήματα επικοινωνίας με το κατάστημα. Αν είναι αυτά να επιστρέψουν τότε κυριολεκτικά γυρνάμε σε μια εποχή τύπου 2015. Δηλαδή με λίγα λόγια αν αυτό το κατάστημα στον 1 χρόνο και 1 ημέρα κλείσει δεν εγγυάται κανείς αν θα γίνει επισκευή/αντικατάσταση του προϊόντος αφου πριν σε εξυπηρετήσουν πρέπει να επικοινωνήσουν με αυτό.

Να σημειωθεί ότι έως και τον 1 χρόνο απο την παραλαβή σε έχουν στα "όπα-όπα" με άμεση επιστροφή του προϊόντος αφού γράψεις μια περιγραφή του προβλήματος και ανεβάσεις φωτογραφίες άρα πάμε σε ένα νέο μοντέλο "Εγγύηση 1 χρόνο και βλέπουμε..".

Αυτό με την αναμονή το έχω παρατηρήσει και σε άλλες περιπτώσεις,  σε κάθε περίπτωση όμως   πάντα δίνανε την αναμενόμενη λύση

Κανονικά με είχανε καλύψει για μητρική που είχε περάσει πάνω απο χρόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Λύση

Πως κάνεις έτσι μωρέ για έναν φορτιστή? Πόσο έκανε να σου στείλω με iris? 

Spoiler

Προφανώς και κάνω πλάκα. Κυνήγησέ το γιατί το skroutz έχει αρχίσει και ξεφεύγει πολύ στην συμπεριφορά του. Είναι απαράδεκτοι και στους αγοραστές και στα καταστήματα. Το κάναμε μέγα και τρανό και έχει καβαλήσει το καλάμι. Και εμένα μου έχουν δημιουργήσει πρόβλημα με ελλαττωματικό προϊόν και ενώ έχω skroutz plus όλο και μεγαλώνει το κατώφλι για δωρεάν μεταφορικά και σε πολλά προϊόντα το καλάθι skroutz είναι ακριβότερο.  

Το πιο σπαστικό όμως, μου έτυχε την προηγούμενη εβδομάδα. Παραγγέλνω κάτι και έχω βάλει να μου έρθει σε skroutz point. Το παράγγειλα λοιπόν δευτέρα και έλεγε θα μου έρθει τρίτη. Το χρειαζόμουν ΑΜΕΣΑ για αυτό και διάλεξα αυτό τον τρόπο. Αντε λέω να μην έρθει Τρίτη, να έρθει Τετάρτη. Το προιόν λοιπόν ήρθε Τρίτη και μου λέει οτι θα μπει στην θυρίδα. Το βράδυ μου έρχεται μήνυμα "αναμονή να ελευθερωθεί θυρίδα". Προφανώς ήταν γεμάτες οι θυρίδες, κάποιοι δεν πήγαν να πάρουν τα πράγματά τους και οι θυρίδες ήταν γεμάτες. Τέσπα, οκ, μπορεί να τύχει. Δώσε όμως εναλλακτικές, δώσε μου την δυνατότητα να αλλάξω θυρίδα σε άλλο σημείο της πόλης ή τουλάχιστον να πάω στην κούριερ να εξυπηρετηθώ. Μετά από απανωτα τηλέφωνα δεν βρέθηκε λύση. Τελικά παρέλαβα Παρασκευή για κάτι που ήταν στην πόλη μου από την Τρίτη. 

Θέλω να δώσω μια ευκαιρία και σε bestprice και shopflix. Αν και έχω ακούσει (μπορεί να είναι και αστικός μύθος), οτί και το bestprice ανοίκει στον όμιλο του skroutz

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 26/6/2024 στις 11:47 ΠΜ, sdikr είπε

Κανονικά με είχανε καλύψει για μητρική που είχε περάσει πάνω απο χρόνο

Μα έχει 2 έτη εγγύησης δεν παίζει κανένα ρόλο το ότι πέρασε 1 χρόνος (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να το αντιμετωπίζουν), αυτό που κανουν είναι οριακά παράνομο και γιαυτό σηκώνει και καταγγελιά ώστε να ελεγχθούν απο άτομα που γνωρίζουν τους νόμους καλύτερα απο εμένα.

 

Status update για το θέμα: Εν τέλη μετά απο 1 ημέρα αναμονής και ενώ ήμουν έτοιμος να στείλω Γραμματεία Καταναλωτή αποφάσισαν να μου στείλουν αντικατάσταση δωρεάν ενώ το πρόβλημα δεν θα υπήρχε αν είχα συμπληρώσει απλός το αίτημα επιστροφής και ερχόταν ο courrier και έπαρινε τον ελλατωματικό λίγες ημέρες μετά ώστε σε 1 εβδομάδα να έχω την αντικατάσταση...κυριολεκτικά βάζουν τρικλοποδιά στον εαυτό τους. Η τελευταία χρονιά που πληρώνω συνδρομή Skroutz Plus, κρίμα.

Επεξ/σία από vagman1821
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 hour ago, vagman1821 said:

Μα έχει 2 έτη εγγύησης δεν παίζει κανένα ρόλο το ότι πέρασε 1 χρόνος (ή τουλάχιστον έτσι θα έπρεπε να το αντιμετωπίζουν), αυτό που κανουν είναι οριακά παράνομο και γιαυτό σηκώνει και καταγγελιά ώστε να ελεγχθούν απο άτομα που γνωρίζουν τους νόμους καλύτερα απο εμένα.

 

Status update για το θέμα: Εν τέλη μετά απο 1 ημέρα αναμονής και ενώ ήμουν έτοιμος να στείλω Γραμματεία Καταναλωτή αποφάσισαν να μου στείλουν αντικατάσταση δωρεάν ενώ το πρόβλημα δεν θα υπήρχε αν είχα συμπληρώσει απλός το αίτημα επιστροφής και ερχόταν ο courrier και έπαρινε τον ελλατωματικό λίγες ημέρες μετά ώστε σε 1 εβδομάδα να έχω την αντικατάσταση...κυριολεκτικά βάζουν τρικλοποδιά στον εαυτό τους. Η τελευταία χρονιά που πληρώνω συνδρομή Skroutz Plus, κρίμα.

Μα δεν λέει πουθενά πως δεν θα σε καλύψει,  που το είδες το παράνομο και να σηκώνει καταγγελία; 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@sdikr  Αν πας σε ένα κατάστημα ενα ελλατωματικο προϊον πίσω με την απόδειξη αγοράς του για έλεγχο και αντί να το δεχτούν για έλεγχο και επισκευή/αντικατάσταση σου πουν πρεπει να περιμενε γιατί έχουν δουλειές τώρα (ή οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία) και χρειαστεί να περιμένεις απο 1 ημέρα έως άγνωστο πόσες, το θεωρεις σωστό εσύ ? Πήγα στον Κωτσόβολο χθές ελλατωφματικό Razer πληκτρολόγιο αξίας 130 ευρώ μετά απο 1,5 χρόνο χρήσης. Μέσα σε 3'  είχε γίνει ο τεχνικός έλεγχος, είχε επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, σε 10' συνολικά ήμουν με νέο προϊόν έξω απο το κατάστημα και προς το σπίτι μου. Καταλαβαίνεις την διαφορά και την ταλαιπωρία του Skroutz όταν κοιτάξεις έξω απο το κουτί.

Επεξ/σία από vagman1821
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 hours ago, vagman1821 said:

@sdikr  Αν πας σε ένα κατάστημα ενα ελλατωματικο προϊον πίσω με την απόδειξη αγοράς του για έλεγχο και αντί να το δεχτούν για έλεγχο και επισκευή/αντικατάσταση σου πουν πρεπει να περιμενε γιατί έχουν δουλειές τώρα (ή οποιαδήποτε άλλη δικαιολογία) και χρειαστεί να περιμένεις απο 1 ημέρα έως άγνωστο πόσες, το θεωρεις σωστό εσύ ? Πήγα στον Κωτσόβολο χθές ελλατωφματικό Razer πληκτρολόγιο αξίας 130 ευρώ μετά απο 1,5 χρόνο χρήσης. Μέσα σε 3'  είχε γίνει ο τεχνικός έλεγχος, είχε επιβεβαιωθεί το πρόβλημα, σε 10' συνολικά ήμουν με νέο προϊόν έξω απο το κατάστημα και προς το σπίτι μου. Καταλαβαίνεις την διαφορά και την ταλαιπωρία του Skroutz όταν κοιτάξεις έξω απο το κουτί.

Και αυτό κάνανε απο το skroutz,    αντί να σου κάνουν το εξτρά που κάνει το skroutz,  στείλε το πίσω No questions asked.

Δεν ξέρω σε ποιον κοτσόβολό πήγες,  αλλά όταν τους είχα πάει εγώ ενα ταμπλετ μου είπανε να το στείλω εγώ στην αντιπροσωπεία και  έπρεπε να τους κάνω μανούρα οτι πρέπει να το στείλουν αυτοί  και φυσικά έπρεπε να περιμένω να γίνει  ο όποιος έλεγχος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
45 λεπτά πριν, sdikr είπε

Και αυτό κάνανε απο το skroutz,    αντί να σου κάνουν το εξτρά που κάνει το skroutz,  στείλε το πίσω No questions asked.

Δεν ξέρω σε ποιον κοτσόβολό πήγες,  αλλά όταν τους είχα πάει εγώ ενα ταμπλετ μου είπανε να το στείλω εγώ στην αντιπροσωπεία και  έπρεπε να τους κάνω μανούρα οτι πρέπει να το στείλουν αυτοί  και φυσικά έπρεπε να περιμένω να γίνει  ο όποιος έλεγχος

Μάλλον δεν διάβασες όλο το post έχω την εντύπωση ή δεν σε κατάλαβα εγώ: Δεν κατάφερα να στείλω τίποτα πίσω! Μου είπαν να περιμένω για να επικοινωνήσουν με το κατάστημα πρώτα με την δικαιολογία ότι έχει περάσει 1 χρόνος απο την αγορά του προϊόντος. Θα προτιμούσαν να μείνω 1 εβδομάδα χωρίς φορτιστή περιμένοντας τον καινούργιο παρά απο αυτή την άθλια αναμονή για εξυπηρέτηση ενώ έχω πληρώσει και συνδρομή. Το γεγονός ότι 1 χρόνο και 1 ημέρα πρέπει να πάρουν ειδική άδεια απο το εκάστοτε κατάστημα για επιστροφή με τρελαίνει, ήθελα να ήξερα ποιο σαϊνι το σκαρφίστηκε...

 

Όσο για τον Κωτσόβολο, πήγα στου Πειραιά, 11:00 ανοίγει το τεχνικό τμήμα στον 2ο όροφο, εγώ ήμουν εκεί 11:05. Εκεί βρήκα συνολικά 3 τεχνικούς εκ των οποίων οι 2 ασχολήθηκαν με την υπόθεση μου. Το πληκτρολόγιο το πήγα με το κουτί του και μαζί είχα και όλα τα σακουλάκια και παρελκόμενα, σαν να το αγόρασα χθες! Η εμπειρία που είχα ήταν υπόδειγμα μπροστά σε αυτά που τράβηξα με το Skroutz αλλά και με άλλα καταστήματα. Μάλιστα πρόσεξα ότι επειδή το εξήγησα αναλυτικά το πρόβλημα που παρουσίασε και είδαν πόσο προσεγμένο ήταν το προϊόν το δήλωσαν ως DOA (που κανονικά αυτό γίνεται αν δεν κάνω λάθος μόνο τις πρώτς 14 ημέρες απο την αγορά του προϊόντος, όχι 1,5 χρόνο μετά). Ίσως να στάθηκες άτυχος ίσως και εγώ τυχερός, δύσκολο να κρίνω πάντως συμφωνώ με την μανούρα που αναφέρεις καθώς είναι δική τους υπόθεση η αποστολή του ελλατωματικού προϊόντος άσχετα αν θα τους πάρει 1 εβδομάδα να την εκτελέσουν, μαζί σου!

Επεξ/σία από vagman1821
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
On 25/06/2024 at 12:09, vagman1821 said:

αι η απάντηση τους στο γιατί δεν εμφανίζεται το συγκεκριμένο κουμπί:image.png.732c6786e22cac61af9ba4c2017e1bd0.png
 

 

Είχες καμιά εξέλιξη μ'αυτό το θέμα; Καλό θα ήταν οι επικοινωνίες να γίνονται μέσω mail κι όχι με chat... πιάνουν καλύτερα ως αποδεικτικά στον ΣτΚ. Αυτό που σου είπαν για 6 μήνες είναι μπαρούφες... αφού στην ιστοσελίδα γράφουν ότι το κουμπί είναι ενεργό 12 μήνες και μετά επικοινωνείς μαζί τους για να μεσολαβήσουν.

https://help.skroutz.gr/hc/el-gr/articles/360018595277-Το-προϊόν-εμφάνισε-βλάβη-πώς-να-το-επιστρέψω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...